Zamknięty przez: mkm 13-01-2017, 05:12 |
Carisma Leszka R. |
Autor |
Wiadomość |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 24-10-2010, 17:23
|
|
|
ooo widze problem rozwiazany, a jak ta hp padnie to kupisz febiego FE05515 |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
turek61
Mitsumaniak Zgred :)

Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 09 Lis 2006 Posty: 1694 Skąd: Szczecin/Police
|
Wysłany: 25-10-2010, 21:42
|
|
|
za późno Mati...
albo FEBI 10274 tylko nie widzę wtyków bo może nawet wtyczka pasować:
 |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 07-04-2011, 11:11
|
|
|
cos nowego w temacie ? |
|
|
|
 |
turek61
Mitsumaniak Zgred :)

Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 09 Lis 2006 Posty: 1694 Skąd: Szczecin/Police
|
Wysłany: 24-05-2011, 18:37
|
|
|
Rafal_Szczecin napisał/a: | cos nowego w temacie ? |
ano Rafał nic....
Jeździ się
Samochodu nie malowałem bo kasa poszła na ważniejsze potrzeby a poza tym nie było takiej potrzeby.
W Cari od ostatniego wpisu zostały wymienione końcówki drążków.Pojechałem po tym ustawić zbieżność i okazało się, że śruby regulacyjne w tulejach tylnych wahaczy były tak zapieczone, iż nie dało rady.Zamówiłem więc tuleje wahaczy poprzecznych i drążki reakcyjne oraz cukierki na stabilizator u Malika i wszystko wymieniłem.
Przy okazji wszystkim mitsumaniakom z Polic i okolic odradzam Frankowskich.Miejscowi wiedza o jaki warsztat chodzi.Kiedy pojechałem do nich zrobić zbieżność to odmówili twierdząc, iż mieli kilka Carism i mieli z tym kłopoty.
Załatwiłem sprawę w Auto Arsie.
Kiedy ponownie niedawno byłem u nich sprawdzić klimę (bo załącza mi się dopiero po przejechaniu ok.10 km. !!!) twierdzili, że to brak czynnika jest powodem.
Podłączyli jeden przewód(?) i wymienili czynnik(było 400 ml) oraz olej(zeszło 35 ml).
Skasowali 150 zł. a klima dalej nie wchodzi od razu.Po raz kolejny dałem się nabić w butelkę.Jakby ktoś wiedział co może być przyczyną opóźnionej pracy klimy to proszę o cynk.
W Pilchowie jest warsztat gdzie bez promocji płaci się tylko za uzupełniony czynnik.
PANOWIE CZY MÓGŁBY MI KTOŚ PORADZIĆ CO SPRAWDZIĆ W TEMACIE KLIMY ?
podczepiłem sie pod ten temat:
http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0 |
|
|
|
 |
RaVciO
Mitsumaniak

Auto: był MSS 1.6 jest Superb II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 06 Kwi 2009 Posty: 1254 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 04-10-2011, 21:57
|
|
|
turek61 napisał/a: | Dziś chciałbym dokończyć temat poruszony przeze mnie na forum dotyczący lamp przednich:
http://forum.mitsumaniaki...0f1dbf4bf800e7f
Otóż zdecydowałem się na polerkę.
Pomyślałem, że jeżeli miałbym kupować nowe to najpierw spróbuję zregenerować stare.Jak uszkodzę to przynajmniej będzie podstawa do wydania kasy.
Przypomniałem sobie, iż mam kolegę który zajmuje się na co dzień polerowaniem m.in. poliwęglanów i ma odpowiednie narzędzia i pasty więc ryzyko prawie znikome.
Przed polerką lampy były okropnie matowe:
Obrazek
1)Po przecierce papierem ściernym (ważne: wzdłuż lampy) na mokro w kolejności granulacji 500, 600, 800, 1000 białe:
Obrazek
2)Później polerka na mokro obrotami 1500 pastą o granulacji 100 :
Obrazek
Efekt już był widoczny:
Obrazek
3)Następnie polerka na mokro obrotami 1500 pastą o granulacji 150 i cacy:
Obrazek
Niestety po tej operacji uwidoczniły się teraz niewielkie brudy od wewnątrz szczególnie w lampie, której wcześniej nie czyściłem od środka metodą Bartka-saphire ze wzgl. na przeszkadzający akumulator. Będę go musiał wyjąć i wyczyścić lampę przez otwór na żarówkę.
Koledzy sprawa naprawdę prosta.Dziś mógłbym to zrobić sam |
Cześć. Czy teraz po upływie kilku lat (post bodaj z 2008r.) reflektory są nadal ładne? tzn, nie zmatowiały z powrotem? |
_________________ Si vis pacem, para bellum. |
|
|
|
 |
areksz121
Mitsumaniak Elektronik
Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1327 Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
|
|
|
|
 |
RaVciO
Mitsumaniak

Auto: był MSS 1.6 jest Superb II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 06 Kwi 2009 Posty: 1254 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 05-10-2011, 11:08
|
|
|
Efekt super, tylko widzę, że robiłeś to w sierpniu, więc stosunkowo niedawno. Mnie interesuje jak reflektory będą wyglądać za rok lub dwa. |
_________________ Si vis pacem, para bellum. |
|
|
|
 |
areksz121
Mitsumaniak Elektronik
Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1327 Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
|
Wysłany: 05-10-2011, 19:43
|
|
|
Nakład pracy znikomy, dobrze tylko papierem usunąć starą powłokę drobny 2000 szlif i lakier bezbarwny. Nie trzeba chyba wspominać o dobrym odtłuszczeniu Oprócz schnięcia lakieru, to w gruncie rzeczy max godzinka roboty razem z wykręceniem reflektorów |
_________________ POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać
Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku
Carisma '99 4G92 BRAT http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT |
|
|
|
 |
turek61
Mitsumaniak Zgred :)

Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 09 Lis 2006 Posty: 1694 Skąd: Szczecin/Police
|
Wysłany: 03-11-2011, 19:25
|
|
|
RaVciO, Jak na razie nie zauważyłem aby przyblakły.Czesto po umyciu przecieram woskiem aby nie "chłonęły" błota i jest OK.
Ostatnio ze wzgl. na pękniętą tylną sprężynę na macpersonie zdecydowałem nie rozdrabniać się i wymieniłem obie łącznie z amorami.
Znalazłem powyższe w takiej cenie że nie mogłem sie oprzeć.
Amory KAYABA za 145 zł. a sprężyny KAYABA za 105 zł.
Wymieniłem również zaciski z tyłu gdyż często się zapiekały.Miałem bez sprężyny zewnętrznej a aktualnie założone są z tą sprężyną.Na allegro sprzedaję swoje używki przekonserwowane.
I jak co roku wymiana oleju silnikowego Motorex Profile GDI.W tym roku Szwajcarzy nadali mu nową formułę.
P.S.
Co do wcześniejszego problemu z klimą to okazało sie iż był urwany przewód przy wtyczce na kompresorze. |
|
|
|
 |
turek61
Mitsumaniak Zgred :)

Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 09 Lis 2006 Posty: 1694 Skąd: Szczecin/Police
|
|
|
|
 |
turek61
Mitsumaniak Zgred :)

Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 09 Lis 2006 Posty: 1694 Skąd: Szczecin/Police
|
|
|
|
 |
turek61
Mitsumaniak Zgred :)

Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 09 Lis 2006 Posty: 1694 Skąd: Szczecin/Police
|
|
|
|
 |
turek61
Mitsumaniak Zgred :)

Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 09 Lis 2006 Posty: 1694 Skąd: Szczecin/Police
|
Wysłany: 30-09-2012, 02:28
|
|
|
Witam...
Kupię w dobrym stanie (bez rdzy) reperaturki błotników tylnych.Oczywiście konkretnych reperaturek jak do innych modeli niestety do Carismy nie produkują.W sprzedaży są wycięte ze złomowanych pojazdów |
|
|
|
 |
turek61
Mitsumaniak Zgred :)

Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 09 Lis 2006 Posty: 1694 Skąd: Szczecin/Police
|
Wysłany: 24-10-2012, 19:40
|
|
|
UWAGA !!!
Będę zmieniał autko (w niedługim czasie) więc moja Cari czeka na nowego nabywcę.
Gdyby ktoś był zainteresowany to koniecznie najpierw telefon 502742936 |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 26-10-2012, 00:33
|
|
|
turek61, why?
Znudziła się czy nowsze na oku? |
|
|
|
 |
|