 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Boguchwałę/Rzeszów zgłosiłem dzisiaj na policję |
Autor |
Wiadomość |
vavoom
Forumowicz
Auto: ex-ASX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Cze 2011 Posty: 357 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 06-06-2016, 07:58
|
|
|
rezon napisał/a: | a my na to: Na południu bez zmian Mitsubishi omijamy szerokim łukiem i innym też zalecamy | Sukcesywnie robili dokładnie wszystko, aby do nich nie wrócić. Z samochodu jestem zadowolony, ale od marki Mitsubishi odchodzę. Przekonali mnie.
Polecam, aby całe to bractwo wybrało się np. do ASO Auto-Krak na szkolenie. Gdybym od początku tam serwisował auto, prawdopodobnie nie rozstałbym się z Mitsubishi.
Kolejna ciekawostka (a jest ich trochę) - przy przebiegu ponad 150 tys. km mechanik stwierdza, że nie wie dlaczego zawory były wyjmowane... Ręce mi opadły. Odsyłam do: ASX DIESEL - LISTA CZYNNOŚCI PRZEGLĄDOWYCH - pozycja "Co 45.000 km".
CDN. |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 07-06-2016, 12:47
|
|
|
vavoom napisał/a: | przy przebiegu ponad 150 tys. km mechanik stwierdza, że nie wie dlaczego zawory były wyjmowane... Ręce mi opadły. | nie wiem jak w dieslu ASX, ale w dotychczas znanych mi samochodach do regulacji luzu zaworowego nie trzeba było wyjmować zaworów. Tak prawdę mówiąc to nie mam bladego pojęcia po co ktoś mógł wyjmować zawory, a jeszcze mniejsze pojęcie - to jak stwierdzono "wyjmowanie zaworów". Do tego trzeba zdjąć głowicę, do regulacji wystarczy pokrywę zaworów. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
vavoom
Forumowicz
Auto: ex-ASX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Cze 2011 Posty: 357 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 08-06-2016, 12:34
|
|
|
rezon napisał/a: | Tak prawdę mówiąc to nie mam bladego pojęcia po co ktoś mógł wyjmować zawory, | Mój czeski błąd, chodziło mi o wtryskiwacze (i pokrywę zaworów). Co więcej, przy przeglądzie 45 000 km NIE WYKONANO tej czynności, a sądząc po wyżej opisanym zdziwieniu mechanika, to nie wiem, czy kiedykolwiek by to zrobiono. Przy 90 000 km oddałem auto do innego ASO, gdzie po przeglądzie otrzymałem całą dokumentację wykonaną podczas przeglądu: wydruk ze ścieżki diagnostycznej, wydruk z urządzenia diagnostycznego, raport testera akumulatora. W ramach przeglądu auto umyto i odkurzono.
W Rzeszowie po przeglądach dostawałem tylko fakturę...
Kolejne ciekawostka - stwierdzono, że chyba trzeba wymienić dwumasę za około 10.000 zł.
Po tej diagnozie udałem się do serwisu niezależnego, gdzie wykluczono potrzebę wymiany dwumasy...
Ciekawa historia dotyczy także wymiany uszczelniacza koła pasowego - zwróciłem się z pytaniem o koszt tego uszczelniacza, otrzymałem mailowo odpowiedź. Kilka godzin później zadzwonił uprzejmy Pan i poinformował mnie, że nikt inny, tylko oni mogą to zrobić (bo trzeba jakieś specjalistyczne narzędzie czy coś...), po wymianie uszczelniacza trzeba ustawić koło i jeśli ktokolwiek inny to zrobi, to zrobi to źle, zatem i tak będę musiał do nich później przyjechać. Uwierzyłem, oddałem auto, wymienili, wszystko ok.
Później z ciekawości dopytałem o taką operację w serwisach niezależnych, informując o tym, co usłyszałem w ASO - żaden serwis nie widział problemu w wymianie i ustawieniu koła... |
|
|
|
 |
|
|