| 
		[EA5A/W 2.5] Regulacja obrotów. Czyszczenie przepustnicy | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 komarsnk  		  
		 
         Mitsumaniak mocno uzależniony
  
                  Auto: Galant '02 Avance A/T 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 13 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 1908 Skąd: Kraków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 13-11-2014, 08:18   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               dmi, kopułkę i palec można profilaktycznie przyjrzeć/przeczyścić - będzie tylko lepiej (oczywiście jeśli się nic nie uszkodzi)    | 
             
						
				_________________ Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
 
Był: Galant EA5W '97 M/T
 
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
 
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
 
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta    | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Marcino  		  
		 
         Mitsumaniak Góral niskopienny
  
  
                  Auto: Galant 2.5 V6 97r 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10816 Skąd: okolice Tczewa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 13-11-2014, 12:58   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Dmi daj znac czy jest różnica po czyszczeniu. U mnie nie było żadnej. | 
             
						
				_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
 
2006- .... -  Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
 
był - 2011 - 2019    - Pug 307sw 
 
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
 
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r   
 
 
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów    
 
Czyli w tym przypadku 6a13    " by tomchuck
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 dmi  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Avance 2.5 V6 A/T 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 8 razy Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 475 Skąd: Bydgoszcz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 13-11-2014, 14:47   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | zabiorę się za to jutro(zrobie zdjęcia) choć tak jak pisałem, baardzo minimalne drgania i wg. mnie porównywalne na benzynie jak i na lpg | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Vice  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: 2.5V6 sedan, 2003 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 01 Sie 2019 Posty: 11 Skąd: Polska 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 25-03-2025, 08:46   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | deejay napisał/a: | 	 		  odłacz akumulator i poczekaj ok 1 min, ponownie odpal silnik i poczekaj na właczenie wentylatora , i tak krokowy bedzie się uczył obrotów na nowo razem z EKU przez ok 2-3 dni     | 	  
 
 
Czy można tę procedurę zrobić na ciepłym silniku, czy musi być całkowicie zimny? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Krzyzak  		  
		 
         moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM
  
  
                  Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24487 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 25-03-2025, 12:09   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Vice napisał/a: | 	 		  | na ciepłym silniku | 	  włączenie wentylatora = silnik jest gorący | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Marcino  		  
		 
         Mitsumaniak Góral niskopienny
  
  
                  Auto: Galant 2.5 V6 97r 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10816 Skąd: okolice Tczewa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26-03-2025, 08:17   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Krzyzak napisał/a: | 	 		   	  | Vice napisał/a: | 	 		  | na ciepłym silniku | 	  włączenie wentylatora = silnik jest gorący | 	  
 
Na właczenie wentylatora trzeba troche poczekać - o on startuje tak łagodnie a nie jak w niektórych na max obroty. | 
             
						
				_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
 
2006- .... -  Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
 
był - 2011 - 2019    - Pug 307sw 
 
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
 
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r   
 
 
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów    
 
Czyli w tym przypadku 6a13    " by tomchuck
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |