Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA5A] Witam prae problemów. i pytań..
Autor Wiadomość
pyjte 
Mitsumaniak
Klaun Szyderca


Auto: demo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 556
Skąd: Bojtom.
Wysłany: 04-04-2009, 15:48   

K4G3, może chcesz sprzedać zderzak przedni :D wiesz ten przed liftem jest lepszy :P , ja z checia wezme twój ! :D
gregorbu, na szczęście nasze (jego niestety nie) harpagan przetarł szlak i mniej więcej wiadomo jak to poskładać żeby było ok. Miejmy nadzieje że nie będzie to potrzebne już nikomu.
K4G3, usuń sobie ten lakier z tylnego zamka :) .
Trafić dobre gti to jak cud, więc się nie przejmuj drobnostkami ;) .
Pozdr.
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 04-04-2009, 19:35   

pyjte napisał/a:
gregorbu, na szczęście nasze (jego niestety nie) harpagan przetarł szlak i mniej więcej wiadomo jak to poskładać żeby było ok. Miejmy nadzieje że nie będzie to potrzebne już nikomu.
To niezupełnie tak. Przetarł szlak (a dokładniej rzecz ujmując przetarł Bartek dzięki Japaneze) do reanimacji dołu silnika, góra to wciąż zagadka i zakup niektórych części poza ASO graniczy niemal z cudem. Tym bardziej należy dbać o właściwą eksploatację CB5A.
 
 
czarnuch23 
Mitsumaniak
Jaszczomp:>


Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 771
Skąd: WAWA
Wysłany: 04-04-2009, 20:08   

co do nakretek zabezpieczajacych mozesz
1: wywiercic otwor nagwintowac go wkrecic srobe z nakretka nakrecona na ta srobe. Srobke kontrujesz mocno nakretka (mozesz wkrecac srobke na klej) i pozbyc sie raz na zawsze tych zabezpieczajacych nakretek skoro nie masz do nich nasadki.

2: probowac dorobic nasadke patrzac na to jak masz ulozone rowki badz wypustki(pilnik i mnustwo zabawy) i pozbyc sie znowu tych nakretek.

3: poszukac jakiegos zlodzieja kol alu :D maja zazwyczaj narzynki (cos ala nasadka na nakretke ale w srodku sa 4 albo 6 bardzo ostrych ostrzy pod katem osadzonych (tworza takjakby storzek) taka narzynke nabija sie mlotkiem na dowolna srobe i odkreca jak gdyby nigdy nic


Co do glowicy gti:
jesli bedziesz mial strzla paska i tlok zmasakruje ci glowice to nie masz ratunku.... nie ma na rynku zbyt wielu(wcale :D ) a nawet jesli tylko uszkodzisz zawory to kosz naprawy jest wysoki. Innymi slowy bardziej oplaca sie zmienic pasek rozrzadu za kilkaset zlotych z pompa wody niz ryzykowac strzal i remont za kilka tysiecy.

CO do harpagana:
TO nie byl strzal paska a obrucona panewka i zniszczony dol silnika:
Po ogledzinach guru wyszlo ze taniej i lepiej jest przeszczepic inny silnik (4g93SOHC)
niz zmieniac tloki i wal....

Ja teraz grzebie sobie w silniku gti jak mam chwile przed jego wsadzeniem do mojego colta i koszt nawet pierdolek w momencie gdy kupuje sie wszytko na raz robi sie spory :)
(puki co na plyny eksploatacyjne uszczelki i inne pierdoly poszlo 600zl) a zostal jeszcze rozrzad.....
_________________
http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23
 
 
 
SlaVkoEg
[Usunięty]

Wysłany: 04-04-2009, 21:29   

czarnuch23 napisał/a:
wywiercic otwor nagwintowac go wkrecic srobe z nakretka nakrecona na ta srobe. Srobke kontrujesz mocno nakretka (mozesz wkrecac srobke na klej) i pozbyc sie raz na zawsze tych zabezpieczajacych nakretek skoro nie masz do nich nasadki.


Jakos nie moge sobei tego wyobrazic. Wywiercic otwor? w czy? po co wkrecic srube z nakretka??
 
 
pyjte 
Mitsumaniak
Klaun Szyderca


Auto: demo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 556
Skąd: Bojtom.
Wysłany: 04-04-2009, 21:31   

a co nakrętek to jak znajdziesz umiejtnego spawacza to dospawa ci nakrętek pręt i jakoś już to się odkręci. Tylko ryzykowane bo można uszkodzić felge...
_________________
Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi.
 
 
czarnuch23 
Mitsumaniak
Jaszczomp:>


Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 771
Skąd: WAWA
Wysłany: 04-04-2009, 23:46   

chodzilo mi o wywiercenie otworu w nakretce (wszytko zalerzy od tego jak wyglada nakretka) wkrecasz srubke (najlepiej zallatwic z lewym gwintem) ktora na maksa kontrujesz nakretka w ten sposob mozesz odkrecic nakretke ze szpilki.
Przyspawanie sroby do nakretki tez jest metoda ale mysle ze jako pierwszy strzal pojechalbym do jakiegos duzego zakladu oponiarskiego gdzie maja alufelgi... bardzo mozliwe ze bez wiekszego rzezbienia odkreca zabezpieczenie....
_________________
http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23
 
 
 
pawel129
[Usunięty]

Wysłany: 05-04-2009, 17:05   

K4G3, ile dałeś za swoją sztukę i z którego roku ? Pokaż kilka fotek.
 
 
K4G3 
Forumowicz


Auto: Colt CA*A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Mar 2009
Posty: 56
Skąd: W-wa
Wysłany: 05-04-2009, 19:51   

gregorbu, za wulgaryzmy przepraszam czasem nieświadomie piszę..
W sumie racja że wygląda na nowy nie znaczy że jest nowy ale byłem dziś u "Maretzky85" zajrzał pod maskę fachowiec :) i jest trochę roboty sprzęgło, rozrząd, olej wymienić przy okazji świece.. z drzwiami poradził mi do blacharza i tak zrobię zwłaszcza ze mam brata blacharza w salonie volvo :D

z szybą spróbujemy jak kupie mechanizm bo sama linkę chyba ciężej wymienić ?

SlaVkoEg, co prawda to prawda :) lepiej dmuchać na zimne..

pyjte, heh.. nie no raczej zostanę przy swoim i po co usuwać lakier z zamka??
jak uzbieram trochę więcej kasy przemaluje go na Black perl :D

czarnuch23, spojrzeliśmy na te zabezpieczenia do kół pasuje 12 Kątna nasadowa 19 jest lekko za duża 18 powinna złapać.. ale ich nie produkują :? więc dzięki za rady :P
i racja jak chce się wszystko na raz robić to koszy są duże...

pawel129,
tu są 2 zdjęcia jakie mam dałem za niego 7tyś z dojazdami i wyżywieniem ekipy 7,5 tyska :) ale racja za taki ślinik i zawieszenie warto było zapłacić tyle

http://img27.imageshack.us/gal.php?g=snc00159.jpg
 
 
Misiek :) 
Mitsumaniak
Pan Misio


Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 2954
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-04-2009, 20:04   

może lekko spolerować lakier się ożywi... wygląda lekko zużyty
_________________
kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany

08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 
 
K4G3 
Forumowicz


Auto: Colt CA*A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Mar 2009
Posty: 56
Skąd: W-wa
Wysłany: 05-04-2009, 20:10   

właśnie chce go oddać na polerkę niebawem.. i tak te foty są przed umyciem, wiec jest brudny
 
 
pawel129
[Usunięty]

Wysłany: 06-04-2009, 23:25   

K4G3, yyy.... w Lublinie może go kupiłes ? :D
 
 
kartomaniak gti 
Forumowicz
stary kartingowiec


Auto: CA5A ,Corsa B, Star 28 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 1073
Skąd: wrocław
Wysłany: 06-04-2009, 23:43   

K4G3 napisał/a:
właśnie chce go oddać na polerkę niebawem.. i tak te foty są przed umyciem, wiec jest brudny


kup sobie paste polerską....i sam możesz sie tym zając :) mnie polerowanie colta wyniosło dokładnie 8zł
_________________

 
 
 
K4G3 
Forumowicz


Auto: Colt CA*A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Mar 2009
Posty: 56
Skąd: W-wa
Wysłany: 07-04-2009, 15:49   

pawel129, tak w lublinie a Ty z Lubilina?

kartomaniak gti, chyba tak zrobię i z kumplami zrzucamy się na maszynkę do polerki :)

i mam małe problemy z cłem...
_________________
Spes.. una hominem nec morte relinquit...
 
 
SlaVkoEg
[Usunięty]

Wysłany: 07-04-2009, 16:14   

K4G3 napisał/a:
kartomaniak gti, chyba tak zrobię i z kumplami zrzucamy się na maszynkę do polerki :)


dobra sprawa z ta maszynka, tez myslalem nad kupnem, ale trzeba nia umiec polerowac bo w niedoswiadczonych rekach moze ona spowodowac wiecej zlego niz dobrego ;)
 
 
K4G3 
Forumowicz


Auto: Colt CA*A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Mar 2009
Posty: 56
Skąd: W-wa
Wysłany: 07-04-2009, 17:16   

no tak dlatego będziemy uczyć się na starej bemce rekinie :) co z teggo bedize niedługo sie okaże
_________________
Spes.. una hominem nec morte relinquit...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.