Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Moja Czarna Bunia
Autor Wiadomość
matraks 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Endeavor '07 3,8l
Kraj/Country: USA
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 138
Skąd: Chicago
Wysłany: 04-09-2015, 00:16   

Olivia napisał/a:
Sama przymierzałam się do tego modelu ale już mi się odwidziało gdy zobaczyłam jak te samochody są składane w zakładach. Jednak porównanie trójek E4x vs. E9x jest na korzyść tej starszej. :roll:

Już dawno takich idiotyzmów nie słyszałem...

Olivia napisał/a:
Zastanawia mnie co za kilka lat będę mogła kupić skoro teraz nawet auta marki tzw. premium składają w taki sposób jak kiedyś Trabanty

Kupisz sobie Trabanta.
_________________
Zobacz moją Endeavorę:)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=78230
2009 Volvo s40 2.4i-->2016-do teraz
2011 BMW 328i xDrive e92-->2013-do teraz
2007 Mitsubishi Endeavor-->2012-do teraz
2001 BMW 740iL-->2009-2011
2000 Mercedes S430 Long-->2009-2009
2002 Mitsubishi Lancer-->2008-2012
1995 Dodge Neon:)-->2007-2008
 
 
RoBSoN_97 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Carisma GLS Exlusiv
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 444
Skąd: Pruszków
Wysłany: 03-11-2015, 14:34   

Olivia napisał/a:
Cytat:
Chętnie bym wziął 3.0d ale AKCYZA... Nie uśmiechało mi się oddać HARACZ państwu


Chłopie, nie przesadzaj :!: Sama kupiłam BMW z silnikiem 2.2 l i zapłaciłam więcej za akcyzę. Ale za to przyjemność z jazdy mam fajną i co najważniejsze kultura pracy silnika w motorach z większą pojemnością jest lepsza.
Sama przymierzałam się do tego modelu ale już mi się odwidziało gdy zobaczyłam jak te samochody są składane w zakładach. Jednak porównanie trójek E4x vs. E9x jest na korzyść tej starszej. Zastanawia mnie co za kilka lat będę mogła kupić skoro teraz nawet auta marki tzw. premium składają w taki sposób jak kiedyś Trabanty :roll:

Życzę Tobie aby Twój model był mniej felerny od dwóch egzemplarzy tego modelu które posiadają moi koledzy z pracy 8)


Musiałbym zapłacić państwu 7000 zł samej akcyzy (oczywiście bez żadnego kombinowania, po prostu tyle ile wyszło z umowy K-S), czyli tyle co obecnie Twoje cudowne BMW E46, także nie przesadzam. Dla mnie ta stawka jest chora...
Dla mnie silnik 2.2 to najgorszy silnik BMW na polskie warunki (nie chodzi mi o awaryjność czy rozwiązanie techniczne), gdyż za tą pojemność jest już zwyżka (akcyza, ubezpieczenie), spalenie tylko trochę mniejsze od 3.0. Przyjemność z jazdy 2.2 uznajesz za fajną?! :P Radzę pojeździć co najmniej 3 litrowym BMW ;) Mam drugą bunię właśnie E46 coupe 3.0 231KM pełen m-pakiet zewnętrzny i wewnętrzny (postaram się wrzucić zdjęcie jak obje stoją obok siebie ) i tu jest frajda z jazdy jeśli chodzi o to jak samochód się zbiera. Ale co do komfortu i przyjemności oraz odczuwanie prędkości to jest przepaść pomiędzy e46 a e90 na korzyść E90, np. jadąc e90 160km/h to tego nie czuję, to tak jakbym jechał 100 km/h e46...
Także Czarna jest idealna na trasy, na dojazd do pracy także (mam 25km w jedną stronę), spalanie jest rewelacyjne (można uzyskać wynik 5l w trasie, przy normalnej jeździe w trasie miałem 5,3l/100km, a w mieście zazwyczaj mam 6,5l/100km - noga trochę waży, szczególnie ta prawa :P ). A coupe ma do zabawy :D Gdyż wychodzę z założenia, że nie ma samochodu do wszystkiego. Co jest do wszystkiego to jest do niczego.

Współczuję Twoim kolegom, że trafili na takie egzemplarze... ja z ojcem mamy BMW E91 z silnikiem N47 (tata ma w poliftowej budzie) i do tej pory nic poza zwykłymi wymianami eksploatacyjnymi (olej, filtry, klocki) nie musiałem robić. A dodam, że jakiś czas temu wymieniłem u siebie koło pasowe na nowe (Corteco), rolkę napinacza paska wieloklinowego(osprzętu), nowe klocki na przód i to by było na tyle, jak mam być w 100% szczery.

Nowe zdjęcia wkrótce :D
_________________
Zobacz moje Mitsu
 
 
RoBSoN_97 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Carisma GLS Exlusiv
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 444
Skąd: Pruszków
Wysłany: 21-02-2017, 15:15   

Długo nie zaglądałem do tematu, stąd też zaniedbałem aktualizację wątku. Czas trochę nadrobić :) także chronologicznie:
Wspomnienie wiosny maj 2015






_________________
Zobacz moje Mitsu
 
 
piotras78 
Forumowicz

Auto: Kilka, ale nie Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2017
Posty: 147
Skąd: Mazo
Wysłany: 21-02-2017, 19:14   

Olivia napisał/a:
Ale za to przyjemność z jazdy mam fajną i co najważniejsze kultura pracy silnika w motorach z większą pojemnością jest lepsza.

Jest tu jakiś wątek z cytatami "poprawnej" polszczyzny? ;)
 
 
RoBSoN_97 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Carisma GLS Exlusiv
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 444
Skąd: Pruszków
Wysłany: 28-02-2017, 19:37   

Haha, niektóry wpisy są zabawne.
_________________
Zobacz moje Mitsu
 
 
RoBSoN_97 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Carisma GLS Exlusiv
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 444
Skąd: Pruszków
Wysłany: 28-02-2017, 19:42   

Uzupełniając dalej temat w materiał to wracamy do lato 2015 ;)

Wtedy przyszła kolejna modyfikacja: zmodyfikowania tylnych lamp na a'la poliftowe

Na pierwszym zdjęciu widać różnicę pomiędzy serią (lewa), a zmodyfikowaną - oklejoną (prawą).
Na drugim zdjęciu widać jeszcze przymiarkę do przyciemnienia lamp, ale zostałem przy pierwszym rozwiązaniu - pełny efekt widoczny na dwóch ostatnich zdjęciach.
Przyciemniłem za to kierunkowskazy boczne, co również pokazałem :)









edit 16.03.2017r - poprawienie zdjęć, gdyż zostały same miniaturki, nie otwierały się większe zdjęcia.

PS. macie, znacie dobry hosting zdjęć, w którym zdjęcia nie są co chwila kasowane?
_________________
Zobacz moje Mitsu
Ostatnio zmieniony przez RoBSoN_97 16-03-2017, 15:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
MichciuGT 
Mitsumaniak

Auto: Galant Kombi 6A13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 15 Kwi 2014
Posty: 1012
Skąd: Marki
Wysłany: 28-02-2017, 20:56   

Znacznie lepiej wygląda po takim "lifcie" :) , jest różnica w jasności przy cofaniu?
Ps. przydałoby się zaktualizować stopkę.
_________________
2020 - Czarny Galant Avance 2.5l
2019-2019 sprzedana Czerwona Yamaha YZF-R125
Bordowa Poliftowa Carisma 1.8 GDI
Są trzy wersje: moja, wasza i ta prawdziwa
Życie jest ładne póki nie dotyka się go.
 
 
RoBSoN_97 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Carisma GLS Exlusiv
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 444
Skąd: Pruszków
Wysłany: 16-03-2017, 15:39   

Dzięki ;)
Różnicy w cofaniu nie ma, bo miejsce przez które przechodzi światło od żarówki jest odsłonięte, także świeci całą mocą. Na pewno nie ma między faceliftingiem ;)

Zmiana stopki... rzeczywiście powinna nastąpić dawno i to już parę razy. Ale z mojej Carismy jestem dumny do tej pory :twisted: :mrgreen: :twisted:
_________________
Zobacz moje Mitsu
 
 
RoBSoN_97 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Carisma GLS Exlusiv
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 444
Skąd: Pruszków
Wysłany: 16-03-2017, 15:54   

Idąc dalej z przedstawianiem modyfikacji, prezentuję koła przemalowano na czarny mat plasti lakiem.
Efekty poniżej
wrzesień 2015






_________________
Zobacz moje Mitsu
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.