Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 20:19
Test 300
Autor Wiadomość
mati2
[Usunięty]

Wysłany: 29-02-2008, 14:01   

Szczerze to nie rozumiem tej dyskusji... odkiedy to kupując samochod typu Outlander czyli maly SUV to szukasz duzej mocy przyspieszen itd.

Te samochody powinny byc duze przestronne bezpieczne a anie wyscigowe. Sa zawieszone wysoko wiec to juz je dyskwalfikuje do szybkiej jazdy. Jasne musza miec jakies osiagi ale bez przesady. Kupujac taki samochod osiagi nie sa na pierwszym ani nawet na drugim miejscu. Chcecie szybkosci i momentu obrotowego? Za ta sama cene Audi A4 wersje do wyboru do kolor... kwestia kasy :)
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-02-2008, 15:51   

Mati2, nowy Outlander nie jest taki maly i bardziej sklanialbym sie do uszeregowania go w kategoriach auta wielofunkcyjnego czyli crossover'a. Co nie zmienia sensu Twojej wypowiedzi. To nie jest wyscigowka choc jak widac dla kiektorych osiagi to istotna kwestia przy zakupie takiego auta.
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
HugoOrmo 
Forumowicz
Was? Kielbasa i Kwas


Auto: L200 '07 Chip 167KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 460
Skąd: Frei Stadt Danzig
Wysłany: 29-02-2008, 16:37   

Panowie, zle zrozumieliscie to co napisalem...absolutnie osiagi nie maja dla mnie znaczenia pierwszorzednego, przeciez na codzien moim autem jest L200, ktore osiagami, komfortem i kutura pracy silnika odstaje od Outlandera i absolutnie mi to nieprzeszkadza...chodzilo tylko o dyspute nad samym silnikiem...nawet jezeli mialby ta sama moc, moment i spalanie i tak smiem twierdzic, ze HDI jest lepszy...kazdy ma swoja opinie

pzdr
 
 
mati2
[Usunięty]

Wysłany: 01-03-2008, 02:30   

Hehe jezdziles kiedys Chevroletem Suburban??? Jesli sie tym przejedziesz to uwierz mi Outlander to maly SUV :)

A serio nie no napewno nie jest juz maly bo urosl troche.

Co do silnika... co za roznica oby dzialal bezawarii :) i tak wiekszość z nas nawet nie znam 1/100 szczegołow jego budowy. Grunt to sprawnosc niezawodnosci no i zeby ruszyl nasze A(OU)tka z miejsca :)

Gene napisał/a:
Mati2, nowy Outlander nie jest taki maly i bardziej sklanialbym sie do uszeregowania go w kategoriach auta wielofunkcyjnego czyli crossover'a. Co nie zmienia sensu Twojej wypowiedzi. To nie jest wyscigowka choc jak widac dla kiektorych osiagi to istotna kwestia przy zakupie takiego auta.
 
 
tommay
[Usunięty]

Wysłany: 01-03-2008, 09:04   

Auto typu SUV powinno być bezpieczne, przestronne, familijne, wygodne --- owszem, ale jeżeli do tego z dynamicznym silnikiem to chyba nie zaszkodzi...

a jeśli jeden SUV ma dynamiczny silnik, a drugi nie, to może stać się ten fakt czynnikiem wpływającym na decyzję zakupu tego czy tego --- dlatego patrzymy również na silnik i jego osiągi przy wyborze auta SUV :-)

pozdr
 
 
200EY
[Usunięty]

Wysłany: 01-03-2008, 12:29   

zgadzam sie ze wszystkim co napisaliscie,ale tak jak napisal kolega wyzej to czy VW czy HDi jest lepsze to kwestia gustu...

sam musze przyznac,ze nie lubie VW i uwazam,ze sa przereklamowane...nie daltego tak reklamuje ten silnik...

poprostu opierajac sie na jakiejs wiedzy konkretnej,ktora posiadam z roznych zrodel smiem twierdzic,ze VW zrobil lepszy silnik...to wszystko;)

pozdrawiam
 
 
Robercik64
[Usunięty]

Wysłany: 01-03-2008, 18:16   

sampras napisał/a:
W moim outku mam zamontowanego chipa .Jeżeli ktoś się nad tym zastanawia to moim
zdaniem absolutnie nie warto tego robić.Wzrost mocy prawie niezauważalny,lepiej było za te
pieniądze wziąść skórzaną tapicerkę,welurowa to koszmar,ciekawe jak będzie wyglądać
po kilku latach?

skąd tego "chipa" masz chyba jakiś kicior ci wgrali !! ja mam 180KM i to naprawdę czuć , pies drapał skórę miałem ją w kilku furach już , wolę welur i wcale się nie wyciera jak to ktoś pisał mam już 20kkm (4 miechy) pzdr
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-03-2008, 08:53   

Robercik64, wklej może wykres z hamowni Twojego Outka bo jakoś nie mogę uwierzyć w te 180KM
_________________

 
 
Robercik64
[Usunięty]

Wysłany: 02-03-2008, 09:01   

no i proszę http://www.mitsubishi-gra...der-chipDID.jpg
pzdr
 
 
Hiszpan 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II Int+ Honda ST1100
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 1564
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 02-03-2008, 11:00   

Robercik64 napisał/a:
no i proszę http://www.mitsubishi-gra...der-chipDID.jpg
pzdr

Nie znam się na tym, ale wg tego co pisze na tym wykresie to przed chipem miał 161KM, a po 181KM.
Masz chyba silnik 2.0, a nie 2.2 Skąd te 161? Kupiłeś z chipem od dealera i zmieniałeś na inny?
_________________
Pewien motocyklista z Tarnowa do policjanta: Paaanie! Diabeł mnie opętał...
Staram się pisać poprawnie po polsku
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw zniży Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.

 
 
 
Robercik64
[Usunięty]

Wysłany: 02-03-2008, 11:08   

nie , tak był seryjnie ....hamownia przetestowana kilkoma samochodami kolegów , moce się zgadzały a czasem byly mniejsze niż fabryczne....w/g tunera silniki VW różnie się wykazują na hamowni , fabryczne 140KM jest potrzebne do akcyzy :badgrin:
 
 
Herkules13
[Usunięty]

Wysłany: 02-03-2008, 11:11   

Robercik64 - dołączam się do pytania Hiszpana
Też mam zamiar podjechać na Młodnicką, ale nigdy nie ma czasu

pozdrawiam
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-03-2008, 22:21   

Robercik64 napisał/a:
no i proszę http://www.mitsubishi-gra...der-chipDID.jpg
pzdr

Jak dla mnie to lipa. 60 KM strat przy maksymalnych obrotach?
W serii masz 110KM na kołach i biorąc pod uwagę standardowe straty to na silniku powinno być około 140-143KM czyli po tuningu nie będzie więcej jak 160-165KM. Pojedź na uczciwą hamownię np do VTG.
_________________

 
 
Robercik64
[Usunięty]

Wysłany: 04-03-2008, 09:27   

tomekrvf napisał/a:
Robercik64 napisał/a:
no i proszę http://www.mitsubishi-gra...der-chipDID.jpg
pzdr

Jak dla mnie to lipa. 60 KM strat przy maksymalnych obrotach?
W serii masz 110KM na kołach i biorąc pod uwagę standardowe straty to na silniku powinno być około 140-143KM czyli po tuningu nie będzie więcej jak 160-165KM. Pojedź na uczciwą hamownię np do VTG.

a to hamownia to nie VTG ;) przecież to warszawski przedstawiciel VTG w/g jego słów straty są zupelnie typowe dla tego typu samochodu , oczywiście hamowany byl na 2WD ;) wiem jedno jeździ lepiej , wczesniej miałem samchody pod 2XX KM i wiem co mówię ale każdy może mówic swoje ;) mamy demokrację :P
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-03-2008, 09:44   

Robercik64 napisał/a:
a to hamownia to nie VTG przecież to warszawski przedstawiciel VTG

To nie jest przedstawiciel VTG.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.