Niebieska Carisma ;) |
Autor |
Wiadomość |
krzych_o
Nowy Forumowicz Mitsunawrót
Auto: kiedyś Cari GDI, dzis 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lip 2011 Posty: 30 Skąd: Ścinawa
|
Wysłany: 02-10-2011, 15:07
|
|
|
mkm napisał/a: | krzych_o, Niech Ci wulkanizator wyczyści wewnętrzny rant felgi, gniazdo wentyla i zmieni cały wentyl. Robota na 10 minut...
Nie demontował opony? |
Właśnie demontował wszystko 2 razy - raz byłem świadkiem tego zabiegu. Czyścił felgę wewnątrz, wentyl wymienił (chyba, że nie został poprawnie zamontowany - ale to zbyt wielki zbieg okoliczności).
Chyba pojadę po prostu do kogoś innego. Denerwuje tylko fakt, że za coś płacisz a ktoś nie potrafi tego dobrze zrobić. A jeździć mi się do niego po prostu już nie chce.
A z innej beczki - jest jakiś prosty sposób na wzmocnienie sygnału na firmowym radiu? Wstawiona przez kuziego antena płetwa ledwo zbiera fale. Nie chcę jej demontować bo ma swój urok ale funkcję swoją spełnia marnie. |
|
|
|
 |
krzych_o
Nowy Forumowicz Mitsunawrót
Auto: kiedyś Cari GDI, dzis 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lip 2011 Posty: 30 Skąd: Ścinawa
|
Wysłany: 05-03-2013, 18:51
|
|
|
Witam,
dawno nie zaglądałem na forum ale aby kontynuować temat dwa słowa o tym co ostatnio robiłem.
03.03.2013r przy przebiegu 144 550km zrealizowano:
1. Wymiana oleju na tożsamy czyli Valvoline Synpower 5W-30,
2. Wymiana filtra oleju,
3. Wymiana filtra powietrza,
4. Regulacja hamulców z tyłu - ostatni "fachowiec" tak je poskładał, że przez całą zimę tył praktycznie nie hamował. Teraz jest już ok łącznie z ręcznym.
5. Naprawa swiatelka wewnatrz kabiny - rozpadł się włącznik, zrobiono obejście bypassem na stałe zaświecanie podczas otwierania drzwi.
6. Płyn chłodniczy - jest do -25C.
Teraz przyszedł czas na zabranie się za centralny zamek - nie działa - przynajmniej od kiedy ja jestem posiadaczem auta. Niestety otwieranie go (głównie żona bo to jej auto) w zimie za pomocą kluczyka jest b.problematyczne i kobieta się do tego nie nadaje.
Muszę jeszcze znaleźć gdzie jest filtr paliwa bo w standardowym miejscu go nie ma. Pozostaje skrzynka bezpiecznikowa albo bak. Kuzi widzę został usunięty z forum i raczej od niego się niczego już nie dowiem. |
|
|
|
 |
krzych_o
Nowy Forumowicz Mitsunawrót
Auto: kiedyś Cari GDI, dzis 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lip 2011 Posty: 30 Skąd: Ścinawa
|
Wysłany: 02-11-2013, 09:02
|
|
|
koniec X.2013r
- zamontowałem w końcu centralny zamek łącznie z autoalarmem (na którym mi specjalnie nie zależało ale jak już jest to niech żona czuje się bezpieczniej),
- reanimacja czujników otwarcia drzwi,
- wymieniłem tarcze z przodu (na Brembo) łącznie z klockami bo było bicie podczas hamowania przy przedziale (60-80km/h); przetoczenie nie pomogło. |
|
|
|
 |
madź
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany
Auto: Toyota Yaris
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 14 razy Dołączyła: 14 Lut 2010 Posty: 535 Skąd: Katowice/Bytom
|
Wysłany: 02-11-2013, 18:27
|
|
|
Wrzuć jakieś zdjęcia jeżeli możesz. |
|
|
|
 |
SHARK1979
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Colt CZT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 3029 Skąd: Łęczyca
|
Wysłany: 12-01-2014, 12:55
|
|
|
krzych_o napisał/a: | było bicie podczas hamowania przy przedziale (60-80km/h); |
Miałem podobnie i to było strasznie irytujące jak całe wibrowało również poszedł u mnie nowy zestaw hamulcowy i jest gitarka |
_________________ Pomogłem?-nie krępuj się wciśnij pomógł
Najładniejsza Cari zlotu 2011
Najładniejsza Cari zlotu 2012
Najładniejsza Cari zlotu 2013
Najładniejszy Colt zlotu 2014 |
|
|
|
 |
krzych_o
Nowy Forumowicz Mitsunawrót
Auto: kiedyś Cari GDI, dzis 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lip 2011 Posty: 30 Skąd: Ścinawa
|
Wysłany: 10-05-2014, 14:59
|
|
|
Witam,
Małżonce urodził się maly problemom w Cari - auto nie chciało odpalić.
Przedwczoraj małżonka wsiadła do auta po pracy, przejechała 2 km zatrzymała się na zakupy i nie zapaliła juz. Zostawiła auto a jak po nie pojechalem to już zapaliło. Potem wszystko było ok.
Wczoraj powtórka. Ale tym razem to już sam widziałem sytuację. Była analogiczna. Stał cały dzień, potem 2km znaczenie i brak zapłonu.
Wygląda to tak że po przekreceniu stacyjki wszystkie kontrolki jakie powinny gasnac to gasną ale po przekreceniu stacyjki cisza i zero reakcji. Pomyślałem sobie o jakimś przekazniku z bimetalem nagrzewajacym się na słońcu. Dzisiaj specjalnie zostawilem auto na słońcu ale do tej pory zapala cały czas.
Niech ktoś rzuci pomyslem gdzie szukać rozwiazania problemu. Bezpieczniki przejrzalem. |
|
|
|
 |
madź
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany
Auto: Toyota Yaris
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 14 razy Dołączyła: 14 Lut 2010 Posty: 535 Skąd: Katowice/Bytom
|
Wysłany: 10-05-2014, 15:19
|
|
|
Może rozrusznik się przyblokowuje? |
|
|
|
 |
krzych_o
Nowy Forumowicz Mitsunawrót
Auto: kiedyś Cari GDI, dzis 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lip 2011 Posty: 30 Skąd: Ścinawa
|
Wysłany: 11-05-2014, 07:10
|
|
|
Raczej nie ten element. Stukałem w niego na tyle mocno że szczotki powinny puścić gdyby się zawiesiły. |
|
|
|
 |
promatti
Mitsumaniak bziuuuuuum

Auto: EA5A '00 / CW7W '10
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sie 2010 Posty: 685 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 11-05-2014, 11:32
|
|
|
miałem tak u siebie w Lanosie, w moim przypadku okazało się że to rozrusznik. |
_________________ Mitsubishi Lancer Sportback 1.8 Mivec + LPG '09, 2016.10 - ...
Mitsubishi Pajero II 3.5 V6 '97, 2016.10 - 2017.10
Mitsubishi Colt CJ0 1.3 '03, 2014 - 2016
Mitsubishi Outlander II 2.2 DID '10, 2015 - 16.10.2016
Mitsubishi Galant 2.5 V6 '00 2013 - forever - Galeria
 |
|
|
|
 |
misjonarz.
Mitsumaniak \KSG/

Auto: Subaru OBK III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lip 2007 Posty: 1444 Skąd: zabrze
|
Wysłany: 11-05-2014, 15:23
|
|
|
zobacz klemy na akumulatorze. Jak są luźne, to też tak się dzieje. |
_________________ http://kabaret.tworzymyhistorie.pl/
Gość zobacz mojego misia
ex colt 1,8 gti '90
ex rover 218 SD '94
ex EA2W SE '98
ex EA5W '00
 |
|
|
|
 |
krzych_o
Nowy Forumowicz Mitsunawrót
Auto: kiedyś Cari GDI, dzis 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lip 2011 Posty: 30 Skąd: Ścinawa
|
Wysłany: 11-05-2014, 18:50
|
|
|
misjonarz. napisał/a: | zobacz klemy na akumulatorze. Jak są luźne, to też tak się dzieje. |
Klemy sprawdzane w pierwszej kolejności. Nawet oczyscilem papierem - nic nie pomogło. |
|
|
|
 |
krzych_o
Nowy Forumowicz Mitsunawrót
Auto: kiedyś Cari GDI, dzis 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lip 2011 Posty: 30 Skąd: Ścinawa
|
Wysłany: 05-09-2015, 16:29
|
|
|
Witajcie,
na początku wyjaśnienie - temat powyższy zakończył się wymianą przewodów zapłonowych. Okazało się, że tam tkwił problem.
Z aktualności:
02.2015r przebieg 153600km
- wymiana oleju silnikowego na Comma 5W40
- wymiana płynu w chłodnicy
- wymiana płynu hamulcowego (bosch)
- wymiana wszystkich pasków wieloklinowych,
- naprawa (wymiana) klaksonu - przestał trąbić.
- regulacja zamka centralnego we wszystkich drzwiach
08.2015 przebieg 155000km
- wymiana paska od alternatora - pierwszy raz zdarzyło się mi i mechanikowi, że zerwało pasek - brakowało jednej śruby przy alternatorze.
09.2015r 155300km
- zakupiono nowe kołpaki ologowane,
- zmieniłem radio firmowe na Blaupunkta Tokyo 110 (zonka chciał słuchać muzyki z pendrive'a) - pozostaje tylko jeszcze montaż wzmacniacza sygnału z allegro bo płetwa słynie z tego, że słabo łapie fale (zarówno na radiu fabrycznym jak i zastępczym),
- wklejenie uszczelek - cały tył wylatywał od zimy,
- reanimacja fotela kierowcy - poszły sprężyny,
- obszycie kierownicy skórą.
Zamówiono kolejne pokrowce i dywaniki. Jak zakończę podrasowywanie wnętrza wrzucę fotki.
Ostatnio nosiliśmy się już z zamiarem zmiany samochodu. Mojej żonce od początku nie pasuje kolor a że stan wnętrza od chwili zakupu nie był najlepszy to i żona nie ma serca do tego samochodu. Zostaliśmy jednak przy tym aucie i postanowiłem trochę wnętrze odreanimować aby i mi lepiej wsiadało się (rzadko bo rzadko) do autka. Jak skończę to wrzuce kilka fotek.
Dzisiaj była reanimacja fotela i kiedy zdjąłem tunel pokazały mi się dwa kable - czy ktoś może mi powiedzieć co to jest? Bo nigdzie nie zostało wpięte...
http://zapodaj.net/23b2da0f3f3aa.jpg.html
http://zapodaj.net/bd8adc19a6d73.jpg.html
A poniżej kilka fotek aktualnych. Niestety samochód poza tym co już miał pokazuje szybko upływ czasu a także efekt regularnego parkowania przez moją małżonkę na parkingu marketu obok pracy.
Jeżeli chodzi o mechanikę to pozostaje nadal bez zastrzeżeń.
http://zapodaj.net/2934aaf492b86.jpg.html
http://zapodaj.net/6de533b532dd8.jpg.html
http://zapodaj.net/55aa2858ebb5f.jpg.html
http://zapodaj.net/55aa2858ebb5f.jpg.html
http://zapodaj.net/c2a583039d26f.jpg.html
http://zapodaj.net/75dc5c9625826.jpg.html
http://zapodaj.net/d2dc5ab5e3380.jpg.html
http://zapodaj.net/7c5d27aecb43b.jpg.html
http://zapodaj.net/24eee8ebcc6a4.jpg.html
http://zapodaj.net/e98206e6362cd.jpg.html |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21953 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 05-09-2015, 17:37
|
|
|
Te kable są od podgrzewania prawego i lewego fotela. Na drugim zdjęciu jest sterownik poduszek powietrznych. Na tylnych błotnikach pęka szpachel. |
|
|
|
 |
krzych_o
Nowy Forumowicz Mitsunawrót
Auto: kiedyś Cari GDI, dzis 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lip 2011 Posty: 30 Skąd: Ścinawa
|
Wysłany: 05-09-2015, 18:23
|
|
|
Hugo napisał/a: | Te kable są od podgrzewania prawego i lewego fotela. Na drugim zdjęciu jest sterownik poduszek powietrznych. Na tylnych błotnikach pęka szpachel. |
Czyli instalacja dla foteli jest. Pozostaje tylko włączniki i odpowiednie fotele zamontować a co do szpachli to te nadkola zaczynają zachowywać się gorzej niż w mojej pierwszej słynnej gnijacej hondzie. Ale inwestować w nie się nie opłaca bo cały zabieg przewyższy wartość auta
Jak ktoś będzie chciał kupić to na pewno nie dla walorów estetycznych tak jak i ja kupowałem od @kuziego. Estetyka pozostawiala sporo do życzenia ale mechanicznie jest super. |
|
|
|
 |
krzych_o
Nowy Forumowicz Mitsunawrót
Auto: kiedyś Cari GDI, dzis 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lip 2011 Posty: 30 Skąd: Ścinawa
|
Wysłany: 20-09-2016, 10:38
|
|
|
06.2016r.:
1. Wymieniono końcówki przewodów hamulcowych przód i tył - zarówno te elastyczne jak i stalowe.
2. Regulacja drzwi od kierowcy.
3. Naprawa włącznika świateł przeciwmgielnych. |
|
|
|
 |
|