Lancer w prasie |
Autor |
Wiadomość |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 03-03-2013, 14:14
|
|
|
rolnikon napisał/a: | 2.0 DiD też były sprzedawane z DPF-em |
W Polsce? Z tego co wiem początkowe roczniki nie miały, chyba, że na koniec wsadzili DPF-a (przed wsadzeniem 1,8 DID MIVEC)... albo któryś dealer ściągnął np. od dealera niemieckiego samochód... |
|
|
|
 |
jaca71
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 01 Wrz 2008 Posty: 4696 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 03-03-2013, 14:44
|
|
|
April77 napisał/a: | "Z kolei silnik dwulitrowy (BENZYNA) ma o 7 KM więcej, ale nie korzysta ze zmiennych faz rozrządu, przez co jego osiągi są bardzo zbliżone do 1,8, a zużycie paliwa nieco wyższe." |
Mój korzysta ze zmiennych faz, ma 12KM więcej od 1.8, przyspieszenie sporo lepsze, elastyczność nie jest mu obca. To tyle co o rzetelności można napisać |
_________________ 1. Mitsubishi Lancer '09 (2008-...)
2. Honda Civic 5dr '98 (2010-...) 
 |
|
|
|
 |
Trik
Mitsumaniak 1056/KMM

Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 3045 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 03-03-2013, 19:14
|
|
|
krzychu napisał/a: | Bez MIVEC-a to jest teraz w Outlanderze | MIVEC jest w nowym Outlanderze, tylko zmieniono trochę technologię i jest na pojedynczym wałku z jakimś wariatorem. |
_________________ Suzuki Ignis 1,2 (2019) |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 03-03-2013, 20:04
|
|
|
Trik napisał/a: | MIVEC jest w nowym Outlanderze, tylko zmieniono trochę technologię i jest na pojedynczym wałku z jakimś wariatorem. |
To czemu przestali go nazywać MIVEC?
http://www.mitsubishi.pl/.../Outlander-2013
To samo zrobili z 2,2 DID....
Taniość.... |
|
|
|
 |
gzesiolek
Forumowicz

Auto: Mazda 6 GJ 2.5 AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 2698 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 03-03-2013, 20:34
|
|
|
krzychu napisał/a: | W Polsce? Z tego co wiem początkowe roczniki nie miały, chyba, że na koniec wsadzili DPF-a (przed wsadzeniem 1,8 DID MIVEC)... albo któryś dealer ściągnął np. od dealera niemieckiego samochód... |
W 2009 juz byly i takie i takie... Nowy DiD MIVEC jest od 2011... wiec w MY'2010 i MY'2011 byly TDI z DPF... |
_________________ Był: Mitsubishi Lancer 1.5 MT Invite 2008
Jest: Mazda 6 2.5 AT SkyPassion Kombi FL 2015

 |
|
|
|
 |
Trik
Mitsumaniak 1056/KMM

Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 3045 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 03-03-2013, 22:15
|
|
|
krzychu, Pisałem w temacie OIII. Przeszli na CR w DID. Taniość zapewne. Eksperyment taki może? Jak z GDI. |
_________________ Suzuki Ignis 1,2 (2019) |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-03-2013, 22:31
|
|
|
Trik napisał/a: | Przeszli na CR w DID |
Outlander 2.2 diesel występuje/występował z dwoma silnikami PSA 4HN(DW12) i Mitsu 4N14. Oba od początku miały system Common Rail bo nikt oprócz grupy VAG nie robił diesli na pompowtryskach (osobówki).
Diesel z PSA jest na układzie wtryskowym Bosch (pompa CP1H i wtryskiwacze piezo CRI 3.1, max. ciśnienie pracy układu 1600 bar).
4N14 początkowo miał 177KM i prawdziwy MIVEC, czyli inne profile krzywki dla różnych prędkości obrotowych. Teraz 2.2 4N14 nie ma MIVEC. 4N14 od zawsze był na układzie wtryskowym Denso z pompą HP3 i wtryskiwaczami typu G2
Nowe benzyny z serii 4J1x mają jeszcze inny MIVEC tj.rozrząd SOHC i płynna zmiana skoku zaworów dolotowych. |
_________________
 |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 04-03-2013, 07:27
|
|
|
tomekrvf napisał/a: | rozrząd SOHC i płynna zmiana skoku zaworów dolotowych. |
Czyli na wałku nie ma wariatora? A zmiana skoku jak jest realizowany? |
|
|
|
 |
scoratir
Forumowicz

Auto: Carisma II 1.6 99KM 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 328 Skąd: RLA
|
Wysłany: 04-03-2013, 12:43
|
|
|
krzychu, jak na razie realizowane jest to tylko w silniku 1.8, sprzedawany od 2012 w Japonii i gdzieś tam jeszcze. Prawdopodobnie lancery europejskie 2013 już mają/będą miały ten system. Z tego co zrozumiałem system zaworów jest realizowany jednocześnie przez wariator i zmienne krzywki, ale tym razem SOHC (spadek spalania o 0.5 do 1.0l/100km). Jest to silnik 4J10 zbudowany na bazie 4B10 - prawdopodobnie został stary blok a inna jest głowica. Więcej w temacie (zwróćcie uwagę na datę 10.2011): http://www.mitsubishi-mot...detail0808.html |
_________________ Carisma 1.6 R4 '99 4G92 moja http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Galant 2.0 V6 '94 6A12 MIVEC brata http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=47575 |
|
|
|
 |
artisan
Forumowicz
Auto: był Lancer SB jest O III CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2010 Posty: 202 Skąd: Białystok
|
|
|
|
 |
marcowoj
Forumowicz

Auto: Lancer Sportback 1.6 inv '12
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Kwi 2013 Posty: 105 Skąd: Radziejów
|
|
|
|
 |
Hishi
Forumowicz

Auto: Lancer Sedan 1.6 Invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Cze 2013 Posty: 63 Skąd: Polska
|
|
|
|
 |
mjsystem
Forumowicz
Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 11637 Skąd: ...
|
Wysłany: 12-10-2014, 17:59
|
|
|
Hishi napisał/a: | Na Onecie o używanym Mitsu. |
A co to ma wspólnego z tym tematem o przyspieszeniu??? Przeniosłem do odpowiedniego działu. |
|
|
|
 |
lobuzek
Forumowicz lobuzek

Auto: Honda Accord Tourer 2,0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 15 Mar 2014 Posty: 576 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 12-10-2014, 18:14
|
|
|
Znam dobrze właściciela i samochód. Jako argument w niekończącej się dyskusji o gazie dodaję, iż auto od nowości ma gaz i nie ma z nim żadnych kłopotów, a przejechało 125 kkm. Upewnię się, czy było zamawiane w specyfikacji "pod gaz" i jaka jest instalacja i dam znać. |
|
|
|
 |
pablo diablo
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 Gls Lancer 1.8 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 14 Paź 2007 Posty: 643 Skąd: Nowy Sacz
|
Wysłany: 12-10-2014, 18:52
|
|
|
Niekompetencja wychodzi z artykułu.
Ani słowa o 1.8 DID który jest przeciwwagą do niemieckiego klekota |
_________________ pablo diablo |
|
|
|
 |
|