Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Stukanie, gdzies posrodku z przodu
Autor Wiadomość
3,14otr 
Nowy Forumowicz
3,14otr

Auto: mitsubishi galant 2.0gls 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lip 2009
Posty: 2
Skąd: śląsk
Wysłany: 29-07-2009, 18:58   

Witam! mam kłopocik ze stukamiem(jak juz pisano tutaj) niemniej jednak zastanawiam sie czy to aby napewno banan.Stuka na nierównosciach jak i podczas ruszania przy zbyt małym gazie(tj. podczas "szarpania silnikiem").Z góry dziękuje za porady!
_________________
3,14otr
 
 
Pexu 
Mitsumaniak

Auto: Colt 1.3 | 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 1267
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-07-2009, 19:44   

podusza silnika moze...?
_________________
7,60/100
 
 
 
gumes 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant EA2A 1997
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2009
Posty: 29
Skąd: Ostróda
Wysłany: 29-07-2009, 21:24   

ja tak miałem u siebie, okazało się, że zawias maski był wyrobiony. Spróbuj wprowadzić samochód w drgania(przy ruszaniu) i niech ktoś Ci trzyma za maskę tuż przy zawiasach. Jeśli stukania nie będzie to wiadomo, jeśli będą stuki to szukaj dalej dociskając róże elementy. Powodzenia
 
 
3,14otr 
Nowy Forumowicz
3,14otr

Auto: mitsubishi galant 2.0gls 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lip 2009
Posty: 2
Skąd: śląsk
Wysłany: 30-07-2009, 14:36   

gumes, zawiasy przy masce są ok!dzięki za poradę! pozdrawiam! :)
_________________
3,14otr
 
 
Dariusz Chmal 
Nowy Forumowicz
Szlony001

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 4G63 99r
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 11
Skąd: Tomaszów Maz.
Wysłany: 31-07-2009, 17:29   

Witam.
Moje pytanko jest takie czy ów ,,banan,, to wahacz górny ten nad kołem?
Dzięki za odpowiedz
 
 
Nev-X 
Mitsumaniak
Przemek


Auto: Galant EA6A 4D68
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 230
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 31-07-2009, 17:34   

Nie Kolego. Banan jest to dolny wahacz w kształcie jak sama nazwa wskazuje banana :wink: , ten nad kołem jest prosty.
 
 
 
Dariusz Chmal 
Nowy Forumowicz
Szlony001

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 4G63 99r
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 11
Skąd: Tomaszów Maz.
Wysłany: 31-07-2009, 17:44   

To nie jest ten?
http://moto.allegro.pl/it..._96_04_hit.html
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 31-07-2009, 21:36   

Nev-X napisał/a:
ten nad kołem jest prosty.
Ten nad kołem jest w kształcie litery U :wink:
 
 
Dariusz Chmal 
Nowy Forumowicz
Szlony001

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 4G63 99r
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 11
Skąd: Tomaszów Maz.
Wysłany: 31-07-2009, 21:46   

Dziękuje pięknie za pomoc koledzy,już wiec co w trawie piszczy.
 
 
Nev-X 
Mitsumaniak
Przemek


Auto: Galant EA6A 4D68
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 230
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 31-07-2009, 21:52   

Hugo napisał/a:
Ten nad kołem jest w kształcie litery U :wink:

Tak tak masz racje :wink: źle zrozumiałem i mi się pomyliło :)
Ale kolega już wie który to jest banan więc sprawa wyjaśniona :)
 
 
 
sickness172 
Nowy Forumowicz
sickness172


Auto: Galant 2.0 136 kuca, 1997r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 13
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 14-10-2009, 11:27   

Martwie sie o swojego GAla poniewaz przy ruszania z pierwszego biegu i dalej przy wrzuceniu dwujki slysze pojedynczy stukot mniej wiecej po prawej stronie silnika, rowniez slychac przy cofaniu i ruszeniu z do przodu:( Gdy osiagne predkosc juz do 50km/h i zmieniam biegi kolejno 3,4 i 5 nie ma stukniecia. Stukot porównywany jest do mocnego stukniecia kamienia o kamień. Kolega mi mówił ze moze to być poduszka po prawej stronie i własnie mniej wiecej z tamtych okolic slychac pukniecie. Podkreśle ze auto ma przejechane 100000 km i jest to prawdziwy przebieg, ponieważauto kupilem od wujka z Niemiec i od nowosci urzytkowany byl na niemieckich drogach. Martwie sie o Miska zeby to niebylo nic poważnego, chcialbym zebyście Wy kochani Mitsumaniaki mi pomogli. Z gory dziekuje i pozdrawiam.
_________________
"Będzie dobrze dzieciak!"
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 14-10-2009, 11:37   

Twój kolega ma sporo racji. Sprawdź jego sugestię. podjedź gdzieś na kanał i sprawdź czy nie ma luzów na poduszkach silnika, poza tym sprawdź luzy na półosi. Mowa o prawej stronie stojąc przodem do auta, czy prawej siedząc w aucie?
 
 
sickness172 
Nowy Forumowicz
sickness172


Auto: Galant 2.0 136 kuca, 1997r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 13
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 14-10-2009, 11:46   

Owczar, siedzac w aucie po prawej a stojac przodem do maski po lewej. Powiem szczerze ze niechcialbym sam sie dotykac do Miśka zeby nic nie spieprzyc, wczesniejsze moje auto to byl Polonez i jakimkolwiek romentem sie sam zajmowalem natomiast o Miska sie boje...nie ukrywam:) no ale... jesli mialbym sprawdzic sam luzy na poduszkach to jak?? rowniez na polosi jak sprawdzic?
_________________
"Będzie dobrze dzieciak!"
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 14-10-2009, 11:53   

sickness172, jeśli nie masz doświadczenia, to nawet jak napiszę jak to nie zinterpretujesz jaki powinien być luz. Ogólnie co do poduszek to łom w rękę i ruszamy. Można też deliktanie popuszczać sprzęgło na ręcznym a osoba pod spodem nasłuchuje skad dobiega dźwięk.
Luzy na półosi sprawdzamy ręką, w różnym położeniu koła. Zamocowaną półoś nie jest łatwo sprawdzić ale się da. Później koło w górę i kręcimy delikatnie w prawo i lewo sprawdzając czy nie stuka.
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 14-10-2009, 12:05   

Objaw tez przypomina uszkodzenie wahacz gietego tzw banana. Ale przy 100 tys w niemcowni to raczej niemozliwe.
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.