Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CAxA] Problem z odpalaniem
Autor Wiadomość
monika 
Nowy Forumowicz


Auto: colt 1.3 CA0 12V 1994
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 08 Cze 2009
Posty: 23
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-09-2009, 09:52   

No wkońcu wymieniłam tę membranę (z małą pomocą męskich rąk :wink: ) i... jak ręką odjął!!! Colt pali odrazu po przekręceniu kluczyka, a nie jak wcześniej-po przekręceniu kluczyka i "gazowaniu".
Stara membrana była strasznie zaszlamiona i mokra! chyba dwóch poprzednich właścicieli wogóle tego nie ruszało...aż dziwne że wogóle zapalał...

membrana1

membrana2
 
 
ayna130 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 20 Sie 2009
Posty: 15
Skąd: :)
Wysłany: 24-09-2009, 09:42   

a gdzie ją kupiłaś? i jak to się dokładnie wymienia?:)
 
 
monika 
Nowy Forumowicz


Auto: colt 1.3 CA0 12V 1994
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 08 Cze 2009
Posty: 23
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 24-09-2009, 19:03   

Kupiłam przez Allegro:), jak też masz reduktor Lovato to mogę podać namiary na solidnego sprzedającego membrany od Lovato.

Co do tego jak się to robi, to z moim pomocnikiem przeczytalimy pół internetu na ten temat :P , głównie na forach.
Od siebie mogę napisać, że musisz zaopatrzeć się w zestaw kluczy imbusowych (dokładnie to imbus 4 i imbusTXN T20), kupę starych szmat do czyszczenia i coś do czyszczenia (użyliśmy WD40).
Przed odkręceniem reduktora trzeba zapamiętać jego położenie, tj kąt pochylenia itp, podobno to bardzo ważne, żeby samochód nie gasł przy gwałtownych manewrach.
Opiszę jak zrobiłam to ja (z pomocnikiem):
1.zakręciliśmy zawory bezpieczeństwa przy butli gazowej.
2. odkręciliśmy najpierw obejmy od przewodów: doprowadzającego gaz(najcieńszy, metalowy) i od chłodnicy, starając się żeby nie uciekło za dużo płynu chłodniczego. Jak masz jak zaczepić te przewody z ajakiś element silnika to można zaczepić albo zatkać korkiem od wina, żeby nie uciekł płyn chłodniczy.
3. rozkręciliśmy reduktor w domu, wyczyściliśmy dokładnie wszytskie elementy i założyliśmy nową membranę i uszczelki. Aha, przy odkręcaniu zaworka regulującego ciśnienie gazu, czyli obroty (niskie czy wysokie) policzyliśmy liczbę obrotów-mój był wkręcony 6 razy.
4. po zamontowaniu reduktora spowrotem, nie odkręcaliśmy zaworów bezpieczeństwa, tylko na benzynie czekaliśmy aż włączy się chłodnica, czyli aż reduktor zrobi się ciepły.
5. odkręcenie zaworów bezpieczeństwa i odpalenie na gazie.
6. regulacja obrotów.
Po zapaleniu i poróbie jazdy, okazało się że obroty są za niskie...colt szarpał i gasł co chwilę. Wystarczyło odkręcić jeden raz śrubę regulującą. I wszystko gra!

Potrzebna jest jeszcze dobra pamięć albo druga osoba :P żeby zapamiętać dokładnie co gdzie było, żeby potem poskładać wszystko na włąściwe miejsce:)

Jeśli chodzi o zawór regulujący obroty to poszukaj w grafice na google który to dokładnie jest, niestety nie dysponuję zdjęciami całego reduktora, tylko na zdjęciach mam zużyte membrany...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.