Moja Czarna Perła Evolucja-6 |
Autor |
Wiadomość |
rufuz
Forumowicz

Auto: Colt Ralliart 1.5T (4G15T)
Kraj/Country: Denmark
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 178 Skąd: Poznań/Danmark
|
Wysłany: 23-09-2015, 17:43
|
|
|
az zazdroszcze moze i ja sie kiedys dorobie EVO |
|
|
|
 |
KSU
Nowy Forumowicz

Auto: Evo VI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sty 2013 Posty: 17 Skąd: Zawoja
|
Wysłany: 23-09-2015, 18:12
|
|
|
rufuz napisał/a: | az zazdroszcze moze i ja sie kiedys dorobie EVO |
Mam taką nadzieje
Np.w 2008 bym sie wyśmiał z tego ,że będe jego posiadaczem..
Nawet chciałem kupić 1.3 i wizualnie go przerobić, tylko pomyślałem ,że raz żyje a jeśli dożyje wnuków to co ja im będe opowiadał
Postawiłem wszystko na jedną kartę i jest co jest.. Nie powiem ,że stać mnie nim co dzień upalać ale wyciskam ile mogę i na ile mnie stać...
Może wstyd się przyznać ale całe życie u mnie hierarchia wydatków wyglądała :
Auto
dom
przyjemności - i na to nigdy nie wydawałem bo jazda i dłubanie mi wystarczały |
_________________
 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 24-09-2015, 10:19
|
|
|
Zamiast kupować 80-series, w podobnej cenie co nowa 80-tka spraw sobie TT s209, lepszy spool niź 80-tka, modyfikowane łożyskowanie i zakres mocy dużo większy.
Acha, bez wałków GSC S1R się nie obejdzie, ale będziesz pan zadowolony |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
telewizoor
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Wrz 2014 Posty: 397 Skąd: Jurków/Kraków
|
Wysłany: 24-09-2015, 14:50
|
|
|
Ha, ciekawa sprawa Kiedyś na drodze widziałem lawetę z EVO VI i też na KSU ale numery inne
http://student.agh.edu.pl...0410_170321.jpg
A autko ładne, bezawaryjności życzę |
_________________
 |
|
|
|
 |
KSU
Nowy Forumowicz

Auto: Evo VI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sty 2013 Posty: 17 Skąd: Zawoja
|
Wysłany: 23-11-2015, 20:34
|
|
|
Konserwa spodu dobiegła końca;)
I Zawieszonko zamontowane
Środki:
Forch Korroplex
konserwacja Wurth
do profili i podłużnic APP dedykowana
w nadkola APP (taka odbijająca kaminie i siuter
Porobione przejścia poza nadkola (tam gdzie spód dostaje najbardziej w tyłek)
Teraz kosmetyka podwozia taka jak:
Proszkowe malowanie pierdół spodu np: stabilizatory itp..
Muszę jeszcze odebrać kevlarowe nadkola i kupić chlapacze Ralli i cud orzeszki |
_________________
 |
|
|
|
 |
KSU
Nowy Forumowicz

Auto: Evo VI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sty 2013 Posty: 17 Skąd: Zawoja
|
Wysłany: 30-08-2016, 15:52
|
|
|
Obecny "Wizajn"
 |
_________________
 |
|
|
|
 |
Seba93Tychy
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2015 Posty: 91 Skąd: Polska
|
|
|
|
 |
KSU
Nowy Forumowicz

Auto: Evo VI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sty 2013 Posty: 17 Skąd: Zawoja
|
Wysłany: 31-08-2016, 20:17
|
|
|
Na razie seria.. Ale już się zbroimy;) Właśnie doszły regulowane koła rozrządu i osłona plexi Przez zimę silnik na stół i dłubiemy;) dodatkowo zaciski hamulców do komplexowej renowacji.. |
_________________
 |
|
|
|
 |
KSU
Nowy Forumowicz

Auto: Evo VI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sty 2013 Posty: 17 Skąd: Zawoja
|
Wysłany: 09-12-2016, 16:35
|
|
|
Niestety na tą zimę setup się jeszcze nie zmieni bo kasiorki za mało ale, wpadła już nowa turbina z evo9 i pompa paliwa DW200 tak że jest już z czego moc podnosić i nowe obręcze Speedline Corse 18" a tym czasem dwa filmiki :
(Niby już nim w rajdach nie zamierzam jeździć ale jako "zerówka" dla fanu to co innego )
https://m.youtube.com/watch?v=JcBpk7vCfFA
https://m.youtube.com/watch?v=judC7x2oO04
Dajcie znać czy ładny ?? |
_________________
 |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 16-12-2016, 22:26
|
|
|
Ładny, ładny |
|
|
|
 |
KSU
Nowy Forumowicz

Auto: Evo VI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sty 2013 Posty: 17 Skąd: Zawoja
|
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10727 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 29-01-2017, 21:18
|
|
|
Ładna zerówka.... |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 30-01-2017, 07:14
|
|
|
Ależ ta generacja evo jest pięęęękna !
Mega zazdro !!! |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
|
|
|
 |
KSU
Nowy Forumowicz

Auto: Evo VI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sty 2013 Posty: 17 Skąd: Zawoja
|
Wysłany: 14-10-2018, 00:13
|
|
|
Cosik się podzioło nowego
 |
_________________
 |
|
|
|
 |
|