Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Kmer
16-10-2009, 18:17
vr4 2000
Autor Wiadomość
nabassu 
Forumowicz


Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 625
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-03-2008, 22:23   

albo sedan.. ;)
_________________
Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem".
 
 
 
autoR
[Usunięty]

Wysłany: 02-04-2008, 00:04   

Się nie zastanawiaj i rwij tego manuala którego umieściłem w linku na tradecarview, nie ma nad czym, a i w tej cenie to...okazja raz na pół roku. :wink:
 
 
nabassu 
Forumowicz


Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 625
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-04-2008, 09:35   

ok, 12 tysiecy z transportem. co mnie jeszcze czeka, jakie koszty, zakladajac ze na razie bedzie w garazu stal nie przerobiony?
_________________
Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem".
 
 
 
autoR
[Usunięty]

Wysłany: 02-04-2008, 10:21   

Jakie? Dawca części na przekładkę, najlepiej jak Roch całe auto - rozbite. Ceny zależy skąd bedziesz go wiózł - 5000-7000zł. Wyjmiesz z niego niezbedniki do przekładki a reszta np. allegro+na forum dasz ogłoszenie. Można dużo odrobić. Dalej robocizna za przekładkę i tu podejrzewam, ze nikt nie zacznie tematu poniżej 6 do 8 tys.zł.
Potem naleca koszty serwisowe - płyny, rozrządy, magiel i inne... może się uzbierać ze 3000zł. No a potem cieszysz się już jazdą nieświadom, ,że zaraziłeś się nieuleczalną chorobą : ''w pogoni za mocą". Bo minie może miesiąc, dwa i napewno będzie Ci mało. Niektórzy koledzy :wink: wyjeżdżać chcą od razu 'zdłubańcem'.
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 02-04-2008, 11:52   

AutoR: nie zapominaj, ze ten manual to Type-V, taka zubożona wersja do Type-S :wink:
Poza tym ja już tak się przyzwyczaiłem do AYC, że teraz ciężko by było się odzwyczaić... :D A w Tiptronicu i tak jak chcesz pohasać to przełączasz na manuala i jazda!
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
autoR
[Usunięty]

Wysłany: 02-04-2008, 13:33   

swinks_UK napisał/a:
AutoR: nie zapominaj, ze ten manual to Type-V, taka zubożona wersja do Type-S :wink:
Poza tym ja już tak się przyzwyczaiłem do AYC, że teraz ciężko by było się odzwyczaić... :D A w Tiptronicu i tak jak chcesz pohasać to przełączasz na manuala i jazda!


Zeszperować dyfer żaden problem a porównanie ''manuala'' do prawdziwego manuala wg mnie nie na miejscu :wink: dzisiaj zrobiłem rundkę Krzysia manualem i ja juz jestem zdecydowany czego chce :mrgreen:
 
 
nabassu 
Forumowicz


Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 625
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-04-2008, 15:30   

i fotele ma fajniejsze :> nie musial bym sie bawic w swapy z EVO

[ Dodano: 02-04-2008, 15:31 ]
jest jakas roznica miedzy statkiem do niemiec a do polski?
cos gdzies czytalem ze niemcy maja tax 19% a my z 60% bo nasi szukaja po cenach w ksiazeczkach
_________________
Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem".
 
 
 
kochajj 
Mitsumaniak


Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2024
Skąd: z daleka
Wysłany: 02-04-2008, 19:01   

pierwsze testy na miescie... spalanie około 25-30l...
 
 
nabassu 
Forumowicz


Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 625
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-04-2008, 20:32   

demet... :/
_________________
Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem".
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 02-04-2008, 21:47   

Tomek ma "ciężką" nogę :D :badgrin:
Można śmiało zejść w mieście do 14-17l/100km.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
kochajj 
Mitsumaniak


Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2024
Skąd: z daleka
Wysłany: 02-04-2008, 21:53   

znaczy chyba do konca 3 biegu dleciałem ... wyzszych nie uzywałem... jazda non stop do odcinki... trzeba było przepalic :) ...
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11176
Skąd: Radomsko
Wysłany: 02-04-2008, 22:15   

No to stacje paliw będą wniebowzięte :P
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10722
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 02-04-2008, 22:43   

kochajj napisał/a:
znaczy chyba do konca 3 biegu dleciałem ... wyzszych nie uzywałem... jazda non stop do odcinki... trzeba było przepalic :) ...


Ale pwenie odejcie takie ze sie tylko towarzystwo we wrocławiu ogląda na białą strzałe.... na 3 to pewnie ze 150km/h było....
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
cuuube
[Usunięty]

Wysłany: 03-04-2008, 00:28   

Marcino napisał/a:
na 3 to pewnie ze 150km/h było....
nie chwalac sie moje 163 kucyki popedzily na tiptroniku pod 90km/h do odciecia na drugim biegu w 3 osoby na pokladzie :finga:
 
 
nabassu 
Forumowicz


Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 625
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-05-2008, 19:46   

ok, odgrzeje temat. jak z dostepem do ewentualnych czesci?
co moze paść? zakladamy ze auto bedzie w automacie, bo czuje ze na manualu bym je zabil.
czy np zawiecha jest z vywilnej v6?
auto bedzie uzywane weekendowo, gdyz nie mam koniecznosci jezdzenia samochodem codziennie.
wakacje coraz blizej, chce wiedziec czego sie spodziewac.
a, czy na przespawanie grodzi jest jakas, moze nie gwarancja, ale pewnosc?
czy lepiej wywiercic te kilka dziur i poprostu przelozyc kierownice (z jakimis tam odyfikacjami).
_________________
Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem".
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.