 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Falujące obroty - Lancer CYxA |
Autor |
Wiadomość |
Robert_N
Mitsumaniak

Auto: Lancer Sportback '09, 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 14 Gru 2011 Posty: 304 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 17-10-2020, 22:42
|
|
|
W ogóle nie rosną. |
_________________ Lancer Sportback '09, 1.8 |
|
|
|
 |
Sushi
Mitsumaniak
Auto: Lancer CX_A 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Kwi 2017 Posty: 91 Skąd: 22
|
Wysłany: 17-10-2020, 23:22
|
|
|
To zupełnie dziwne Chyba, że w 1.8 to zupełnie inaczej działa? Może jest pompa vacum? W takim razie musiałby posiadacz 1.6 sprawdzić. Bez tego dalej nie mam 100% pewności.
Wczoraj po trzeciej adaptacji było maks 1350 obr/min. I już normalny wzrost obrotów na postoju do 850-900. Dzisiaj maks. na biegu jałowym podczas jazdy jaki zauważyłem to 1250 obr./min.
Właściciel warsztatu przyznał się, że gdy pierwszy raz oddali mi auto to mechanik popełnił błąd przy programowaniu (o czymś zapomniał, czegoś nie ustawił) i było aż 2tys obr/min. Obecnie wg. niego (a sam jak twierdzi ma wiedzę na temat Lancerów) te obroty, które u mnie występują są zupełnie normalne i mogłem wcześniej w ogóle nie zwrócić uwagi, że takie są. Dopiero przy 2 tys. zauważyłem, że tak się dzieje. ASO też przy tych wartościach nie twierdzi, że to coś nienaturalnego. Jedynie wł. tego warsztatu powiedział, że można przestawić coś w silniku krokowym, ale nie powinno się tego robić. Tak czy inaczej prawdopodobnie u mnie było tak zawsze (w tym jednym konkretnym przypadku), ale na to w ogóle mogłem nie zwrócić uwagi, bo musi wystąpić kilka rzeczy w jednym czasie. Obecnie tak jak jest, jest zupełnie normalnym zjawiskiem, który nie ma na nic wpływu. Nawet powiedział, że jeśli ktoś zmieni te obroty w tej konkretnej sytuacji, to jak przyjadę i mu to pokażę to odda mi kasę, którą zapłaciłem w innym warsztacie : )
Poza tym po czyszczeniu przepustnicy, auto dużo lepiej pali, łatwiej i płynniej przyspiesza zarówno przy wyłączonej jak i pracującej klimie. Naprawdę odczuwam sporą różnicę.
Co do silnika krokowego muszę dowiedzieć się więcej szczegółów, o co dokładnie mu chodziło, bo mnie to nurtuje, a nie było już wtedy czasu żeby więcej porozmawiać.
PS Jeszcze raz, Wielkie dzięki!
[ Dodano: 18-10-2020, 00:09 ]
A propo ogólnie jeszcze mojego auta i w ogóle Lancerów to powiedział, że jest w bardzo dobrym stanie i że w tym jak i innych Lancerach nie ma za bardzo co się psuć, bo wielu podzespołów i rozwiązań technicznych, które montowane/stosowane są często w innych autach, a ulegają nierzadko awariom, tutaj nie ma. Jedyną wadą Lancerów jak powiedział jest zawieszenie.
Co do komfortu i dźwięków wydobywających się z niego to ma rację. Ale awaryjne w ogóle nie jest. Np. stan amortyzatorów z przodu na diagnostyce - stan idealny jak nowe; tył - stan bardzo dobry. Wszystkie są oryginalne od nowości |
|
|
|
 |
|
|