Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: mkm
05-07-2014, 18:40
Lancer 94' kombi- osiagi ??
Autor Wiadomość
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 13-12-2007, 14:32   

Hugo napisał/a:
Milosz_GLXi napisał/a:
ktos z forum zmontowal rozpurke na kielichy na przod do CA0, pomoglo w zlikwidowaniu tej podsterownosci?
Np. ja. Chociaż jakoś nie wyczułem podsterowności wcześniej, jednak w zakrętach prowadzi się o niebo lepiej.

Potwierdzam slowo w slowo. Tez montowalem niedawno rozporke, tez 'na miarke' i tez zauwazylem znaczna poprawe na zakretach, wchodzi ciasniej i pewniej.
_________________
 
 
 
Leppe 
Mitsumaniak


Auto: Lancer GLXi/Legnum S/Grand Voy
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sie 2005
Posty: 318
Skąd: Łódź
Wysłany: 13-12-2007, 15:28   

Rafal_Szczecin napisał/a:
HamanN napisał/a:
a testowal ktos kiedys Lancerka kombi na V-max ?:D (pomijam dane producenta)

160 na 4 biegu :D ( w deszcz :P ) dalej skonczyla sie droga.
natomiast, moj mial w brefie napisane, ze v max to 180, polecial 185 i droga sie skonczyla :P a jeszcze jakis tam maly zapas pod noga mial. ale moj to byla taka perelka, ideal ... :mrgreen:

Perełka??? :?: 90 parę na drugim biegu :mrgreen: 150 na trzecim biegu :wink: 180 parę na czwartym biegu :lol: 215 na piątym biegu jak jechałem A2 do Berlina :shock: (możecie spytać o przyśpieszenie np Piciora z Łódzkiego).
Jeśli chodzi o trzymanie się drogi to uważam, że trzyma się idealnie. Jedynym mankamentem tego autka to przegrzewające się chamulce (chociaż mam płyn Ferrodo sportowy klocki też tej samej marki oraz tarcze nawiercane i frezowane).
_________________
Rafał
MITSUBISHI Lancer Kombi GLXi (sprzedany)
MITSUBISHI Legnum Type S VR-4
MITSUBISHI Pajero 3500 V6 GDI
MITSUBISHI Pajero 3000 V6
Chrysler Grand Vojager Town & Country (sprzedany)
Ford Transit
Ford Transit

 
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 13-12-2007, 16:24   

Leppe zarzynasz auto ;) hehe :D ja sie bede tetgo trzymal,ze moj to byl perelka :D
ja niestety nie moge juz sprawdzic, czy polecialby wiecej na 4 biegu natomiast wiem jakie kiedy ma odciecie :D

pierwszy bieg to 7200 obr/min reszta przy 6800 - sprawdzone :D
 
 
wsza-lancer
[Usunięty]

Wysłany: 14-12-2007, 15:12   

no to skoro 170 top ja go tyle bujnac nie moge :/ max 150 narazie wyciaglem z niego ale niestety strasznie zamulony jest ... chociaz wbrew wszystkiemu co tu czytalem wyciolem kata i wstawilem strumiennice i widac roznice minimalna ale buja sie lepiej
 
 
stary alfer 
Mitsumaniak
Szkiełko i oko.


Auto: Już inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 5211
Skąd: Szczecin
Wysłany: 14-12-2007, 21:55   

Cytat:
no to skoro 170 top ja go tyle bujnac nie moge :/ max 150 narazie wyciaglem z niego ale niestety strasznie zamulony jest ... chociaz wbrew wszystkiemu co tu czytalem wyciolem kata i wstawilem strumiennice i widac roznice minimalna ale buja sie lepiej
_________________


żeby Cię pocieszyć ok 170 km/h. Droga się skończyła, ale jakiś szczególnych chęci do zwiększenia prędkości ze strony miśka nie widziałem... Na pewno powyżej 170 to by chłopak pojechał.
_________________
Dwie zasady gwarantujące sukces:
1. Nigdy nie mów nikomu wszystkiego,
2. ...


Ogarniam prawy ALT
 
 
wsza-lancer
[Usunięty]

Wysłany: 14-12-2007, 22:15   

na swieta bede jechal w dluzsza trase to mzoe cos wiecej z niego wyciagne jak cos ponad 150 pojade to sie pochwale chodz watpie :P
 
 
Milosz_GLXi
[Usunięty]

Wysłany: 15-12-2007, 00:29   

wsza-lancer napisał/a:
na swieta bede jechal w dluzsza trase to mzoe cos wiecej z niego wyciagne jak cos ponad 150 pojade to sie pochwale chodz watpie :P


Na swieta to trzeba przedewszystkim dojechac a nie jakies testy ;)
 
 
akbi 
I Love SPEEDway


Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 12275
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 15-12-2007, 16:33   

stary alfer napisał/a:
żeby Cię pocieszyć ok 170 km/h. Droga się skończyła

wsza-lancer, pytał o silnik 1.3 a Ty masz 1.6
_________________

Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V
 
 
 
Leppe 
Mitsumaniak


Auto: Lancer GLXi/Legnum S/Grand Voy
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sie 2005
Posty: 318
Skąd: Łódź
Wysłany: 16-12-2007, 06:58   

wsza-lancer napisał/a:
wyciolem kata i wstawilem strumiennice

Strumiennice wstawia się wtedu jak dodasz dużo kucy do autka poto aby zwiększyć wylot spalin z którymi nieradi sobie fabryczny katalizator w innych przypadkach możesz tylko pogorszyć osiągi i zwiększyć spalanie.
_________________
Rafał
MITSUBISHI Lancer Kombi GLXi (sprzedany)
MITSUBISHI Legnum Type S VR-4
MITSUBISHI Pajero 3500 V6 GDI
MITSUBISHI Pajero 3000 V6
Chrysler Grand Vojager Town & Country (sprzedany)
Ford Transit
Ford Transit

 
 
 
stary alfer 
Mitsumaniak
Szkiełko i oko.


Auto: Już inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 5211
Skąd: Szczecin
Wysłany: 16-12-2007, 13:48   

akbi napisał/a:
wsza-lancer, pytał o silnik 1.3 a Ty masz 1.6


Wiem jaki mam silnik ;)

Moja wina. Nie doczytałem poprzedniej strony.
_________________
Dwie zasady gwarantujące sukces:
1. Nigdy nie mów nikomu wszystkiego,
2. ...


Ogarniam prawy ALT
 
 
Milosz_GLXi
[Usunięty]

Wysłany: 17-12-2007, 19:39   

Leppe napisał/a:

Strumiennice wstawia się wtedu jak dodasz dużo kucy do autka poto aby zwiększyć wylot spalin z którymi nieradi sobie fabryczny katalizator w innych przypadkach możesz tylko pogorszyć osiągi i zwiększyć spalanie.


A dlaczego w samochodach WRC tego nie ma? W F1 tez nie ma? Ktos to wymyslil zeby zarobic pieniadze. Tak naprawde strumienica nie daje praktycznie zadnego efektu. Lepiej zalozyc kata. Przyjazniej dla srodowiska.
Znajomy w rajdowym seju ma caly wydech przelotowy i tylko kata. Auto w miare ciche i srodowiska nie zaniesczyszcza.
 
 
mrscruffik 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant EA5W 2,5 V6 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 15
Skąd: Bytom
Wysłany: 23-03-2008, 23:49   

Witajcie moj to 1,6 16V kombi :) co do maxymalnych osiagow :
na trasie KOLN - BIELSKO w dwie osoby wykrzesalem z biedactwa 210km/h plaska droga ani z gorki ani pod powyzej 180 nie chce przyspieszac ale nie ma sie czemu dziwic przeciez to kombi jechalismy w dwie osoby (jesli ktos ciekaw obciazenie) z autem poza gazem nie robione nic (instalacja BRC sequent 24 polecam dobrze gra z tym autem)

co do zarzucania i zachowania na drodze - jezdze nim od roku przesiadlem sie z colta 1,3 92' czyli z popularnego zolwika - gorzej sie prowadzi czy podsterowny trudno powiedziec ale zdarzylo mi sie 3krotnei zgubic tyl - raz z wlasnej winy przegialem w gorach na szczescie jest to pewne autko i latwo go wyprowadzic dwu krotnie uciekl sam z siebie w tym raz w lekkim luku przy predkosci ok 60 do dzisiaj neiwiem dlaczego :( poza tym bardzo chwale jak sie zachowuje. a co do stabilnosci w wiekszych predkosciach to uwazam ze jest ok jak grzalem z niemiec byl stabilny i prowadzil sie pewnie :)
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21953
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 24-03-2008, 09:10   

mrscruffik napisał/a:
dwu krotnie uciekl sam z siebie w tym raz w lekkim luku przy predkosci ok 60 do dzisiaj neiwiem dlaczego
Tylne amortyzatory do wymiany. Wiem coś o tym. Też mnie kiedyś w moim Colcie (a przecież jaki krótki jest) wyprzedził tył na bardzo ciasnym rondzie przy prędkości ok. 30 km/h. Biegiem do sklepu po amortyzatory i od tego czasu to rondo mogę przejeżdzać nawt 60 km/h a auto jedzie jak po prostej :mrgreen: .
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 25-03-2008, 09:33   

Nie koniecznie amortyzatory, niech sprawdzi gumy stabilizatorów, kiepskie opony też mogą powodować utratę przyczepności tyłu.
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
DanielBogusz 
Mitsumaniak
Sędzią moim jest Bóg


Auto: Space Star 1.6 Galant 2.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Sie 2009
Posty: 389
Skąd: Garwolin
Wysłany: 25-04-2011, 20:59   

Wnosząc swój wpis co do osiągów... 2 osoby na prostej, równej drodze, bez wzniesień - na 4 biegu osiąga polskie limity autostradowe...nie jechałem już szybciej tylko zwolniłem. Tyle, że to było na LPG, który sporo gorzej chodzi niż Pb u mnie. A silnik ma z tego co wiem ponad 350tys km, a z tego co nie wiem to myślę, że nie więcej :) Dane z książeczki manual trochę odbiegają jednak. Koła 13

[ Dodano: 25-04-2011, 21:06 ]
Milosz_GLXi napisał/a:
A tak przy okazji ile mozna pocisnac lancera 1,6 na II. biegu? Jakies mam opory jak narazie wejsc na czerwone pole :p



Raz w życiu i myślę, że ostatni: 100km/h :oops:

Edit:
10. Mitsumaniaki popierają akcję Stop wariatom drogowym - dlatego zanim napiszesz coś o swoich dokonaniach drogowych zastanów się trzy razy
Ostatnio zmieniony przez jaca71 25-04-2011, 21:22, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.