Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: mkm
22-09-2012, 14:32
Superb 2 Kombi 1.8 TSI 4x4
Autor Wiadomość
Picakus 
Mitsumaniak
V8 Addicted


Auto: Lexus GS430 '01
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2011
Posty: 165
Skąd: Pomiechówek
Wysłany: 21-02-2013, 12:54   

rezon napisał/a:
cns80 napisał/a:
Dla Ciebie. Dla mnie przeciwnie, bo mam serwis VW po sasiedzku i wiem co znaczy DSG
Znam osobiście kilka osób (pomijając setki na forach), które bardzo sobie chwalą. Sam też jeździłem na testach - bardzo ładnie chodziła. Wiele osób unika innych automatów jak ognia ale w USA to manual jest rzadkością

Użytkowanie i fun to jedno a dochodzi jeszcze kwestia trwałości tych skrzyń i koszt napraw.
Najgorsza jest proporcja trwałość niska ,koszta wysokie.
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 21-02-2013, 14:58   

Picakus napisał/a:
rezon napisał/a:
cns80 napisał/a:
Dla Ciebie. Dla mnie przeciwnie, bo mam serwis VW po sasiedzku i wiem co znaczy DSG
Znam osobiście kilka osób (pomijając setki na forach), które bardzo sobie chwalą. Sam też jeździłem na testach - bardzo ładnie chodziła. Wiele osób unika innych automatów jak ognia ale w USA to manual jest rzadkością

Użytkowanie i fun to jedno a dochodzi jeszcze kwestia trwałości tych skrzyń i koszt napraw.
Najgorsza jest proporcja trwałość niska ,koszta wysokie.
O to dokładnie chodziło. Naprawa za kilka do kilkunastu tysięcy o nie moja liga. A do bezawaryjnych one nie należą.
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
Picakus 
Mitsumaniak
V8 Addicted


Auto: Lexus GS430 '01
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2011
Posty: 165
Skąd: Pomiechówek
Wysłany: 22-02-2013, 12:02   

cns80 napisał/a:
Picakus napisał/a:
rezon napisał/a:
cns80 napisał/a:
Dla Ciebie. Dla mnie przeciwnie, bo mam serwis VW po sasiedzku i wiem co znaczy DSG
Znam osobiście kilka osób (pomijając setki na forach), które bardzo sobie chwalą. Sam też jeździłem na testach - bardzo ładnie chodziła. Wiele osób unika innych automatów jak ognia ale w USA to manual jest rzadkością

Użytkowanie i fun to jedno a dochodzi jeszcze kwestia trwałości tych skrzyń i koszt napraw.
Najgorsza jest proporcja trwałość niska ,koszta wysokie.
O to dokładnie chodziło. Naprawa za kilka do kilkunastu tysięcy o nie moja liga. A do bezawaryjnych one nie należą.

Koledze w golfie padło DSG po 60tys. od nowości na szczęście na gwarancji jeszcze. Gdyby musiał sam zabulić koszt wynosiłby 16tys. zł. Oczywiście po naprawie golf został sprzedany.
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 23-02-2013, 10:35   

Picakus napisał/a:
Koledze w golfie padło DSG po 60tys. od nowości na szczęście na gwarancji jeszcze. Gdyby musiał sam zabulić koszt wynosiłby 16tys. zł. Oczywiście po naprawie golf został sprzedany.
Każdy samochód się psuje i DSG też. Jeszcze raz napiszę, że znam trochę osób, które są zadowolone i mają przebiegi przekraczające grubo 100kkm na DSG. Równie dobrze można napisać, że nie należy kupować żadnego silnika z turbiną bo się psują nawet po kilkunastu kkm. Koszt naprawy DSG jest wysoki z prostego powodu - mało jest mechaników, którzy je ogarniają i jeszcze mniej zamienników części. Na szczęście Mitsu nie ma DSG bo wtedy naprawa kosztowała by 50% nowego auta.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 23-02-2013, 10:49   

rezon napisał/a:
że nie należy kupować żadnego silnika z turbiną


Koszt turbiny można śmiało zaliczyć to eksploatacji samochodu... Można założyć, że wysiądzie przy mniejszym lub większym przebiegu (100-200tys km przy normalnej eksploatacji), a koszt naprawy jest z górny znany właścicielowi (1500-3000zł).

Ze skrzynią jednak jest inaczej może się rozlecieć przy bliżej nieokreślonym przebiegu, a naprawa zazwyczaj jest kilka razy bardziej kosztowna niż wymiana turbiny... Zresztą z tiptronikami nie jest lepiej tyle, że one raczej to 250 tys wytrzymują....

W porównaniu do CVT, na którą na forum jeszcze nikt nie narzekał (na awaryjność)....
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 26-07-2013, 16:37   

Jestem po pierwszym przeglądzie - to czas na krótkie podsumowanie.
przegląd przy 30kkm wg wskazań komputera tak mu wyszło.
Koszt przeglądu łącznie z własnym olejem, filtrami, itd.. - 700zł
W czasie 30kkm przebiegu zmieniłem olej przy 6kkm. Jeżdżę na Millersie XF 5W30.
Nie wystąpiły żadne usterki. Nie dolewałem ani razu oleju. Tylko tankuję i jeżdżę.
Dołożyłem dodatkowe wyposażenie - gumowe korytka do drzwi, kamerę cofania.
Gdybym miał dzisiaj ponownie kupować - prawdopodobnie ponowiłbym wybór lub wybrał 170KM CR TDI z DSG i oczywiście 4x4. Zimą napęd bardzo się przydał. Zachowuje się nie gorzej niż Outkowy - z jedną różnicą samochód jest znacznie bardziej stabilny. I oczywiście jest znacznie ciszej :)
Średnie zużycie - 0,8l poniżej oczekiwań :) a dokładnie jak w podpisie min. 7l, max 12. Średnio jeżdżę szybciej niż Outkiem - nie czuje się tak prędkości. Zimą brakowało mi ławeczki do ubierania butów narciarskich - szkoda, że z niej zrezygnowali w O3
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
drout
[Usunięty]

Wysłany: 31-07-2013, 15:58   

Przeczytałem cały wątek i aż chyba podjadę do salonu Skody obadac tego SuperBa.

Tylko to logo na kierownicy musiałbym dac córci do przemalowania :mrgreen:
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 31-07-2013, 17:07   

teraz są inne logo - czarno srebrne ;) jak mam jeszcze oldskul ;)
Przejedź się, zobacz. Taki sobie dupowóz - niczego nie urywa, ale i przyczepić się trudno ;)
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.