Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:56
Po wymianie oleju w skrzyni dziwnie wchodzą biegi
Autor Wiadomość
apollo99 
Forumowicz

Auto: outlander turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Cze 2015
Posty: 84
Skąd: Łódź
Wysłany: 26-06-2016, 14:17   

No tych linkach też myślałem,że może ciężko chodzą,na razie nie chce mi się grzebać przy aucie , a jakoś szczególnie mnie to nie denerwuje, to tak jeżdżę :D
 
 
Kochan 
Mitsumaniak

Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 197
Skąd: Kostrzyn / Szczecin
Wysłany: 25-07-2016, 13:12   

Miałem podobne problemy po wymianie oleju prawie rok temu, ostatnio postanowiłem zmienić olej ponownie z racji ciężko wchodzących biegów (haczenia). Zamówiłem Ravenol 75w90, zlałem stary olej (przy zlewaniu jak nówka, tylko 15 tys. przebiegu) i dodatkowo odpowietrzyłem sprzęgło. Strzał w 10, biegi wchodzą płynnie i nie haczy:)
 
 
Paput 
Forumowicz


Auto: Outlander I 2.0 16V 4WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sie 2015
Posty: 141
Skąd: PUŁAWY
Wysłany: 26-07-2016, 23:10   

Kochan napisał/a:
Miałem podobne problemy po wymianie oleju prawie rok temu, ostatnio postanowiłem zmienić olej ponownie z racji ciężko wchodzących biegów (haczenia). Zamówiłem Ravenol 75w90, zlałem stary olej (przy zlewaniu jak nówka, tylko 15 tys. przebiegu) i dodatkowo odpowietrzyłem sprzęgło. Strzał w 10, biegi wchodzą płynnie i nie haczy:)

miałeś haczenie czy też inne objawy? Jaki olej wcześniej zalałeś?
_________________
Rover 416Si 1.6 16V - nie ma
Audi a4 b5 1.9 Tdi 110 KM - nie ma
Audi a4 b5 2.4 V6 quattro - nie ma
Toyota Rav 4 D4D - nie ma
Outlander I 2.0 16V - jest
 
 
Kochan 
Mitsumaniak

Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 197
Skąd: Kostrzyn / Szczecin
Wysłany: 27-07-2016, 11:32   

Miałem haczenie, problem z wstecznym i te kopnięcia drążka przy biegu nr2. Objawy typu haczenie i problem ze wstecznym zniwelowane a kopnięcie - ciężko mi stwierdzić po ok. 200km brak.

Wcześniej zalałem jakiegoś shella, syntetyk, 75W90 - była tragedia. Dodatkowo wymieniłem olej na 80w90 w dyfrze.
 
 
Paput 
Forumowicz


Auto: Outlander I 2.0 16V 4WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sie 2015
Posty: 141
Skąd: PUŁAWY
Wysłany: 27-07-2016, 22:13   

Kochan napisał/a:
Miałem haczenie, problem z wstecznym i te kopnięcia drążka przy biegu nr2. Objawy typu haczenie i problem ze wstecznym zniwelowane a kopnięcie - ciężko mi stwierdzić po ok. 200km brak.

Wcześniej zalałem jakiegoś shella, syntetyk, 75W90 - była tragedia. Dodatkowo wymieniłem olej na 80w90 w dyfrze.

To daj znać co z tą dwójką czy dalej jest "kopnięcie" w sumie tez miałem na 2 i na 1 ale na 2 od roku juz nie ma a na 1 coraz rzadziej występuje. No i napisz który rodzaj Revenola brałeś dokładnie i jak wlewałeś (wężykiem i lejkiem z boku skrzyni?)
_________________
Rover 416Si 1.6 16V - nie ma
Audi a4 b5 1.9 Tdi 110 KM - nie ma
Audi a4 b5 2.4 V6 quattro - nie ma
Toyota Rav 4 D4D - nie ma
Outlander I 2.0 16V - jest
 
 
Kochan 
Mitsumaniak

Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 197
Skąd: Kostrzyn / Szczecin
Wysłany: 27-07-2016, 22:18   

dzisiaj zrobiłem ok. 20 km po mieście więc było trochę machania i zero problemów.
Wlany RAVENOL VSG SAE 75W90, lałem przez wąż z lejkiem od góry, wlew z boku skrzyni.
 
 
Paput 
Forumowicz


Auto: Outlander I 2.0 16V 4WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sie 2015
Posty: 141
Skąd: PUŁAWY
Wysłany: 27-07-2016, 22:27   

Kochan napisał/a:
dzisiaj zrobiłem ok. 20 km po mieście więc było trochę machania i zero problemów.
Wlany RAVENOL VSG SAE 75W90, lałem przez wąż z lejkiem od góry, wlew z boku skrzyni.

a ile ci weszło litrów? 2,3?
_________________
Rover 416Si 1.6 16V - nie ma
Audi a4 b5 1.9 Tdi 110 KM - nie ma
Audi a4 b5 2.4 V6 quattro - nie ma
Toyota Rav 4 D4D - nie ma
Outlander I 2.0 16V - jest
 
 
Kochan 
Mitsumaniak

Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 197
Skąd: Kostrzyn / Szczecin
Wysłany: 27-07-2016, 22:33   

2,15l, dalej zaczęło wyciekać. Po 15 minutach kolejna próba i dalej wylatywał olej więc nie lałem już.
 
 
Paput 
Forumowicz


Auto: Outlander I 2.0 16V 4WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sie 2015
Posty: 141
Skąd: PUŁAWY
Wysłany: 28-07-2016, 23:33   

Kochan napisał/a:
2,15l, dalej zaczęło wyciekać. Po 15 minutach kolejna próba i dalej wylatywał olej więc nie lałem już.


Daj znać jakby coś się zmieniło i problem powrócił;) Oby nie. Jakieś średnicy miałeś wężyk?
_________________
Rover 416Si 1.6 16V - nie ma
Audi a4 b5 1.9 Tdi 110 KM - nie ma
Audi a4 b5 2.4 V6 quattro - nie ma
Toyota Rav 4 D4D - nie ma
Outlander I 2.0 16V - jest
 
 
tec_d 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2006
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2016
Posty: 3
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 30-07-2016, 10:49   

Dodatkowo wymieniłem olej na 80w90 w dyfrze.

Jaki olej wlałeś do dyfra?

Od paru miesięcy posiadam Outladera z 2006 roku z silnikiem 2.0 Turbo.
Czasem jest delikatny problem z wbiciem 1 a potem przejściem 1 - 2.
Pojawia się też stuknięcie pod samochodem (tak mi się wydaje) podczas ruszania i czasem podczas zmiany biegów. Skrzynia jest manualna.
Pytanie czy po zmianie oleju nadal u Ciebie wszystko ok i czy macie jakieś lekarstwo na trzaskanie?
 
 
Paput 
Forumowicz


Auto: Outlander I 2.0 16V 4WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sie 2015
Posty: 141
Skąd: PUŁAWY
Wysłany: 31-07-2016, 06:53   

tec_d napisał/a:
Dodatkowo wymieniłem olej na 80w90 w dyfrze.

Jaki olej wlałeś do dyfra?

Od paru miesięcy posiadam Outladera z 2006 roku z silnikiem 2.0 Turbo.
Czasem jest delikatny problem z wbiciem 1 a potem przejściem 1 - 2.
Pojawia się też stuknięcie pod samochodem (tak mi się wydaje) podczas ruszania i czasem podczas zmiany biegów. Skrzynia jest manualna.
Pytanie czy po zmianie oleju nadal u Ciebie wszystko ok i czy macie jakieś lekarstwo na trzaskanie?
uderzenia przy zmianie biegow to nic innego jak zerwane poduszki w dyfrze. Standard w tym modelu
_________________
Rover 416Si 1.6 16V - nie ma
Audi a4 b5 1.9 Tdi 110 KM - nie ma
Audi a4 b5 2.4 V6 quattro - nie ma
Toyota Rav 4 D4D - nie ma
Outlander I 2.0 16V - jest
 
 
tec_d 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2006
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2016
Posty: 3
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 31-07-2016, 09:47   

Paput napisał/a:
uderzenia przy zmianie biegow to nic innego jak zerwane poduszki w dyfrze. Standard w tym modelu


Dzięki za szybką odpowiedź.
Rozglądałem się w międzyczasie na forum i rozumiem, że chodzi o poduszki, które większość zamienia na poliuretanowe z Olkusza. Pytanie czy nie lepiej zamienić na oryginalne (może wiecie ile kosztują)? Drugie pytanie czy nie macie jakiegoś linku do manuala wymiany bo chciałbym spróbować zrobić to samodzielnie?

[ Dodano: 31-07-2016, 10:32 ]
tec_d napisał/a:
Paput napisał/a:
uderzenia przy zmianie biegow to nic innego jak zerwane poduszki w dyfrze. Standard w tym modelu


Dzięki za szybką odpowiedź.
Rozglądałem się w międzyczasie na forum i rozumiem, że chodzi o poduszki, które większość zamienia na poliuretanowe z Olkusza. Pytanie czy nie lepiej zamienić na oryginalne (może wiecie ile kosztują)? Drugie pytanie czy nie macie jakiegoś linku do manuala wymiany bo chciałbym spróbować zrobić to samodzielnie?


Ostatnie pytanie odnośnie luzów wału napędowego, czy jeżeli są podobne jak na filmie: https://www.youtube.com/w...top&spfreload=1 to koncentrować się dalej na gumach czy problem jest poważniejszy?
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 31-07-2016, 10:45   

Paput napisał/a:
uderzenia przy zmianie biegow to nic innego jak zerwane poduszki w dyfrze. Standard w tym modelu
Czy przypadkiem to nie Ty skarżyłeś się że wymiania NIE pomogła?
 
 
tec_d 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2006
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2016
Posty: 3
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 31-07-2016, 11:15   

Nie to nie ja. Pytam bo chciałbym uniknąć niepotrzebnych kosztów. Samochód ma przejechane 120 tys pewne bo zakup od rodziny, która kupiła go w Polskim salonie jako nowy samochód. Niestety z tego co wynika z książki serwisowej wymienili tylko rozrząd i parę części zawieszenia. Widzę po innych postach, że np zaniedbali wymiany oleju w skrzyni i pozostałych elementach napędu. Dostałem wiadomość, że słyszeli, że po wymianie dzieją się cuda i lepiej jeździć na fabrycznie zalanym płynie.
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 31-07-2016, 12:04   

tec_d napisał/a:
Nie to nie ja. Pytam bo chciałbym uniknąć niepotrzebnych kosztów.
Ale wymieniałeś u siebie te tuleję i to pomogło na te uderzenia w dźwignie zmiany biegów?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.