Falujące obroty - Lancer CYxA |
Autor |
Wiadomość |
Arecziwaldo
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer Sportback 1,8 INTENSE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2018 Posty: 29 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 22-01-2019, 22:11 Falujące obroty
|
|
|
Używam auto dopiero od 2 msc więc jeszcze nie wszystko dobrze o nim wiem w sensie nie umiem jeszcze dobrze ocenić jego działania Po drugim resecie myślę że działa ok lecz mam wrażenie że jak wkręcam go na obroty powyżej 3 tyś dość głośno chodzi a przy 4 tyś jakby miał już dość hmmm nie wiem czy tak było wcześniej lecz troszkę mnie to zaniepokoiło....niby pali lepiej po czyszczeniu przepustnicy ale hmmm jakby miał mniej mocy:( wcześniej miałem wrażenie że jak wchodzi powyżej 3 tyś obrotów chwyta wiatr w żagle i nabiera ostro prędkości....czy nie powinienem jechać jednak do serwisu na wyregulowanie "czegoś" po tym czyszczeniu przepustnicy ?? może to że są teraz mrozy to ma wpływ na działanie silnika...ale czy aż tak ? nie cisnę go od razu na maxa tylko jak już się troszkę rozgrzeje po kilku km oczywiście |
|
|
|
 |
Lucas123w
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 20 Mar 2012 Posty: 977 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 23-01-2019, 11:35
|
|
|
Arecziwaldo napisał/a: | hmmm jakby miał mniej mocy:( wcześniej miałem wrażenie że jak wchodzi powyżej 3 tyś obrotów chwyta wiatr w żagle i nabiera ostro prędkości.... |
U mnie właśnie wrażenia na odwrót, odczuwalna większa moc, sprawdź filtr powietrza czy dobrze założony (zapięty) może źle go złożyli i może dostawać lewe powietrze. Miałem tak po 2 przeglądzie gwarancyjnym, powyżej 3tyś obr głośna praca i o wiele mniej mocy. |
_________________  |
|
|
|
 |
Arecziwaldo
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer Sportback 1,8 INTENSE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2018 Posty: 29 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 24-01-2019, 05:57 Falujace obroty
|
|
|
Witam ponownie. Wydaje mi się że w moim aucie coś się zmieniło jeszcze przed czyszczeniem przepustnicy jak go próbowałem "na siłe" odpalić...myslalem że to problem z aku i go wypiołem do ładowania po czym okazało się że aku jest ok więc po takim resecie auto ożyło z trudem odpalił i przejechałem się nim ale ewidentnie to już nie było tak jak wcześniej. Było słuchać jakie jakby metaliczne cykanie z silnika....po czyszczeniu przepustnicy i 2 adaptacji obrotów pali dobrze ale moc jakby mniejsza i to dziwne cykanie....nie mam pojęcia o co chodzi |
|
|
|
 |
lukaszkalb
Forumowicz
Auto: lancer sportback 1,8 MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Kwi 2018 Posty: 84 Skąd: Radom
|
Wysłany: 24-01-2019, 15:02
|
|
|
Lucas123w napisał/a: | Arecziwaldo, jak masz spać spokojniej to możesz zrobić jeszcze raz ważne że nie faluje a idealnie to tylko po fabryce. Ja bym się na Twoim miejscu nie przejmował. |
Mam pytanie bo umnie po czyszczeniu przepustnicy wszystko ok poza małym problem czasami gdy zaskakuje sprężarka klimy to obroty skaczą do około 1500-1800, ale tylko co któreś załączenie a tak to normalnie tylko obroty min drgną. Co zrobić by to minęło?? |
_________________ mitsubishi lancer sportback 1,8 MIVEC LPG 2009
opel vectra C 1,9 120 8V 2004 |
|
|
|
 |
Arecziwaldo
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer Sportback 1,8 INTENSE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2018 Posty: 29 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 25-01-2019, 21:45 Falujące obroty :)
|
|
|
Myślę że jeszcze raz zrobię ten reset i adaptację obrotów może się wszystko unormuje może jestem trochę przewrażliwiony na dźwięki silnika przez poprzednie moje auto spod znaku opel bo chyba nie możliwe jest żeby po głupim czyszczeniu przepustnicy nagle była potrzebna regulacja luzów zaworowych chyba że się mylę....dam znać jak będzie po 3 resecie(a tak poza tym sprawdzenie luzów zaworowych+regulacja 1000PLN w ASO Bydgoszcz chyba że zna ktoś jakiś inny serwis w Bydgoszczy co mi ogarnąłby taką sprawę) |
|
|
|
 |
Smerf
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer Sportback
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sie 2017 Posty: 6 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 12-04-2019, 23:47 [CY3A 1.8] Falujące obroty na zimnym silniku
|
|
|
Witam,
Od jakiegoś czasu mam problem z falującymi obrotami, ale tylko na zimnym silniku i podczas wciskania pedału sprzęgła. Przechodząc dokładnie do tematu opiszę cała sytuacje po kolei:
Odpalam auto, obroty utrzymują się na 1500 i po trochu spadają aż do unormowania się. Ruszam, następnie przykładowo dojeżdżam do świateł, zaczynam hamować, wciskam sprzęgło - i tu pojawia się problem - obroty skaczą prawie pod 2000 rpm, i utrzymują się tak aż do całkowitego zatrzymania się auta i nawet chwilki po tym. I tak jest za każdym razem gdy wcisnę sprzęgło na zimnym silniku. W momencie gdy silnik się już nagrzeje, komp wyłącza ssanie, obroty utrzymują się na około 600rpm - problemu nie ma.
Dodam, że wpadłem na pomysł, że może to być brudna przepustnica, więc ją wyczyściłem i zrobiłem adaptację. Nie poskutkowało.
Może ktoś miał podobny problem?
Help |
|
|
|
 |
mrblack
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer Sportback 2010 1.8i
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2019 Posty: 16 Skąd: Ryn
|
Wysłany: 06-05-2019, 21:09
|
|
|
Witajcie
No i u mnie pojawiło się falowanie na wolnych obrotach
Akurat kupiłem parę dni temu lancelota i przyprowadziłem go ponad 400 km na kołach.
W trasie nie było problemu szedł jak trzeba (oczywiście to nie EVO ale jak mu się da ognia to idzie )
Podaję linka z objawami jak zaczynają wariować po zagrzaniu po kilku minutach :
https://www.youtube.com/watch?v=ol1GdYMx5R4
Aha robiłem profilaktyczne czyszczenie przepustnicy choć wcale nie była brudna - 95 tys nakręcone.
Zrobiłem adaptacje : 15min bez aku/ 10 min na jałowym/10 min full obciążony/ 10 min znowu jałowy i jakoś nie za wiele to pomogło
A i po podłączeniu Xtool Pad2 nie ma żadnych błędów w silniku no errors
Czyżby motyw wymiany przekaźników mnie dopadł ???
Mam Panasonica wszystkie w skrzynce a czytałem o Omronach jak wiara wymienia u siebie
Macie Pany jakiegoś pomysła ???
P.S. Robiłem jeszcze raz adaptację i albo źle robię albo cosik jest uwalone....
Sam nie wiem. Może czujnik wałka w głowicy ??? |
Ostatnio zmieniony przez mrblack 15-05-2019, 11:00, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Dawid1111
Forumowicz
Auto: lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Maj 2018 Posty: 74 Skąd: kalisz
|
Wysłany: 17-08-2019, 01:49
|
|
|
Słuchajcie a ja mam problem z obrotami. Faluje między 500 a 1000. Czasami auto też jest jakiś słabe. Zawory mam wyregulowane . Mogą to być cewki ? |
|
|
|
 |
HUGIO
Forumowicz

Auto: Lancer CX3A '09 1.8 143KM+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 04 Cze 2017 Posty: 1024 Skąd: jesteś?
|
|
|
|
 |
lukaslukas64
Nowy Forumowicz
Auto: GT86
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2019 Posty: 22 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 18-08-2019, 15:13
|
|
|
cześć,
Lancer 1.8 143.
Nie wiem jak to odczytać, dlatego powiem w mm.
Mając 3000 obrotów silnik traci moc, dodając gazu auto prawie nie przyspiesza. Jak wskazówka przesunie się o kilka milimetrów za 3000 to auto dostaje kopa i dość dobrze przyspiesza.
Dzieje się tak przy większych prędkościach na 4 i 5 biegu. Czasami na 3.
Auto ma 170 000 przelotu i nie wiem kiedy były ostatnio regulowane zawory.
To może być to? |
|
|
|
 |
Kimmey
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Wrz 2019 Posty: 4 Skąd: Zduńska Wola
|
Wysłany: 21-11-2019, 08:03 Spadające obroty podczas hamowania
|
|
|
Witam,
Mitsubishi Lancer 1.8 MIVEC 143 KM.
1. Mam problem ze spadającymi obrotami podczas hamowania, obroty spadają na chwilę do około 400 obrotów na minutę po czym wraca do standardowych 650 RPM. Spotkał się ktoś z podobnym problemem i jest w stanie pomóc?
2. Zauważyłem, że podczas ruchu kierownicą na wstecznym delikatnie skaczą obroty. Również prosiłbym o sugestię.
Z góry dzięki |
|
|
|
 |
tyku
Mitsumaniak

Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy Dołączył: 25 Sty 2012 Posty: 3004 Skąd: INTERNET
|
Wysłany: 21-11-2019, 11:14
|
|
|
Kimmey, Odpinałeś akumulator |
_________________ MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 |
|
|
|
 |
Kimmey
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Wrz 2019 Posty: 4 Skąd: Zduńska Wola
|
Wysłany: 21-11-2019, 14:55
|
|
|
Nie odpinałem. Teraz pytanie czy mam odpiąć, czy to dobrze, że nie odpinałem? |
|
|
|
 |
tyku
Mitsumaniak

Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy Dołączył: 25 Sty 2012 Posty: 3004 Skąd: INTERNET
|
Wysłany: 21-11-2019, 15:31
|
|
|
Kimmey napisał/a: | Teraz pytanie czy mam odpiąć, czy to dobrze, że nie odpinałem? | Nie odpinaj.
Jaki przebieg, rocznik, jest instalacja gazowa |
_________________ MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 |
|
|
|
 |
Kimmey
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Wrz 2019 Posty: 4 Skąd: Zduńska Wola
|
Wysłany: 21-11-2019, 16:07
|
|
|
Rocznik 2008, przebieg 164000 i brak instalacji gazowej |
|
|
|
 |
|