Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA1A 1.3] Zmiany biegów przy odpowiednich obrotach(prędkoś
Autor Wiadomość
Wook@sH 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 432
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 14-03-2007, 22:55   

W obu przypadkach tak samo po ok 5 litrów, no ale TICO to oryginalny samochód, :D
Galantem jeżdze zazwyczaj delkiatnie.
A spalanie mam od 11 do 15 litrów, ale wiekszość po mieście.
_________________

 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 15-03-2007, 18:28   

Ja Corsą przećwiczyłem jazdę kapeluszniczą jak i energiczną aż po agresywną i różnice w mieście to max 1l/100km pomiędzy tymi stylami jazdy przy czym raczej wynikały z aktualnych w danym momencie korków. Carismą także jeździłem delikatnie, energicznie i ostro i tez różnicę 1l/100km więc uznałem że po kiego czorta mam się męczyć usiłując ograniczać spalanie - to odbiera przyjemność z jazdy - tak więc kompletnie olałem ile mi pali i jeżdżę tak jak mam na to ochotę w danym dniu, czasem leniwie i ospale, czasem ostro i agresywnie - suma summarum wychodzi mi że auto pali tyle samo jakkolwiek bym nie kombinował a przynajmniej przyjemność i radość z jazdy pozostaje :) widac auto pali tyle ile ma palić koniec i kropka. :badgrin:
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
ryba_84 
Forumowicz
ryba_84


Auto: colt 91' 1.8 Gti już 2.0Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Sie 2006
Posty: 111
Skąd: Lublin
Wysłany: 15-03-2007, 22:10   

Kokos napisał/a:
ryba?
jezli jezdzisz takim stylem to ile Ci pali LPG?




wiec ja raczej nie jezdze oszczednie chyba ze mam malo w baku :P
w trasie schodze do 8L np ostatnio lublin->wawa (okecie)->lublin w 4h
a w miescie to ponizej 10 mi sie nie udaje:/ zawsze 10,5-11,5
(wszystkie wartosci dla GAZU)
_________________

 
 
 
WeinMaster 
Mitsumaniak


Auto: Galant 1.8TD '92 r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 162
Skąd: Wrocek
Wysłany: 17-03-2007, 14:57   

A ja mam takie pytanko.

Co się dzieje z silnikiem i sprzęgłem dzieje w przypadku gdy szybko wchodzimy na ostatni bieg :) . Tj. Jeden dwa trzi czteri iii pięć przy 60km/h :)

W przypadku sprzęgła wydaje mi się, że szybciej nastąpi jego skończenie...

hmm, co o tym sądzicie ? :?: :!:

Bo, np mam znajomego z pracy który swoją toyote corrolle 2 letnią toczy na wysokich biegach bo mniej pali :D Ale już z nim nie jeżdze bo wyprzedzanie tira na 4 biegu przy predkosci około 75 km to troche przesada, zważywszy na to ze ktoś jedzie z naprzeciwka i w połowie tira redukcja do 3-ki bo cos nie ciągnie, czyli redukcja -> człowiek na szybie -> ogień!!! -> człowiek wcisniety w fotel i ... migajace swiatła z naprzeciwka .... :roll:

takie to imprezy były :)
_________________
:) [ Maniakalny Mitsumaniak ]
 
 
LEON1
[Usunięty]

Wysłany: 17-03-2007, 15:13   

Sadze ze jazda na piatym biegu przy predkosci ( "Zawrotnej" ) 60kemow jest nie ekonomiczne i generalnie nudne. Moim mitsem jezdzie normalnie, nie wyciskam ani nie przymulam czyli w granicach 80 - 100 wbijam 5 :)
 
 
WeinMaster 
Mitsumaniak


Auto: Galant 1.8TD '92 r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 162
Skąd: Wrocek
Wysłany: 17-03-2007, 20:16   

no tak, ja też wciskam piątkę dopiero przy 80 km, ale chciałbym wiedzieć co się dzieje z silnikiem, bo są chyba o wiele większe obciażenia jak się tak ciśnie na wysokich biegach ;/
_________________
:) [ Maniakalny Mitsumaniak ]
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 17-03-2007, 22:01   

Huh, w trasie to dbam o to by mój automat trójkę wrzucał gdzieś przy 130 dopiero :D co do czwórki to w zasadzie sporadycznie używam ;)
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
BUBU 
Mitsumaniak
Partyzant


Auto: Endeavor
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 05 Sie 2006
Posty: 1548
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 17-03-2007, 22:42   

LEON1 napisał/a:
Sadze ze jazda na piatym biegu przy predkosci ( "Zawrotnej" ) 60kemow jest nie ekonomiczne i generalnie nudne. Moim mitsem jezdzie normalnie, nie wyciskam ani nie przymulam czyli w granicach 80 - 100 wbijam 5 :)


Przy 60 na 5 :shock: Przecież to jest katowanie silnika .
Ja zwykle zmieniam biegi tak aby po wrzuceniu na wyższy mieć minimum 2400-2500
Silniki w mitsu to są raczej wiertarki i potrzebują trochę obrotów 8)
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 17-03-2007, 23:11   

BUBU napisał/a:
Ja zwykle zmieniam biegi tak aby po wrzuceniu na wyższy mieć minimum 2400-2500 Silniki w mitsu to są raczej wiertarki i potrzebują trochę obrotów 8)


No raczej wiertarki ale średnioobrotowe - weź popatrz na hondę to dopiero pilarka :D
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
zapor
[Usunięty]

Wysłany: 07-04-2007, 17:35   

to jak to w koncu jest z ta odcinka w tym silniku na poszczegolnym biegu? np. wczoraj doszedlem na 3 do 130 i jeszcze nie bylo odcinki...hmm
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 07-04-2007, 18:26   

Ja ostatnio na trójce doszedłem do 6tys (180) jak się skapnąłem że zapomniałem na D'rive przełączyć :) niemniej kuzyn jak się przejechał moim miśkiem to był wielce zaskoczony że automat mu biegi zmieniał przy 7tys a odcinki jeszcze nie było :)
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
zapor
[Usunięty]

Wysłany: 07-04-2007, 21:23   

saphire napisał/a:
Ja ostatnio na trójce doszedłem do 6tys (180


Tylko ja nie mam automata :wink:
Odcinka w 4G92 jest przy 6750rpm a w 4G13? gdzies kiedys czytalem ze ponad 7000rpm,
To prawda?
 
 
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 07-04-2007, 21:43   

Z tego co mialem okazje zobaczyc to w 1.3 jest jak w 1.6
6750
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.