Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Nagrzewnica
Autor Wiadomość
bartekino 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 154
Skąd: Inowrocław
Wysłany: 06-01-2011, 13:32   

robertdg napisał/a:
bo jeżeli miałoby to byc klejone poxipolem, to robota nie warta zachodu
oczywiście ze jak już to będzie to robił zakład który się tym zajmuje, poxipol nawet mi do głowy nie przyszedł :wink: Mam pytanie z innej beczki wiem ze to nie temat o klimatyzacji, ale czy przez to klimatyzacja może się nie załączać ??
_________________
http://www.uzyjwyobrazni.pl/
Piszę poprawnie po polsku
.

"Proste są dla szybkich samochodów , zakręty dla szybkich kierowców "
 
 
 
nietoperek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5 sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Gru 2009
Posty: 291
Skąd: Żoliborz
Wysłany: 06-01-2011, 13:45   

Owczar zapomniałem dodać że do anglika.
I dodam że zauważyłem że moja stara nagrzewnica kiedyś była naprawiana (chyba tak jak robertdg napisał poxipolem co nie zdało egzaminu)

bartekino napisał/a:
dzwoniłem chwilkę temu do mechanika i za sama robociznę powiedział 300 zł

Moim zdaniem nie warto skoro można zrobić samemu (a naprawdę aż taka filozofia to to nie jest), a po za tym skąd masz pewność czy mechanik nic nie połamie?
_________________

 
 
 
bartekino 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 154
Skąd: Inowrocław
Wysłany: 23-01-2011, 17:50   

Koledzy jeszcze niestety nie udało mi się naprawić nagrzewnicy z powodu ciężkiej sytuacji finansowej. Teraz mam wielki problem ponieważ potrzebuje samochód na dosyć daleka trasę ok 550km w jedna stronę. Auto potrzebuje ale nie mam naprawdę teraz wolnej gotówki na nagrzewnice i jej wymianę. I teraz mam do was takie pytanko czy jest możliwość jakoś ominąć nagrzewnice tak żeby w aucie było zimno ale chociaż żeby szyby przestały parować ?? Bardzo proszę o jakieś rady...
_________________
http://www.uzyjwyobrazni.pl/
Piszę poprawnie po polsku
.

"Proste są dla szybkich samochodów , zakręty dla szybkich kierowców "
 
 
 
nietoperek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5 sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Gru 2009
Posty: 291
Skąd: Żoliborz
Wysłany: 23-01-2011, 18:27   

do nagrzewnicy (pod maska) idą dwa gumowe węże odepnij i połącz ze sobą i będzie okej (tylko połącz dobrze bo mi tak połączyli że non stop się rozłączało :/)
_________________

 
 
 
bartekino 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 154
Skąd: Inowrocław
Wysłany: 23-01-2011, 18:33   

nietoperek i szyby przestana parować tak ?? Wyszła taka nagła sytuacja i naprawdę potrzebuje samochód i jestem zmuszony jakoś to naprawić na szybko i bez nakładu finansowego. A jak mogę zapytać czym to najlepiej połączyć żeby było dobrze ??
_________________
http://www.uzyjwyobrazni.pl/
Piszę poprawnie po polsku
.

"Proste są dla szybkich samochodów , zakręty dla szybkich kierowców "
 
 
 
nietoperek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5 sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Gru 2009
Posty: 291
Skąd: Żoliborz
Wysłany: 23-01-2011, 18:42   

jak będziesz miał uchylone okno to nie powinna parować (teraz pewnie paruje przez dym który się pali) ale będzie pewnie trochę zimno i może Ci szyba zamarzać jak będzie bardzo zimno :P Mi połączyli to miedzianą rurką obwiniętą taśmą i chyba było za mało taśmy bo non stop jeden wąż wypadał :/ ale myślę że jak by mocniej ścisnąć było by okej
_________________

 
 
 
bartekino 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 154
Skąd: Inowrocław
Wysłany: 23-01-2011, 19:56   

nietoperek napisał/a:
ale będzie pewnie trochę zimno i może Ci szyba zamarzać


o tym nie pomyslałem ;/ kurcze a najgorsze jest to ze wyjechać będę musiał ok godziny 24 i na 9 liczę ze będę na miejscu na spokojnie. To chyba w takim razie nie przejdzie... Powiedzcie mi panowie czy nagrzewnica od MITSUBISHI GALANT 1999 ROK 2400 GDI climatronik BENZYNA WERSJA NADWOZIA KOMBI do mojego 2.0 98r klimatyzacja manualna??
_________________
http://www.uzyjwyobrazni.pl/
Piszę poprawnie po polsku
.

"Proste są dla szybkich samochodów , zakręty dla szybkich kierowców "
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 23-01-2011, 19:58   

bartekino napisał/a:
Powiedzcie mi panowie czy nagrzewnica od MITSUBISHI GALANT 1999 ROK 2400 GDI climatronik BENZYNA WERSJA NADWOZIA KOMBI do mojego 2.0 98r klimatyzacja manualna??
Jeżeli z europejczyka, to będzie pasowac ;-)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
bartekino 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 154
Skąd: Inowrocław
Wysłany: 24-01-2011, 14:40   

Nagrzewnica zamówiona. Ale na mechanika 300 zł już nie dam rady wykombinować wiec będę musiał ja wymienić sam. Bardzo bym prosił kogoś kto już wymieniał samemu ta nagrzewnice o mała instrukcje od czego najlepiej zacząć, co odkręcić, co wyjąć przed próbą wyciągnięcia deski. No i ogólnie czy później z sama wymiana nagrzewnicy nie powinno być problemów ?? Bardzo serdecznie z gór dziękuje za pomoc
_________________
http://www.uzyjwyobrazni.pl/
Piszę poprawnie po polsku
.

"Proste są dla szybkich samochodów , zakręty dla szybkich kierowców "
 
 
 
nietoperek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5 sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Gru 2009
Posty: 291
Skąd: Żoliborz
Wysłany: 24-01-2011, 15:16   

Najpierw odepnij akumulator, potem (nie ważne w jakiej kolejności) schowek, ten plastik pod kierownicą, ściągnąć konsole środkową całą wraz z podłokietnikiem (gdzieś czytałem że warto wymontować lewarek zmiany biegów ja tego nie zrobiłem no i deska się połamała :/) wszystkie kratki z nawiewów i potem ściągnąć deskę (wszystkie śruby są widoczne więc raczej nie przeoczysz) (trzeba szarpnąć mocniej ale nie powiem Ci czy w górę czy w duł ja szarpnąłem do siebie i niestety połowa zaczepów się połamała :/) najgorsze jest chyba odpięcie elektryki z deski bo dojście jest masakryczne (zanim ściągniesz całkowicie deskę rozepnij wszystkie kostki) ktoś napisał (ale już nie pamiętam kto) że dużym ułatwieniem jest odkręcenie dwóch metalowych belek za konsolą środkową (bardzo przydatna informacja) trzeba ściągnąć tą czarną puszkę z chłodnica od klimy i chyba (nie wiem czy trzeba mi było łatwiej) tą puszkę z silnikiem w LHD jest chyba po prawej przy samych drzwiach, a z samą nagrzewnica powinno pójść gładko trochę stawia opory przy wyjęciu ale nie ma bólu (pamiętaj odpinać wszystko z niej) a wymiana chłodnicy to pestka.

P.S.
W do nagrzewnicy po środku konsoli centralnej miałem czarny kabelek przykręcony do obudowy jak też masz coś takiego to fajnie jak być zrobił mi fotkę bo niestety zapomniałem gdzie on był dokładnie i zgiął mi gdzieś :/

Powodzenia z naprawą i w brew pozorom nie jest to trudne i skomplikowane.
_________________

 
 
 
bartekino 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 154
Skąd: Inowrocław
Wysłany: 24-01-2011, 15:29   

nietoperek, bardzo serdecznie dziękuje Tobie za informacje, na pewno bardzo sie przydadzą :) pewnie za wymianę wezmę się w weekend a Twoja instrukcje wydrukuje ;) Mam jeszcze pytanie co do zegarów bo je pewnie wyciągnąć trzeba razem z deska dobrze mi się wydaje ?? śruby mocujące deskę są na dole czy za tymi kratkami nawiewów ?? przeraża mnie to wszystko :)
nietoperek napisał/a:
P.S.
W do nagrzewnicy po środku konsoli centralnej miałem czarny kabelek przykręcony do obudowy jak też masz coś takiego to fajnie jak być zrobił mi fotkę bo niestety zapomniałem gdzie on był dokładnie i zgiął mi gdzieś :/
na pewno zrobię fotkę i Ci podeśle, nie ma żadnego problemu :)
nietoperek napisał/a:
Powodzenia z naprawą i w brew pozorom nie jest to trudne i skomplikowane.
oj przyda się :)
_________________
http://www.uzyjwyobrazni.pl/
Piszę poprawnie po polsku
.

"Proste są dla szybkich samochodów , zakręty dla szybkich kierowców "
 
 
 
nietoperek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5 sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Gru 2009
Posty: 291
Skąd: Żoliborz
Wysłany: 24-01-2011, 16:27   

Cytat:
Mam jeszcze pytanie co do zegarów bo je pewnie wyciągnąć trzeba razem z deska dobrze mi się wydaje ?? śruby mocujące deskę są na dole czy za tymi kratkami nawiewów ??


Zegary możesz wyciągnąć wcześniej i potem wypiąć kostki(zapamiętaj albo zaznacz np. markerem jak były wsadzone kostki, nie wiem może nie ma opcji żeby je wpiąć w innej pozycji ale lepiej być pewnym) , o ile dobrze pamiętam za kratkami masz po jednej śrubie i to chyba tylko tyle ze śrub na górze i parę sztuk jest na dole ale jak będziesz miał gołą deska to znajdziesz wszystkie.

Cytat:
przeraża mnie to wszystko :)


Nie ma się czego bać dużo czasu się schodzi z kręceniem wszystkiego a tak to naprawdę żaden problem to zrobić.
_________________

 
 
 
bartekino 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 154
Skąd: Inowrocław
Wysłany: 24-01-2011, 20:32   

nietoperek napisał/a:
o ile dobrze pamiętam za kratkami masz po jednej śrubie i
A te kratki od nawiewów jak Ci poszło z wyciągnięciem ?? :) hmm ja to widzę tak najpierw ładnie zegary wymontuje, później ten plastik pod kierownica,następnie schowek, radyjko no i podłokietnik wraz z tunelem środkowym :) a dalej brak koncepcji :wink: Poduszkę pasażera wystarczy jak odłączę kostka po wyciągnięciu schowka tak ?? zegarek w tunelu środkowym też pewnie trzeba wyciągnąć przed wyciągnięciem deski ?? najgorsze jest to ze wszystko będę musiał robić pod chmurką :wink: Po wszystkim nietoperek, wyśle Ci normalnie dobre piwo :)
_________________
http://www.uzyjwyobrazni.pl/
Piszę poprawnie po polsku
.

"Proste są dla szybkich samochodów , zakręty dla szybkich kierowców "
 
 
 
nietoperek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5 sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Gru 2009
Posty: 291
Skąd: Żoliborz
Wysłany: 24-01-2011, 21:36   

Cytat:
A te kratki od nawiewów jak Ci poszło z wyciągnięciem ??

Pierwsza pasażera poszła bez trudu i w całości gorzej z drugą kierowcy oba zaczepy się połamały ale na razie jakoś się trzyma.

Cytat:
hmm ja to widzę tak najpierw ładnie zegary wymontuje, później ten plastik pod kierownica,następnie schowek, radyjko no i podłokietnik wraz z tunelem środkowym :) a dalej brak koncepcji

Jeszcze musisz wykręcić wszystko z konsoli środkowej i potem zostanie tylko deska.

Cytat:
Poduszkę pasażera wystarczy jak odłączę kostka po wyciągnięciu schowka tak ??

Tak. Tylko nie zapomnij odłączyć akumulatora.

Cytat:
zegarek w tunelu środkowym też pewnie trzeba wyciągnąć przed wyciągnięciem deski ??

Zapomniałem napisać o zegarku (nie pamiętam czy jest tam jakaś śruba ale przydało by się kostkę wypiąć)

Cytat:
najgorsze jest to ze wszystko będę musiał robić pod chmurką :wink:

Dasz rade ja robiłem przy -10 (też pod chmurką) i nie było tak zile

Cytat:
Po wszystkim nietoperek, wyśle Ci normalnie dobre piwo :)

Niestety nie pije, a wszystkie naprawy jakich dokonałem to dzięki pomocy forumowiczów, to jak już coś robiłem i wiem coś (chociaż trochę :P ) to czemu ja mam nie pomóc.

Jak Ci będzie dobrze szło to jeden dzień i misiek będzie śmigał.
_________________

 
 
 
bartekino 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 154
Skąd: Inowrocław
Wysłany: 25-01-2011, 16:43   

Deska ściągnięta, wszystko chyba odwrotnie rozkręciłem niż miałem rozkręcić. Pare zaczepów poszło ale mam nadzieje ze będzie trzymać. Wyciągnąłem sobie ta metalową belek za konsola środkowa i tak popatrzyłem i sobie myślę jak ja to wszystko skręcę spowotem :? :shock: Teraz tak przed wyciągnięciem nagrzewnicy trzeba z tyłu od strony silnika te dwa węże wyciągnąć tak ? jak je ściągnąć ?? bo za cholerkę nie mogę... aaa i czy płyn nie zacznie lecieć z tych węży ?? odkręciłem wszystkie chyba śruby mocujące nagrzewnice i nagrzewnica ani drgnie... coś czuje ze będę miał większe problemy z przełożeniem tej nagrzewnicy niż myślałem.
_________________
http://www.uzyjwyobrazni.pl/
Piszę poprawnie po polsku
.

"Proste są dla szybkich samochodów , zakręty dla szybkich kierowców "
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.