Sprawdzajcie łańcuch rozrządu! Spostrzeżenia własne i opinie |
Autor |
Wiadomość |
krist
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Mar 2018 Posty: 4 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 20-03-2018, 02:36
|
|
|
Witam serdecznie, w dniu dzisiejszym zdiagnozowano chorobę mojego Lancera 1.8 2010r 115tys, rozrząd przeskoczył o trzy zęby |
|
|
|
 |
michaello
Forumowicz

Auto: Byl LANCER jest CIVIC X Hatch
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Kwi 2008 Posty: 460 Skąd: WE
|
Wysłany: 20-03-2018, 09:25
|
|
|
krist jakieś objawy przed diagnozą? |
|
|
|
 |
Luki14
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer SB 1.8 | Subaru OBK 3.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lut 2018 Posty: 8 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 20-03-2018, 14:58
|
|
|
michaello napisał/a: | krist jakieś objawy przed diagnozą? |
Podbijam - cos sie dzialo - jakie stuki, cokolwiek? Ja zlibzam sie do 90 tys. i zastanawiam sie czy juz lancucha nie sprawdzic. |
|
|
|
 |
krist
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Mar 2018 Posty: 4 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 20-03-2018, 15:51
|
|
|
Jedynie co, pół roku temu miałem problem z odpaleniem, jak przeczytałem na forach częsty problem, sandal w podłogę po 5 s odpalił, żadnych błędów |
|
|
|
 |
michaello
Forumowicz

Auto: Byl LANCER jest CIVIC X Hatch
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Kwi 2008 Posty: 460 Skąd: WE
|
Wysłany: 21-03-2018, 12:58
|
|
|
krist napisał/a: | Jedynie co, pół roku temu miałem problem z odpaleniem, jak przeczytałem na forach częsty problem, sandal w podłogę po 5 s odpalił, żadnych błędów |
Ale, to co napisałeś nijak się ma do rozrządu... |
|
|
|
 |
krist
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Mar 2018 Posty: 4 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 21-03-2018, 23:19
|
|
|
No i właśnie, a to co mnie zmyliło całkowicie to fakt informacji w serwisie wymiana przewidziana po 200 tyś. Obecnie misiu na oiomie, koszty leczenia nieznane. Wszystko zależy co z głową a wystarczył przeskok w trybiaczce o 3 zęby. |
|
|
|
 |
Mika
Forumowicz
Auto: Lancer 1.6 Inform 2010
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Mar 2012 Posty: 88 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 12-04-2018, 22:12
|
|
|
Drodzy forumowicze
Napiszcie mi proszę, czy napinacz wysunięty na 1/3 to jest się czego bać czy nie? Chciałem przeczytać opinie innych. Lancer 1.6, przebieg 103.000 km |
|
|
|
 |
SignumPL
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer 1.8 143KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Kwi 2018 Posty: 5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 23-04-2018, 22:34 Szum na niskich obrotach
|
|
|
Witam wszystkich forumowiczów
Mam pytanie laika. Niedawno stałem się szczęśliwym (mam nadzieję) posiadaczem Mitsubishi Lancera 1.8 (benzyna+lpg). Auto trafiło do mnie od zaufanej osoby, ma przebieg 140k. Może jestem przewrażliwiony, ale na niskich obrotach (tak między około 1,5k - 2,3k) przy przyspieszaniu słychać dosyć wyraźnie "szuranie". To normalne? Warto z tym jechać do mechanika? |
|
|
|
 |
Uwex
The Hitman :-)

Auto: Lancer Sportback 1.8; Colt 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 03 Sty 2009 Posty: 3274 Skąd: okolice W-wia Śl.
|
Wysłany: 24-04-2018, 07:01
|
|
|
SignumPL- być może warto sprawdzić łańcuch rozrządu . |
_________________
 |
|
|
|
 |
SignumPL
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer 1.8 143KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Kwi 2018 Posty: 5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 24-04-2018, 07:21
|
|
|
Jaki jest orientacyjny koszt wymiany rozrządu w tym modelu poza ASO? |
|
|
|
 |
matik0109
Mitsumaniak
Auto: Lancer 1.8 MIVEC -4B10
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Gru 2016 Posty: 65 Skąd: Zabrze, Śląskie
|
Wysłany: 24-04-2018, 22:57
|
|
|
dziś dostałem taką odpowiedź na grupie fb, robione w ASO za robociznę, nowy łańcuch, regulację, nowe ślizgi, nowy napinacz i komplet nowych uszczelek wyszło 2200zł
moim zdaniem i tak tanio jak na inwestycje na kolejne przynajmniej u mnie 10lat |
|
|
|
 |
SignumPL
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer 1.8 143KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Kwi 2018 Posty: 5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 06-06-2018, 22:30
|
|
|
Wymieniłem rozrząd w swoim Lancerze 1.8 143KM przy przebiegu 145k. W samą porę, bo okazało się że napinacz był już wypchnięty prawie do samego końca... Koszt całkowity, czyli oryginalne części (łańcuch, prowadnice, napinacz, uszczelki) + robocizna = 1600zł.
Przy okazji sprawdzone zostały luzy zaworowe - tu wszystko w normie (auto z fabrycznym LPG). |
|
|
|
 |
Uwex
The Hitman :-)

Auto: Lancer Sportback 1.8; Colt 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 03 Sty 2009 Posty: 3274 Skąd: okolice W-wia Śl.
|
Wysłany: 07-06-2018, 08:56
|
|
|
SignumPL- czyli jednak rozrząd; dobrze, że w porę wymieniony. |
_________________
 |
|
|
|
 |
wagamistrz
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 1.8 143km 2008
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2018 Posty: 1 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 07-06-2018, 18:52
|
|
|
SCORPlON, Witam. Gdzie zakupiłes ten wariator bądz wariatory i jaki koszt tego ? |
|
|
|
 |
SignumPL
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer 1.8 143KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Kwi 2018 Posty: 5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 07-06-2018, 21:08
|
|
|
Uwex napisał/a: | czyli jednak rozrząd |
Objawy o których pisałem nie wynikały ze złego stanu rozrządu. Po jego wymianie nadal występuje takie delikatne "szuranie" przy dodawaniu gazu przy obrotach około 1,5 - 2k. Nie wiem czego to wina i czy to normalne, ale chyba na razie nie będę się tym przejmował. |
|
|
|
 |
|