 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Moja Czarna Bunia |
Autor |
Wiadomość |
matraks
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Endeavor '07 3,8l
Kraj/Country: USA
Pomógł: 3 razy Dołączył: 21 Sty 2012 Posty: 138 Skąd: Chicago
|
Wysłany: 04-09-2015, 00:16
|
|
|
Olivia napisał/a: | Sama przymierzałam się do tego modelu ale już mi się odwidziało gdy zobaczyłam jak te samochody są składane w zakładach. Jednak porównanie trójek E4x vs. E9x jest na korzyść tej starszej. |
Już dawno takich idiotyzmów nie słyszałem...
Olivia napisał/a: | Zastanawia mnie co za kilka lat będę mogła kupić skoro teraz nawet auta marki tzw. premium składają w taki sposób jak kiedyś Trabanty |
Kupisz sobie Trabanta. |
_________________ Zobacz moją Endeavorę:)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=78230
2009 Volvo s40 2.4i-->2016-do teraz
2011 BMW 328i xDrive e92-->2013-do teraz
2007 Mitsubishi Endeavor-->2012-do teraz
2001 BMW 740iL-->2009-2011
2000 Mercedes S430 Long-->2009-2009
2002 Mitsubishi Lancer-->2008-2012
1995 Dodge Neon:)-->2007-2008 |
|
|
|
 |
RoBSoN_97
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Carisma GLS Exlusiv
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Sty 2010 Posty: 444 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 03-11-2015, 14:34
|
|
|
Olivia napisał/a: | Cytat: | Chętnie bym wziął 3.0d ale AKCYZA... Nie uśmiechało mi się oddać HARACZ państwu |
Chłopie, nie przesadzaj Sama kupiłam BMW z silnikiem 2.2 l i zapłaciłam więcej za akcyzę. Ale za to przyjemność z jazdy mam fajną i co najważniejsze kultura pracy silnika w motorach z większą pojemnością jest lepsza.
Sama przymierzałam się do tego modelu ale już mi się odwidziało gdy zobaczyłam jak te samochody są składane w zakładach. Jednak porównanie trójek E4x vs. E9x jest na korzyść tej starszej. Zastanawia mnie co za kilka lat będę mogła kupić skoro teraz nawet auta marki tzw. premium składają w taki sposób jak kiedyś Trabanty
Życzę Tobie aby Twój model był mniej felerny od dwóch egzemplarzy tego modelu które posiadają moi koledzy z pracy |
Musiałbym zapłacić państwu 7000 zł samej akcyzy (oczywiście bez żadnego kombinowania, po prostu tyle ile wyszło z umowy K-S), czyli tyle co obecnie Twoje cudowne BMW E46, także nie przesadzam. Dla mnie ta stawka jest chora...
Dla mnie silnik 2.2 to najgorszy silnik BMW na polskie warunki (nie chodzi mi o awaryjność czy rozwiązanie techniczne), gdyż za tą pojemność jest już zwyżka (akcyza, ubezpieczenie), spalenie tylko trochę mniejsze od 3.0. Przyjemność z jazdy 2.2 uznajesz za fajną?! Radzę pojeździć co najmniej 3 litrowym BMW Mam drugą bunię właśnie E46 coupe 3.0 231KM pełen m-pakiet zewnętrzny i wewnętrzny (postaram się wrzucić zdjęcie jak obje stoją obok siebie ) i tu jest frajda z jazdy jeśli chodzi o to jak samochód się zbiera. Ale co do komfortu i przyjemności oraz odczuwanie prędkości to jest przepaść pomiędzy e46 a e90 na korzyść E90, np. jadąc e90 160km/h to tego nie czuję, to tak jakbym jechał 100 km/h e46...
Także Czarna jest idealna na trasy, na dojazd do pracy także (mam 25km w jedną stronę), spalanie jest rewelacyjne (można uzyskać wynik 5l w trasie, przy normalnej jeździe w trasie miałem 5,3l/100km, a w mieście zazwyczaj mam 6,5l/100km - noga trochę waży, szczególnie ta prawa ). A coupe ma do zabawy Gdyż wychodzę z założenia, że nie ma samochodu do wszystkiego. Co jest do wszystkiego to jest do niczego.
Współczuję Twoim kolegom, że trafili na takie egzemplarze... ja z ojcem mamy BMW E91 z silnikiem N47 (tata ma w poliftowej budzie) i do tej pory nic poza zwykłymi wymianami eksploatacyjnymi (olej, filtry, klocki) nie musiałem robić. A dodam, że jakiś czas temu wymieniłem u siebie koło pasowe na nowe (Corteco), rolkę napinacza paska wieloklinowego(osprzętu), nowe klocki na przód i to by było na tyle, jak mam być w 100% szczery.
Nowe zdjęcia wkrótce |
_________________ Zobacz moje Mitsu
 |
|
|
|
 |
RoBSoN_97
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Carisma GLS Exlusiv
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Sty 2010 Posty: 444 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 21-02-2017, 15:15
|
|
|
Długo nie zaglądałem do tematu, stąd też zaniedbałem aktualizację wątku. Czas trochę nadrobić także chronologicznie:
Wspomnienie wiosny maj 2015
 |
_________________ Zobacz moje Mitsu
 |
|
|
|
 |
piotras78
Forumowicz
Auto: Kilka, ale nie Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2017 Posty: 147 Skąd: Mazo
|
Wysłany: 21-02-2017, 19:14
|
|
|
Olivia napisał/a: | Ale za to przyjemność z jazdy mam fajną i co najważniejsze kultura pracy silnika w motorach z większą pojemnością jest lepsza. |
Jest tu jakiś wątek z cytatami "poprawnej" polszczyzny? |
|
|
|
 |
RoBSoN_97
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Carisma GLS Exlusiv
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Sty 2010 Posty: 444 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 28-02-2017, 19:37
|
|
|
Haha, niektóry wpisy są zabawne. |
_________________ Zobacz moje Mitsu
 |
|
|
|
 |
RoBSoN_97
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Carisma GLS Exlusiv
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Sty 2010 Posty: 444 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 28-02-2017, 19:42
|
|
|
Uzupełniając dalej temat w materiał to wracamy do lato 2015
Wtedy przyszła kolejna modyfikacja: zmodyfikowania tylnych lamp na a'la poliftowe
Na pierwszym zdjęciu widać różnicę pomiędzy serią (lewa), a zmodyfikowaną - oklejoną (prawą).
Na drugim zdjęciu widać jeszcze przymiarkę do przyciemnienia lamp, ale zostałem przy pierwszym rozwiązaniu - pełny efekt widoczny na dwóch ostatnich zdjęciach.
Przyciemniłem za to kierunkowskazy boczne, co również pokazałem
edit 16.03.2017r - poprawienie zdjęć, gdyż zostały same miniaturki, nie otwierały się większe zdjęcia.
PS. macie, znacie dobry hosting zdjęć, w którym zdjęcia nie są co chwila kasowane? |
_________________ Zobacz moje Mitsu
 |
Ostatnio zmieniony przez RoBSoN_97 16-03-2017, 15:34, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
MichciuGT
Mitsumaniak
Auto: Galant Kombi 6A13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 15 Kwi 2014 Posty: 1012 Skąd: Marki
|
Wysłany: 28-02-2017, 20:56
|
|
|
Znacznie lepiej wygląda po takim "lifcie" , jest różnica w jasności przy cofaniu?
Ps. przydałoby się zaktualizować stopkę. |
_________________ 2020 - Czarny Galant Avance 2.5l
2019-2019 sprzedana Czerwona Yamaha YZF-R125
Bordowa Poliftowa Carisma 1.8 GDI
Są trzy wersje: moja, wasza i ta prawdziwa
Życie jest ładne póki nie dotyka się go. |
|
|
|
 |
RoBSoN_97
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Carisma GLS Exlusiv
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Sty 2010 Posty: 444 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 16-03-2017, 15:39
|
|
|
Dzięki
Różnicy w cofaniu nie ma, bo miejsce przez które przechodzi światło od żarówki jest odsłonięte, także świeci całą mocą. Na pewno nie ma między faceliftingiem
Zmiana stopki... rzeczywiście powinna nastąpić dawno i to już parę razy. Ale z mojej Carismy jestem dumny do tej pory |
_________________ Zobacz moje Mitsu
 |
|
|
|
 |
RoBSoN_97
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Carisma GLS Exlusiv
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Sty 2010 Posty: 444 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 16-03-2017, 15:54
|
|
|
Idąc dalej z przedstawianiem modyfikacji, prezentuję koła przemalowano na czarny mat plasti lakiem.
Efekty poniżej
wrzesień 2015
 |
_________________ Zobacz moje Mitsu
 |
|
|
|
 |
|
|