Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
zbiornik i wlew paliwa kombi 2.0
Autor Wiadomość
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21010
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 01-11-2020, 16:05   

FredPL napisał/a:
- fabryczna powłoka lakiernicza rury to żart i trzeba czymś to samodzielnie malować bo rysuje się od patrzenia

To samo jest z zamiennikami misek olejowych, ja swoją potraktowałem farbą poliuretanową 2K 8) .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
FredPL 
Forumowicz

Auto: Lancer VII Kombi 2.0 2006 LPi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 211
Skąd: Przemyśl / Rzeszów
Wysłany: 01-11-2020, 21:16   

Bizi78 napisał/a:
FredPL napisał/a:
- fabryczna powłoka lakiernicza rury to żart i trzeba czymś to samodzielnie malować bo rysuje się od patrzenia

To samo jest z zamiennikami misek olejowych, ja swoją potraktowałem farbą poliuretanową 2K 8) .


Ja swoją muszę obejrzeć bo w sumie nie przyszło mi do głowy aby ją pomalować przed montażem, a zmieniałem rok temu w grudniu.

EDIT: Hurtownia/Sklep uznali moją reklamację na PWP-MS-012 i zwrócili mi za nią kasę.
_________________
Jest - Lancer VII Wagon 2006 2.0 135KM + LPi
Było - VW Golf 4 1.9 TDI 90KM @ 110KM
Było - Carisma II Avance 2002 1.9 DI-D HP 115KM
Ostatnio zmieniony przez FredPL 14-12-2020, 14:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Jackobrx 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer wagon sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Kwi 2020
Posty: 4
Skąd: Brzeg Dolny
Wysłany: 12-11-2020, 13:55   

Witam, jak rok temu próbowałem te rure wlewu z allegro do lancera sport 2.0. Niestety, nie pasowala plug&play, byla troszke zle wygieta, odeslalem bo nie chcialo mi sie przespawywac. Najlepiej jest jednak wychaczyc dobra uzywke i porzadna konserwacja, albo lanosowy system.
Farba rzeczywiscie byla smiesznie slaba
_________________
"Masz jaja,Wyjdź,Pokaż"MB
 
 
lucekm 
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Intense 06
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Gru 2016
Posty: 70
Skąd: BZA
Wysłany: 12-11-2020, 15:21   

Jackobrx napisał/a:
Witam, jak rok temu próbowałem te rure wlewu z allegro do lancera sport 2.0. Niestety, nie pasowala plug&play, byla troszke zle wygieta, odeslalem bo nie chcialo mi sie przespawywac. Najlepiej jest jednak wychaczyc dobra uzywke i porzadna konserwacja, albo lanosowy system.
Farba rzeczywiscie byla smiesznie slaba


Czyli podsumowując:
Do silnika 1.6 sedan/kombi pasują ? PWP-MS-011/PWP-MS-011
Do silnika 2.0 sedan/kombi pasują ? .................???/PWP-MS-011
Z tą rura do Lanosa to sporo pracy? Te węże są węższe czy szersze od wejścia w baku?
 
 
Jackobrx 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer wagon sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Kwi 2020
Posty: 4
Skąd: Brzeg Dolny
Wysłany: 12-11-2020, 16:16   

Nie, tak na sztuke to max kilka h. Wywiercic otwory w mocowaniu pod klapka, dociecie tam plastikow, i dorobienie jakiejs przejsciowki na laczeniu baku z wlewem(waz lanos jest wezszy). Ja scisnolem orginalna gume laczaca wlew i na sztuke bylo. Z tego co pamietam bo to bylo w rok temu
_________________
"Masz jaja,Wyjdź,Pokaż"MB
 
 
FredPL 
Forumowicz

Auto: Lancer VII Kombi 2.0 2006 LPi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 211
Skąd: Przemyśl / Rzeszów
Wysłany: 16-03-2021, 10:58   

Właśnie ze względu na konieczność wiercenia w nadwoziu wolałem kupić zamiennik. Wszyscy wiemy, że zabezpieczenie antykorozyjne w Lancerze to kpina więc wolałem nie dodawać w nadwoziu nowych potencjalnych źródeł rudy.
_________________
Jest - Lancer VII Wagon 2006 2.0 135KM + LPi
Było - VW Golf 4 1.9 TDI 90KM @ 110KM
Było - Carisma II Avance 2002 1.9 DI-D HP 115KM
 
 
rudi88 
Forumowicz


Auto: Lancer kombi 1.6+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 15 Cze 2011
Posty: 262
Skąd: to przypełzło?
Wysłany: 01-05-2021, 19:49   

Montował ktoś ostatnio ten zamiennik? Wszystkie mają za szeroki wlew i trzeba szlifować czy zdarza się że pasują bez problemu? Też będę musiał to ogarnąć bo w mojej po tej zimie już się korozja w środku pokazała. Najgorzej że na ulicy pod blokiem ale z tego co czytam da radę wymienić.
 
 
lucekm 
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Intense 06
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Gru 2016
Posty: 70
Skąd: BZA
Wysłany: 03-05-2021, 02:45   

rudi88 napisał/a:
Montował ktoś ostatnio ten zamiennik? Wszystkie mają za szeroki wlew i trzeba szlifować czy zdarza się że pasują bez problemu? Też będę musiał to ogarnąć bo w mojej po tej zimie już się korozja w środku pokazała. Najgorzej że na ulicy pod blokiem ale z tego co czytam da radę wymienić.

Dobrze że pod blokiem się da! Dobrze wiedzieć.
Tylko jaki zamiennik do sedana 2.0 ?
 
 
FredPL 
Forumowicz

Auto: Lancer VII Kombi 2.0 2006 LPi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 211
Skąd: Przemyśl / Rzeszów
Wysłany: 03-05-2021, 11:31   

rudi88 napisał/a:
Montował ktoś ostatnio ten zamiennik? Wszystkie mają za szeroki wlew i trzeba szlifować czy zdarza się że pasują bez problemu? Też będę musiał to ogarnąć bo w mojej po tej zimie już się korozja w środku pokazała. Najgorzej że na ulicy pod blokiem ale z tego co czytam da radę wymienić.


Z tym zamiennikiem od NTY to chyba u wszystkich jest ta sama historia. Jak jakiś czas temu pojawił się podobny temat na grupie 'kupie sprzedam mitsubishi' na fecebooku to też tam pisali, że trzeba oszlifować kołnierz wlewu w przypadku tego zamiennika.


lucekm napisał/a:
Tylko jaki zamiennik do sedana 2.0 ?


Prawdopodobnie do sedana idzie taki sam jak do kombi. Skoro do wersji 1.6 nie ma różnicy to w 2.0 raczej też nie będzie bo to w końcu ta sama buda.
_________________
Jest - Lancer VII Wagon 2006 2.0 135KM + LPi
Było - VW Golf 4 1.9 TDI 90KM @ 110KM
Było - Carisma II Avance 2002 1.9 DI-D HP 115KM
 
 
rudi88 
Forumowicz


Auto: Lancer kombi 1.6+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 15 Cze 2011
Posty: 262
Skąd: to przypełzło?
Wysłany: 30-05-2021, 20:28   

Dzisiaj wymieniałem rurę u siebie. W tygodniu ją pomalowałem i obciąłem część kołnierza bo faktycznie by nie weszła w otwór. Wymiana na ulicy zajęła 2 godzinki. Niestety żaden z uchwytów montażowych nie pasował więc nowa wisi przykręcona przy wlewie i na opaskach zaciskowych puki co. Jak zdobędę wkrętarkę to zamocuje się już konkretniej i pryśnie jeszcze barankiem po całości.
 
 
FredPL 
Forumowicz

Auto: Lancer VII Kombi 2.0 2006 LPi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 211
Skąd: Przemyśl / Rzeszów
Wysłany: 31-05-2021, 10:16   

Hmm, ciekawe, u mnie jeden z dwóch pasował. Mam przykręconą rurę przy wlewie i później od strony zbiornika, po drodze był jeszcze uchwyt jak jest taka kwadratowa blacha i tam miałem problem z przykręceniem. Generalnie to mam plan tam zajrzeć w wolnej chwili i coś pokombinować z tym drugim uchwytem.
_________________
Jest - Lancer VII Wagon 2006 2.0 135KM + LPi
Było - VW Golf 4 1.9 TDI 90KM @ 110KM
Było - Carisma II Avance 2002 1.9 DI-D HP 115KM
 
 
rudi88 
Forumowicz


Auto: Lancer kombi 1.6+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 15 Cze 2011
Posty: 262
Skąd: to przypełzło?
Wysłany: 31-05-2021, 16:25   

No jak widać jak się Chińczykowi pospawa tak jest. Jeden uchwyt musiałem dość mocno odgiąć bo nie dało się ustawić rury poprawnie. Jak zdobędę wkrętarkę to przykręcę chociaż w jednym miejscu.

Przekładaliście do nowej rury ten plastikowy element na końcu? Chyba służy żeby się paliwo nie cofało do rury. U mnie ledwo weszło do nowej ale dało rade.
 
 
FredPL 
Forumowicz

Auto: Lancer VII Kombi 2.0 2006 LPi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 211
Skąd: Przemyśl / Rzeszów
Wysłany: 02-06-2021, 08:10   

rudi88 napisał/a:
Przekładaliście do nowej rury ten plastikowy element na końcu? Chyba służy żeby się paliwo nie cofało do rury. U mnie ledwo weszło do nowej ale dało rade.


Przekładałem, też mi się wydaje, że on ma właśnie na celu zabezpieczenie przed cofaniem paliwa.
_________________
Jest - Lancer VII Wagon 2006 2.0 135KM + LPi
Było - VW Golf 4 1.9 TDI 90KM @ 110KM
Było - Carisma II Avance 2002 1.9 DI-D HP 115KM
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.