Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA5A] Popychacze hydrauliczne
Autor Wiadomość
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 09-01-2010, 14:37   

Czerwien napisał/a:

Ktoś pewnie zmieniał :D

Nie pisalbym wtedy o przebiegu...

Co do oleju... To czy aby w tych silnikach nie wolno lac mineralnego?
 
 
kartomaniak gti 
Forumowicz
stary kartingowiec


Auto: CA5A ,Corsa B, Star 28 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 1073
Skąd: wrocław
Wysłany: 09-01-2010, 14:51   

generalnie nie wolno... mineralny zalałem jak docierałem motor
_________________

 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 09-01-2010, 15:09   

generalnie to producent zaleca olej wzgledem strefy klimatycznej i wedle instrukcji obslugi optymalny olej to 10W40 dla naszego klimatu, inaczej ma zas sie sprawa w serwisach, gdzie znajomy serwisuje swojego Mitasubishi i ma juz przebieg okolo 220tys i tam nadal leja mu pełny syntetyk od nowości
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 09-01-2010, 16:28   

ja powtarzalem juz wielokrotnie, ale w swoim galu przy przebiegu 300tkm ciagle leje pelen syntetyk (samochod nigdy nie mial zalanego innego oleju ) , i nie notuje zuzycia oleju :)
 
 
pyjte 
Mitsumaniak
Klaun Szyderca


Auto: demo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 556
Skąd: Bojtom.
Wysłany: 09-01-2010, 16:41   

robertdg napisał/a:
Mitasubishi i ma juz przebieg okolo 220tys i tam nadal leja mu pełny syntetyk od nowośc
Ja mam 238 i nadal latam na pełnym :mrgreen:
_________________
Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi.
 
 
Czerwien
[Usunięty]

Wysłany: 09-01-2010, 19:45   

pyjte napisał/a:
Ja mam 238 i nadal latam na pełnym

Ale 10W40 Motul:)

Wracając do moego pytania-czy powodem stukania może być wyrobiony "piesek" trzymający popychacz?:)
 
 
czarnuch23 
Mitsumaniak
Jaszczomp:>


Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 771
Skąd: WAWA
Wysłany: 09-01-2010, 21:36   

wyrobiony na zaworze? Ogulniejest to mozliwe ale musial by byc mocno uszkodzony. Ciezko mi uwierzyc ze udalo ci sie zniszczyc pieska a nie popychacz.... szybciej wyrabia sie glowka popychacza.
_________________
http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 09-01-2010, 22:24   

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=45792
Warto przeczytać cały temat.
 
 
Czerwien
[Usunięty]

Wysłany: 09-01-2010, 22:50   

Czytałem już dawno:)
Dziś wyjąłem trzy podejrzane popychacze i wsadziłem-zobaczymy czy to coś pomoże:)
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 05-10-2010, 01:23   

czarnuch23 napisał/a:
igielka otwiersz zaworek od gory w popychaczu i jakims syfem (do gaznikow wel innym na eterze) pluczesz caly mechanizm sciskajac i obracajac popychaczem pozniej z boczku tym czyscidelkiem w otworek i to samo i tak az do momentu gdy przestanie syf wyplywac z popychacza:) X 16 + wyczyszczenie magistrali olejowej tym czyscidlem i szmatka :) czekamy az odparuje i skladamy.

jak to sciskajac i obracajac ??? moje nie daja sie scisnac rekami :|
hmmm i jak to składamy mam rozebrac popychacz czy co :o
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
kartomaniak gti 
Forumowicz
stary kartingowiec


Auto: CA5A ,Corsa B, Star 28 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 1073
Skąd: wrocław
Wysłany: 05-10-2010, 09:14   

jeśli dałeś głowice do sprawdzenia to prawdobodobnie w warsztacie już Ci wycisnęli olej z nich :)
_________________

 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 05-10-2010, 09:40   

kartomaniak gti napisał/a:
jeśli dałeś głowice do sprawdzenia to prawdobodobnie w warsztacie już Ci wycisnęli olej z nich :)

nie nie.... dałem do sprawdzenia juz bez wałków i popychaczy :wink:
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Czerwien
[Usunięty]

Wysłany: 05-10-2010, 12:45   

rosomak1983 napisał/a:
jak to sciskajac i obracajac ??? moje nie daja sie scisnac rekami

Boże :D
Wkładasz popychacz do ropy,przez górną dziurkę wciskasz rozłożony spinacz(wtedy da się bez użycia siły ścisnąć popychacz),patrzysz jak wylatują bąbelki a gdy przestaną montujesz go na swoje miejsce.
Wuala :D
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 05-10-2010, 15:57   

juz rozkminiłem bo za płytko wsadzałem ta rurke, teraz po głebokiej mocnej penetracji :D popychacze daja sie sciskać. :P :P :P
Najpierw psikam do srodka WD 40 jutro przeczyszcze ropa. troche syfu wypłyneło popychacze nie zacinaja sie ale stawiaja opór. Bedzie cos z nich ????
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 05-10-2010, 16:59   

rosomak1983 napisał/a:
popychacze nie zacinaja sie ale stawiaja opór
To dobrze. Jak nie idzie go napompować tak aby był sztywny to jest zużyty i do wymiany.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.