Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:57
[I 2.0] obroty
Autor Wiadomość
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 14-10-2015, 10:52   

Kochan napisał/a:
Może sprzęgło do wymiany?
Ale co to by miało wspólnego z wymianą rozrządu?
 
 
Kochan 
Mitsumaniak

Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 197
Skąd: Kostrzyn / Szczecin
Wysłany: 14-10-2015, 11:27   

A ktoś powiedział że winny za obroty jest rozrząd? Tylko widzę wpis, że nic nie ma do rzeczy rozrząd z obrotami - skrzynia biegów już tak a więc i sprzęgło możliwe że też.

A Ty Elektryk jakie masz rpm przy 100km/h ?
//
Rozmawiałem z mechanikiem twierdzi że "był składany na blokady rozrządu zgodnie z zaleceniemi zawartymi w Autodacie i raczej mało prawdopodobne, żeby był źle ustawiony"
Później mam dzwonić i umówić się na wizytę w celu sprawdzenia tego.
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 14-10-2015, 11:51   

Pewne różnice obrotów silnika w stosunku do określonej prędkości mogą wynikać z różnych rozmiarów opon. :wink:
_________________
Nie karmić trolli.
 
 
Kochan 
Mitsumaniak

Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 197
Skąd: Kostrzyn / Szczecin
Wysłany: 14-10-2015, 11:53   

różnica o 500 rpm ? Z tego co wiem to mam standard r.16
Ok, wszystko jasne heer75 na zapewne opony r18 co przekłada się właśnie na ilość obrotów i prędkość bo mniejsza opona na tej samej predkosci obrotowej silnika zwieksza moc samochodu ale zmniejsza jego predkosc, wieksza opona na tych samych obrotach zwieksza predkosc(obroty silnika mniejsze) ale zmniejsza moc

Jasne czyli to wszystko tłumaczy że 3k przy 100km/h to normalka a głośniejszy dźwięk jest moim osobistym odczuciem.
 
 
Jaro1974 
Mitsumaniak
Outsilverman ;-)


Auto: O1 bez T, EA5A i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 20739
Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
Wysłany: 14-10-2015, 21:17   

Powiem tak - przyglądam się temu tematowi już jakiś czas więc postanowiłem sprawdzić u siebie jak to w końcu jest z tą prędkością i obrotami. I jadąc równo na trzech tysiącach obrotów, na równej drodze, prędkość wynosiła 100-105 km/h. Opony mają rozmiar 215/60/16.
_________________
Admirał Gwiezdnej Floty :D
Pomogłem - kilknij POMÓGŁ ;-)
carisma http://forum.mitsumaniaki...p=940699#940699
outlander http://forum.mitsumaniaki...1289542#1289542
S40 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1581589#1581589
EA5W A/T '02 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1636386sid=8c835a59cb4250aa44c46bb3733c4f92#1636386


"Memories are the most important things that we remain to remember the most moving ones flowing from the depths of the HEART, recorded to the end of LIFE"

wozidełka; FSM 126P - 1995-1999; FSO 1500 - 1999-2004; seat ibiza 1.2 - 2004-2008; carisma 1.9td GLX - 2007-2014; megane 1.4 energy - 2008-2014; O1 - 2014- ; suzuki epicuro UC 125 - 2016 - ; honda CBF 125R - 2017 - ; volvo s40 1.9 Di- 2018 - 2020; EA5W A/T - 2020 - 2024 "RIP"; EA5A A/T 2024 - ?
"A co ja mogę - przecież tylko zwykłym szeregowym mitsumaniakiem już nie jestem :P "
ルブリン
 
 
 
Kochan 
Mitsumaniak

Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 197
Skąd: Kostrzyn / Szczecin
Wysłany: 14-10-2015, 21:37   

Czyli wskazania są ok, to przez większe opony kolega ma te 2.5k rpm.
Jaro1974, dziękuje Ci bardzo za test u mnie jest podobnie przy 100km/h jest prawie że 3k więc podobnie - tu może wystąpić jedynie błąd pomiarowy (jak człowiek odczyta dane obroty), ale wynik tak czy siak jest zbliżony :)

Dobra, czyli mechanior nie walnął gafy z rozrządem a ten fakt że jest głośniej najwidoczniej jest moim osobistym odczuciem po przesiadce z Carismy :) Nawet nie mogę sobie przypomnieć jak było przed wymianą rozrządu bo zrobiłem jedyne 200km do domu i wstawiłem do zrobienia rozrządu.
Raz jeszcze dzięki za test i posty .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.