Zamknięty przez: Kmer 16-10-2009, 18:17 |
vr4 2000 |
Autor |
Wiadomość |
nabassu
Forumowicz

Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31-03-2008, 22:23
|
|
|
albo sedan.. |
_________________ Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem". |
|
|
|
 |
autoR [Usunięty]
|
Wysłany: 02-04-2008, 00:04
|
|
|
Się nie zastanawiaj i rwij tego manuala którego umieściłem w linku na tradecarview, nie ma nad czym, a i w tej cenie to...okazja raz na pół roku. |
|
|
|
 |
nabassu
Forumowicz

Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 02-04-2008, 09:35
|
|
|
ok, 12 tysiecy z transportem. co mnie jeszcze czeka, jakie koszty, zakladajac ze na razie bedzie w garazu stal nie przerobiony? |
_________________ Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem". |
|
|
|
 |
autoR [Usunięty]
|
Wysłany: 02-04-2008, 10:21
|
|
|
Jakie? Dawca części na przekładkę, najlepiej jak Roch całe auto - rozbite. Ceny zależy skąd bedziesz go wiózł - 5000-7000zł. Wyjmiesz z niego niezbedniki do przekładki a reszta np. allegro+na forum dasz ogłoszenie. Można dużo odrobić. Dalej robocizna za przekładkę i tu podejrzewam, ze nikt nie zacznie tematu poniżej 6 do 8 tys.zł.
Potem naleca koszty serwisowe - płyny, rozrządy, magiel i inne... może się uzbierać ze 3000zł. No a potem cieszysz się już jazdą nieświadom, ,że zaraziłeś się nieuleczalną chorobą : ''w pogoni za mocą". Bo minie może miesiąc, dwa i napewno będzie Ci mało. Niektórzy koledzy wyjeżdżać chcą od razu 'zdłubańcem'. |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 02-04-2008, 11:52
|
|
|
AutoR: nie zapominaj, ze ten manual to Type-V, taka zubożona wersja do Type-S
Poza tym ja już tak się przyzwyczaiłem do AYC, że teraz ciężko by było się odzwyczaić... A w Tiptronicu i tak jak chcesz pohasać to przełączasz na manuala i jazda! |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
autoR [Usunięty]
|
Wysłany: 02-04-2008, 13:33
|
|
|
swinks_UK napisał/a: | AutoR: nie zapominaj, ze ten manual to Type-V, taka zubożona wersja do Type-S
Poza tym ja już tak się przyzwyczaiłem do AYC, że teraz ciężko by było się odzwyczaić... A w Tiptronicu i tak jak chcesz pohasać to przełączasz na manuala i jazda! |
Zeszperować dyfer żaden problem a porównanie ''manuala'' do prawdziwego manuala wg mnie nie na miejscu dzisiaj zrobiłem rundkę Krzysia manualem i ja juz jestem zdecydowany czego chce |
|
|
|
 |
nabassu
Forumowicz

Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 02-04-2008, 15:30
|
|
|
i fotele ma fajniejsze :> nie musial bym sie bawic w swapy z EVO
[ Dodano: 02-04-2008, 15:31 ]
jest jakas roznica miedzy statkiem do niemiec a do polski?
cos gdzies czytalem ze niemcy maja tax 19% a my z 60% bo nasi szukaja po cenach w ksiazeczkach |
_________________ Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem". |
|
|
|
 |
kochajj
Mitsumaniak

Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2024 Skąd: z daleka
|
Wysłany: 02-04-2008, 19:01
|
|
|
pierwsze testy na miescie... spalanie około 25-30l... |
|
|
|
 |
nabassu
Forumowicz

Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 02-04-2008, 20:32
|
|
|
demet... :/ |
_________________ Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem". |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 02-04-2008, 21:47
|
|
|
Tomek ma "ciężką" nogę
Można śmiało zejść w mieście do 14-17l/100km. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
kochajj
Mitsumaniak

Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2024 Skąd: z daleka
|
Wysłany: 02-04-2008, 21:53
|
|
|
znaczy chyba do konca 3 biegu dleciałem ... wyzszych nie uzywałem... jazda non stop do odcinki... trzeba było przepalic ... |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11176 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 02-04-2008, 22:15
|
|
|
No to stacje paliw będą wniebowzięte |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10722 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 02-04-2008, 22:43
|
|
|
kochajj napisał/a: | znaczy chyba do konca 3 biegu dleciałem ... wyzszych nie uzywałem... jazda non stop do odcinki... trzeba było przepalic ... |
Ale pwenie odejcie takie ze sie tylko towarzystwo we wrocławiu ogląda na białą strzałe.... na 3 to pewnie ze 150km/h było.... |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
cuuube [Usunięty]
|
Wysłany: 03-04-2008, 00:28
|
|
|
Marcino napisał/a: | na 3 to pewnie ze 150km/h było.... | nie chwalac sie moje 163 kucyki popedzily na tiptroniku pod 90km/h do odciecia na drugim biegu w 3 osoby na pokladzie |
|
|
|
 |
nabassu
Forumowicz

Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-05-2008, 19:46
|
|
|
ok, odgrzeje temat. jak z dostepem do ewentualnych czesci?
co moze paść? zakladamy ze auto bedzie w automacie, bo czuje ze na manualu bym je zabil.
czy np zawiecha jest z vywilnej v6?
auto bedzie uzywane weekendowo, gdyz nie mam koniecznosci jezdzenia samochodem codziennie.
wakacje coraz blizej, chce wiedziec czego sie spodziewac.
a, czy na przespawanie grodzi jest jakas, moze nie gwarancja, ale pewnosc?
czy lepiej wywiercic te kilka dziur i poprostu przelozyc kierownice (z jakimis tam odyfikacjami). |
_________________ Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem". |
|
|
|
 |
|