Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.6] Spalanie gazu w sekwencji
Autor Wiadomość
koniu 
Forumowicz
Koniu

Auto: Carisma1.6 16V gr.99/00 Lift
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Paź 2011
Posty: 52
Skąd: Sejny
Wysłany: 13-11-2011, 22:49   

Mój zestaw to sterownik STAG 4 reduktor Tomasetto T09 chyba ALASKA gazownik mówił, że to dobra firma i model i że znikomy ich procent oddawany jest na gwarancje :) , wtryski OMVL Dream XXI REG FAST 3 ohm butla montowana w kole 44 litry ma zmieścić do 35 l gazu trochę wystaje. Czy to dobra kombinacja powiedzcie sami bo nie mam pojęcia.
 
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 14-11-2011, 10:48   

Reduktor po mojemu za mały.
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
koniu 
Forumowicz
Koniu

Auto: Carisma1.6 16V gr.99/00 Lift
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Paź 2011
Posty: 52
Skąd: Sejny
Wysłany: 14-11-2011, 12:52   

Nie mam powodów do narzekań. Czym się może objawiać za mały reduktor, może jest kilka typów tego reduktora ...
 
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 14-11-2011, 16:02   

Alaska jest jedna.
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
M@teusz607 
Forumowicz
M@teusz607

Auto: Honda Accord CL7 2.0 i-VTEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 198
Skąd: Radzyń Podlaski
Wysłany: 15-11-2011, 19:55   

tomicarisma napisał/a:
Ja posiadam 1,6 CARI z '99r. 90KM z instalką STAG-300 i bardzo sobie ją chwalę. Pali 8,5-9l gazu na 100km w mieszanym cyklu i nie ma z tym problemu, a jak zatankujesz na "szitowskiej" stacji to każda instalka Ci przerwie. Polecam tę sekwencję.

nie powiedział bym, zły gaz to więcej spali, ale dynamiki JA nie odczuwam żeby gorzej cari szła

[ Dodano: 15-11-2011, 19:59 ]
koniu napisał/a:
Nie mam powodów do narzekań. Czym się może objawiać za mały reduktor, może jest kilka typów tego reduktora ...

niema odpowiedniej wydajności odparowania gazu- mniejsza moc na wyższych obrotach- tam gdzie spalanie większe, na niższych tego nie odczujesz
 
 
koniu 
Forumowicz
Koniu

Auto: Carisma1.6 16V gr.99/00 Lift
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Paź 2011
Posty: 52
Skąd: Sejny
Wysłany: 16-11-2011, 09:23   

Skuszę się na sprawdzenie tego (porównanie gaz/benzyna) nie odczułem różnicy narazie. Zdam relację niedługo, możliwe że dzisiaj będzie pierwsze tankowanie to także dam znać jak te sprawy u mnie wyglądają.
 
 
 
szuwar 
Mitsumaniak


Auto: Wiking
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 2655
Skąd: Koszalin
Wysłany: 16-11-2011, 09:29   

mam instalację firmowaną przez AG (wtryski - Valtec, reduktor - AG, jednostka sterująca - Compact) - jestem bardzo zadowolony, zero problemów od instalacji i dziwnych objawów. Pali tak jak sygnaturka wskazuje z motostat 9,5 przy normalnej jeździe, trochę szybciej to 10, max 10,5
_________________
VOLVO S80 T6 AWD
 
 
koniu 
Forumowicz
Koniu

Auto: Carisma1.6 16V gr.99/00 Lift
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Paź 2011
Posty: 52
Skąd: Sejny
Wysłany: 19-11-2011, 12:13   

wczoraj pierwsze tankowanie i 9 l/100 50% w mieście spokojnej jazdy 50% trasa do 110 km/h
 
 
 
M@teusz607 
Forumowicz
M@teusz607

Auto: Honda Accord CL7 2.0 i-VTEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 198
Skąd: Radzyń Podlaski
Wysłany: 19-11-2011, 21:21   

u mnie 9,3/100km 40% miasto 60% trasa też do 110km/h jazda dosyć dynamiczna, zmiana biegu przy 3k rpm opony 195/55, teraz mam zimowe 175/65 bodajże to spalanie ~0,6l/100 mniej (węższa opona- mniejszy opór) liczone po odjęciu kilometrów na rozgrzanie na benzynie
 
 
kamir 
Mitsumaniak
TK


Auto: Carisma GLX 1.8 SOHC+LPG '96r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 727
Skąd: Kielce
Wysłany: 21-11-2011, 19:01   

Odkąd założyłem gaz ( silnik 1834 ccm ) w kwietniu przejechałem 9 kkm, średnie spalanie widać w ikonie pod wpisem.
_________________

Pozdrawiam
Kamir

 
 
 
koniu 
Forumowicz
Koniu

Auto: Carisma1.6 16V gr.99/00 Lift
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Paź 2011
Posty: 52
Skąd: Sejny
Wysłany: 21-11-2011, 22:54   

Suwałki - Giżycko - Sejny i coś tam jeszcze w sumie 380 km był jeszcze więcej ale odjąłem 9 km od przebiegu bo zawsze parę się przejedzie zanim się zagrzeje na dokładnie 30 litrach gazu :) 7.9 l gazu na 100 km rewelka jak dla mnie. Koszt przejechania 100 km to jakieś 20 zł :D
 
 
 
M@teusz607 
Forumowicz
M@teusz607

Auto: Honda Accord CL7 2.0 i-VTEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 198
Skąd: Radzyń Podlaski
Wysłany: 22-11-2011, 00:47   

koniu napisał/a:
7.9 l gazu na 100 km rewelka jak dla mnie
na trasie poniżej 8 nie problem, mi nawet udało się przy 85% trasa 15% miasto zejść do >>>6,8litra/100KM<<< w 3 dni ~350 km, odcinek na rozgrzanie jechany na benzynie odliczony +/- 200 metrów. Ale taka jazda żadnej przyjemności nie daje (no może poza tą przy tankowaniu :P ale to trwa tylko chwilę :) )

PS. jak silnik dostaje za mało gazu w stosunku do powietrza to rośnie temp. spalania co nie jest dobre. Gdy załącza się tryb eco GDI (jakaś zielona kontrolka) to podobno właśnie zmniejsza ilość paliwa w stosunku do powietrza- czyli gazu też powinno się tyczyć. Tak to działa? czy może na LPG to jest jakoś zablokowane?
_________________
LPG- Stag 300 Premium+AC R01+Hana 2000
 
 
kamir 
Mitsumaniak
TK


Auto: Carisma GLX 1.8 SOHC+LPG '96r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 727
Skąd: Kielce
Wysłany: 22-11-2011, 09:03   

M@teusz607, ECO GDI jest tylko w silnikach GDI i to jeszcze nie we wszystkich...
A jak wiadomo GDI + LPG w Polsce nie bardzo idą w parze... :D
_________________

Pozdrawiam
Kamir

 
 
 
M@teusz607 
Forumowicz
M@teusz607

Auto: Honda Accord CL7 2.0 i-VTEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 198
Skąd: Radzyń Podlaski
Wysłany: 26-11-2011, 21:32   

no dobra- zakładam LPI :P bezpośredni wtrysk gazu w fazie ciekłej i śmiga, tylko ciekawi mnie fakt temperatury spalania w trybie ECO. Pytanie czysto teoretyczne :)
 
 
lukaszpl 
Mitsumaniak
..::Grim Reaper::..


Auto: Carisma GDI LX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 178
Skąd: LDZ
Wysłany: 27-11-2011, 03:21   

Ale tryb ECO posiada tylko GDI co już zostało napisane. Użytkownik się tym nie martwi, tym się martwi komputer silnika.
_________________
Carisma GDI LX '98 125KM - srebrna strzała
Colt GLXi 1.6 16V '95 113KM - biały miś R.I.P. :(

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.