Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zlot Kraków 2013. Hamownia - zapisy
Autor Wiadomość
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8679
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 06-08-2013, 21:34   

A mnie interesuje jakiś pomiar też tiptronica z V6 ;> jeśli będzie mniejwiecej to samo to będzie git ;-) jeśli nie to będzie trzeba pokombinować ;p
_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
SHARK1979 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Colt CZT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 3029
Skąd: Łęczyca
Wysłany: 06-08-2013, 21:48   

Jak patrzę na te wykresy to niektórym uciekło po 50 kucy :shock: a nawet więcej :roll:
_________________
Pomogłem?-nie krępuj się wciśnij pomógł ;)

Najładniejsza Cari zlotu 2011 :)
Najładniejsza Cari zlotu 2012 :D
Najładniejsza Cari zlotu 2013 :mrgreen:
Najładniejszy Colt zlotu 2014 :D :D
 
 
MKV 
Mitsumaniak
Kovalio


Auto: Ford S-Max 2.0 EcoBoost 270KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 1050
Skąd: Nadarzyn
Wysłany: 06-08-2013, 21:59   

SHARK1979 napisał/a:
Jak patrzę na te wykresy to niektórym uciekło po 50 kucy :shock: a nawet więcej :roll:


To ja powinienem się w sumie cieszyć bo od serii uciekło mi "tylko" 31 ;)
_________________
Galant 2.5 V6 Avance & Suzuki Swift 1.3 GTi
 
 
 
Ksiao 
Mitsumaniak
Michał 03099/KMM

Auto: Galant 2,5 V6 Sport Edition 99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Kwi 2012
Posty: 254
Skąd: Radom
Wysłany: 06-08-2013, 22:56   

mjsystem napisał/a:
Ksiao napisał/a:
tu sa wszystkie wykresy z hamowni??
jak tak to brakuje mojego i na maila tez nie dostałem

Ups, już działam :)

ok dzieki :wink:
_________________
Mój misio :]
 
 
bizzorama 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 02r EA5W Nardi Torino
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 21
Skąd: Kraków
Wysłany: 06-08-2013, 23:35   

Wychodzi na to, że tylko ja Gala 2.0 hamowałem ? odwagi zabrakło ? :) miałem nadzieję, że będę miał przynajmniej z czym porównać ...
 
 
 
Misiek :) 
Mitsumaniak
Pan Misio


Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 2954
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-08-2013, 23:37   

Jeśli o mnie chodzi, to szukam wszelkich możliwości. Jak zobaczyłem, ze były w niektórych teoretycznie sprawnych uciekło sporo koni. Ja będę pracował (a raczej dr. Maretzky) nad poprawą mocy. mam zrobiony profesjonalny wydech, co powinno dać pozytywny wynik...
niestety nie wiem jaki był przed swapem, ponieważ auto nie było w stanie być hamowane (po stłuczce kupiłem).
Jeśli chodzi o mój swap, to docelowo chciałbym mieć 170KM i około 230Nm, może 240.
Więcej uważam za przesadę w przednionapędówce do codziennej jazdy.
Jeśli ktoś chce dyskutować o moim autku proponuje nie robić tu więcej OT, i zapraszam do działu o moim Miśku "Sir Lancelot".

P.S.
Jeśli bym chciał turbo lub powyżej 200KM to kupił bym EVO/VR4, bo tu za dużo przeróbek musiało by być.
_________________
kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany

08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 07-08-2013, 07:09   

Struna - tak dumnie piszesz +/- 2konie czyli przy jakimś mocniejszym silniku 1%. Przecież to jakiś absurd dla przenośnej hamowni podwoziowej. Do tego mylisz pojęcia powtarzalność pomiaru, a dokładność pomiaru to 2 różne rzeczy. Żeby wiedzieć czy hamownia podwoziowa dobrze przybliża wynik musiał byś wyciągnąć silnik i pomierzyć na hamowni silnikowej.

Fajnie, że macie dobrze przybliżającą wynik hamowanie, ale bez przesady... Może ustalmy, że hamowania podwoziowa świetnie sprawdza się jak robimy pomiar, modyfikacja i w tych samym warunkach drugi pomiar. Jeśli różnica np. jest 5KM to można uznać, że bardzo dużym prawdopodobieństwem, że dodaliśmy 5KM. Ale sam wynik jest tylko przybliżeniem....

Ps. Zajefajne macie te wykresy V6 :twisted:
Ostatnio zmieniony przez krzychu 07-08-2013, 07:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
MKV 
Mitsumaniak
Kovalio


Auto: Ford S-Max 2.0 EcoBoost 270KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 1050
Skąd: Nadarzyn
Wysłany: 07-08-2013, 07:11   

krzychu napisał/a:

Ps. Zajefajne macie te wykresy V6 :twisted:


Oj tam oj tam ja z mojego nie jestem zadowolony :[
_________________
Galant 2.5 V6 Avance & Suzuki Swift 1.3 GTi
 
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 07-08-2013, 09:40   

MKV napisał/a:
Oj tam oj tam ja z mojego nie jestem zadowolony :[

Pomiaru czy samochodu? :P
 
 
MKV 
Mitsumaniak
Kovalio


Auto: Ford S-Max 2.0 EcoBoost 270KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 1050
Skąd: Nadarzyn
Wysłany: 07-08-2013, 09:44   

mjsystem napisał/a:
MKV napisał/a:
Oj tam oj tam ja z mojego nie jestem zadowolony :[

Pomiaru czy samochodu? :P


Pomiar pokazuje stan mechaniki wiec oczywiście ze samochodu. Ja nawet nie sugeruje ze wyniki są zaniżone ;-)
_________________
Galant 2.5 V6 Avance & Suzuki Swift 1.3 GTi
 
 
 
Struna 
Nowy Forumowicz

Auto: Cosworth
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lip 2013
Posty: 24
Skąd: Polska
Wysłany: 07-08-2013, 10:39   

krzychu napisał/a:
Struna - tak dumnie piszesz
nie ma ani krzty dumy w tym co napisałem
Cytat:
Przecież to jakiś absurd dla przenośnej hamowni podwoziowej.
a dla nie przenośnej to już nie absurd ? dokładnie te same hamownie można montować i montuje się stacjonarnie - i co, wtedy dają inne wyniki ? :)

Cytat:
Żeby wiedzieć czy hamownia podwoziowa dobrze przybliża wynik musiał byś wyciągnąć silnik i pomierzyć na hamowni silnikowej.


Skoro porównanie do wielce chwalebnej mahy wychodzi nad wyraz powtarzalnie i w zasadzie się pokrywa, a do tego jak przyjeżdżają nowe auta, które wiadomo jakie mają mieć parametry i te parametry się pokazują to ileż można sprawdzać i udowadniać że nie jest się wielbłądem.

Tak naprawdę to możecie zakładać co Wam wygodniej - mnie to nie boli :)

Był zlot, była impreza, było hamowanie, było-minęło - show must go on.


PS. Ksiao, znalazła się zguba, sprawdź maila.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 07-08-2013, 10:47   

Struna napisał/a:
a dla nie przenośnej to już nie absurd ? dokładnie te same hamownie można montować i montuje się stacjonarnie - i co, wtedy dają inne wyniki ? :)


Źle mnie zrozumiałeś, albo źle napisałem. Hamownia podwoziowa przybliża wynik. Nie ważne czy zabudowana czy przenośna.

Struna napisał/a:
Skoro porównanie do wielce chwalebnej mahy wychodzi nad wyraz powtarzalnie i w zasadzie się pokrywa, a do tego jak przyjeżdżają nowe auta, które wiadomo jakie mają mieć parametry i te parametry się pokazują to ileż można sprawdzać i udowadniać że nie jest się wielbłądem.


Nie wiem do jakiej mahy porównujesz, ale pewnie podwoziowej więc poprzednie zdanie też tutaj ma zastosowanie.

Struna napisał/a:
Tak naprawdę to możecie zakładać co Wam wygodniej - mnie to nie boli :)


Nie jest możliwe, aby na hamowni podwoziowej uzyskać taką dokładność pomiaru. To co Ty piszesz to jest powtarzalność pomiaru.

Żeby była jasność nie mówię, że to zła hamownia, wręcz przeciwnie. Ale z tymi +/-2KM to pojechałeś to nie dokładność pomiaru, a powtarzalność. Jeśli robisz modyfikację super przybyło 30KM przy takiej powtarzalności pewny wynik, ale pomiar silnika np. 200KM z hamowni podwoziowej to tylko przybliżenie. +/- 2KM to może pomierzyć jakaś porządna hamownia silnikowa.

Dlatego w stanach od dawna podaje się moc na kołach bo wtedy obarczone jest to mniejszym błędem. Zresztą podawanie mocy silnika to tak jak podawanie pensji brutto.
 
 
Struna 
Nowy Forumowicz

Auto: Cosworth
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lip 2013
Posty: 24
Skąd: Polska
Wysłany: 07-08-2013, 11:10   

podanie mocy na kołach to akurat nie problem, w zasadzie właśnie to się mierzy, dopiero na wytaczaniu mierzone są opory i straty i soft to kompiluje w wynik "na silniku" - plus korekcja od temperatury, ciśnienia itd ( o ile się takową zaaplikuje )
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 07-08-2013, 11:17   

Struna, miło było was poznać na Zlocie i mam nadzieję, że na następny przytaszczycie 2 takie zabawki do hamowania 4x4 ;)

Podawanie i brandzlowanie się mocą na silniku jest wg mnie absolutnie bez sensu - istotna jest właśnie moc na kołach, co jako jedyne podoba mi się w amerykańskiej motoryzacji - tam nikogo parametr mocy na wale silnika nie obchodzi ;) . Obliczenie mocy na wale rodzi problemy (typu automat, który do pewnych obrotów "uślizguje" sprzęgło, co bardzo fajnie widać w skrzyniach mitsu, że przy stałym wciśnięciu gazu obroty potrafią spadać przy wzroście prędkości)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Struna 
Nowy Forumowicz

Auto: Cosworth
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lip 2013
Posty: 24
Skąd: Polska
Wysłany: 07-08-2013, 11:29   

Bartek napisał/a:
co bardzo fajnie widać w skrzyniach mitsu, że przy stałym wciśnięciu gazu obroty potrafią spadać przy wzroście prędkości
to akurat normalne, naturalne i wskazane - po prostu zapina się Lock-Up.


krzychu napisał/a:
Nie jest możliwe, aby na hamowni podwoziowej uzyskać taką dokładność pomiaru.
gdyż ?

Za producentem hamowni tejże konkretnej hamowni - "Dokładność pomiaru [%] 0,1"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.