Przesunięty przez: Hubeeert 23-03-2007, 01:01 |
[CJ1A 1.3] przerywa na niskich obrotach |
Autor |
Wiadomość |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24337 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 12-03-2007, 13:01
|
|
|
trudno powiedziec na pewno - z wiadomych powodow, ale powinien
a czy ten mechanik pomierzyl moze kompresje? - bo bardzo dobrze byloby to zrobic |
|
|
|
 |
mag79 [Usunięty]
|
Wysłany: 12-03-2007, 14:28
|
|
|
zapytam go o to |
|
|
|
 |
burst [Usunięty]
|
Wysłany: 12-03-2007, 19:35
|
|
|
Miałem podobną usterkę, najpierw szarpał, później gasł po rozgrzaniu, a na koniec przestał odpalać. W moim przypadku to był modół zapłonowy - ten w aparacie. Wymiana modułu nie jest bardzo skomplikowana, przy składaniu aparatu, trzeba zwrócić uwagę na ustawienie tarczki z nacięciami. Więcej info znajdziesz w dziale Lancer FAQ. Opis dotyczy innego silnika, ale układ zapłonowy jest bardzo podobny do tego jaki masz w swoim samochodzie. |
|
|
|
 |
leser [Usunięty]
|
Wysłany: 12-03-2007, 20:45
|
|
|
Jak jesteś w lublinie to podjedź do warsztatu na Zemborzyckiej, mechanior troche zdzierca ale raczej dokładnie sprawdzi, widziałem że robił carismy inne mitsubishi, tylko zazwyczaj jest do niego kolejka, warto zadzwonić zanim wyrzuci się kasę w błoto:
Zemborzycka 62, Electro Car tel (081) 743 88 88
Zapytaj dokładnie wczesniej ile kasy chce za zdiagnozowanie a następnie usuniecie usterki bo jak mówiłem, gdy się go nie zapyta wcześniej to potrafi szarpnać z portwela... |
|
|
|
 |
mag79 [Usunięty]
|
Wysłany: 13-03-2007, 18:01
|
|
|
dzięki laser
czy uszkodzona cewka daje też takie objawy? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 13-03-2007, 19:31
|
|
|
czy uszkodzona cewka daje też takie objawy?
mag79 napisał/a: | szarpanie na niskich obrotach, co jest szczególnie odczuwanew mieście muszę wtedy nim piłować i jechać na jak najniższym biegu. Na trasie jest ok. Ale... jak go zdołam odpalić to jedzie ładnie ok 30 km potem przerywa czyli jak jest zimny to jedzie ładnie. | Jak najbardziej. Na zimnym OK a na rozgrzanym szarpie. |
|
|
|
 |
mag79 [Usunięty]
|
Wysłany: 13-03-2007, 19:57
|
|
|
Czy te objawy mogą być przyczyną za dużego spalania?
[ Dodano: 13-03-2007, 20:00 ]
Bo mój misiak pali więcej niż się tego wstępnie spodziewałam. Jaki jest przedział spalania tego silnika? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 13-03-2007, 20:40
|
|
|
mag79 napisał/a: | Czy te objawy mogą być przyczyną za dużego spalania? | Nie. Przyczyną zwiększonego spalania w 99% jest uszkodzona sonda lambda. Co Twój mechanik na to? Sprawdzał ją? |
|
|
|
 |
mag79 [Usunięty]
|
Wysłany: 13-03-2007, 20:58
|
|
|
Chyba tak, ale ile właściwie to może spalać taki colcik przy średnio ostrej jeździe? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 13-03-2007, 22:07
|
|
|
mag79 napisał/a: | ile właściwie to może spalać taki colcik przy średnio ostrej jeździe? | Około 7, max. 8l/100 km. |
|
|
|
 |
mag79 [Usunięty]
|
Wysłany: 23-03-2007, 08:27
|
|
|
Odebrałam wczoraj moje autko od mechaniora, zatankowałam a cpn i chce jechać do domu a on nie zapalił nawet nie kręcił. Za pięć minut próbuje zapalił. Ja zwarjuje z tym złomem. Sprawdzany był ostatnio zaplon:cewka i moduł. Po wymianie na nowe bez zmian, dalej szarpie i problemy z odpalaniem. Dobrze że mój mechanik nie bierze kasy za nienaprawiony samochód. Ale co ja dalej mam robić, żeby nie tracić czasu i kasy. Pozostaje chyba tylko serwis - ale czy tam go naprawią. Znalazłam na tej stronie pod hasłem dilerzy kontakt z serwisem w Lublinie, czy ktoś tam był? I czy zanją się na robocie? |
|
|
|
 |
|