Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
chcę kupić nowego Outlandera 2011 benzyna-proszę o rady
Autor Wiadomość
joachim69 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.2, M3 E36 Estoril
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sty 2011
Posty: 245
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-01-2011, 10:32   

Witam ja zakupiłem całkiem niedawno Outka z silnikiem 2.2 , pomijam kwestie finansowe ale mam uraz do 2.0tdi od momentu zakupu Passata .Porównując te dwa silniki 2.2 jest cichuteńki , oczywiście VW jest o wiele lepiej wyciszone i w kabinie jest spokój czego nie można powiedzieć o Mitsu.
Zrobiłem program u Mastersa i auto wreszcie jedzie jakoś .
Póki co jestem zadowolony , brakuje mi oczywiście kilku udogodnień z VW i denerwuuje mnie dziwnie działające ogrzewanie, ale na to chyba nic nie poradzę i po prostu w trasę trzeba się ubierać ciepło bo marznie nos .
_________________

 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 19-01-2011, 11:31   

joachim69 napisał/a:
Póki co jestem zadowolony , brakuje mi oczywiście kilku udogodnień z VW i denerwuuje mnie dziwnie działające ogrzewanie, ale na to chyba nic nie poradzę i po prostu w trasę trzeba się ubierać ciepło bo marznie nos .


Chyba przesadzasz z tym marznięciem dużo w trasy nie jezdzę ale przez rok przebrykałem 40000km i nic mi nie marznie i ubieram sie normalnie.
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 19-01-2011, 11:44   

joachim69 napisał/a:
Zrobiłem program u Mastersa i auto wreszcie jedzie jakoś .
No to pewnie czekaja cie niedługo kwiatki z elektroniką i czujnikami po tym programie. Mój jeździl super przez jakies 30-35 tys km na nowym sofcie, potem zaczął wariować: ciągle wchodzil w tryb awaryjny (komp wyrzucal problemy z doładowaniem), padł mi przepływomierz i inne kwiatki. Wgrałem ori soft i wszystko minęło. Pomijam juz sam fakt że gwarancja na silnik i układ napedowy wisi ci na włosku, jak jakies ASO zauważy że go podrasowałeś :wink:
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 19-01-2011, 12:01   

mitsu00 napisał/a:
fakt że gwarancja na silnik i układ napedowy wisi ci na włosku, jak jakies ASO zauważy że go podrasowałeś


Są dwa uda
albo sie uda
albo nie uda
:D
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
skaut 
Mitsumaniak
per aspera ad astra

Auto: Outlander 2,2 6 TC-SST 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 292
Skąd: EL
Wysłany: 19-01-2011, 12:03   

joachim69 napisał/a:
denerwuuje mnie dziwnie działające ogrzewanie, ale na to chyba nic nie poradzę

joachim69, też tak myślałem ale to nie prawda. zauważyłem prawidłowość, widoczną zimą. Jeżeli ustawisz sobie potencjometr np. na 19oC to w pierwszej fazie auto bardzo się nagrzeje a potem temperatura jest utrzymywana na właściwym poziomie. TTTM, ale można nauczyć się obsługi.
_________________
Auta obecnie:
Outlander 2,2 6 TC-SST 156KM
Peugeot Partner II Tepee 1,6 90KM
Kangoo 1,5 dCi 68KM - SPALIŁ SIĘ :-(
VW T5 1,9 TDI 105KM - SPRZEDANY
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 19-01-2011, 12:11   

skaut napisał/a:
joachim69, też tak myślałem ale to nie prawda. zauważyłem prawidłowość, widoczną zimą. Jeżeli ustawisz sobie potencjometr np. na 19oC to w pierwszej fazie auto bardzo się nagrzeje a potem temperatura jest utrzymywana na właściwym poziomie. TTTM, ale można nauczyć się obsługi.


Ja mam ustawione na AUTO temperatura 22 oC i jest Ok.
Nieraz tylko jak zaparuje mi przednia szyba przełączam w skrajne położenie / na szybę / ostatnie pokrętło na jakieś 3 minutki i powracam i jest Ok.
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 19-01-2011, 12:15   

13zbyszek13 napisał/a:

Ja mam ustawione na AUTO temperatura 22 oC i jest Ok.
Nieraz tylko jak zaparuje mi przednia szyba przełączam w skrajne położenie / na szybę / ostatnie pokrętło na jakieś 3 minutki i powracam i jest Ok.
To wszystko działa OK jesli jedzisz sam w aucie i na zewnątrz nie jest za wilgotno. ja w Norauto kupiłem specyfik zapobiegajacy parowaniu szyb i raz na miesiac przecieram przednia od wewnatrz. Pomaga.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 19-01-2011, 12:18   

mitsu00 napisał/a:
To wszystko działa OK jesli jedzisz sam w aucie i na zewnątrz nie jest za wilgotno. ja w Norauto kupiłem specyfik zapobiegajacy parowaniu szyb i raz na miesiac przecieram przednia od wewnatrz. Pomaga.


Często jeżdżę w dwie osoby ale nawet teraz na wyjeździe w góry na narty z pięcioma osobami ta metoda się sprawdziła.
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
regon 
Forumowicz


Auto: MO II, 2,4 - już nie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 419
Skąd: Wawa
Wysłany: 19-01-2011, 16:11   

13zbyszek13 napisał/a:
Często jeżdżę w dwie osoby ale nawet teraz na wyjeździe w góry na narty z pięcioma osobami ta metoda się sprawdziła.

potwierdzam, jeżdżę w 3 osoby i nie paruje. Mam temp. ustawioną w zakresie 20-22 (w zależności od temperatury na zewnątrz) i jest ciepło.
_________________

 
 
Muciek 
Mitsumaniak
Amnetyst Black

Auto: O2 FL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 896
Skąd: Gdynia
Wysłany: 19-01-2011, 20:33   

Ludzie jak tak czytam wasze wypowiedzi tu na forum dotyczące ogrzewania, to zaczynam się zastanawiać czym wy jeździcie. Mój tata też ma Outka i grzeje jak szalony. Przy temp. ~/-10 oC w pięć minut nagrzewa całą budę, że trzeba się rozbierać. Praktycznie za każdym wyjazdem nawet 3km już jest mega gorąco. Nie wiem co wy macie za samochody. A mitsu00 widzę znowu sieje złowrogą propagandę odnośnie podrasowania silnika, mi to samo mówił. To, że zdarzyło się to tobie, to nie znaczy, że każdemu :)

Pozdrawiam.
 
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 19-01-2011, 20:48   

Muciek napisał/a:
A mitsu00 widzę znowu sieje złowrogą propagandę odnośnie podrasowania silnika, mi to samo mówił. To, że zdarzyło się to tobie, to nie znaczy, że każdemu
Ja sieję? tego dnia kiedy ojciec bedzie za własne pieniążki np musiał wymieniac sprzęgło za 7tys lub turbo za jeszcze wiecej, bo ASO cofnie gwarancje za naruszenie jej warunków, zastanowi się 2 razy czy warto ryzykowac? Poza tym to nie jest moje pierwsze nowe autko i uwazam że najlepszym rozwiazaniem jest kupno mocniejszego auta niz eksperymentowanie.

[ Dodano: 19-01-2011, 20:50 ]
Muciek napisał/a:
Ludzie jak tak czytam wasze wypowiedzi tu na forum dotyczące ogrzewania, to zaczynam się zastanawiać czym wy jeździcie. Mój tata też ma Outka i grzeje jak szalony. Przy temp. ~/-10 oC w pięć minut nagrzewa całą budę, że trzeba się rozbierać. Praktycznie za każdym wyjazdem nawet 3km już jest mega gorąco. Nie wiem co wy macie za samochody
Tu nie chodzi o nagrzewanie, bo to akurat dzieje się bardzo szybko. Układ klimatyzacji w Outlanderze jest natomiast troche ułomny na tle konkurencji bo po 1 jest tylko 1-strefowy, po 2 działa zero jedynkowo. Albo wali zarem, albo lodówą. Nie ma nic pośredniego.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
Ostatnio zmieniony przez mitsu00 19-01-2011, 20:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Muciek 
Mitsumaniak
Amnetyst Black

Auto: O2 FL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 896
Skąd: Gdynia
Wysłany: 19-01-2011, 20:54   

mitsu00 napisał/a:
Muciek napisał/a:
A mitsu00 widzę znowu sieje złowrogą propagandę odnośnie podrasowania silnika, mi to samo mówił. To, że zdarzyło się to tobie, to nie znaczy, że każdemu
Ja sieję? tego dnia kiedy ojciec bedzie za własne pieniążki np musiał wymieniac sprzęgło za 7tys lub turbo za jeszcze wiecej, bo ASO cofnie gwarancje za naruszenie jej warunków, zastanowi się 2 razy czy warto ryzykowac? Poza tym to nie jest moje pierwsze nowe autko i uwazam że najlepszym rozwiazaniem jest kupno mocniejszego auta niz eksperymentowanie.


No wtedy tak dlatego ta sprawa odnośnie "tuningu" mojego taty będzie niedługo wyjaśniona i nic do ciebie nie mam, bo jesteś bardzo pomocnym i miłym forumowiczem. Po prostu zauważyłem, że na zaś wszystkich o tym ostrzegasz, ale być może i to dobrze. :)

mitsu00 napisał/a:
Muciek napisał/a:
Ludzie jak tak czytam wasze wypowiedzi tu na forum dotyczące ogrzewania, to zaczynam się zastanawiać czym wy jeździcie. Mój tata też ma Outka i grzeje jak szalony. Przy temp. ~/-10 oC w pięć minut nagrzewa całą budę, że trzeba się rozbierać. Praktycznie za każdym wyjazdem nawet 3km już jest mega gorąco. Nie wiem co wy macie za samochody
Tu nie chodzi o nagrzewanie, bo to akurat dzieje się bardzo szybko. Układ klimatyzacji w Outlanderze jest natomiast troche ułomny bo działa zero jedynkowo. Albo wali zarem, albo lodówą. Nie ma nic pośredniego.


Jeśli chodzi o "albo wszystko albo nic" no to tu się zgodzę niestety :)
 
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 19-01-2011, 21:02   

Muciek napisał/a:

No wtedy tak dlatego ta sprawa odnośnie "tuningu" mojego taty będzie niedługo wyjaśniona i nic do ciebie nie mam, bo jesteś bardzo pomocnym i miłym forumowiczem. Po prostu zauważyłem, że na zaś wszystkich o tym ostrzegasz, ale być może i to dobrze.
Pozatym przekaz tacie, że sprzęgło w OII jest robione prawie na styk z wartościami fabrycznymi, szczególnie chodzi o moment obrotowy. Zapasu, jak w przypadku skrzyń ZF montowanych w mocnych dieslach BMW, nie ma żadnego. Jeśli jesteś inteligentny, to zrozumiesz, że podnoszenie momentu w silniku PSA, jest istną rosyjską ruletką.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
Muciek 
Mitsumaniak
Amnetyst Black

Auto: O2 FL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 896
Skąd: Gdynia
Wysłany: 19-01-2011, 21:06   

mitsu00 napisał/a:
Muciek napisał/a:

No wtedy tak dlatego ta sprawa odnośnie "tuningu" mojego taty będzie niedługo wyjaśniona i nic do ciebie nie mam, bo jesteś bardzo pomocnym i miłym forumowiczem. Po prostu zauważyłem, że na zaś wszystkich o tym ostrzegasz, ale być może i to dobrze.
Pozatym przekaz tacie, że sprzęgło w OII jest robione prawie na styk z wartościami fabrycznymi, szczególnie chodzi o moment obrotowy. Zapasu, jak w przypadku skrzyń ZF montowanych w mocnych dieslach BMW, nie ma żadnego. Jeśli jesteś inteligentny, to zrozumiesz, że podnoszenie momentu w silniku PSA, jest istną rosyjską ruletką.


Tylko w PSA, czy TDI też ma ten problem?
 
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 19-01-2011, 21:12   

Muciek napisał/a:
Tylko w PSA, czy TDI też ma ten problem?
To samo. Pisząc wcześniej o PSA, miałem na mysli OII ogólnie z dieslem. Co do nowego MIVECA z 2.3 nie wypowiadam się, bo go nie znam od kuchni.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.