Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Colt 1,6 CA0 - jak go usprawnić?
Autor Wiadomość
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-03-2009, 00:29   

jeden użytkownik forum mial planowaną głowice, bo musiał, cos tam sie po prostu zepsuło. Potem wiem ze jeździł całkiem normlanie, tzn normlanie tankował itd itd, a przyrostu mocy nie zauważył.

ale odrazu mowie: nie wiem, czy są różnice w tym "jak bardzo" splanujemy głowice, czy mozna lepiej/gorzej itp
 
 
 
ictus 
Forumowicz
fotopstryk


Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 379
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 01-03-2009, 09:05   

tyle ze "planowanie" 0,7 mm to w niektorych samochodach da sie zrobic uszczelka
a kucie pod takie planowanie... hmmm... no mozna zakladac kask i ochroniacze do siedzenia przed tv... bedzie bezpieczniej... tylko jaki to ma sens??
 
 
 
COLTER80
[Usunięty]

Wysłany: 01-03-2009, 10:54   

Czyli może się okazać, że 0,5 w Colcie 1.6 16V niczego nie zmieni.
Wcześniej, chyba nawet na tym forum wyczytałem, że tej głowicy nie planuje się bo już nie ma z czego zbierać.
Mam taki plan; 0,5-0,7 +wałekGT + ecumaster.
 
 
ictus 
Forumowicz
fotopstryk


Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 379
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 01-03-2009, 11:05   

a nie prosciej spytac czlowieka ktory ci to bedzie stroil niz "internetowych teoretykow" ? :D
 
 
 
COLTER80
[Usunięty]

Wysłany: 01-03-2009, 17:26   

silnik taki stary a tu mało ludzi jeżdżących zdłubanymi 1.6

Stroiciel tylko stroi, wiem, że się da wystroić za pomocą ecumastera ale nie wiem jaki będzie przyrost mocy po samym splanowaniu i po splanowaniu w połączeniu z wałkiem.
 
 
czarnuch23 
Mitsumaniak
Jaszczomp:>


Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 771
Skąd: WAWA
Wysłany: 01-03-2009, 18:40   

ja mam 120koni z 1.6 teoretycznie jest cos dlubniete ale co? trudno powiedziec...
moje dlubanie polega na zmianie silnika na mocniejszy.....
juz sobie czeka 1.8 z pelna wiazka i ecu. Bedzie cieplej zostanie dozbrojony i wlozony....
Kazdy ma swoja droge :) ale da sie osiagnac z 1.6 duzo mocy :D znam historie jednego 1.6 380KM na seryjnym bloku ..... kwestia zaciecia (koszt czesci szacowany na 17k)
_________________
http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23
 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 01-03-2009, 18:52   

czarnuch23 napisał/a:
znam historie jednego 1.6 380KM na seryjnym bloku
czarnuch23, z tego co widzę piszesz tutaj o różnych mega-konstrukcjach 1.6 i mocy 200+. Może podziel się linkami do tych informacji bądź jakimiś fotkami. Daj każdemu możliwość zaobserwowania takiego potwora.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
COLTER80
[Usunięty]

Wysłany: 01-03-2009, 19:01   

Cytat:
ja mam 120koni z 1.6 teoretycznie jest cos dlubniete ale co? trudno powiedziec...

Dolot i wydech masz seryjny ?
Na 98 jeździsz ?
Mogę Cię poprosić o wykres?
Bardzo mnie ciekawi przebieg, chciałem porównać do mojego wykresu.
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 01-03-2009, 19:04   

MARCIN--Ibiza napisał/a:
Mogę Cię poprosić o wykres?


http://img2.putfile.com/main/12/35117373189.jpg
http://img2.putfile.com/main/12/35117373183.jpg
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
czarnuch23 
Mitsumaniak
Jaszczomp:>


Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 771
Skąd: WAWA
Wysłany: 01-03-2009, 20:46   

Spedzilem 2 lata przewalajac internet do gory nogami (australia japonia USA i wiele wiele innych) i trafilem na ludzi ktorzy wiedza co robic z autami :D

Wspomniany colt wyglada tak:
Silnik 1.6 :
Glowica 1.8T 4g93 sportowana
Powiekszone turbo od GSR
obrobiony blok (z tego co zrozumialem ma dodatkowe 4 kanaly olejowe)
kute tloki JE o niskiej kompresji (wraz z 1.5mm stalowa uszczelka 8.0/1)
kuty wal
Kute korbowody
podstawa walu i same korbowody skrecone srubami ARP
glowica na szpilkach ARP
Panewki ACL
zmodyfikowana pompa oleju
intercooler evo7
wtryskiwacze od evo 3 (550)
to taki szybki opis tego miska.
Skrzynia od GTi zmienione glowne przelozenie i dodane LSD

Jak forum wstanie pokaze to cacko... teraz niestety lezy serwer....

CO do mojego auta seryjny wydech i dolot...
nigdy nie skalecze auta zadnym wymyslem w stylu "sportowego filtra"
ani dolotami projektowanymi w domu przy piwie.....
Jestem zdania ze dobry tuning zaczyna sie od projektu, pozniej kasa na niego a na koncu zabawa.....
ja swoj projekt zmienilem 3 razy:) az pozostale ten nad ktorym pracuje i puki co wydaje na niego spore pieniadze i spedzam sporo czasu szukajac kolejnych czesci :)
(jak do tej pory czesci plyna juz z australii....)
_________________
http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23
 
 
 
COLTER80
[Usunięty]

Wysłany: 01-03-2009, 22:46   

Dobry dolot to nie jest chyba kaleczenie silnika, to samo wydech
jeśli AFR jest odpowiedni w całym zakresie to nic nie szkodzi sinikowi

Masz 120KM ale tylko w lekkim skoku przy czym przebieg momentu obrotowego nie jest jakiś super. Fajnie Tobie kręci do 6900.
Bawiłeś się G-TECHEM ?
 
 
czarnuch23 
Mitsumaniak
Jaszczomp:>


Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 771
Skąd: WAWA
Wysłany: 01-03-2009, 23:29   

nie bawilem sie niczym przy tym silniku :)
moj kolejny silnik to bedzie zabawka:) jesli starczy mi pieniedzy na moj projekt i ten samochod wyjedzie na ulice bedzie to wilk w owczej skorze:)
To co mam w tej chwili wystarczylo mi do zabawy :) przebig momentu oze byc sporo odbiegajacy od rzeczywistosci bo po dochodzeniu czemu tamalo wyszlo wyjelem filtr powietrza ktory niestety byl tak zapchany ze cudem ten silnik mial czym oddychac :)
Teraz juz szkoda mi kasy na badanie i wykresy... jak zrobie moje nowe niunio napewno pokaze co mozna zrobic z 1.8 (moge zdradzic ze celuje w moc okolo 200koni na poczatek)
_________________
http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23
 
 
 
ictus 
Forumowicz
fotopstryk


Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 379
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 02-03-2009, 09:29   

czarnuch23 napisał/a:
Skrzynia od GTi zmienione glowne przelozenie i dodane LSD

cos wiecej na ten temat??? ktorsze przelozenie??? szpera z czego???
 
 
 
czarnuch23 
Mitsumaniak
Jaszczomp:>


Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 771
Skąd: WAWA
Wysłany: 02-03-2009, 10:20   

napisane tylko bylo ze krotsze glowne zeby mial wiecej mocy na start LSD ze skrzyni evo3 jak to wpasowali tego juz nie napisali :)
_________________
http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23
 
 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 02-03-2009, 10:57   

cytaty rafamalka z Coltmani:
Cytat:
Uturobione 4g92 z Olsztyna - jednak się da!
Jednak się da. Wg właściciela moc podniesiona do około 170-190KM. Na 2 biegu dochodzi do 120km/h Very Happy Koszt założenia - 8000zł

Fabryczne sprzęgło niestety nie wytrzymało. Ciągnie do 4000, a potem nic. Jednak i tak czuć moc
Doładowanie 0,45 Bara. Więcej nie pamiętam. Właśiciel miał się zarejestrować u nas na forum i trochę opowiedzeć.




Więcej zdjęć i info tutaj:
http://www.coltmania.fora...ie-da,6231.html
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.