[CA1A 1.3] dobrze kręci ale nie odpala |
Autor |
Wiadomość |
kostuch [Usunięty]
|
Wysłany: 25-02-2007, 18:26
|
|
|
Przedewszystkim jak jest coś z kopułką to nie ma iskry lub jest słaba. A jak jest kiepska kompresja silnika to normalne że silnik nie odpali. I jeszcze jedno pytanie jak było ciepło to odpalał normalnie? |
|
|
|
 |
Meteo [Usunięty]
|
Wysłany: 25-02-2007, 20:41
|
|
|
Kokos napisał/a: | jezeli bede wymieniał kopułke to i palec rozdzielacza tez jestem zmuszony wymienic? |
Nie musisz wymieniac palca przy wymianie kopulki ale mozesz to zrobic . Jezeli kopulka kwalifikuje sie do wymiany to wymien moze najpierw sama kopulke a palec zostaw chyba ze chcesz miec odrazu spokoj to wymien wszystko odrazu |
|
|
|
 |
bear007 [Usunięty]
|
Wysłany: 25-02-2007, 21:31
|
|
|
Meteo napisał/a: | miec odrazu spokoj to wymien wszystko odrazu |
|
|
|
|
 |
Meteo [Usunięty]
|
Wysłany: 25-02-2007, 21:38
|
|
|
bear007 napisał/a: | Meteo napisał/a: | miec odrazu spokoj to wymien wszystko odrazu |
|
Bez podtekstow prosze Chodzilo mi o kopulke + palec rozdzielacza |
|
|
|
 |
bear007 [Usunięty]
|
Wysłany: 25-02-2007, 21:42
|
|
|
Meteo napisał/a: | bear007 napisał/a: | Meteo napisał/a: | miec odrazu spokoj to wymien wszystko odrazu |
|
Bez podtekstow prosze Chodzilo mi o kopulke + palec rozdzielacza |
a mnie o potwierdzenie..żaden podtekst.. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21953 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 25-02-2007, 22:08
|
|
|
Kokos napisał/a: | jezeli bede wymieniał kopułke to i palec rozdzielacza tez jestem zmuszony wymienic? | Nie jesteś zmuszony go wymienić, ale to zrób tak jak pisze Meteo. Palec z JC kosztuje kilka zł (do tego białego Colta poniżej japoński firmy YEC kosztował 4 zł). I masz pewność, że nowe. |
|
|
|
 |
Kokos
Forumowicz

Auto: CAO 1993 1.3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Mar 2006 Posty: 175 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 25-02-2007, 23:53
|
|
|
kostuch napisał/a: | Przedewszystkim jak jest coś z kopułką to nie ma iskry lub jest słaba. A jak jest kiepska kompresja silnika to normalne że silnik nie odpali. I jeszcze jedno pytanie jak było ciepło to odpalał normalnie? |
jezeli jest ok 10 stopni i wiecej odpala normalnie
5 stopni - odpali na krótko (sekundy ) gaśnie, odpali tak po trzecim kreceniu rozrusznikiem
-10 i mniej kreci rozrusznik i nie pali |
_________________ Michał Kraków |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24333 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 26-02-2007, 08:47
|
|
|
Kokos - to wyglada na brak paliwa
albo pompa/wtryski padaja
albo czujnik temp. silnika - tego sprawdzisz latwiej omomierzem
ew. opcja to ECU |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 26-02-2007, 10:19
|
|
|
A może paliwo przymarza? |
|
|
|
 |
kaeres [Usunięty]
|
Wysłany: 26-02-2007, 10:58
|
|
|
Ja myslalem, ze jak palec badz kopulka jest out to silnik nie bedzie chodzil wogole, a nie tylko nie odpalal |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21953 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 26-02-2007, 13:23
|
|
|
kaeres napisał/a: | Ja myslalem, ze jak palec badz kopulka jest out to silnik nie bedzie chodzil wogole, a nie tylko nie odpalal | Raczej w skrajnych przypadkach. Najpierw przerywa lub nie chce odpalić właśnie. |
|
|
|
 |
kostuch [Usunięty]
|
Wysłany: 26-02-2007, 22:56
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | Kokos - to wyglada na brak paliwa
albo pompa/wtryski padaja
albo czujnik temp. silnika - tego sprawdzisz latwiej omomierzem
ew. opcja to ECU | Jażeli by to było to co piszesz to nie było by różnicy czy jest ciepło czy zimno na dworze. Silnik ma kiepską kompresję i dlatego przy niskich temperaturach nie odpala z rozrusznika a odpala z zaciągu.
[ Dodano: 26-02-2007, 22:57 ]
gregorbu napisał/a: | A może paliwo przymarza? | nie odpalał by z zaciągu
[ Dodano: 26-02-2007, 23:00 ]
Ja ci tylko poradzę jeden niedrogi zabieg. Podjedź do mechanika i sprawdź ciśnienie na każym garze. Tylko sprawdzaj na zimnym silniku. I jak możesz to podaj wynik z każdej świecy wtedy bedzie wszystko wiadomo. |
|
|
|
 |
Kokos
Forumowicz

Auto: CAO 1993 1.3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Mar 2006 Posty: 175 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 28-02-2007, 09:35
|
|
|
czujnik temp raczej ok, poniewz wraz z czasem i ochładzaniem silnika dawał inne wyniki na omomierzu
czy kompresja moze tak paść z dnia na dzień - cały czas odpalał ok a nagle kicha?
auto od wczoraj u mechaniora - czekam na wyniki do wieczora...............
pozdrawiam |
_________________ Michał Kraków |
|
|
|
 |
kostuch [Usunięty]
|
Wysłany: 28-02-2007, 19:17
|
|
|
kompresja ujawnia się pod wpływem zmian temperatury na bliskie 0 lub poniżej. |
|
|
|
 |
Kokos
Forumowicz

Auto: CAO 1993 1.3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Mar 2006 Posty: 175 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 01-03-2007, 23:05
|
|
|
po wizycie u mechanika - konieczna okazała sie regulacja zaworów
auto znowu na zimnym silniku odpala od dotkniecia
zawory nie były regulowane od 60 tys przebiegu a kiedy robił to poprzedni własiciel niewiadomo
dziekuje wszystkim, którzy wzieli udział w temacie
pozdrawiam |
_________________ Michał Kraków |
|
|
|
 |
|