Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Nowy LAncer w dieslu
Autor Wiadomość
tojaro 
Forumowicz

Auto: Lancer Sportback 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2009
Posty: 58
Skąd: Toruń
Wysłany: 07-06-2009, 00:15   

Kupiłem bo... mi się spodobał. I lepiej jeździł niż Mazda 3 i Leon. Ale czasami na forum za dużo onanizmu. Zawsze miałem benzynę "w sercu" ale czym wy ludziska wcześniej jeździliście, to ja nie wiem :) Mi jego konie są potrzebne na trasie, no ale w mieście i na niskich biegach... no ale co ja tam mogę wiedzieć, mi buczy a wam mruczy. Na szczęście mi wóz służy do jeżdżenia a nie słuchania.

[ Dodano: 07-06-2009, 00:26 ]
gzesiolek zrobiłem sobie psychoanalizę i wyszło, że... ostatnio wąchałem Evo X :rolleyes: - może dlatego mój Misiek dla mnie już tylko buczy, tak, to dlatego moje nastawienie - wszystko już jasne.
 
 
gzesiolek 
Forumowicz


Auto: Mazda 6 GJ 2.5 AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 2698
Skąd: Kraków
Wysłany: 07-06-2009, 01:12   

tojaro napisał/a:
ale czym wy ludziska wcześniej jeździliście

13lat w Hondzie Civic 90KM (niezniszczalny silniczek, krecacy sie do 6,5k rpm i posiadajacy bardzo mocne 90KM), w robocie Lanos 105KM?, Seicento 55KM?, Civic 140KM,
no a teraz prywatnie Lancer 109KM a w robocie czasem ten 143KM (tutaj mam rywalizacje bardzo podobnych aut Civic 4D 140KM vs Lancer 4D 143KM)...

sorki tojaro, tak jak juz pisalem, wiem ze niepotrzebnie komentnalem, ale z drugiej strony to nie ja zgeneralizowalem, ze wszyscy przyznaja ze Lancer to mul...
moze i jest w tym cos z onanizmu, ale mi sie odglos Lancerka bardziej podoba niz Civica (mowie o tych nowych 1,8), nie nazywam tego mruczeniem, ale buczeniem tym bardziej nie... po prostu wchodzi na obrotki a mi sie wydziela troche hormonu radosci (tak apropo onanizmu :P ) Dla mnie to jedno i drugie to calkiem przyjemne w prowadzeniu i dynamice autka i do szczescia wiecej nie potrzebuje... moze po prostu jestem malo wymagajacy... choc Evo sam bym potestowal, ale by mnie moja kochana zonka z domu wyrzucila, albo bym musial sam jakis odwiert i rafinerie postawic ;)

z drugiej strony EvoX to ma dopiero brzydki odglos silnika :P jak taki ostatnio z pogarda harknal przy dodaniu gazu pewnej audicy ktora zwlekala z ustapieniem lewego pasa na gierkowce to az wyobrazilem sobie "spluniecie z pogarda" no i chwile pozniej Evo zniknal z horyzontu :D
_________________
Był: Mitsubishi Lancer 1.5 MT Invite 2008
Jest: Mazda 6 2.5 AT SkyPassion Kombi FL 2015


 
 
 
Realista 
Forumowicz
Realista


Auto: Lancer Sportback 2.0 Diesel
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 87
Skąd: Chorzów
Wysłany: 09-10-2009, 09:26   

Użytkuję Diesla w SB więc powiem tak:
- spalanie przyzwoite
- na wyższych biegach czyli 4, 5, 6 na trasie cichutki
- na niższych biegach stanowczo za głośny, a do tego jego dźwięk jest delikatnie mówiąc nieprzyjemny
- kultura pracy sinika niska może dlatego że jest to jeszcze silnik na pompo wtryskiwaczach konstrukcji VW
- dochodzi w dieslu DPF czyli dopalacz cząstek stałych, który niestety przy złej eksploatacji zwłaszcza przy jeździe po mieście z niskimi obrotami i braku porządnego nagrzewania silnika przez dłuższy czas, się po prostu zatyka. Czyszczenie, a raczej cała procedura czyszczenia wymagająca próby drogowej z użyciem testera elektroniki jest długotrwała. Spędziłęm w serwisie 5 godzin zanim mi to zrobili. Na razie na gwarancji, ale nie wiem jak do tego podejdą po jej upływie.
Teraz już odpowiednio naciskam na gaz i drugi raz już się nie zatkał.

Na innym wątku na formu przeczytałem, że głowice w silniku 2.0 lubią pękać. U mnie na razie spokój w tym temacie, ale mam dopiero 30 kkm. Zobaczymy.
_________________
Realista
 
 
kaeres
[Usunięty]

Wysłany: 09-10-2009, 10:37   

Tak gwoli wyjaśnienia.
W Lancerze 2.0DiD jest 6 biegowa skrzynia ?
 
 
jaca71 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Wrz 2008
Posty: 4696
Skąd: Kraków
Wysłany: 09-10-2009, 11:18   

kaeres napisał/a:
Tak gwoli wyjaśnienia.
W Lancerze 2.0DiD jest 6 biegowa skrzynia ?

Dokładnie i to jeszcze tak sprytna że pierwsze 4 biegi mają inne przełożenie główne niż 5 i 6 bieg :)
 
 
 
jazy1 
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2008 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2008
Posty: 768
Skąd: Bełchatów/Otwock
Wysłany: 09-10-2009, 11:40   

Realista napisał/a:
dochodzi w dieslu DPF czyli dopalacz cząstek stałych, który niestety przy złej eksploatacji zwłaszcza przy jeździe po mieście z niskimi obrotami i braku porządnego nagrzewania silnika przez dłuższy czas, się po prostu zatyka.


a jakie są objawy?
_________________
jazy1
 
 
 
Realista 
Forumowicz
Realista


Auto: Lancer Sportback 2.0 Diesel
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 87
Skąd: Chorzów
Wysłany: 11-10-2009, 21:13   

jaca71 napisał/a:
kaeres napisał/a:
Tak gwoli wyjaśnienia.
W Lancerze 2.0DiD jest 6 biegowa skrzynia ?

Dokładnie i to jeszcze tak sprytna że pierwsze 4 biegi mają inne przełożenie główne niż 5 i 6 bieg :)

Te różnice w przełożeniu głównym sa wyraźnie odczuwalne. Jazda na trasie na 5 czy 6 biegu to prawdziwa przyjemność. Do tego dochodzi jeszcze tempomat. Po prostu relaks w trakcie jazdy. Szkoda tylko, że dróg na których można w pełkni korzystać z tempomatu mamy tak mało.
Najlepszą zaletą, z punktu widzenie zróżnicowania przełożenia głównego, jest moim zdaniem dynamika na 5 biegu. Wyprzedzanie w warunkach drogowych można przeprowadzić bez niepotrzebnego redukowania biegu.

[ Dodano: 11-10-2009, 21:17 ]
jazy1 napisał/a:
Realista napisał/a:
dochodzi w dieslu DPF czyli dopalacz cząstek stałych, który niestety przy złej eksploatacji zwłaszcza przy jeździe po mieście z niskimi obrotami i braku porządnego nagrzewania silnika przez dłuższy czas, się po prostu zatyka.


a jakie są objawy?


Nagle podczas jazdy odczujesz totalny brak mocy. Wciśnięcie pedału gazu do podłogi nie powoduje przyspieszania. Minimalna reakcja na gaz. I tak możesz sobie jechać max. ok 80 km/h. W takim przypadku należy zatrzymać samochód, wyłączyć silnik, odczekać parę minut i ........
Po ponownym uruchomieniu wszystko wraca do normy, ale błąd jest zapisany w sterowniku.
Ja po takiej przygodzie udałem się od razu do ASO gdzie jak pisałem usunięto tę usterkę w niecałe 5 godzin i przejechano przy tym autem prawie 70 km.
_________________
Realista
 
 
el_diablo 
Forumowicz

Auto: Lancer Sportback 1.8 CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 240
Skąd: Puławy
Wysłany: 12-10-2009, 07:59   

Realista napisał/a:
Po prostu relaks w trakcie jazdy. Szkoda tylko, że dróg na których można w pełkni korzystać z tempomatu mamy tak mało.


Eee tam... jak najbardziej mozna jeździć na tempomacie. Oczywiście nie zawsze i nie wszędzie. Zauważyłem, że tym łatwiej korzystać z tempomatu, z im bliższą przepisowej prędkością się jedzie ;)
_________________
Lancer Sportback 1.8 Invite CVT - od ponad 10 lat
 
 
Lestat 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 DID '10
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 579
Skąd: Katowice
Wysłany: 12-10-2009, 12:53   

Kurcze, wlasnie sobie przypomnialem ze jak zamawialem Diesla to nie powiedzialem zeby byl bez DPF...niech to...
_________________
Nie wiem co napisać więc nie napiszę nic...
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 12-10-2009, 12:58   

Realista napisał/a:

Te różnice w przełożeniu głównym sa wyraźnie odczuwalne.


Ale to że zmienia się przełożenie główne (chodź ciekawa sprawa nie wiedziałem) nie powinno mieć znaczenia nic nam to nie dodaje. Może chodziło o zmniejszenie skrzyni biegów i dlatego zastosowano jeszcze zmianę finala żeby nie robić takich dużych przełożeń 5 i 6. Podsumowując mocy ani momentu to nie doda :P

A z tego co ktoś wcześniej mówił to na Polskę miały być bez DPF-a. Na Niemcy z DPF-em.
 
 
Lestat 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 DID '10
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 579
Skąd: Katowice
Wysłany: 12-10-2009, 13:21   

No wlasnie trudno orzec bo na stronach Mitsubishi jest opisana wersja z DPF oraz bez DPFa wiec nie wiem ale sie dowiem ;-)
_________________
Nie wiem co napisać więc nie napiszę nic...
 
 
jmb7 
Forumowicz

Auto: Lancer 2DiD,Grandis 2DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Gru 2007
Posty: 61
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-10-2009, 01:42   

kupowałem z Niemczech i mam z DPFem :( i ta przypadlosc o której pisze Realista zdarzyła mi sie na razie raz w lutym na niemieckiej autostradzie;

W Grandisie bez DPFa nie ma takich problemów, ale tez nie ma takich przeciążeń :)

polecam na ten temat dość rozbudowany wątek w outlanderze http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=26097
_________________
jmb, Lancer'08 2,0DiD + Grandis'06 2,0DiD;
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.