[CA1A 1.3] Zmiany biegów przy odpowiednich obrotach(prędkoś |
Autor |
Wiadomość |
Wook@sH
Mitsumaniak

Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 432 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 14-03-2007, 22:55
|
|
|
W obu przypadkach tak samo po ok 5 litrów, no ale TICO to oryginalny samochód,
Galantem jeżdze zazwyczaj delkiatnie.
A spalanie mam od 11 do 15 litrów, ale wiekszość po mieście. |
_________________
 |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 15-03-2007, 18:28
|
|
|
Ja Corsą przećwiczyłem jazdę kapeluszniczą jak i energiczną aż po agresywną i różnice w mieście to max 1l/100km pomiędzy tymi stylami jazdy przy czym raczej wynikały z aktualnych w danym momencie korków. Carismą także jeździłem delikatnie, energicznie i ostro i tez różnicę 1l/100km więc uznałem że po kiego czorta mam się męczyć usiłując ograniczać spalanie - to odbiera przyjemność z jazdy - tak więc kompletnie olałem ile mi pali i jeżdżę tak jak mam na to ochotę w danym dniu, czasem leniwie i ospale, czasem ostro i agresywnie - suma summarum wychodzi mi że auto pali tyle samo jakkolwiek bym nie kombinował a przynajmniej przyjemność i radość z jazdy pozostaje widac auto pali tyle ile ma palić koniec i kropka. |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
ryba_84
Forumowicz ryba_84

Auto: colt 91' 1.8 Gti już 2.0Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 27 Sie 2006 Posty: 111 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 15-03-2007, 22:10
|
|
|
Kokos napisał/a: | ryba?
jezli jezdzisz takim stylem to ile Ci pali LPG? |
wiec ja raczej nie jezdze oszczednie chyba ze mam malo w baku
w trasie schodze do 8L np ostatnio lublin->wawa (okecie)->lublin w 4h
a w miescie to ponizej 10 mi sie nie udaje:/ zawsze 10,5-11,5
(wszystkie wartosci dla GAZU) |
_________________
 |
|
|
|
 |
WeinMaster
Mitsumaniak

Auto: Galant 1.8TD '92 r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2006 Posty: 162 Skąd: Wrocek
|
Wysłany: 17-03-2007, 14:57
|
|
|
A ja mam takie pytanko.
Co się dzieje z silnikiem i sprzęgłem dzieje w przypadku gdy szybko wchodzimy na ostatni bieg . Tj. Jeden dwa trzi czteri iii pięć przy 60km/h
W przypadku sprzęgła wydaje mi się, że szybciej nastąpi jego skończenie...
hmm, co o tym sądzicie ?
Bo, np mam znajomego z pracy który swoją toyote corrolle 2 letnią toczy na wysokich biegach bo mniej pali Ale już z nim nie jeżdze bo wyprzedzanie tira na 4 biegu przy predkosci około 75 km to troche przesada, zważywszy na to ze ktoś jedzie z naprzeciwka i w połowie tira redukcja do 3-ki bo cos nie ciągnie, czyli redukcja -> człowiek na szybie -> ogień!!! -> człowiek wcisniety w fotel i ... migajace swiatła z naprzeciwka ....
takie to imprezy były |
_________________ [ Maniakalny Mitsumaniak ] |
|
|
|
 |
LEON1 [Usunięty]
|
Wysłany: 17-03-2007, 15:13
|
|
|
Sadze ze jazda na piatym biegu przy predkosci ( "Zawrotnej" ) 60kemow jest nie ekonomiczne i generalnie nudne. Moim mitsem jezdzie normalnie, nie wyciskam ani nie przymulam czyli w granicach 80 - 100 wbijam 5 |
|
|
|
 |
WeinMaster
Mitsumaniak

Auto: Galant 1.8TD '92 r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2006 Posty: 162 Skąd: Wrocek
|
Wysłany: 17-03-2007, 20:16
|
|
|
no tak, ja też wciskam piątkę dopiero przy 80 km, ale chciałbym wiedzieć co się dzieje z silnikiem, bo są chyba o wiele większe obciażenia jak się tak ciśnie na wysokich biegach ;/ |
_________________ [ Maniakalny Mitsumaniak ] |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 17-03-2007, 22:01
|
|
|
Huh, w trasie to dbam o to by mój automat trójkę wrzucał gdzieś przy 130 dopiero co do czwórki to w zasadzie sporadycznie używam |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
BUBU
Mitsumaniak Partyzant

Auto: Endeavor
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 05 Sie 2006 Posty: 1548 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 17-03-2007, 22:42
|
|
|
LEON1 napisał/a: | Sadze ze jazda na piatym biegu przy predkosci ( "Zawrotnej" ) 60kemow jest nie ekonomiczne i generalnie nudne. Moim mitsem jezdzie normalnie, nie wyciskam ani nie przymulam czyli w granicach 80 - 100 wbijam 5 |
Przy 60 na 5 Przecież to jest katowanie silnika .
Ja zwykle zmieniam biegi tak aby po wrzuceniu na wyższy mieć minimum 2400-2500
Silniki w mitsu to są raczej wiertarki i potrzebują trochę obrotów |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 17-03-2007, 23:11
|
|
|
BUBU napisał/a: | Ja zwykle zmieniam biegi tak aby po wrzuceniu na wyższy mieć minimum 2400-2500 Silniki w mitsu to są raczej wiertarki i potrzebują trochę obrotów |
No raczej wiertarki ale średnioobrotowe - weź popatrz na hondę to dopiero pilarka |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
zapor [Usunięty]
|
Wysłany: 07-04-2007, 17:35
|
|
|
to jak to w koncu jest z ta odcinka w tym silniku na poszczegolnym biegu? np. wczoraj doszedlem na 3 do 130 i jeszcze nie bylo odcinki...hmm |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 07-04-2007, 18:26
|
|
|
Ja ostatnio na trójce doszedłem do 6tys (180) jak się skapnąłem że zapomniałem na D'rive przełączyć niemniej kuzyn jak się przejechał moim miśkiem to był wielce zaskoczony że automat mu biegi zmieniał przy 7tys a odcinki jeszcze nie było |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
zapor [Usunięty]
|
Wysłany: 07-04-2007, 21:23
|
|
|
saphire napisał/a: | Ja ostatnio na trójce doszedłem do 6tys (180 |
Tylko ja nie mam automata
Odcinka w 4G92 jest przy 6750rpm a w 4G13? gdzies kiedys czytalem ze ponad 7000rpm,
To prawda? |
|
|
|
 |
harpagan
Mitsumaniak Jaśnie Wielmożny Pan

Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy Dołączył: 30 Wrz 2005 Posty: 2470 Skąd: wawrzyszewowo
|
Wysłany: 07-04-2007, 21:43
|
|
|
Z tego co mialem okazje zobaczyc to w 1.3 jest jak w 1.6
6750 |
_________________ Frankenstein CC5A 4x4
 |
|
|
|
 |
|