Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[MSS 1.6] [ELEKTRONIKA] - Lampka diagnozowania silnika
Autor Wiadomość
maxjot 
Nowy Forumowicz

Auto: Space Star
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 7
Skąd: Łódź
Wysłany: 13-04-2010, 21:09   

końcówki nie było,jakieś pół zbiornika
nieprawidłowa mieszanka....czyli gaz do regulacji,już przejechałem ponad 10 tys, więc może podjadę na sprawdzeniei wyregulowanie
 
 
jerk1 
Forumowicz
jerk1

Auto: Space Star2004 1,6;
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 33
Skąd: Istebna
Wysłany: 16-04-2010, 17:45   

Witam. Też miałem przyjemność oglądania zaświeconej lampki przez 2 dni. Zaświeciła się w trasie nagle, pobieżne sprawdzanie - czemu, nic nie dało i po dwóch dniach przestała. Minął już miesiąc i "wsio OK"jak mówią ruscy.
 
 
 
NygusUK 
Forumowicz


Auto: 2006/7 Lancer 2.0 (4G94) + LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 84
Skąd: Z Jeżyc, no bo skąd?!
Wysłany: 11-09-2010, 01:14   "check engine", sonda lambda?

Witam i pozwole sie odłączyc do tematu, jako ze od paru miesiecy i ja jestem szczęśliwym posiadaczem zapalonej lampki engine :)
kilkakrotnie gasla, ale powraca zawsze jak bumerang po krotszej lub dluzszej przerwie...
mam przeczucie, ze to sonda lambna, gdyz nie ma zadnej wyczuwalnej roznicy w pracy silnika ani informacji z innych kontrolek - jedynie za pierwszym razem bylo cos takiego jak nierowna praca i jakby zbyt niskie obroty na luzie.... za to spalanie w miescie ok 12.5, co nawet jak na automat i krotkie trasy to chyba sporo. z drugiej strony, takie bylo kiedy nabywalem auto niemal 2 lata temu, a kontrolki nie bylo... moze jutro wykrece te gorna i przeczyszcze ja + styki zanim pojade na diagnoze..
_________________
Lancer - jego mać!
 
 
czerwik 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi space star did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lip 2010
Posty: 10
Skąd: Gostynin
Wysłany: 16-09-2010, 08:47   

Witam
W moim MSS 1,9 DID lampka zapala się gdy w zbiorniku jest ok 1/4 paliwa, zapali się i samochód gaśnie. Mechanik stwierdził awarię jakiegoś elektrozaworu przy pompce paliwa niestety nie ma tam numeru i nie może dostać odpowiedniego (zamówił 2 ale nie pasują). Zawór został wyczyszczony ale na niewiele to pomogło. Ma może ktoś jakiś pomysł co z tym fantem lub może numer takiej pompki.
_________________
Czerwik
 
 
drtymf 
Mitsumaniak


Auto: MSS 1,9 DID Comfort BFL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 819
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 16-09-2010, 15:03   

czerwik, jak wiesz jak wygląda i gdzie jest umiejscowiony poszukaj części na tej stronie : http://japancars.ru/cat/m...lf=LNJFL6&mg=13 tam znajdziesz numer.

Ja jedyny zaworek co widzę przy zbiorniku to od nalewania ta część ma numer MR135829.

Albo pokaż stronę mechaniorowi niech ci pokaże które to.
_________________
Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy.
 
 
czerwik 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi space star did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lip 2010
Posty: 10
Skąd: Gostynin
Wysłany: 17-09-2010, 20:08   

numer zaworu się znalazł, został wymieniony jednak problem nadal jest. Kontrolka zapala się tak jak wcześniej, znajomy mówi, że to może być jakaś "gruszka" to chyba też jakiś zawór. Może jeszcze ktoś ma pomysł co to może być.
_________________
Czerwik
 
 
paolo228 
Nowy Forumowicz
paolo228

Auto: MITSUBISHI SPACE STAR 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 6
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 18-01-2011, 18:24   

Witam!
Od jakiegoś czasu walczę z tą nieszczęsną kontrolką tzn usiłuję usunąć przyczynę jej zapalania się. Po wymianie świec i sondy lambda, zdiagnozowano błąd 300 tj wypadanie zapłonu. Bywa że przy odpalaniu kontrolka gaśnie i nie zapala się przez jakiś czas, by po przejechaniu kilku kilometrów zapalić się na nowo. Mój mechaniker dzisiaj stwierdził że błąd związany jest z immobilaizerem i da się z tym żyć. Mnie to jednak nie daje spokoju, miał może ktoś z was podobny problem?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23645
Skąd: KSSE
Wysłany: 18-01-2011, 23:06   

Jakby bład był związany z immobilajzerem, to auto by nie paliło.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
RaVciO 
Mitsumaniak


Auto: był MSS 1.6 jest Superb II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 1254
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 19-01-2011, 12:36   

djandrew napisał/a:
Urządzenie firmy MARI to tester diagnostyczny, który po podłączeniu wskazuje numer błędu i go usuwa tak, że kontrolka przestaje się palić. Swego czasu koszt to 69 zł i naprawdę super urządzenie.


Czy to urządzonko to to za 59zł z tej strony: http://www.mari.pl/INTERFEJSY-k6-0-3-default.html ?
_________________
Si vis pacem, para bellum.
 
 
paolo228 
Nowy Forumowicz
paolo228

Auto: MITSUBISHI SPACE STAR 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 6
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 19-01-2011, 21:16   

robertdg napisał/a:
Jakby bład był związany z immobilajzerem, to auto by nie paliło.

Tak właśnie wypowiedział się mechanik, że przy odpalaniu auta nie do końca zostaje odblokowany zapłon. Ja tego nie kumam. Silnik pracuje normalnie, nie gaśnie. Jutro jadę to zdiagnozować do innego speca. A w międzyczasie kontrolka zgasła... tak ma że czasem gaśnie a potem zapala się w czasie jazdy.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23645
Skąd: KSSE
Wysłany: 19-01-2011, 23:38   

paolo228 napisał/a:
Tak właśnie wypowiedział się mechanik, że przy odpalaniu auta nie do końca zostaje odblokowany zapłon.
Kto Ci makaron na uszy nawija :?: Jak immo nie współpracuje, to auto nie odpala, proste, nie ma czegoś takiego jak praca na pół gwizdka, bo albo działa albo nie.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
siwy113 
Forumowicz

Auto: mitsubishi space star
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 82
Skąd: Węgorzyno
Wysłany: 25-01-2011, 17:29   

witam no i ja jestem posiadaczem owej kontrolki {boli w sercu}pali się cały czas mam takie wrażenie że kontrolka zapaliła się jak został założony gas SEC samochód nie szarpie pali 8 na 100 więc wszystko ok. jak ktoś wie w co go uderzyć to piszcie!
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 25-01-2011, 20:05   

Do siwy113
Na początku najlepiej sprawdzić błędy i jeśli to wina złego montażu LPG to gazownik powinien to poprawić bo przy właściwie zamontowanej instalacji kontrolka silnika nie powinna świecić.
Niby nic się nie dzieje ale podczas pracy na gazie komputer wyłapuje że nie jest zasilany benzyną, sygnalizuje to kontrolką i przełącza swoje ustawienia silnika w tryb awaryjny.
 
 
saymon 
Forumowicz


Auto: SpaceStar 03 1,6 LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Gru 2005
Posty: 41
Skąd: Piekary Śląskie
Wysłany: 15-02-2011, 18:44   

paolo228 numerek 300 to prawdopodobnie kable lub cewki. Czy przed wyświetleniem błędu potrafi szarpnąć silnikiem? kolejne blędy to 301, 302 itd to już konkretny cylinder. Na początek kup sobie spray (coś w rodzaju lakieru) do kabli. Tylko nie osuszacz bo to nic nie da. Wyczyść kable, cewki, spryskaj i czekaj. Jak nie pomoże to już wiesz gdzie dalej szukać. Kable drogie i trudno dostępne. Przerabiałem temat. Jeżdżę na starych i narazie bez problemu.
_________________
Wcześniej Cari 1.6
 
 
paolo228 
Nowy Forumowicz
paolo228

Auto: MITSUBISHI SPACE STAR 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 6
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 15-02-2011, 20:45   

Dzięki! tak zrobię. Rzeczywiście przed zapaleniem kontrolki następuje szarpnięcie i zauważyłem że najczęściej dzieje się to gdy pada lub jest dużo wilgoci w powietrzu. Kontrolka samoczynnie gaśnie po kilku następnych odpaleniach. A ile potrafią kosztować takie kable?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.