Chcę założyć gaz do 2.5 V6 |
Autor |
Wiadomość |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10724 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 17-03-2007, 20:46
|
|
|
Kolega ma blosa w 323F.... nie narzeka, samochód ładnie ciągnie i nie dusi sie, na benzynie też go mikser gazu nie dławi. Załozył soebie sam i wyregulowął jak trzeba.
Pozdrawiam |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
heckler [Usunięty]
|
Wysłany: 29-03-2007, 10:49
|
|
|
A do 2.0 lirowego silnika też ma być taka droga instalacja??Bo zkładając tą za ponad 5 tyś.to za jakieś 6 lat mi się zwróci! |
|
|
|
 |
syski [Usunięty]
|
Wysłany: 29-03-2007, 21:46
|
|
|
Panowie założyłem dzisiaj blosa na obwodnicy na benzynie można powiedzieć spokojnie osiąga 230km/h przy mikserze na benzynie coś koło 200-205km/h tak na benzynie
a na gazie szybko wchodzi na obroty do 100km/h mam w 11,30s +- 1s może być błąd
lepiej się zbiera w każdym zakresie obrotów jednak podczas jazdy na obwodnicy jak przełączyłem na gaz popipcyło się coś i musiałem znowu przełączyć na benzynę
Podjechałem do gaziarza ustawił mi na analizatorze spalin i usunął usterkę nie było masy tzn na dołkach drgała i fixowała centralka gazu. potem już nie było gdzie sprawdzić bo kurde korki ale jazda zaczyna być przyjemna jutro spróbuję jak będę jechał do pracy to napiszę ile pójdzie na gazie ale przyspieszenie jednak ma dużo lepsze na blosie niż na mixerze
Aha jeszcze jedno jak będzie za mały parownik bo jest do silnika o mocy 140kw to gość ma parownik o nazwie super do silników od 140 kw cena 350zł |
|
|
|
 |
Tomas79 [Usunięty]
|
Wysłany: 30-03-2007, 14:55
|
|
|
DO 3,0 V6 od razu miał być reduktor o zwiększonym wydatku lub dwa i do tego jeszcze wszystkie przewody LPG miedź 8mm
PS. Macie fajny zamek w Wojniczu, polecam wszystkim zwiedzanie |
|
|
|
 |
szybkiace [Usunięty]
|
Wysłany: 21-04-2007, 18:58 godula
|
|
|
Godula tam robilem zalozylem 4 generacje i spoko schowali mi wszystko pod pokrywe silnika dziala bezblednie pozdro a wojnicz spoko w miare ale wpadnij do debna zamek jeszcze lepszy i tam mieszkam |
|
|
|
 |
jacekwa
Forumowicz

Auto: Mitsubishi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Maj 2011 Posty: 40 Skąd: Z Warszawy
|
Wysłany: 17-05-2011, 21:07
|
|
|
Tomas79 napisał/a: | Prinsa odradzam - słąbo rozwinięta siec serwisowa i do tego drogie przeglądy pompy paliwa.
Polecam Stag 300
lub sekwencję Tartarini Auto |
Kolego sorki że w tym temacie, ja mam princa i o jakie przeglądy pompy paliwa chodzi bo chyba nigdy tego nie robiłem. |
|
|
|
 |
PIOTR_FOTO
Forumowicz

Auto: Galant 2.5V6 i PajeroII 3.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Cze 2011 Posty: 152 Skąd: Łuków
|
Wysłany: 03-08-2011, 22:09
|
|
|
Witam. Podłączę sie, bo również szukam dobrej instalacji do Gala V6. Za instalację STAG 300 najnowszy, wtryski Vatlek-jakieś najlepsze i reduktor Tomasetti lub KME Silver powiedzieli 2500 zł a za zestaw Sterownik Valtec (choć o takim nie słyszałem), wtryski OMVL Reg i reduktor Zavoli S lub Gurtner w innym zxakładzie powiedzieli 3500 zł. Czy komponenty tego drugiego zestawu mogą być aż tyle droższe? Który zestaw lepszy będzie do Galanta? |
|
|
|
 |
Derpin [Usunięty]
|
Wysłany: 04-08-2011, 02:44
|
|
|
PIOTR_FOTO, zapytaj w tym warsztacie ile krzykną za zestaw w stylu stag300, wtryski magicjet/ albo hana/, i reduktor magic3/ scorpion gt/ kme silver (ten ostatni trochę nie wyrabia powyżej 6,5 tys obrotów, a pozostałe 2 potrafią mieć wady seryjne ale ogólnie są ok)
wtryski valtek znane jako najawaryjniejsze a nie najlepsze... no ale różne są opinie.... |
|
|
|
 |
PIOTR_FOTO
Forumowicz

Auto: Galant 2.5V6 i PajeroII 3.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Cze 2011 Posty: 152 Skąd: Łuków
|
Wysłany: 04-08-2011, 07:32
|
|
|
W tym pierwszym zakładzie powiedzieli żeby zakładać to co mają bo jak nie będzie chodzić moja opcja to oni nie biorą za to odpowiedzialności. Także pozostaje mi ten drugi droższy zakład, zobaczymy. Lepiej na początku więcej zapłacić niż się później męczyć. |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 04-08-2011, 08:26
|
|
|
PIOTR_FOTO napisał/a: | W tym pierwszym zakładzie powiedzieli żeby zakładać to co mają bo jak nie będzie chodzić moja opcja to oni nie biorą za to odpowiedzialności. Także pozostaje mi ten drugi droższy zakład, zobaczymy. Lepiej na początku więcej zapłacić niż się później męczyć. |
to zapytaj sie ich co zrobia gdy ich zestaw nie bedzie dzialac. Z tego co piszesz to zestaw jest ubogi i nie bedzie dzialal tak jak nalezy |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 04-08-2011, 08:57
|
|
|
PIOTR_FOTO napisał/a: | Za instalację STAG 300 najnowszy |
Premium Nie ma sensu w galu go wkładać bo nie wykorzystasz.
PIOTR_FOTO napisał/a: | reduktor Tomasetti |
Będzie za słaby.
PIOTR_FOTO napisał/a: | powiedzieli 2500 zł |
Zastanów się: sterownik chcą niby najlepszy a i tak go nie wykorzystasz. Reduktor za słaby ... Więc odpuść ich sobie. |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
PIOTR_FOTO
Forumowicz

Auto: Galant 2.5V6 i PajeroII 3.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Cze 2011 Posty: 152 Skąd: Łuków
|
Wysłany: 04-08-2011, 22:06
|
|
|
Dzięki za odpowiedzi. Dzisiaj byłem w tym "droższym" zakładzie. Po konsultacji zaproponowali mi instalację na sterowniku V-TEC, wtryskach OMVL Reg oraz reduktorze VR tylko nie pamiętam typu. Wszystko rzekomo ma być doregulowane na biegu jałowym oraz pod obciążeniem aż do odcinki. Za całość powiedzieli ok. 3500 zł. Nie zapytałem tylko czy się nie będzie palił CHECK i czy będzie działał tempomat-bo mojemu koledze na LPG nie działa. |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3559 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 04-08-2011, 23:13
|
|
|
Znajdź gazownika który założy tobie podzespoły o których pisali poprzednicy, a będziesz zadowolony. Stag 300, Hana 2000 niebieskie, wydajny reduktor i będziesz śmiał się z diesel-ów. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
PIOTR_FOTO
Forumowicz

Auto: Galant 2.5V6 i PajeroII 3.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Cze 2011 Posty: 152 Skąd: Łuków
|
Wysłany: 05-08-2011, 00:23
|
|
|
Problem jest taki, że kiedy ja chcę wybrać podzespoły to mówią że może bć problem z regulacją itp. i ogólnie jakoś ci gazownicy są niechętni do tego aby zmienić coś. Rozmawiałem dzisiaj jeszcze z jednym który ma dosyć dobrą opinię - proponuję mi instalację firmową KME na reduktorze GOLD za 2400 zł. Dodam, że do ceny nie przywiązuję dużej wagi-zależy mi na jakości. |
|
|
|
 |
|