Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Falujące obroty - Lancer CYxA
Autor Wiadomość
Robert_N 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Sportback '09, 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 14 Gru 2011
Posty: 304
Skąd: Kraków
Wysłany: 17-10-2020, 22:42   

W ogóle nie rosną.
_________________
Lancer Sportback '09, 1.8
 
 
Sushi 
Mitsumaniak

Auto: Lancer CX_A 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Kwi 2017
Posty: 91
Skąd: 22
Wysłany: 17-10-2020, 23:22   

To zupełnie dziwne :D Chyba, że w 1.8 to zupełnie inaczej działa? Może jest pompa vacum? W takim razie musiałby posiadacz 1.6 sprawdzić. Bez tego dalej nie mam 100% pewności.

Wczoraj po trzeciej adaptacji było maks 1350 obr/min. I już normalny wzrost obrotów na postoju do 850-900. Dzisiaj maks. na biegu jałowym podczas jazdy jaki zauważyłem to 1250 obr./min.
Właściciel warsztatu przyznał się, że gdy pierwszy raz oddali mi auto to mechanik popełnił błąd przy programowaniu (o czymś zapomniał, czegoś nie ustawił) i było aż 2tys obr/min. Obecnie wg. niego (a sam jak twierdzi ma wiedzę na temat Lancerów) te obroty, które u mnie występują są zupełnie normalne i mogłem wcześniej w ogóle nie zwrócić uwagi, że takie są. Dopiero przy 2 tys. zauważyłem, że tak się dzieje. ASO też przy tych wartościach nie twierdzi, że to coś nienaturalnego. Jedynie wł. tego warsztatu powiedział, że można przestawić coś w silniku krokowym, ale nie powinno się tego robić. Tak czy inaczej prawdopodobnie u mnie było tak zawsze (w tym jednym konkretnym przypadku), ale na to w ogóle mogłem nie zwrócić uwagi, bo musi wystąpić kilka rzeczy w jednym czasie. Obecnie tak jak jest, jest zupełnie normalnym zjawiskiem, który nie ma na nic wpływu. Nawet powiedział, że jeśli ktoś zmieni te obroty w tej konkretnej sytuacji, to jak przyjadę i mu to pokażę to odda mi kasę, którą zapłaciłem w innym warsztacie : )

Poza tym po czyszczeniu przepustnicy, auto dużo lepiej pali, łatwiej i płynniej przyspiesza zarówno przy wyłączonej jak i pracującej klimie. Naprawdę odczuwam sporą różnicę.

Co do silnika krokowego muszę dowiedzieć się więcej szczegółów, o co dokładnie mu chodziło, bo mnie to nurtuje, a nie było już wtedy czasu żeby więcej porozmawiać.

PS Jeszcze raz, Wielkie dzięki!

[ Dodano: 18-10-2020, 00:09 ]
A propo ogólnie jeszcze mojego auta i w ogóle Lancerów to powiedział, że jest w bardzo dobrym stanie i że w tym jak i innych Lancerach nie ma za bardzo co się psuć, bo wielu podzespołów i rozwiązań technicznych, które montowane/stosowane są często w innych autach, a ulegają nierzadko awariom, tutaj nie ma. Jedyną wadą Lancerów jak powiedział jest zawieszenie.
Co do komfortu i dźwięków wydobywających się z niego to ma rację. Ale awaryjne w ogóle nie jest. Np. stan amortyzatorów z przodu na diagnostyce - stan idealny jak nowe; tył - stan bardzo dobry. Wszystkie są oryginalne od nowości :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.