Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: mkm
13-01-2017, 05:12
Carisma Leszka R.
Autor Wiadomość
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 24-10-2010, 17:23   

ooo widze problem rozwiazany, a jak ta hp padnie to kupisz febiego FE05515
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
turek61 
Mitsumaniak
Zgred :)


Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 1694
Skąd: Szczecin/Police
Wysłany: 25-10-2010, 21:42   

za późno Mati...
albo FEBI 10274 tylko nie widzę wtyków bo może nawet wtyczka pasować:
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 07-04-2011, 11:11   

cos nowego w temacie ?
 
 
turek61 
Mitsumaniak
Zgred :)


Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 1694
Skąd: Szczecin/Police
Wysłany: 24-05-2011, 18:37   

Rafal_Szczecin napisał/a:
cos nowego w temacie ?

ano Rafał nic....
Jeździ się :wink:
Samochodu nie malowałem bo kasa poszła na ważniejsze potrzeby a poza tym nie było takiej potrzeby.
W Cari od ostatniego wpisu zostały wymienione końcówki drążków.Pojechałem po tym ustawić zbieżność i okazało się, że śruby regulacyjne w tulejach tylnych wahaczy były tak zapieczone, iż nie dało rady.Zamówiłem więc tuleje wahaczy poprzecznych i drążki reakcyjne oraz cukierki na stabilizator u Malika i wszystko wymieniłem.
Przy okazji wszystkim mitsumaniakom z Polic i okolic odradzam Frankowskich.Miejscowi wiedza o jaki warsztat chodzi.Kiedy pojechałem do nich zrobić zbieżność to odmówili twierdząc, iż mieli kilka Carism i mieli z tym kłopoty.
Załatwiłem sprawę w Auto Arsie.
Kiedy ponownie niedawno byłem u nich sprawdzić klimę (bo załącza mi się dopiero po przejechaniu ok.10 km. !!!) twierdzili, że to brak czynnika jest powodem.
Podłączyli jeden przewód(?) i wymienili czynnik(było 400 ml) oraz olej(zeszło 35 ml).
Skasowali 150 zł. a klima dalej nie wchodzi od razu.Po raz kolejny dałem się nabić w butelkę.Jakby ktoś wiedział co może być przyczyną opóźnionej pracy klimy to proszę o cynk.
W Pilchowie jest warsztat gdzie bez promocji płaci się tylko za uzupełniony czynnik.

PANOWIE CZY MÓGŁBY MI KTOŚ PORADZIĆ CO SPRAWDZIĆ W TEMACIE KLIMY ?
podczepiłem sie pod ten temat:
http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 
 
RaVciO 
Mitsumaniak


Auto: był MSS 1.6 jest Superb II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 1254
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 04-10-2011, 21:57   

turek61 napisał/a:
Dziś chciałbym dokończyć temat poruszony przeze mnie na forum dotyczący lamp przednich:
http://forum.mitsumaniaki...0f1dbf4bf800e7f

Otóż zdecydowałem się na polerkę.
Pomyślałem, że jeżeli miałbym kupować nowe to najpierw spróbuję zregenerować stare.Jak uszkodzę to przynajmniej będzie podstawa do wydania kasy.
Przypomniałem sobie, iż mam kolegę który zajmuje się na co dzień polerowaniem m.in. poliwęglanów i ma odpowiednie narzędzia i pasty więc ryzyko prawie znikome.
Przed polerką lampy były okropnie matowe:

Obrazek

1)Po przecierce papierem ściernym (ważne: wzdłuż lampy) na mokro w kolejności granulacji 500, 600, 800, 1000 białe:


Obrazek

2)Później polerka na mokro obrotami 1500 pastą o granulacji 100 :

Obrazek

Efekt już był widoczny:

Obrazek

3)Następnie polerka na mokro obrotami 1500 pastą o granulacji 150 i cacy:

Obrazek

Niestety po tej operacji uwidoczniły się teraz niewielkie brudy od wewnątrz szczególnie w lampie, której wcześniej nie czyściłem od środka metodą Bartka-saphire ze wzgl. na przeszkadzający akumulator. Będę go musiał wyjąć i wyczyścić lampę przez otwór na żarówkę.
Koledzy sprawa naprawdę prosta.Dziś mógłbym to zrobić sam :wink:


Cześć. Czy teraz po upływie kilku lat (post bodaj z 2008r.) reflektory są nadal ładne? tzn, nie zmatowiały z powrotem?
_________________
Si vis pacem, para bellum.
 
 
areksz121 
Mitsumaniak
Elektronik

Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1327
Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
Wysłany: 05-10-2011, 06:36   

Z bratem w Cari zrobiliśmy motyw z lakierem, wydaje mi się że bardziej trwały efekt...w pierwszym poście fotki :wink:

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
_________________
POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać :)

Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! :) '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku :)
Carisma '99 4G92 BRAT :) http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT
 
 
 
RaVciO 
Mitsumaniak


Auto: był MSS 1.6 jest Superb II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 1254
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 05-10-2011, 11:08   

areksz121 napisał/a:
Z bratem w Cari zrobiliśmy motyw z lakierem, wydaje mi się że bardziej trwały efekt...w pierwszym poście fotki :wink:

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765


Efekt super, tylko widzę, że robiłeś to w sierpniu, więc stosunkowo niedawno. Mnie interesuje jak reflektory będą wyglądać za rok lub dwa.
_________________
Si vis pacem, para bellum.
 
 
areksz121 
Mitsumaniak
Elektronik

Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1327
Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
Wysłany: 05-10-2011, 19:43   

Nakład pracy znikomy, dobrze tylko papierem usunąć starą powłokę drobny 2000 szlif i lakier bezbarwny. Nie trzeba chyba wspominać o dobrym odtłuszczeniu :wink: Oprócz schnięcia lakieru, to w gruncie rzeczy max godzinka roboty razem z wykręceniem reflektorów :)
_________________
POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać :)

Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! :) '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku :)
Carisma '99 4G92 BRAT :) http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT
 
 
 
turek61 
Mitsumaniak
Zgred :)


Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 1694
Skąd: Szczecin/Police
Wysłany: 03-11-2011, 19:25   

RaVciO, Jak na razie nie zauważyłem aby przyblakły.Czesto po umyciu przecieram woskiem aby nie "chłonęły" błota i jest OK.
Ostatnio ze wzgl. na pękniętą tylną sprężynę na macpersonie zdecydowałem nie rozdrabniać się i wymieniłem obie łącznie z amorami.
Znalazłem powyższe w takiej cenie że nie mogłem sie oprzeć.
Amory KAYABA za 145 zł. a sprężyny KAYABA za 105 zł.
Wymieniłem również zaciski z tyłu gdyż często się zapiekały.Miałem bez sprężyny zewnętrznej a aktualnie założone są z tą sprężyną.Na allegro sprzedaję swoje używki przekonserwowane.
I jak co roku wymiana oleju silnikowego Motorex Profile GDI.W tym roku Szwajcarzy nadali mu nową formułę.

P.S.
Co do wcześniejszego problemu z klimą to okazało sie iż był urwany przewód przy wtyczce na kompresorze.
 
 
turek61 
Mitsumaniak
Zgred :)


Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 1694
Skąd: Szczecin/Police
Wysłany: 29-12-2011, 11:17   

No to w ostatnim czasie wymienione amory + sprężyny z tyłu na Kayaby oraz tarcze z klockami TRW z przodu.
Wszystkie części od:
http://forum.mitsumaniaki...p=986566#986566
 
 
turek61 
Mitsumaniak
Zgred :)


Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 1694
Skąd: Szczecin/Police
Wysłany: 18-03-2012, 14:52   

Witam...
Moje wrażenia z przeglądu w ASO:
http://forum.mitsumaniaki...1030349#1030349
 
 
turek61 
Mitsumaniak
Zgred :)


Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 1694
Skąd: Szczecin/Police
Wysłany: 21-05-2012, 08:23   

Koledzy pomóżcie w temacie :
http://forum.mitsumaniaki...1060808#1060808
 
 
turek61 
Mitsumaniak
Zgred :)


Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 1694
Skąd: Szczecin/Police
Wysłany: 30-09-2012, 02:28   

Witam...
Kupię w dobrym stanie (bez rdzy) reperaturki błotników tylnych.Oczywiście konkretnych reperaturek jak do innych modeli niestety do Carismy nie produkują.W sprzedaży są wycięte ze złomowanych pojazdów
 
 
turek61 
Mitsumaniak
Zgred :)


Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 1694
Skąd: Szczecin/Police
Wysłany: 24-10-2012, 19:40   

UWAGA !!!
Będę zmieniał autko (w niedługim czasie) więc moja Cari czeka na nowego nabywcę.
Gdyby ktoś był zainteresowany to koniecznie najpierw telefon 502742936
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 26-10-2012, 00:33   

turek61, why?
Znudziła się czy nowsze na oku?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.