Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Niebieska Carisma ;)
Autor Wiadomość
krzych_o 
Nowy Forumowicz
Mitsunawrót

Auto: kiedyś Cari GDI, dzis 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lip 2011
Posty: 30
Skąd: Ścinawa
Wysłany: 02-10-2011, 15:07   

mkm napisał/a:
krzych_o, Niech Ci wulkanizator wyczyści wewnętrzny rant felgi, gniazdo wentyla i zmieni cały wentyl. Robota na 10 minut...
Nie demontował opony?


Właśnie demontował wszystko 2 razy - raz byłem świadkiem tego zabiegu. Czyścił felgę wewnątrz, wentyl wymienił (chyba, że nie został poprawnie zamontowany - ale to zbyt wielki zbieg okoliczności).
Chyba pojadę po prostu do kogoś innego. Denerwuje tylko fakt, że za coś płacisz a ktoś nie potrafi tego dobrze zrobić. A jeździć mi się do niego po prostu już nie chce.


A z innej beczki - jest jakiś prosty sposób na wzmocnienie sygnału na firmowym radiu? Wstawiona przez kuziego antena płetwa ledwo zbiera fale. Nie chcę jej demontować bo ma swój urok ale funkcję swoją spełnia marnie.
 
 
krzych_o 
Nowy Forumowicz
Mitsunawrót

Auto: kiedyś Cari GDI, dzis 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lip 2011
Posty: 30
Skąd: Ścinawa
Wysłany: 05-03-2013, 18:51   

Witam,
dawno nie zaglądałem na forum ale aby kontynuować temat dwa słowa o tym co ostatnio robiłem.
03.03.2013r przy przebiegu 144 550km zrealizowano:
1. Wymiana oleju na tożsamy czyli Valvoline Synpower 5W-30,
2. Wymiana filtra oleju,
3. Wymiana filtra powietrza,
4. Regulacja hamulców z tyłu - ostatni "fachowiec" tak je poskładał, że przez całą zimę tył praktycznie nie hamował. Teraz jest już ok łącznie z ręcznym.
5. Naprawa swiatelka wewnatrz kabiny - rozpadł się włącznik, zrobiono obejście bypassem na stałe zaświecanie podczas otwierania drzwi.
6. Płyn chłodniczy - jest do -25C.

Teraz przyszedł czas na zabranie się za centralny zamek - nie działa - przynajmniej od kiedy ja jestem posiadaczem auta. Niestety otwieranie go (głównie żona bo to jej auto) w zimie za pomocą kluczyka jest b.problematyczne i kobieta się do tego nie nadaje.

Muszę jeszcze znaleźć gdzie jest filtr paliwa bo w standardowym miejscu go nie ma. Pozostaje skrzynka bezpiecznikowa albo bak. Kuzi widzę został usunięty z forum i raczej od niego się niczego już nie dowiem.
 
 
krzych_o 
Nowy Forumowicz
Mitsunawrót

Auto: kiedyś Cari GDI, dzis 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lip 2011
Posty: 30
Skąd: Ścinawa
Wysłany: 02-11-2013, 09:02   

koniec X.2013r
- zamontowałem w końcu centralny zamek łącznie z autoalarmem (na którym mi specjalnie nie zależało ale jak już jest to niech żona czuje się bezpieczniej),
- reanimacja czujników otwarcia drzwi,
- wymieniłem tarcze z przodu (na Brembo) łącznie z klockami bo było bicie podczas hamowania przy przedziale (60-80km/h); przetoczenie nie pomogło.
 
 
madź 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany

Auto: Toyota Yaris
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 14 razy
Dołączyła: 14 Lut 2010
Posty: 535
Skąd: Katowice/Bytom
Wysłany: 02-11-2013, 18:27   

Wrzuć jakieś zdjęcia jeżeli możesz. :twisted:
 
 
SHARK1979 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Colt CZT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 3029
Skąd: Łęczyca
Wysłany: 12-01-2014, 12:55   

krzych_o napisał/a:
było bicie podczas hamowania przy przedziale (60-80km/h);

Miałem podobnie i to było strasznie irytujące jak całe wibrowało :roll: również poszedł u mnie nowy zestaw hamulcowy i jest gitarka :D
_________________
Pomogłem?-nie krępuj się wciśnij pomógł ;)

Najładniejsza Cari zlotu 2011 :)
Najładniejsza Cari zlotu 2012 :D
Najładniejsza Cari zlotu 2013 :mrgreen:
Najładniejszy Colt zlotu 2014 :D :D
 
 
krzych_o 
Nowy Forumowicz
Mitsunawrót

Auto: kiedyś Cari GDI, dzis 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lip 2011
Posty: 30
Skąd: Ścinawa
Wysłany: 10-05-2014, 14:59   

Witam,
Małżonce urodził się maly problemom w Cari - auto nie chciało odpalić.
Przedwczoraj małżonka wsiadła do auta po pracy, przejechała 2 km zatrzymała się na zakupy i nie zapaliła juz. Zostawiła auto a jak po nie pojechalem to już zapaliło. Potem wszystko było ok.
Wczoraj powtórka. Ale tym razem to już sam widziałem sytuację. Była analogiczna. Stał cały dzień, potem 2km znaczenie i brak zapłonu.
Wygląda to tak że po przekreceniu stacyjki wszystkie kontrolki jakie powinny gasnac to gasną ale po przekreceniu stacyjki cisza i zero reakcji. Pomyślałem sobie o jakimś przekazniku z bimetalem nagrzewajacym się na słońcu. Dzisiaj specjalnie zostawilem auto na słońcu ale do tej pory zapala cały czas.
Niech ktoś rzuci pomyslem gdzie szukać rozwiazania problemu. Bezpieczniki przejrzalem.
 
 
madź 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany

Auto: Toyota Yaris
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 14 razy
Dołączyła: 14 Lut 2010
Posty: 535
Skąd: Katowice/Bytom
Wysłany: 10-05-2014, 15:19   

Może rozrusznik się przyblokowuje?
 
 
krzych_o 
Nowy Forumowicz
Mitsunawrót

Auto: kiedyś Cari GDI, dzis 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lip 2011
Posty: 30
Skąd: Ścinawa
Wysłany: 11-05-2014, 07:10   

Raczej nie ten element. Stukałem w niego na tyle mocno że szczotki powinny puścić gdyby się zawiesiły.
 
 
promatti 
Mitsumaniak
bziuuuuuum


Auto: EA5A '00 / CW7W '10
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 685
Skąd: Wrocław
Wysłany: 11-05-2014, 11:32   

miałem tak u siebie w Lanosie, w moim przypadku okazało się że to rozrusznik.
_________________
Mitsubishi Lancer Sportback 1.8 Mivec + LPG '09, 2016.10 - ...
Mitsubishi Pajero II 3.5 V6 '97, 2016.10 - 2017.10
Mitsubishi Colt CJ0 1.3 '03, 2014 - 2016
Mitsubishi Outlander II 2.2 DID '10, 2015 - 16.10.2016
Mitsubishi Galant 2.5 V6 '00 2013 - forever - Galeria
 
 
misjonarz. 
Mitsumaniak
\KSG/


Auto: Subaru OBK III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 1444
Skąd: zabrze
Wysłany: 11-05-2014, 15:23   

zobacz klemy na akumulatorze. Jak są luźne, to też tak się dzieje.
_________________
http://kabaret.tworzymyhistorie.pl/

Gość zobacz mojego misia

ex colt 1,8 gti '90
ex rover 218 SD '94
ex EA2W SE '98
ex EA5W '00
 
 
 
krzych_o 
Nowy Forumowicz
Mitsunawrót

Auto: kiedyś Cari GDI, dzis 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lip 2011
Posty: 30
Skąd: Ścinawa
Wysłany: 11-05-2014, 18:50   

misjonarz. napisał/a:
zobacz klemy na akumulatorze. Jak są luźne, to też tak się dzieje.


Klemy sprawdzane w pierwszej kolejności. Nawet oczyscilem papierem - nic nie pomogło.
 
 
krzych_o 
Nowy Forumowicz
Mitsunawrót

Auto: kiedyś Cari GDI, dzis 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lip 2011
Posty: 30
Skąd: Ścinawa
Wysłany: 05-09-2015, 16:29   

Witajcie,
na początku wyjaśnienie - temat powyższy zakończył się wymianą przewodów zapłonowych. Okazało się, że tam tkwił problem.

Z aktualności:
02.2015r przebieg 153600km
- wymiana oleju silnikowego na Comma 5W40
- wymiana płynu w chłodnicy
- wymiana płynu hamulcowego (bosch)
- wymiana wszystkich pasków wieloklinowych,
- naprawa (wymiana) klaksonu - przestał trąbić.
- regulacja zamka centralnego we wszystkich drzwiach

08.2015 przebieg 155000km
- wymiana paska od alternatora - pierwszy raz zdarzyło się mi i mechanikowi, że zerwało pasek - brakowało jednej śruby przy alternatorze.


09.2015r 155300km
- zakupiono nowe kołpaki ologowane,
- zmieniłem radio firmowe na Blaupunkta Tokyo 110 (zonka chciał słuchać muzyki z pendrive'a) - pozostaje tylko jeszcze montaż wzmacniacza sygnału z allegro bo płetwa słynie z tego, że słabo łapie fale (zarówno na radiu fabrycznym jak i zastępczym),
- wklejenie uszczelek - cały tył wylatywał od zimy,
- reanimacja fotela kierowcy - poszły sprężyny,
- obszycie kierownicy skórą.
Zamówiono kolejne pokrowce i dywaniki. Jak zakończę podrasowywanie wnętrza wrzucę fotki.

Ostatnio nosiliśmy się już z zamiarem zmiany samochodu. Mojej żonce od początku nie pasuje kolor a że stan wnętrza od chwili zakupu nie był najlepszy to i żona nie ma serca do tego samochodu. Zostaliśmy jednak przy tym aucie i postanowiłem trochę wnętrze odreanimować aby i mi lepiej wsiadało się (rzadko bo rzadko) do autka. Jak skończę to wrzuce kilka fotek.

Dzisiaj była reanimacja fotela i kiedy zdjąłem tunel pokazały mi się dwa kable - czy ktoś może mi powiedzieć co to jest? Bo nigdzie nie zostało wpięte...
http://zapodaj.net/23b2da0f3f3aa.jpg.html
http://zapodaj.net/bd8adc19a6d73.jpg.html




A poniżej kilka fotek aktualnych. Niestety samochód poza tym co już miał pokazuje szybko upływ czasu a także efekt regularnego parkowania przez moją małżonkę na parkingu marketu obok pracy.
Jeżeli chodzi o mechanikę to pozostaje nadal bez zastrzeżeń.

http://zapodaj.net/2934aaf492b86.jpg.html
http://zapodaj.net/6de533b532dd8.jpg.html
http://zapodaj.net/55aa2858ebb5f.jpg.html
http://zapodaj.net/55aa2858ebb5f.jpg.html
http://zapodaj.net/c2a583039d26f.jpg.html
http://zapodaj.net/75dc5c9625826.jpg.html
http://zapodaj.net/d2dc5ab5e3380.jpg.html
http://zapodaj.net/7c5d27aecb43b.jpg.html
http://zapodaj.net/24eee8ebcc6a4.jpg.html
http://zapodaj.net/e98206e6362cd.jpg.html
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21953
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 05-09-2015, 17:37   

Te kable są od podgrzewania prawego i lewego fotela. Na drugim zdjęciu jest sterownik poduszek powietrznych. Na tylnych błotnikach pęka szpachel.
 
 
krzych_o 
Nowy Forumowicz
Mitsunawrót

Auto: kiedyś Cari GDI, dzis 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lip 2011
Posty: 30
Skąd: Ścinawa
Wysłany: 05-09-2015, 18:23   

Hugo napisał/a:
Te kable są od podgrzewania prawego i lewego fotela. Na drugim zdjęciu jest sterownik poduszek powietrznych. Na tylnych błotnikach pęka szpachel.


Czyli instalacja dla foteli jest. Pozostaje tylko włączniki i odpowiednie fotele zamontować :) a co do szpachli to te nadkola zaczynają zachowywać się gorzej niż w mojej pierwszej słynnej gnijacej hondzie. Ale inwestować w nie się nie opłaca bo cały zabieg przewyższy wartość auta :D
Jak ktoś będzie chciał kupić to na pewno nie dla walorów estetycznych tak jak i ja kupowałem od @kuziego. Estetyka pozostawiala sporo do życzenia ale mechanicznie jest super.
 
 
krzych_o 
Nowy Forumowicz
Mitsunawrót

Auto: kiedyś Cari GDI, dzis 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lip 2011
Posty: 30
Skąd: Ścinawa
Wysłany: 20-09-2016, 10:38   

06.2016r.:
1. Wymieniono końcówki przewodów hamulcowych przód i tył - zarówno te elastyczne jak i stalowe.
2. Regulacja drzwi od kierowcy.
3. Naprawa włącznika świateł przeciwmgielnych.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.