Przesunięty przez: swinks_UK 08-02-2009, 02:30 |
Galant VR4 - historia, rodzaje |
Autor |
Wiadomość |
Carl Morris [Usunięty]
|
Wysłany: 16-10-2006, 17:25
|
|
|
Żałosny . Chciał wiedzieć czy był pewny sposób by powiedzieć różnicy pomiędzy VR4 a GGSX, że z VR4 sprzęt komputerowy dodaje. Nie wiem jak aby tellif kolor jest właściwy a jeśli zamienili cały VR4 części. |
|
|
|
 |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 04-11-2006, 19:23
|
|
|
INFO GALANT VR4
zawsze cos dla zainteresowanych |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
speedy99 [Usunięty]
|
Wysłany: 06-11-2006, 14:32
|
|
|
Wiem gdzie w niemczech stoi VR-4 sprowadzony z anglii 1999 rok(1 rej. w 2000) sedan kolor biały na złotych felgach borbet, z tego co wiem to ta wersja ma 280KM, przebieg 57 tyś mil czyli jakies 90000 km,manualna skrzynia, w środku czarna skora, zamontowana nawigacja, 2 włascicieli, wszystko oprócz nawigacji działa, pali bez problemu, stoi juz od dłuższego czasu(od 2004) w hali z powodu ze kierownice ma po prawej stronie ale chyba wszystkie vr-4 tak mialy, auto ma uszkodzoną klapę bagażnika(3 duże wgniecenia), połamany przedni zderzak, ale nie byl na moje oko nigdzie uderzony, cena byla dwa lata temu 4700Euro teraz chcą go oddac za 3000. Czy da się przełożyc kierownice w tym aucie?
Wiem ze w skodach i Audi robią cos takiego a na allegro są do tego zestawy częsci. Interesuje mnie tez czym się różni wnętrze zwykłego galanta od vr-4 i czy będzie pasowała deska rozdzielcza od zwyklego. |
|
|
|
 |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 06-11-2006, 14:56
|
|
|
uszkodzenia tego samochodu sa tylko blacharskie? mozesz dac jakis namiar na priv?
BTW kolejne informacje z historii rajdow, fajne porownanie specyfikacji vr4 do innych rajdowek robionych przez trzy diamenty
DANE TECH-RAJDOWA HISTORIA i INNE
[ Dodano: 28-12-2006, 23:38 ]
az miło sobie obejrzec
TESTY RAJDOWE GALANTA e39 VR-4 w angielskiej TV
polecam |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
kscman [Usunięty]
|
Wysłany: 13-03-2007, 21:18
|
|
|
wiem ze wracam ale cholernie mnie to interesuję,
1 pytanie
czy w polsce jest jakis jezdzacy VR4 ??
2 pytanie czy jak sie kupi z kierownica po prawej stronie to przy pomocy budy, i gratow z zwyklego galanta mozna przelozyc na lewa str bez komplikacji??
3 pytanie czy to prawda ze tylko po prawej str kierownica byla robiona?? |
|
|
|
 |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 13-03-2007, 21:33
|
|
|
ad1 napewno jest, kiedys w stajni evo rent albo stec ralliart ...jakos tak mieli taka treningowke chyba albo to bylo kogos kto tam pracowal, kuzaj mial taki kiedys i wiem ze zostal gdzies w Bielsku sprzedany bo go chcialem kiedys znalesc ale nieudalo mi sie, kiedys widzialem takiego na ogloszeniu w autobicie (2 lata temu i to ze dwa razy rozne) wiec gdzies w pl musza byc.
ad2 nikt tego dokonca niewie... opinia jest taka ze mozna ale bez ingerencji w blache sie nieda podobno
ad3 nieprawda...... w usa jest ich zatrzesienie z kierownica po lewej. w europie mozna tez pare spotkac...holandia, szwecja, norwegia
chyba ze pytasz o EA VR4 2,5v6TT bo ich nie bylo w wersji dla chrzescijan....tylko poganskie prawostronne kierownice |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 14-03-2007, 00:20
|
|
|
Odnośnie pytania 2:
Cytat: | pytanie czy jak sie kupi z kierownica po prawej stronie to przy pomocy budy, i gratow z zwyklego galanta mozna przelozyc na lewa str bez komplikacji??
|
Odpowiedź:
Komplikacje zawsze są. W tym wypadku najlepiej posiadać wersję 4x4, wówczas komplikacji jest bardzo mało. No chyba, że w planach jest tylko i wyłącznie spięcie silnika i skrzyni dla FWD. Ale pewnie długo nie pojeździ. Sam o tym myślę intensywnie. W tym temacie mógłby ktoś się wypowiedzieć, np. Hubert. Jego FWD z turbinką z pewnością szpera po ulicach jak się uklęknie na pedał gazu.
Natomiast odpowiadając na pytanie ile tego jeździ w Polsce:
No cóż z 10 sztuk sprawnych, kilka innych pewnie stoi w garażu lub w warsztacie. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Tomas79 [Usunięty]
|
Wysłany: 14-03-2007, 11:08
|
|
|
http://www.clubvr4.com/
http://www.clubvr4.com/fo...=1&cat=2&page=1
http://www.trademe.co.nz/...on-90118734.htm
z tego co widze po ogłoszeniach:
Vr4 ma zintegrowane lampy z kierunkami, przednią atrapę przeważnie w kolorze nadwozia, zegary high kontrast (widziałem nawet w roczniku 96?!), spojler na tylnej klapie. Występuje przewążnie w ulubionym przez japońców kolorze white (bleee) i fiolet, ciężko dostać black.
Ale że nie puścili tej wersji na europę z kierownicą po lewej - wstyd wsyd wstyd
Ale za to auto jest ciężko dostępne a to mi się podoba |
|
|
|
 |
Annihilator [Usunięty]
|
|
|
|
 |
Nevman1 [Usunięty]
|
Wysłany: 10-10-2007, 00:11
|
|
|
Witka,
Jeśli potrzebujecie więcej info z pierwszej ręki o VR4 8G (wcześniejsze skany były z 7 generacji - staroć) to pytajcie. Jeżdżę autkiem od pół roku i naprawdę niczym lepszym jeszcze nie jeździłem |
|
|
|
 |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 10-10-2007, 00:50
|
|
|
kazde vr 4 jest fajnie, z jakiej czesci Uk jestes? z checiá zucil bym okiem na twoje VR |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
Nevman1 [Usunięty]
|
Wysłany: 10-10-2007, 01:41
|
|
|
TommiCrazy napisał/a: | kazde vr 4 jest fajnie, z jakiej czesci Uk jestes? z checiá zucil bym okiem na twoje VR |
Z Dorset. To jakies 200 mil od Ciebie więc raczej będzie cięzko.
Natomiast mogę zapodać parę zdjątek mojej "Eleanor":
   
i na koniec "elektrownia"
Pozdro |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 10-10-2007, 10:26
|
|
|
Piękna maszyna. Jak kiedyś wyjadę tyrać do lewostronnych to sobie taką kupię |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
Nevman1 [Usunięty]
|
Wysłany: 10-10-2007, 13:36
|
|
|
Naprawdę polecam tylko że trudno będzie znaleźć oryginalnego RalliArt-a gdyż zostało ich sprowadzonych do UK tylko 200 sztuk. A większość pozostałych ma "zwykłe wnętrzne" tzn. płaskie skórzane siedzenia, standardowa kierownica z imitacją drewna (wygląda wstrętnie) i parę innych rzeczy które nie powinny znajdować sie w aucie "sportowym" |
|
|
|
 |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 10-10-2007, 23:23
|
|
|
fajna zabaweczka, ale generalnie na ilosc legnumow i galantow do sprzedania niemozna nazekac, duzo ofert importu rowniez, wersje ralli art tez juz pare razy widzialem na sprzedaz, co prawda jest drozsza niz zwykle ale i tak uwazam ze to auto jest w swietnej cenie.
w okolich dorset bylem po silnik do swojego galanta, fajne miejsce. |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
|