Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
2 przegląd
Autor Wiadomość
Januszl200 
Forumowicz
Januszl200

Auto: Mitsubishi L200
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 132
Skąd: Wrocław
Wysłany: 08-07-2008, 07:58   

Filtrów przecwpyłkowych nie montują fabrycznie bo w tych wozach wymiana byłaby bardzo częsta. Producent przewiduje eksploatację L200 w cięższych warunkach drogowych niż te w jakich koledzy je traktują. Może jednak się mylę :arrow: fabryczne opony jakie są zakładane sugerują, że poruszać się można raczej po drogach utwardzonych (co jednak nie oznacza, że nie polnych o dużym zapyleniu). Mimo wszystko dajcie znać jak szybko musieliście wymienić filtry (może jednak warto się fatygować) :?
 
 
elili
[Usunięty]

Wysłany: 02-08-2008, 20:41   

Założyłem :ANAL:

elili napisał/a:
skoro serwis nie chce zarobić - to bez łaski.
:butthead:

Posłuchałem Herkulesa:
Herkules13 napisał/a:
U mnie umieścili mi go za schowkiem od strony pasażera.
Musisz pozdejmować plastiki i zobaczyć jak to wygląda.

kupiłem filtr CUK 2231 firmy MANN FILTER a w środku instrukcja montażu :!:
do L200 ( a także do Grandisa, Lancera VII i Outlandera I).
Nawet fotek nie muszę wklejać bo instrukcja czytelna.
Żeby śmieszniej było, to na okładce napisali: 18 min.
I tyle to zajęło :P

Krótko (dla tych, którzy podchodzą do tego filtra z obawą, tak jak ja :oops: ):
potrzebne dwa wkręty, nóż do tapet;
otwieramy schowek, odkręcamy wkręty dookoła, wyjmujemy plastik maskujący brzegi schowka, rozłączamy złączkę do poduszki (stacyjka wyłączona), schowek daje się odchylić całkiem na dół, wycinamy nożem do tapet zaślepkę, wkładamy filtr, przykręcamy go dwoma blachowkrętami, montujemy w kolejności odwrotnej do demontażu.
Na prawdę 18 minut :!: :!:

I w końcu szyba od środka przestaje się brudzić.
 
 
namotore 
Mitsumaniak
ach


Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 730
Skąd: EL
Wysłany: 03-08-2008, 11:39   

no to moze teraz serwisy przeczytaja i sie naucza ? :D
 
 
elili
[Usunięty]

Wysłany: 03-08-2008, 17:50   

namotore napisał/a:
no to moze teraz serwisy przeczytaja i sie naucza ? :D

Teraz to bez łaski :mrgreen:
 
 
robitom1
[Usunięty]

Wysłany: 30-08-2008, 12:59   

Elli, idąc za twoim przykładem zamontowałem dzisiaj ten filtr kabinowy MANN-FILTER CUK2231. Montaż prosty, aczkolwiek instrukcja z opakowania z kilkoma błędami. Zobaczymy jak się będzie sprawował, mam nadzieję na mniejszą ilość kurzu na desce rozdzielczej i szybie :wink:
 
 
elili
[Usunięty]

Wysłany: 30-08-2008, 16:40   

robitom1 napisał/a:
mam nadzieję na mniejszą ilość kurzu na desce rozdzielczej i szybie :wink:

Szyba zdecydowanie mniej się kurzy od środka. :lol:
I można jechać w kolumnie szutrami: sprawdzone na Transpolonii (1600 km; prawie wszystko :P poza asfaltem).
Jestem ciekawy Twojej oceny.
 
 
Rafiki
[Usunięty]

Wysłany: 02-09-2008, 10:59   

Witam,
Zamontowałem ten filtr w zeszłym tygodniu. I już wiem, że kurzu na desce rozdzielczej jest zdecydowanie mniej. :)
Montaż faktycznie nieco odbiega od tego w instrukcji:
- do odkręcenia jest 5 śrub, a nie 4,
- nie znalazłem nic o konieczności wycięcia zaślepki (tu: Elli wielkie dzięki za skróconą instrukcję obsługi).
Pozdrawiam
 
 
robitom1
[Usunięty]

Wysłany: 02-09-2008, 23:47   

elili napisał/a:
Jestem ciekawy Twojej oceny.

No, dzisiaj pojeździłem "zapyziałymi" drogami. Faktycznie na szybie i desce zero kurzu. Poprzednio, bez filtra na desce po takiej jeździe była już warstwa pyłu. Jestem bardzo zadowolony. Sprawuje się wyśmienicie. Ciekaw jestem, dlaczego nie montują tego filtra seryjnie.
Elili, podziękowania za "przetarcie szlaku" :D
 
 
namotore 
Mitsumaniak
ach


Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 730
Skąd: EL
Wysłany: 03-09-2008, 07:33   

z oszczednosci. Ciekawe jak z trwaloscia filtra. Kwestia podejscia czy latwiej pyl scierac z deski i szyby, pluc czy bawic sie z filtrem :mrgreen:
--------
p.s. montowaliscie zwykly czy ten aktywny z weglem?
 
 
Rafiki
[Usunięty]

Wysłany: 03-09-2008, 13:04   

Ja mam z węglem aktywnym.
Szczerze mówiąc nawet nie wiedziałem, że są inne.
 
 
namotore 
Mitsumaniak
ach


Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 730
Skąd: EL
Wysłany: 03-09-2008, 13:12   

tez chyba sobie zamontuje bo mnie po ostatnich wypadach w piasek gardlo drapie :lol:
p.s.jaki byl u Was szanowni koledzy koszt drugiego przegladu (calkowity z plynami eksploatacyjnymi) dzieki za odpowiedz 8)
_________________
nam
 
 
zbyniek 
Nowy Forumowicz


Auto: L200
Dołączył: 11 Maj 2008
Posty: 16
Skąd: śląsk
Wysłany: 23-09-2008, 14:11   

Wracając do tematu postu.
Czy w ramach 2 przeglądu należy regulować zawory, czy nie. Dwa serwisy, dwa różne zakresy przeglądu. Jedni twierdzą, że trzeba regulować, silnik po regulacji o wiele ciszej pracuje, mniej pali... A jak jaka jest prawda ?
Podpowiedzcie coś.
 
 
Hiszpan 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II Int+ Honda ST1100
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 1564
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 23-09-2008, 14:51   

Wykaz prac serwisowych przy kolejnych przeglądach powinien być zamieszczony w książce serwisowej. Inną sprawą jest robienie rzeczy, które "wyjdą" przy okazji przeglądu.
_________________
Pewien motocyklista z Tarnowa do policjanta: Paaanie! Diabeł mnie opętał...
Staram się pisać poprawnie po polsku
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw zniży Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.

 
 
 
HugoOrmo 
Forumowicz
Was? Kielbasa i Kwas


Auto: L200 '07 Chip 167KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 460
Skąd: Frei Stadt Danzig
Wysłany: 23-09-2008, 16:32   

Teoretycznie co 40kkm nalezy dokonac regulacji zaworow z tym ze nie kazdy serwis chetnie do tego podchodzi bo to duzo pracy i to dosc skomplikowanej - porownujac ze std sprawdzeniem cisnienia w oponach...inna sprawa sa koszty...regulacja zaworow wiaze sie z wymiana uszczelek i duza liczba godzin roboczych przez co nie kazdy klient chce dokonac regulacji...

Ja w swoim autku mialem regulacje i bylem/jestem zadowolony...

pzdr
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-09-2008, 19:12   

zbyniek napisał/a:
Czy w ramach 2 przeglądu należy regulować zawory, czy nie
Proponuje spojrzec do ksiazeczki serwisowej. Tam powinno byc na poczatku napisane co i kiedy powinno sie robic. Mozna oczywiscie ignorowac zalecenia ale przeprowadzanie czynnosci serwisowych zgodnie z wpisem pomoze przy pozniejszym uplynnieniu auta a na pewno wplynie na bezawaryjnosc.
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.