Zużycie paliwa v68 manual - uczciwie ;) |
Autor |
Wiadomość |
Georg
Mitsumaniak

Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 771 Skąd: Warszawa Miedzeszyn
|
Wysłany: 05-02-2016, 10:57
|
|
|
ruks napisał/a: | No to u mnie nie ma tej redukcji |
Raczej powinna być - to ta sama skrzynia. Samo hamowanie silnikiem jest dość łagodne ale odczuwalne - widoczne też na obrotomierzu. Byłoby silniejsze, gdyby spinać na krótko sterowanie sprzęgłem Lock-up. Są nawet gotowe kity "Torque Converter Lock-up Control": http://automatictransmiss...lockup-control/ |
_________________ Nie karmić trolli.
 |
|
|
|
 |
PrezesBednarz
Nowy Forumowicz

Auto: V78
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2015 Posty: 11 Skąd: WPN
|
Wysłany: 07-02-2016, 11:30
|
|
|
Kupował ktoś ten zestaw?
Mocno się zastanawiam nad nim... |
|
|
|
 |
Georg
Mitsumaniak

Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 771 Skąd: Warszawa Miedzeszyn
|
Wysłany: 07-02-2016, 21:00
|
|
|
PrezesBednarz napisał/a: | Kupował ktoś ten zestaw? | Dwa przekaźniki, przełącznik, parę kabelków i opornik za... pięćset baksów.
Można zrobić samemu - jest o tym sporo na zagranicznych forach. |
_________________ Nie karmić trolli.
 |
|
|
|
 |
ruks
Forumowicz

Auto: CCCO, V98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Lut 2015 Posty: 255 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 08-02-2016, 10:29
|
|
|
Cena konkret niestety :-/ Gdyby było za stówkę $ to brałbym od razu. Możesz podać jakieś linki jak można to samemu zlutować? U mnie właśnie ani nie czuć ani nie widać żeby w końcowej fazie hamowania zasprzęglił się jeszcze jakiś bieg, mógłbyś nagrać filmik jak to wygląda w P3 na obrotomierzu? Wydawało mi się że jak przed zakupem testowałem trójki to tam w ogóle nie było wyrzucania na luz ale jechałem zaledwie dwoma sztukami i krótki kawałek więc mogłem nie zwrócić uwagi. Zastanawiam się jeszcze czy ASO albo może jakiś elektronik nie dałby rady tego przeprogramować... |
_________________ Zapraszam na wyprawy z Tramp wyprawy
 |
|
|
|
 |
Georg
Mitsumaniak

Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 771 Skąd: Warszawa Miedzeszyn
|
|
|
|
 |
ruks
Forumowicz

Auto: CCCO, V98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Lut 2015 Posty: 255 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 10-02-2016, 09:53
|
|
|
Doskonała lektura ale trochę długa więc trzeba się będzie zagłębić przy większej ilości czasu. Wielkie dzięki Seryjnie powinien być jakiś przycisk "sport"" który wyłącza to żeglowanie, zwłaszcza przy ciągnięciu przyczepy czy w terenie. Wygląda na to że da się to zrobić, może przy okazji udało by się zamienić + z - bo przy trybie sekwencyjnym klikam na odwrót jak się wcześniej nie zastanowię w którą mam dźwignię przesunąć |
_________________ Zapraszam na wyprawy z Tramp wyprawy
 |
|
|
|
 |
|