Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Trzeci w karierze, drugi na podwórku :) ELW
Autor Wiadomość
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 10-03-2016, 08:42   

Midparts dosyć dobrze to robi. Nie wiem czy wielklin nie jest mocniejszy niż przed naprawą.
 
 
booohal 
Forumowicz
ale o co chodzi?


Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1186
Skąd: ELW / ESI
Wysłany: 10-03-2016, 08:57   

Owczar napisał/a:
Nie wiem czy wielklin nie jest mocniejszy niż przed naprawą.

Dobrze by było.

Jeszcze pedał sprzęgła trza przeswapować.... a dupa tam. Zostanie A/T :)

Zostały mi ze 4 śruby do odkręcenia dzwonu. Potrzebuje jeszcze jeden lewarek i kolegę :)
_________________
Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
 
 
booohal 
Forumowicz
ale o co chodzi?


Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1186
Skąd: ELW / ESI
Wysłany: 27-05-2016, 19:54   

Panowie, jeżeli sworzeń na końcówce drążka/wahaczu obraca się (nie można go przykręcić) to absolutnie wymiana czy klinujecie jakoś sworzeń w zwrotnicy żeby przykręcić nakrętkę?
_________________
Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11191
Skąd: Radomsko
Wysłany: 27-05-2016, 22:31   

Sworzeń jest nowy :?: Może jest inny stożek.Miałem kiedyś sytuację,że gwint był zbyt krótki,i musiałem podłożyć podkładkę.Co do blokowania,jeśli wpinany od spodu,to pomocny jest lewarek.Najlepiej hydrauliczny,bo jest stabilny.Jeśli z góry,to blokowanie breszką daje dobre efekty.
_________________

 
 
 
booohal 
Forumowicz
ale o co chodzi?


Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1186
Skąd: ELW / ESI
Wysłany: 30-05-2016, 13:24   

Sworzeń używka. Rozczepiałem zawieszenie żeby wyciągnąć półoś.
Jak zblokować to wiem. Pytanie czy to dobra praktyka czy wszystkie wahacze muszę kupować nowe...
_________________
Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 30-05-2016, 13:27   

Dociśnij o dokręć. Będzie ok.
 
 
booohal 
Forumowicz
ale o co chodzi?


Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1186
Skąd: ELW / ESI
Wysłany: 31-05-2016, 08:02   

Posprawdzam tylko luz w pionie i jak będzie okej to tak zrobię. Dzięki :)
_________________
Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
 
 
booohal 
Forumowicz
ale o co chodzi?


Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1186
Skąd: ELW / ESI
Wysłany: 06-06-2016, 15:49   

Kurna, prawie wszystko poskładane (tak, tak - po 7 miesiącach :mrgreen: ), zostały dwa proste wahacze i koronka ABS, ale jak zakręcę krótką półosią słychać jakieś trekotanie jakby w okolicy połączenia silnika i skrzyni :evil:
Dzisiaj składam całość ale mam złe przeczucia :cry:
_________________
Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
 
 
dmi 
Mitsumaniak


Auto: Avance 2.5 V6 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 475
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 06-06-2016, 21:09   

Wewnętrzny ruszałeś ?
 
 
booohal 
Forumowicz
ale o co chodzi?


Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1186
Skąd: ELW / ESI
Wysłany: 06-06-2016, 22:58   

TADAM :biggrin:
_________________
Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
 
 
booohal 
Forumowicz
ale o co chodzi?


Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1186
Skąd: ELW / ESI
Wysłany: 23-10-2016, 17:56   

Miś dzielnie służy mi w poszukiwaniu leśnych przygód :)





Nawet w niedzielę po 16:00 idzie coś znaleźć :)


Kombiak połyka kilometry jak należy. Na tę chwilę z mechaniki zostało dokończyć układ hamulcowy tj. swap przodu z Volvo (kupiony już drugi zestaw bo pierwszy zamordowałem :D ) Ale jakoś tak mi się nie spieszy. Pewnie dlatego, że po regeneracji tyłu hamuje to to nawet do przeżycia :P A hajs z tyłka nie leci...
_________________
Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
 
 
booohal 
Forumowicz
ale o co chodzi?


Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1186
Skąd: ELW / ESI
Wysłany: 28-11-2016, 21:31   

Od jakiegoś czasu na maksymalnym grzaniu leci tylko lekko ciepłe powietrze.
Rurka klimatronika wpięta.
Od czego zacząć? Co najczęściej pada?
_________________
Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 28-11-2016, 21:35   

Sprawdź czy klapa powietrza całkowicie sie przestawia, ale przede wszystkim zwróc uwage na weze od nagrzewnicy czy maja jednakowa temperature
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
booohal 
Forumowicz
ale o co chodzi?


Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1186
Skąd: ELW / ESI
Wysłany: 17-12-2016, 12:46   

Klapa powietrza przestawia się całkowicie.
Jednak tylko jeden z węży od nagrzewnicy jest ciepły :evil:
LPG podłączone jest tak:




Źle wpięty LPG w układ?
_________________
Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 17-12-2016, 16:08   

Jezeli wczesniej nei miales problemu z ogrzewaniem to najprawdopodobniej zamulona nagrzewnica
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.