ASO Białystok -opinie o serwisie i naprawach gwarancyjnych |
Autor |
Wiadomość |
jaceksu79
Forumowicz

Auto: actyon sports
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Lip 2011 Posty: 850 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 25-07-2011, 23:28
|
|
|
Praca naukowa oczywiście idzie "pełną parą" - no fakt bywają jakieś pauz-y na przemyślenie ale cały czas do przodu
i jeszcze jedno najważniejsze -bardzo wysoce prawdopodobnie nie odsuwam się całkowicie z branży motoryzacyjnej. Jako, że jestem "elastycznym" człowiekiem to być może jeszcze zajmę się miśkami ale pod inną ( tym razem) moją całkowicie niezależną wizją |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 26-07-2011, 08:38
|
|
|
Powodzenia |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Trik
Mitsumaniak 1056/KMM

Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 3045 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 26-07-2011, 17:14
|
|
|
jaceksu79 napisał/a: | Jako, że jestem "elastycznym" człowiekiem to być może jeszcze zajmę się miśkami ale pod inną ( tym razem) moją całkowicie niezależną wizją |
Poszukać Ci lokalu w jakimś cichym miejscu? |
_________________ Suzuki Ignis 1,2 (2019) |
|
|
|
 |
jaceksu79
Forumowicz

Auto: actyon sports
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Lip 2011 Posty: 850 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 27-07-2011, 00:18
|
|
|
Trik napisał/a: | jaceksu79 napisał/a: | Jako, że jestem "elastycznym" człowiekiem to być może jeszcze zajmę się miśkami ale pod inną ( tym razem) moją całkowicie niezależną wizją |
Poszukać Ci lokalu w jakimś cichym miejscu? |
Takie rzeczy to można tylko "rozkinić" na Posejdonie z butelką Burbona
I trzymając się ściśle tematu( jako, że otrzymałem już piętno od ADM na PW) - byłeś zadowolony z usług w/w ASO? |
|
|
|
 |
Trik
Mitsumaniak 1056/KMM

Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 3045 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 27-07-2011, 00:54
|
|
|
jaceksu79 napisał/a: | byłeś zadowolony z usług w/w ASO? |
Jak najbardziej. I nadal zamierzam do nich jeździć w razie potrzeby czy przeglądu. |
_________________ Suzuki Ignis 1,2 (2019) |
|
|
|
 |
jaceksu79
Forumowicz

Auto: actyon sports
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Lip 2011 Posty: 850 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 27-07-2011, 01:02
|
|
|
I tak trzymać |
|
|
|
 |
Trik
Mitsumaniak 1056/KMM

Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 3045 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 07-11-2011, 23:27
|
|
|
No i miałem potrzebę, zatem zajechałem. Naprawa wykonana, jazda próbna Lancerem z motorkiem 1.6 zaliczona, dzięki Jacek (szkoda że na rezerwie ) i za podwiezienie też dzięki. Tylko za wcześnie chyba przyjechałem, albo nie powiedziałem że trzeba, a kareta brudasek. A przed moim to Lancerka myli. |
_________________ Suzuki Ignis 1,2 (2019) |
|
|
|
 |
btomek
Mitsumaniak

Auto: MONTERO SPORT AWD 3.0V6 '03
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Lut 2012 Posty: 53 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 26-02-2012, 14:32
|
|
|
Nietety jestem zmuszony dodać swoją negatywną opinie na temat Grafix'u, aczkolwiek tyczy się to salonu sprzedaży a nie serwisu. Otóż noszę się z zamiarem zakupu Lancerka SB i odwiedzałem dwukrotnie salon oglądając, macając, przymierzając się do wystawionego tam SB, i mimo iż moje oglądanie trawło dośc długo to żaden ze sprzedawców nie raczył się zainteresować moją osobą i udzielić jakichkolwiek informacji, mimo iż nie byli zajęci np. innym klientem.
Mam nadzieję, że podejcie serwisu do klienta będzie lepsze, gdyż autko niebawem zostanie zakupione. |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 26-02-2012, 21:31
|
|
|
btomek napisał/a: | Nietety jestem zmuszony dodać swoją negatywną opinie na temat Grafix'u, aczkolwiek tyczy się to salonu sprzedaży a nie serwisu. Otóż noszę się z zamiarem zakupu Lancerka SB i odwiedzałem dwukrotnie salon oglądając, macając, przymierzając się do wystawionego tam SB, i mimo iż moje oglądanie trawło dośc długo to żaden ze sprzedawców nie raczył się zainteresować moją osobą i udzielić jakichkolwiek informacji, mimo iż nie byli zajęci np. innym klientem.
Mam nadzieję, że podejcie serwisu do klienta będzie lepsze, gdyż autko niebawem zostanie zakupione. | Nie no bez przesady..... Nie mozna bylo po prostu podejsc do sprzedawcy i zapytac? |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
Moomin
Mitsumaniak

Auto: Ford Focus 1.6 115KM, 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 1205 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 26-02-2012, 21:46
|
|
|
mitsu00 napisał/a: | btomek napisał/a: | Nietety jestem zmuszony dodać swoją negatywną opinie na temat Grafix'u, aczkolwiek tyczy się to salonu sprzedaży a nie serwisu. Otóż noszę się z zamiarem zakupu Lancerka SB i odwiedzałem dwukrotnie salon oglądając, macając, przymierzając się do wystawionego tam SB, i mimo iż moje oglądanie trawło dośc długo to żaden ze sprzedawców nie raczył się zainteresować moją osobą i udzielić jakichkolwiek informacji, mimo iż nie byli zajęci np. innym klientem.
Mam nadzieję, że podejcie serwisu do klienta będzie lepsze, gdyż autko niebawem zostanie zakupione. | Nie no bez przesady..... Nie mozna bylo po prostu podejsc do sprzedawcy i zapytac? |
No właśnie. Inny by był znowu niezadowolony, że nie dadzą popatrzeć spokojnie i się przymierzyć tylko się zaraz narzucają. Tu nie ma idealnego rozwiązania. |
_________________
Piszę poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
artisan
Forumowicz
Auto: był Lancer SB jest O III CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2010 Posty: 202 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 26-02-2012, 23:35
|
|
|
Gdy odwiedziłem salon pierwszy raz, to też dość długo nikt do mnie nie podchodził, dzięki temu mogłem spokojnie pooglądać te auta którymi byłem zainteresowany. Potem zagadnął mnie Jackie i tak rozpoczęła się moja przygoda z firmą Mitsubishi a miała być Mazda lub Honda.
Mi taki układ odpowiada ale faktycznie trzeba umieć wypośrodkować aby potencjalny klient nie czuł się "zlany" ani "zmolestowany" nadmierną gorliwością sprzedawcy. |
_________________ Blog turystyczny
http://misienarowerze.blogspot.com/
Blog o małej Mitsu Bisi.
http://orzeszekzgabonu.blogspot.com/ |
|
|
|
 |
bastek
Mitsumaniak kaktusiarz
Auto: Superb,SpaceStar,LS400,SC430,J
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 05 Lut 2009 Posty: 5468 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 27-02-2012, 00:34
|
|
|
hm... zastanawiam się czy się drugi raz nie wybrać do Białegostoku celem:
1.zapoznania słynnego Jackiego
2.przenocowania się w Supraślu
3.na gruntowny przegląd lancerka po 100.000 km, ze szczególnym uwzględnieniem szklanek (takich w silniku, nie na kawę) |
_________________ pozdr,
bastek
auta: nissan almera 2000-2013, Nissan Micra 2012-2029 Mitsubishi lancer 2009-2016 Toyota avensis 2015-2018 Cb125f 2016- 2020, Mitsubishi space star 2018-, Lexus LS400 2018-, Superb 2019-, Junak m12 2020-, Lexus sc430 2021- |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 27-02-2012, 06:28
|
|
|
Osobiscie uwazam ze sprzedawca powinien byc dostepny, ale nie natretny. Dac klientowi swobodna reke podotykac, poogladac i jesli zajdzie taka potrzeba, doradzic. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
btomek
Mitsumaniak

Auto: MONTERO SPORT AWD 3.0V6 '03
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Lut 2012 Posty: 53 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 27-02-2012, 08:28
|
|
|
Nie oczekiwałem tego, iż sprzedawca przybiegnie z kartonem folderów, kluczykami do auta testowego i kawą albo zimnym browarem. Wystarczyłoby jakby śladem innych salonów, podszedł i zapytał czy może w czymś pomóc. |
|
|
|
 |
Jackie
Mitsumaniak Dealer Mitsumaniak

Auto: Eclipse Cross PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 3599 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 27-02-2012, 09:29
|
|
|
btomek napisał/a: | Otóż noszę się z zamiarem zakupu Lancerka SB i odwiedzałem dwukrotnie salon oglądając, macając, przymierzając się do wystawionego tam SB, i mimo iż moje oglądanie trawło dośc długo to żaden ze sprzedawców nie raczył się zainteresować moją osobą i udzielić jakichkolwiek informacji, mimo iż nie byli zajęci np. innym klientem. |
Bardzo za to przepraszam! Sprzedawca powinien oczywiście dać nieco "swobody" klientowi ale też jego zadaniem jest dać sygnał, że jest do dyspozycji - to w końcu jego zawód. Nie chcę szukać usprawiedliwień (pewnie coś bym wymyślił ) ani głupio się tłumaczyć - zwyczajnie błąd, za który przepraszam. Jeżeli będzie Pan zainteresowany zakupem auta - proszę dać mi znać 604 269 777, zapewniam, że powetuję tę wpadkę warunkami zakupu.
Pozdrawiam
Jacek Łukaszewski |
_________________ Jackie
Evolution never ends...
http://wybieramaso.pl/ |
|
|
|
 |
|