Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Lancer w prasie
Autor Wiadomość
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 03-03-2013, 14:14   

rolnikon napisał/a:
2.0 DiD też były sprzedawane z DPF-em


W Polsce? Z tego co wiem początkowe roczniki nie miały, chyba, że na koniec wsadzili DPF-a (przed wsadzeniem 1,8 DID MIVEC)... albo któryś dealer ściągnął np. od dealera niemieckiego samochód...
 
 
jaca71 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Wrz 2008
Posty: 4696
Skąd: Kraków
Wysłany: 03-03-2013, 14:44   

April77 napisał/a:
"Z kolei silnik dwulitrowy (BENZYNA) ma o 7 KM więcej, ale nie korzysta ze zmiennych faz rozrządu, przez co jego osiągi są bardzo zbliżone do 1,8, a zużycie paliwa nieco wyższe."

Mój korzysta ze zmiennych faz, ma 12KM więcej od 1.8, przyspieszenie sporo lepsze, elastyczność nie jest mu obca. To tyle co o rzetelności można napisać
_________________
1. Mitsubishi Lancer '09 (2008-...)
2. Honda Civic 5dr '98 (2010-...)
 
 
 
Trik 
Mitsumaniak
1056/KMM


Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 3045
Skąd: Augustów
Wysłany: 03-03-2013, 19:14   

krzychu napisał/a:
Bez MIVEC-a to jest teraz w Outlanderze
MIVEC jest w nowym Outlanderze, tylko zmieniono trochę technologię i jest na pojedynczym wałku z jakimś wariatorem.
_________________
Suzuki Ignis 1,2 (2019)
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 03-03-2013, 20:04   

Trik napisał/a:
MIVEC jest w nowym Outlanderze, tylko zmieniono trochę technologię i jest na pojedynczym wałku z jakimś wariatorem.


To czemu przestali go nazywać MIVEC?

http://www.mitsubishi.pl/.../Outlander-2013

To samo zrobili z 2,2 DID....

Taniość....
 
 
gzesiolek 
Forumowicz


Auto: Mazda 6 GJ 2.5 AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 2698
Skąd: Kraków
Wysłany: 03-03-2013, 20:34   

krzychu napisał/a:
W Polsce? Z tego co wiem początkowe roczniki nie miały, chyba, że na koniec wsadzili DPF-a (przed wsadzeniem 1,8 DID MIVEC)... albo któryś dealer ściągnął np. od dealera niemieckiego samochód...

W 2009 juz byly i takie i takie... Nowy DiD MIVEC jest od 2011... wiec w MY'2010 i MY'2011 byly TDI z DPF...
_________________
Był: Mitsubishi Lancer 1.5 MT Invite 2008
Jest: Mazda 6 2.5 AT SkyPassion Kombi FL 2015


 
 
 
Trik 
Mitsumaniak
1056/KMM


Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 3045
Skąd: Augustów
Wysłany: 03-03-2013, 22:15   

krzychu, Pisałem w temacie OIII. Przeszli na CR w DID. Taniość zapewne. :lol: Eksperyment taki może? Jak z GDI.
_________________
Suzuki Ignis 1,2 (2019)
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-03-2013, 22:31   

Trik napisał/a:
Przeszli na CR w DID

Outlander 2.2 diesel występuje/występował z dwoma silnikami PSA 4HN(DW12) i Mitsu 4N14. Oba od początku miały system Common Rail bo nikt oprócz grupy VAG nie robił diesli na pompowtryskach (osobówki).
Diesel z PSA jest na układzie wtryskowym Bosch (pompa CP1H i wtryskiwacze piezo CRI 3.1, max. ciśnienie pracy układu 1600 bar).
4N14 początkowo miał 177KM i prawdziwy MIVEC, czyli inne profile krzywki dla różnych prędkości obrotowych. Teraz 2.2 4N14 nie ma MIVEC. 4N14 od zawsze był na układzie wtryskowym Denso z pompą HP3 i wtryskiwaczami typu G2

Nowe benzyny z serii 4J1x mają jeszcze inny MIVEC tj.rozrząd SOHC i płynna zmiana skoku zaworów dolotowych.
_________________

 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 04-03-2013, 07:27   

tomekrvf napisał/a:
rozrząd SOHC i płynna zmiana skoku zaworów dolotowych.


Czyli na wałku nie ma wariatora? A zmiana skoku jak jest realizowany?
 
 
scoratir 
Forumowicz


Auto: Carisma II 1.6 99KM 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 328
Skąd: RLA
Wysłany: 04-03-2013, 12:43   

krzychu, jak na razie realizowane jest to tylko w silniku 1.8, sprzedawany od 2012 w Japonii i gdzieś tam jeszcze. Prawdopodobnie lancery europejskie 2013 już mają/będą miały ten system. Z tego co zrozumiałem system zaworów jest realizowany jednocześnie przez wariator i zmienne krzywki, ale tym razem SOHC (spadek spalania o 0.5 do 1.0l/100km). Jest to silnik 4J10 zbudowany na bazie 4B10 - prawdopodobnie został stary blok a inna jest głowica. Więcej w temacie (zwróćcie uwagę na datę 10.2011): http://www.mitsubishi-mot...detail0808.html
_________________
Carisma 1.6 R4 '99 4G92 moja http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Galant 2.0 V6 '94 6A12 MIVEC brata http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=47575
 
 
artisan 
Forumowicz

Auto: był Lancer SB jest O III CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 202
Skąd: Białystok
Wysłany: 25-04-2013, 09:13   

Następny test, w sumie nawet pozytywny.

http://jazdyprobne.linuxs.pl/wordpress/?p=7090
_________________
Blog turystyczny
http://misienarowerze.blogspot.com/

Blog o małej Mitsu Bisi.
http://orzeszekzgabonu.blogspot.com/
 
 
marcowoj 
Forumowicz


Auto: Lancer Sportback 1.6 inv '12
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Kwi 2013
Posty: 105
Skąd: Radziejów
Wysłany: 15-01-2014, 09:59   

Kolejny artykuł:

http://auto-swiat.onet.pl...zentacja-auta-0
_________________

 
 
Hishi 
Forumowicz


Auto: Lancer Sedan 1.6 Invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Cze 2013
Posty: 63
Skąd: Polska
Wysłany: 12-10-2014, 11:40   

Na Onecie o używanym Mitsu.
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 12-10-2014, 17:59   

Hishi napisał/a:
Na Onecie o używanym Mitsu.

A co to ma wspólnego z tym tematem o przyspieszeniu??? Przeniosłem do odpowiedniego działu.
 
 
lobuzek 
Forumowicz
lobuzek


Auto: Honda Accord Tourer 2,0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 576
Skąd: Tarnów
Wysłany: 12-10-2014, 18:14   

Znam dobrze właściciela i samochód. Jako argument w niekończącej się dyskusji o gazie dodaję, iż auto od nowości ma gaz i nie ma z nim żadnych kłopotów, a przejechało 125 kkm. Upewnię się, czy było zamawiane w specyfikacji "pod gaz" i jaka jest instalacja i dam znać.
 
 
pablo diablo 
Forumowicz


Auto: Galant 2.0 Gls Lancer 1.8 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 643
Skąd: Nowy Sacz
Wysłany: 12-10-2014, 18:52   

Niekompetencja wychodzi z artykułu.
Ani słowa o 1.8 DID który jest przeciwwagą do niemieckiego klekota
_________________
pablo diablo
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.