Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 20:19 |
Test 300 |
Autor |
Wiadomość |
mati2 [Usunięty]
|
Wysłany: 29-02-2008, 14:01
|
|
|
Szczerze to nie rozumiem tej dyskusji... odkiedy to kupując samochod typu Outlander czyli maly SUV to szukasz duzej mocy przyspieszen itd.
Te samochody powinny byc duze przestronne bezpieczne a anie wyscigowe. Sa zawieszone wysoko wiec to juz je dyskwalfikuje do szybkiej jazdy. Jasne musza miec jakies osiagi ale bez przesady. Kupujac taki samochod osiagi nie sa na pierwszym ani nawet na drugim miejscu. Chcecie szybkosci i momentu obrotowego? Za ta sama cene Audi A4 wersje do wyboru do kolor... kwestia kasy |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-02-2008, 15:51
|
|
|
Mati2, nowy Outlander nie jest taki maly i bardziej sklanialbym sie do uszeregowania go w kategoriach auta wielofunkcyjnego czyli crossover'a. Co nie zmienia sensu Twojej wypowiedzi. To nie jest wyscigowka choc jak widac dla kiektorych osiagi to istotna kwestia przy zakupie takiego auta. |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
HugoOrmo
Forumowicz Was? Kielbasa i Kwas

Auto: L200 '07 Chip 167KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 05 Gru 2007 Posty: 460 Skąd: Frei Stadt Danzig
|
Wysłany: 29-02-2008, 16:37
|
|
|
Panowie, zle zrozumieliscie to co napisalem...absolutnie osiagi nie maja dla mnie znaczenia pierwszorzednego, przeciez na codzien moim autem jest L200, ktore osiagami, komfortem i kutura pracy silnika odstaje od Outlandera i absolutnie mi to nieprzeszkadza...chodzilo tylko o dyspute nad samym silnikiem...nawet jezeli mialby ta sama moc, moment i spalanie i tak smiem twierdzic, ze HDI jest lepszy...kazdy ma swoja opinie
pzdr |
|
|
|
 |
mati2 [Usunięty]
|
Wysłany: 01-03-2008, 02:30
|
|
|
Hehe jezdziles kiedys Chevroletem Suburban??? Jesli sie tym przejedziesz to uwierz mi Outlander to maly SUV
A serio nie no napewno nie jest juz maly bo urosl troche.
Co do silnika... co za roznica oby dzialal bezawarii i tak wiekszość z nas nawet nie znam 1/100 szczegołow jego budowy. Grunt to sprawnosc niezawodnosci no i zeby ruszyl nasze A(OU)tka z miejsca
Gene napisał/a: | Mati2, nowy Outlander nie jest taki maly i bardziej sklanialbym sie do uszeregowania go w kategoriach auta wielofunkcyjnego czyli crossover'a. Co nie zmienia sensu Twojej wypowiedzi. To nie jest wyscigowka choc jak widac dla kiektorych osiagi to istotna kwestia przy zakupie takiego auta. |
|
|
|
|
 |
tommay [Usunięty]
|
Wysłany: 01-03-2008, 09:04
|
|
|
Auto typu SUV powinno być bezpieczne, przestronne, familijne, wygodne --- owszem, ale jeżeli do tego z dynamicznym silnikiem to chyba nie zaszkodzi...
a jeśli jeden SUV ma dynamiczny silnik, a drugi nie, to może stać się ten fakt czynnikiem wpływającym na decyzję zakupu tego czy tego --- dlatego patrzymy również na silnik i jego osiągi przy wyborze auta SUV
pozdr |
|
|
|
 |
200EY [Usunięty]
|
Wysłany: 01-03-2008, 12:29
|
|
|
zgadzam sie ze wszystkim co napisaliscie,ale tak jak napisal kolega wyzej to czy VW czy HDi jest lepsze to kwestia gustu...
sam musze przyznac,ze nie lubie VW i uwazam,ze sa przereklamowane...nie daltego tak reklamuje ten silnik...
poprostu opierajac sie na jakiejs wiedzy konkretnej,ktora posiadam z roznych zrodel smiem twierdzic,ze VW zrobil lepszy silnik...to wszystko;)
pozdrawiam |
|
|
|
 |
Robercik64 [Usunięty]
|
Wysłany: 01-03-2008, 18:16
|
|
|
sampras napisał/a: | W moim outku mam zamontowanego chipa .Jeżeli ktoś się nad tym zastanawia to moim
zdaniem absolutnie nie warto tego robić.Wzrost mocy prawie niezauważalny,lepiej było za te
pieniądze wziąść skórzaną tapicerkę,welurowa to koszmar,ciekawe jak będzie wyglądać
po kilku latach? |
skąd tego "chipa" masz chyba jakiś kicior ci wgrali !! ja mam 180KM i to naprawdę czuć , pies drapał skórę miałem ją w kilku furach już , wolę welur i wcale się nie wyciera jak to ktoś pisał mam już 20kkm (4 miechy) pzdr |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 02-03-2008, 08:53
|
|
|
Robercik64, wklej może wykres z hamowni Twojego Outka bo jakoś nie mogę uwierzyć w te 180KM |
_________________
 |
|
|
|
 |
Robercik64 [Usunięty]
|
|
|
|
 |
Hiszpan
Mitsumaniak

Auto: Outlander II Int+ Honda ST1100
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 12 Wrz 2007 Posty: 1564 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 02-03-2008, 11:00
|
|
|
Nie znam się na tym, ale wg tego co pisze na tym wykresie to przed chipem miał 161KM, a po 181KM.
Masz chyba silnik 2.0, a nie 2.2 Skąd te 161? Kupiłeś z chipem od dealera i zmieniałeś na inny? |
_________________ Pewien motocyklista z Tarnowa do policjanta: Paaanie! Diabeł mnie opętał...
Staram się pisać poprawnie po polsku
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw zniży Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.
 |
|
|
|
 |
Robercik64 [Usunięty]
|
Wysłany: 02-03-2008, 11:08
|
|
|
nie , tak był seryjnie ....hamownia przetestowana kilkoma samochodami kolegów , moce się zgadzały a czasem byly mniejsze niż fabryczne....w/g tunera silniki VW różnie się wykazują na hamowni , fabryczne 140KM jest potrzebne do akcyzy |
|
|
|
 |
Herkules13 [Usunięty]
|
Wysłany: 02-03-2008, 11:11
|
|
|
Robercik64 - dołączam się do pytania Hiszpana
Też mam zamiar podjechać na Młodnicką, ale nigdy nie ma czasu
pozdrawiam |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 02-03-2008, 22:21
|
|
|
Jak dla mnie to lipa. 60 KM strat przy maksymalnych obrotach?
W serii masz 110KM na kołach i biorąc pod uwagę standardowe straty to na silniku powinno być około 140-143KM czyli po tuningu nie będzie więcej jak 160-165KM. Pojedź na uczciwą hamownię np do VTG. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Robercik64 [Usunięty]
|
Wysłany: 04-03-2008, 09:27
|
|
|
tomekrvf napisał/a: | Robercik64 napisał/a:
no i proszę http://www.mitsubishi-gra...der-chipDID.jpg
pzdr
Jak dla mnie to lipa. 60 KM strat przy maksymalnych obrotach?
W serii masz 110KM na kołach i biorąc pod uwagę standardowe straty to na silniku powinno być około 140-143KM czyli po tuningu nie będzie więcej jak 160-165KM. Pojedź na uczciwą hamownię np do VTG. |
a to hamownia to nie VTG przecież to warszawski przedstawiciel VTG w/g jego słów straty są zupelnie typowe dla tego typu samochodu , oczywiście hamowany byl na 2WD wiem jedno jeździ lepiej , wczesniej miałem samchody pod 2XX KM i wiem co mówię ale każdy może mówic swoje mamy demokrację |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-03-2008, 09:44
|
|
|
Robercik64 napisał/a: | a to hamownia to nie VTG przecież to warszawski przedstawiciel VTG |
To nie jest przedstawiciel VTG. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|