Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Falujące obroty - Lancer CYxA
Autor Wiadomość
Arecziwaldo 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer Sportback 1,8 INTENSE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2018
Posty: 29
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 22-01-2019, 22:11   Falujące obroty

Używam auto dopiero od 2 msc więc jeszcze nie wszystko dobrze o nim wiem w sensie nie umiem jeszcze dobrze ocenić jego działania :) Po drugim resecie myślę że działa ok lecz mam wrażenie że jak wkręcam go na obroty powyżej 3 tyś dość głośno chodzi a przy 4 tyś jakby miał już dość hmmm nie wiem czy tak było wcześniej lecz troszkę mnie to zaniepokoiło....niby pali lepiej po czyszczeniu przepustnicy ale hmmm jakby miał mniej mocy:( wcześniej miałem wrażenie że jak wchodzi powyżej 3 tyś obrotów chwyta wiatr w żagle i nabiera ostro prędkości....czy nie powinienem jechać jednak do serwisu na wyregulowanie "czegoś" po tym czyszczeniu przepustnicy ?? może to że są teraz mrozy to ma wpływ na działanie silnika...ale czy aż tak ? nie cisnę go od razu na maxa tylko jak już się troszkę rozgrzeje po kilku km oczywiście :)
 
 
Lucas123w 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 977
Skąd: Rumia
Wysłany: 23-01-2019, 11:35   

Arecziwaldo napisał/a:
hmmm jakby miał mniej mocy:( wcześniej miałem wrażenie że jak wchodzi powyżej 3 tyś obrotów chwyta wiatr w żagle i nabiera ostro prędkości....


U mnie właśnie wrażenia na odwrót, odczuwalna większa moc, sprawdź filtr powietrza czy dobrze założony (zapięty) może źle go złożyli i może dostawać lewe powietrze. Miałem tak po 2 przeglądzie gwarancyjnym, powyżej 3tyś obr głośna praca i o wiele mniej mocy.
_________________
 
 
Arecziwaldo 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer Sportback 1,8 INTENSE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2018
Posty: 29
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 24-01-2019, 05:57   Falujace obroty

Witam ponownie. Wydaje mi się że w moim aucie coś się zmieniło jeszcze przed czyszczeniem przepustnicy jak go próbowałem "na siłe" odpalić...myslalem że to problem z aku i go wypiołem do ładowania po czym okazało się że aku jest ok więc po takim resecie auto ożyło z trudem odpalił i przejechałem się nim ale ewidentnie to już nie było tak jak wcześniej. Było słuchać jakie jakby metaliczne cykanie z silnika....po czyszczeniu przepustnicy i 2 adaptacji obrotów pali dobrze ale moc jakby mniejsza i to dziwne cykanie....nie mam pojęcia o co chodzi
 
 
lukaszkalb 
Forumowicz

Auto: lancer sportback 1,8 MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Kwi 2018
Posty: 84
Skąd: Radom
Wysłany: 24-01-2019, 15:02   

Lucas123w napisał/a:
Arecziwaldo, jak masz spać spokojniej to możesz zrobić jeszcze raz :D ważne że nie faluje a idealnie to tylko po fabryce. Ja bym się na Twoim miejscu nie przejmował.


Mam pytanie bo umnie po czyszczeniu przepustnicy wszystko ok poza małym problem czasami gdy zaskakuje sprężarka klimy to obroty skaczą do około 1500-1800, ale tylko co któreś załączenie a tak to normalnie tylko obroty min drgną. Co zrobić by to minęło??
_________________
mitsubishi lancer sportback 1,8 MIVEC LPG 2009
opel vectra C 1,9 120 8V 2004
 
 
Arecziwaldo 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer Sportback 1,8 INTENSE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2018
Posty: 29
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 25-01-2019, 21:45   Falujące obroty :)

Myślę że jeszcze raz zrobię ten reset i adaptację obrotów może się wszystko unormuje :) może jestem trochę przewrażliwiony na dźwięki silnika przez poprzednie moje auto spod znaku opel :) bo chyba nie możliwe jest żeby po głupim czyszczeniu przepustnicy nagle była potrzebna regulacja luzów zaworowych chyba że się mylę....dam znać jak będzie po 3 resecie(a tak poza tym sprawdzenie luzów zaworowych+regulacja 1000PLN w ASO Bydgoszcz chyba że zna ktoś jakiś inny serwis w Bydgoszczy co mi ogarnąłby taką sprawę)
 
 
Smerf 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer Sportback
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sie 2017
Posty: 6
Skąd: Lublin
Wysłany: 12-04-2019, 23:47   [CY3A 1.8] Falujące obroty na zimnym silniku

Witam,
Od jakiegoś czasu mam problem z falującymi obrotami, ale tylko na zimnym silniku i podczas wciskania pedału sprzęgła. Przechodząc dokładnie do tematu opiszę cała sytuacje po kolei:
Odpalam auto, obroty utrzymują się na 1500 i po trochu spadają aż do unormowania się. Ruszam, następnie przykładowo dojeżdżam do świateł, zaczynam hamować, wciskam sprzęgło - i tu pojawia się problem - obroty skaczą prawie pod 2000 rpm, i utrzymują się tak aż do całkowitego zatrzymania się auta i nawet chwilki po tym. I tak jest za każdym razem gdy wcisnę sprzęgło na zimnym silniku. W momencie gdy silnik się już nagrzeje, komp wyłącza ssanie, obroty utrzymują się na około 600rpm - problemu nie ma.
Dodam, że wpadłem na pomysł, że może to być brudna przepustnica, więc ją wyczyściłem i zrobiłem adaptację. Nie poskutkowało.
Może ktoś miał podobny problem?
Help
 
 
mrblack 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer Sportback 2010 1.8i
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2019
Posty: 16
Skąd: Ryn
Wysłany: 06-05-2019, 21:09   

Witajcie :D

No i u mnie pojawiło się falowanie na wolnych obrotach :|

Akurat kupiłem parę dni temu lancelota i przyprowadziłem go ponad 400 km na kołach.
W trasie nie było problemu szedł jak trzeba (oczywiście to nie EVO ale jak mu się da ognia to idzie ;) )

Podaję linka z objawami jak zaczynają wariować po zagrzaniu po kilku minutach :
https://www.youtube.com/watch?v=ol1GdYMx5R4

Aha robiłem profilaktyczne czyszczenie przepustnicy choć wcale nie była brudna - 95 tys nakręcone.
Zrobiłem adaptacje : 15min bez aku/ 10 min na jałowym/10 min full obciążony/ 10 min znowu jałowy i jakoś nie za wiele to pomogło :?:

A i po podłączeniu Xtool Pad2 nie ma żadnych błędów w silniku no errors ;)

Czyżby motyw wymiany przekaźników mnie dopadł ???
Mam Panasonica wszystkie w skrzynce a czytałem o Omronach jak wiara wymienia u siebie ;)

Macie Pany jakiegoś pomysła ??? :D

P.S. Robiłem jeszcze raz adaptację i albo źle robię albo cosik jest uwalone....
Sam nie wiem. Może czujnik wałka w głowicy ??? ;)
Ostatnio zmieniony przez mrblack 15-05-2019, 11:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Dawid1111 
Forumowicz

Auto: lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Maj 2018
Posty: 74
Skąd: kalisz
Wysłany: 17-08-2019, 01:49   

Słuchajcie a ja mam problem z obrotami. Faluje między 500 a 1000. Czasami auto też jest jakiś słabe. Zawory mam wyregulowane . Mogą to być cewki ?
 
 
HUGIO 
Forumowicz


Auto: Lancer CX3A '09 1.8 143KM+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 04 Cze 2017
Posty: 1024
Skąd: jesteś?
Wysłany: 17-08-2019, 18:02   

Dawid1111,
Nie padł Ci ostatnio akumulator, albo może był odpięty przez dłuższy czas?
_________________
Moje przygody z Lancerem sportbackiem: https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=102303
 
 
lukaslukas64 
Nowy Forumowicz

Auto: GT86
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2019
Posty: 22
Skąd: Wawa
Wysłany: 18-08-2019, 15:13   

cześć,
Lancer 1.8 143.
Nie wiem jak to odczytać, dlatego powiem w mm.
Mając 3000 obrotów silnik traci moc, dodając gazu auto prawie nie przyspiesza. Jak wskazówka przesunie się o kilka milimetrów za 3000 to auto dostaje kopa i dość dobrze przyspiesza.
Dzieje się tak przy większych prędkościach na 4 i 5 biegu. Czasami na 3.

Auto ma 170 000 przelotu i nie wiem kiedy były ostatnio regulowane zawory.
To może być to?
 
 
Kimmey 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Wrz 2019
Posty: 4
Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: 21-11-2019, 08:03   Spadające obroty podczas hamowania

Witam,

Mitsubishi Lancer 1.8 MIVEC 143 KM.

1. Mam problem ze spadającymi obrotami podczas hamowania, obroty spadają na chwilę do około 400 obrotów na minutę po czym wraca do standardowych 650 RPM. Spotkał się ktoś z podobnym problemem i jest w stanie pomóc?

2. Zauważyłem, że podczas ruchu kierownicą na wstecznym delikatnie skaczą obroty. Również prosiłbym o sugestię.

Z góry dzięki :)
 
 
tyku 
Mitsumaniak


Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy
Dołączył: 25 Sty 2012
Posty: 3004
Skąd: INTERNET
Wysłany: 21-11-2019, 11:14   

Kimmey, Odpinałeś akumulator :?:
_________________
MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 
 
Kimmey 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Wrz 2019
Posty: 4
Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: 21-11-2019, 14:55   

Nie odpinałem. Teraz pytanie czy mam odpiąć, czy to dobrze, że nie odpinałem? :)
 
 
tyku 
Mitsumaniak


Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy
Dołączył: 25 Sty 2012
Posty: 3004
Skąd: INTERNET
Wysłany: 21-11-2019, 15:31   

Kimmey napisał/a:
Teraz pytanie czy mam odpiąć, czy to dobrze, że nie odpinałem?
Nie odpinaj.
Jaki przebieg, rocznik, jest instalacja gazowa :?:
_________________
MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 
 
Kimmey 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Wrz 2019
Posty: 4
Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: 21-11-2019, 16:07   

Rocznik 2008, przebieg 164000 i brak instalacji gazowej :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.