Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
23-03-2007, 01:01
[CJ1A 1.3] przerywa na niskich obrotach
Autor Wiadomość
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24337
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 12-03-2007, 13:01   

trudno powiedziec na pewno - z wiadomych powodow, ale powinien
a czy ten mechanik pomierzyl moze kompresje? - bo bardzo dobrze byloby to zrobic
 
 
mag79
[Usunięty]

Wysłany: 12-03-2007, 14:28   

zapytam go o to
 
 
burst
[Usunięty]

Wysłany: 12-03-2007, 19:35   

Miałem podobną usterkę, najpierw szarpał, później gasł po rozgrzaniu, a na koniec przestał odpalać. W moim przypadku to był modół zapłonowy - ten w aparacie. Wymiana modułu nie jest bardzo skomplikowana, przy składaniu aparatu, trzeba zwrócić uwagę na ustawienie tarczki z nacięciami. Więcej info znajdziesz w dziale Lancer FAQ. Opis dotyczy innego silnika, ale układ zapłonowy jest bardzo podobny do tego jaki masz w swoim samochodzie.
 
 
leser
[Usunięty]

Wysłany: 12-03-2007, 20:45   

Jak jesteś w lublinie to podjedź do warsztatu na Zemborzyckiej, mechanior troche zdzierca ale raczej dokładnie sprawdzi, widziałem że robił carismy inne mitsubishi, tylko zazwyczaj jest do niego kolejka, warto zadzwonić zanim wyrzuci się kasę w błoto:
Zemborzycka 62, Electro Car tel (081) 743 88 88



Zapytaj dokładnie wczesniej ile kasy chce za zdiagnozowanie a następnie usuniecie usterki :) bo jak mówiłem, gdy się go nie zapyta wcześniej to potrafi szarpnać z portwela...
 
 
mag79
[Usunięty]

Wysłany: 13-03-2007, 18:01   

dzięki laser
czy uszkodzona cewka daje też takie objawy?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 13-03-2007, 19:31   

czy uszkodzona cewka daje też takie objawy?
mag79 napisał/a:
szarpanie na niskich obrotach, co jest szczególnie odczuwanew mieście muszę wtedy nim piłować i jechać na jak najniższym biegu. Na trasie jest ok. Ale... jak go zdołam odpalić to jedzie ładnie ok 30 km potem przerywa czyli jak jest zimny to jedzie ładnie.
Jak najbardziej. Na zimnym OK a na rozgrzanym szarpie.
 
 
mag79
[Usunięty]

Wysłany: 13-03-2007, 19:57   

Czy te objawy mogą być przyczyną za dużego spalania?

[ Dodano: 13-03-2007, 20:00 ]
Bo mój misiak pali więcej niż się tego wstępnie spodziewałam. Jaki jest przedział spalania tego silnika?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 13-03-2007, 20:40   

mag79 napisał/a:
Czy te objawy mogą być przyczyną za dużego spalania?
Nie. Przyczyną zwiększonego spalania w 99% jest uszkodzona sonda lambda. Co Twój mechanik na to? Sprawdzał ją?
 
 
mag79
[Usunięty]

Wysłany: 13-03-2007, 20:58   

Chyba tak, ale ile właściwie to może spalać taki colcik przy średnio ostrej jeździe?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 13-03-2007, 22:07   

mag79 napisał/a:
ile właściwie to może spalać taki colcik przy średnio ostrej jeździe?
Około 7, max. 8l/100 km.
 
 
mag79
[Usunięty]

Wysłany: 23-03-2007, 08:27   

Odebrałam wczoraj moje autko od mechaniora, zatankowałam a cpn i chce jechać do domu a on nie zapalił nawet nie kręcił. Za pięć minut próbuje zapalił. Ja zwarjuje z tym złomem. Sprawdzany był ostatnio zaplon:cewka i moduł. Po wymianie na nowe bez zmian, dalej szarpie i problemy z odpalaniem. Dobrze że mój mechanik nie bierze kasy za nienaprawiony samochód. Ale co ja dalej mam robić, żeby nie tracić czasu i kasy. Pozostaje chyba tylko serwis - ale czy tam go naprawią. Znalazłam na tej stronie pod hasłem dilerzy kontakt z serwisem w Lublinie, czy ktoś tam był? I czy zanją się na robocie?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.