Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wibracje w kabinie / poduszki pod silnikiem ?
Autor Wiadomość
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 21-03-2009, 13:19   

h4 napisał/a:
mi trzesie w trakcie postoju a nie jazdy
mi tez trzęsło na postoju....
Drugaopcja to alternator/łozysko alternatora albo cos na paskach....
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
h4
[Usunięty]

Wysłany: 21-03-2009, 14:59   

jakiś tam alternatorek nie bedzie mial takich wibracji ze malo kolpaki nie spadną. chyba nie widzisz rangi problemu
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 21-03-2009, 15:50   

h4 napisał/a:
TRAGEDIA. jest gorzej niz bylo. cale auto lata lacznie z kolpakami i tablicami.
Należy poluzować wszystkie śruby od poduszek, poszarpać silnikiem we wszystkie strony i wtedy wszystko podokręcać.

[ Dodano: 21-03-2009, 15:53 ]
rosomak1983 napisał/a:
Drugaopcja to alternator/łozysko alternatora albo cos na paskach....
Słusznie. Pasek nie piszczy przy odpalaniu zimnego silnika? Może być luźny lub zużyty i gdy włączymy więcej odbiorników prądu, alternator oczywiście ciężej się obraca, a pasek się zaczyna ślizgać i w efekcie drży nadwozie z powodu zbyt niskiego napięcia ładowania. Prawdopodobnie mam to w Maździe.
h4 napisał/a:
jakiś tam alternatorek nie bedzie mial takich wibracji
Raczej koledze rosomak1983 nie o to chodziło, tylko mniej więcej o to co napisałem wyżej :wink:
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 21-03-2009, 17:39   

h4, kiedy regulowałes zawory??? Masz regulowane ,,ręcznie''szczelinomierzem czy hydrauliczne?
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
h4
[Usunięty]

Wysłany: 21-03-2009, 17:52   

Hugo, ustawiany był
rosomak1983, nie regulowałem, ale silnik dobrze pracuje
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 21-03-2009, 18:21   

h4, powiem tak ze od kiedy wyregulowałem POPRAWNIE zawory (konkretnie na drugim garze) silnikiem wogóle nie trzesie.

[ Dodano: 21-03-2009, 18:22 ]
h4 napisał/a:
ale silnik dobrze pracuje

jak by dobrze pracował to chyba by nie trzęsło... :wink:
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Christof
[Usunięty]

Wysłany: 25-03-2009, 15:58   

Widze ze masz podobny problem do mnie. Mi nierowno pracuje tylko na zimnym. Jak sie nagrzeje jest miodzio. Problem mam szczegolnie jak silnik osiagnie 40 stopni C i przelaczy sie na gaz wtedy obroty 3 razy spadaja do zera i sie podnosza i wszystko jest ok albo za 3 razem totalnie gasnie. Zauwazylem tez ze jesli wlacze 2 bieg i puszcze sprzeglo to samochod szarpie jedzie zwalnia, szarpniecie do przodu, jedzie znowu zwalnia i tak tez 3 razy. Jezeli miala to by byc peknieta glowica to znikal by plyn chlodzacy jak mysle, ale wszyskto jest spoko nie widac spadku oleju. nie wiem co robic pomozcie, prosze.
 
 
h4
[Usunięty]

Wysłany: 25-03-2009, 20:02   

Christof, twoj problem ma nieco inne podloze bo ja mam diesla i jak juz pisalem rosomakowi, ale do niego nie dociera :lol: to mam z wtryskiwaczami i reszta silnika wszystko OK. u mnie lezy problem w poduszkach. jutro wymieniam jeszcze raz , tym razem kupione u mozna by powiedziec fachowca.

u ciebie nie wiem co sie tam dzieje ale wychodzi na to ze paliwo nie dochodzi, albo masz filtr paliwa zawalony, albo wtryski zawalone, albo pompa paliwowa. szukaj po kolei.

[ Dodano: 26-03-2009, 18:16 ]
jakie są objawy złego ustawienia przeciwwagi na rozrządzie ??

[ Dodano: 08-04-2009, 20:26 ]
no dobra.

tak dla kogoś kto się będzie kiedyś z tym męczył:

rozrząd sprawdzony i przeciwwaga ustawiona OK.
pierwsze poduchy - czyli same wkłady były z tedgumu - rezultat: katastrofa - jeszcze gorzej niż przed wymianą (mogłem tego nie ruszać!)
drugie poduchy - już z łapami ze sklepu który jest szanowany - były to zamienniki uniparts - rezultat: katastrofa (podwójna wtopa)
trzecie poduchy - używane oryginały - niebawem wymienię i dam znać. jeśli to nie pomoże to już nie wiem co zrobię.

narazie jeżdże na tych unipartsach ponawiercanych gdzie sie da i troche to pomoglo ale i tak do bani :|

[ Dodano: 09-04-2009, 19:52 ]
dzisiaj wymieniłem trzecie poduchy - kupione od handlarza uzywanymi czesciami - wynik : REWELACJA. wszystko chodzi jak w zegarku. 8)

pomijam sprawę za twardych poduszek które ostatnio kupowałem i oddawałem, ale mój mechanik tez dal dupy. zalozyl na odwrot tylną poduche, a pytalem go 2 razy czy jest pewny ze sa dobrze zalozone. no coż, a wystarczylo zajrzec do manuala do POWER PLANT MOUNT na str.7 aby zobaczyc rozmieszczenie szczelinek w poduchach.
 
 
DanielBogusz 
Mitsumaniak
Sędzią moim jest Bóg


Auto: Space Star 1.6 Galant 2.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Sie 2009
Posty: 389
Skąd: Garwolin
Wysłany: 15-06-2010, 13:13   

Chłopaki, podłączę się do tematu...otóż przy przyspieszaniu jak i trzymaniu cały czas nogi na gazie samochód jedzie ok, to przy puszczeniu "gazu" są straszne drgania, kierownica trzęsie się jak głupia. Po wymianie sprzęgła wydaje się że jakby przy wyższych prędkościach trochę jest lepiej ale dalej czuć. :( i nie są to koła niewyważone bo wtedy zawsze trzńęsie a nie tylko przy puszczeniu nogi z gazu. pomożecie? pozdrawiam Daniel :P
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 15-06-2010, 14:31   

DanielBogusz, a sprawdz co sie dzieje jak w czasie jazdy nacisnies sprzegło czy drgania ustepuja czy nie? Oraz czy podczas postoju jak schodzi z obrotów to czy trzesie
POZDRO
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
DanielBogusz 
Mitsumaniak
Sędzią moim jest Bóg


Auto: Space Star 1.6 Galant 2.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Sie 2009
Posty: 389
Skąd: Garwolin
Wysłany: 16-06-2010, 13:12   

Rosomak Wciskałem to sprzęgło, lecz niestety objawy nie ustępują, wtedy też trzęsie mimo to. Powiem Ci, że na benzynie jadąc mniej, na LPG to już w ogóle trzęsie, gdy naciskam mocniej pedał gazu to wolniej jedzie tak jakby dopływ się zamykał, naciskając lekko przyspiesza prawie ok. nie można poszaleć na LPG... :)
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 16-06-2010, 22:45   

hmm cto kiedy w koncu trzesie jak puszczasz gaz a jak go wciskasz to juz nie???
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
DanielBogusz 
Mitsumaniak
Sędzią moim jest Bóg


Auto: Space Star 1.6 Galant 2.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Sie 2009
Posty: 389
Skąd: Garwolin
Wysłany: 17-06-2010, 08:34   

no tak, dokładnie. przyspieszając jest ok, a gdy samochód zwalnia to lekko szarpie i ma mocne drgania
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.