Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:53
Outlander Turbo przerywa
Autor Wiadomość
Buszu 
Forumowicz
1234

Auto: Outlander TURBO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lis 2015
Posty: 53
Skąd: internet
Wysłany: 30-05-2017, 19:58   

na swiecach bosch`a na początku było wszystko gitara dopiero od niedawna zaczęły sie problemy... ale juz nie myśle o tym. Zamówiłem świeczki od evo i tylko czekać !! A poza tym wtryski 560 ccm pompa dw200 w cewki od evo9 juz dotarły wiec niebawem strojenie !!! ihhaaaa tak tylko chciałem sie pochwalić hehe ;P
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 30-05-2017, 21:15   

Buszu napisał/a:
A poza tym wtryski 560 ccm pompa dw200 w cewki od evo9 juz dotarły wiec niebawem strojenie !!! ihhaaaa tak tylko chciałem sie pochwalić hehe ;P


Ja się DOMAGAM tematu w Nasze Miśki !
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Buszu 
Forumowicz
1234

Auto: Outlander TURBO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lis 2015
Posty: 53
Skąd: internet
Wysłany: 30-05-2017, 21:49   

oczywiście, że będzie ! Ale jeszcze do lipca mam pozamiatane i zero czasu nawet na przyjemności ;/ Obiecuje nasmaruje ;]
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 30-05-2017, 22:52   

Nie wiem po co Ci cewki skoro Outek ma takie same jak evo ale jak nie masz co z $$ robić to ja chętnie przyjmę coś ;-)
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
Buszu 
Forumowicz
1234

Auto: Outlander TURBO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lis 2015
Posty: 53
Skąd: internet
Wysłany: 31-05-2017, 07:03   

Od nowości nie wymieniane więc chce komplet założyć i mieć z głowy :)

[ Dodano: 07-06-2017, 08:58 ]
Świeczki wymienione i powiem ze czuć różnice !!! Dzięki za info Panowie !:)
 
 
bernikon 
Nowy Forumowicz

Auto: zawsze szybki
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Kwi 2015
Posty: 2
Skąd: Zamość
Wysłany: 22-06-2017, 11:24   Szarpanie przerywanie wypadanie zapłonu

Witam
Miałem bardzo duży problem z przerywaniem i szarpaniem mojego turbiaka + lpg. Temat rozwiązałem i chętnie się z Wami podzielę uwagami bo sam zmarnowałem masę nerwów i pieniędzy.
Objawy:
- szarpanie przy mocniejszym wciśnięciu gazu, a później i przy zwykłym,
- najbardziej przy niskich obrotach,
- w końcu czek silnika (wypadanie zapłonu na pierwszym)

Pierwsza diagnoza przewody.

Wymiana na ngk pomogła na jakieś pół roku.
ponowna wymiana pomogła na chwilę.
Kolejne warsztaty - regulowanie szczeliny w świecach następnie wymiana z bosh na ngk,
Wymiana cewki.
Poprawa dosłownie na chwile i znowu powtórka z rozrywki. Czek silnika - wypadanie na trzecim.

Kolejny warsztat - niespodzianka - diagnoza przewody - powrót do przeszłości. Dwa razy na przestrzeni roku zmieniane, a jednak!!

Co się okazało - Pierwsza diagnoza była poprawna tylko na złe przewody zmieniłem.
Przewody oryginalne rozwiązały cały problem. żeby było śmieszniej to jeśli będziecie mieli okazje sprawdźcie sobie jak wyglądają oryginalne a jak, przez wielu z was polecane ngk.
Pewnie będzie paru niedowiarków ale fajki w oryginalnych są o ok 1 cm dłuższa. Też nie chciałem uwierzyć bo to brzmi jak jakaś herezja, ale tak jest.
Pozdrawiam
_________________
#entu
 
 
miron 
Forumowicz

Auto: 2,4 mivec cvt
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2014
Posty: 326
Skąd: Świlcza
Wysłany: 22-06-2017, 20:44   

Masz jak porównać ori z ngk dedykowanymi. Ile za ori dałeś?
 
 
bernikon 
Nowy Forumowicz

Auto: zawsze szybki
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Kwi 2015
Posty: 2
Skąd: Zamość
Wysłany: 23-06-2017, 11:01   

miałem zdjęcie na którym widać wyraźną różnicę w długości fajek.
Różnica była też w osadzeniu - wciskając ori dało się odczuć że dużo dokładniej wchodzą na świecę - charakterystyczne kliknięcie.

Cena za oryginał to jakieś 440 zł - tyle samo wydałem na g@#$ warte zamienniki

znalazłem fotę
_________________
#entu
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 25-06-2017, 22:29   

U mnie problem wypadania zaplonow sie poglebia, dzis dwa razy wywalilo check i tryb awaryjny.

Swiece nowe ngk dedykowane do evo, przewody oryginalne wygladaja dobrze, ale kupilem ngk - bez roznicy.
Jutro zamawiam cewke na podmiane...jesli to nie ona bedzie winna to mocno pomysle nad oryginalnymi przewodami. :roll:
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 25-06-2017, 23:47   

Fragu, zamien cewki miejscami i zczytaj czy błąd pojawia się na innym garze. Jeśli tak, to będziesz miał pewność co do cewek. U mnie mija dokładnie rok od usmażenia jednej z nich. Po wymianie jak ręką odjął. Warto też zaglądać do świec, bo na strojeniu okazało się, że odległość elektrod się zmieniła mimo, że miesiąc wcześniej ustawiłem :-)

Co do przewodów ngk... Miałem u siebie i urwałem jeden z nich wyciągając z kanału świecowego i to bez szczególnego szarpania...
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
Sxizo 
Mitsumaniak


Auto: Turboutek
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 324
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-06-2017, 01:24   

W@sio napisał/a:

Co do przewodów ngk... Miałem u siebie i urwałem jeden z nich wyciągając z kanału świecowego i to bez szczególnego szarpania...


Miałem dokładnie tak samo, nigdy więcej. Tylko ori ewentualnie Magnecor :)

Wyglądają na pancerne, zwłaszcza te R-100

_________________

 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 26-06-2017, 07:13   

Dzięki za podpowiedzi.

Co ciekawe - dziś przejechałem 30km (na benzynie) i nie było ani szarpnięcia :roll:
Postaram się wywołać check i sprawdzić błąd.

Świece wymieniałem jakieś 2 miesiące temu, na NGK z przerwą 0,7 (te od EVO) - więc powinny być ok.

Sxizo, nie wiesz jaki koszt Magnecor r100 ? Bo oryginały widziałem za 420zł.

EDIT: https://tomson.com.pl/product-pol-3750-Przewody-zaplonowe-Magnecor-45308-KV85-Mitsubishi-Lancer-Evo-IV-V-VI-VII-VIII-IX.html

Takie będą ok?

Znalazłem jeszcze takie, ale cena...
https://www.4turbo.pl/kab...9,3,25884,19415
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
Sxizo 
Mitsumaniak


Auto: Turboutek
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 324
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-06-2017, 09:56   

Fragu, Tak, KV85 napewno będą wystarczające, miałem kiedyś takie w eclipse i pamiętam, że były mega dobrze wykonane. R100 to nie wiem czy by się zmieściły pod pokrywą :)
_________________

 
 
Buszu 
Forumowicz
1234

Auto: Outlander TURBO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lis 2015
Posty: 53
Skąd: internet
Wysłany: 20-07-2017, 23:02   

Witam serdecznie kolegów z forum. Mam problem, a mianowicie nie wiem czy to przyzwyczajenie ale czasami mam uczucie że moja kapsuła jakoś słabo przyśpiesza- jakby tubnina nie zawszy dawała z siebie 100% :( ( świece z evo z przerwą 0.7 cewki nowe ori denso wymienione filtry jak i olej na bieżąca hehe kurka wódka no nie wiem... :axe:
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 21-07-2017, 13:51   

Buszu ostatnio modne problemy z czujnikiem polozenia pedalu gazu ;)
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.