 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
SWAP 1.8 na 2.0 z ECLIPSE |
Autor |
Wiadomość |
cy_cek [Usunięty]
|
Wysłany: 06-04-2010, 12:46
|
|
|
4G63 DOHC |
|
|
|
 |
Jagos
Forumowicz

Auto: COLT C58A + 4G63T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Paź 2009 Posty: 52 Skąd: Łomianki
|
Wysłany: 09-04-2010, 17:52
|
|
|
Xsystoff, a co potrzebujesz wiedzieć ?? |
_________________ 5 biegów, 4 cylindry, 3 diamenty, 2 litry, 1 turbo, 0 szans na przegranie
 |
|
|
|
 |
Xsystoff
Mitsumaniak user
Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Lut 2010 Posty: 708 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 09-04-2010, 22:28
|
|
|
Narazie to nic, bo zmienilem cywilne auto na wieksze i rajdowka musi poczekac z inwestycjami, wiec swap sie pewnie opozni |
_________________ Renault Espace IV ph2`08
Renault Laguna II ph1`03 |
|
|
|
 |
Jagos
Forumowicz

Auto: COLT C58A + 4G63T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Paź 2009 Posty: 52 Skąd: Łomianki
|
Wysłany: 14-04-2010, 15:38
|
|
|
Xsystoff, A bo juz myslalem ze na coltmani sie nie chwalisz
[ Dodano: 14-04-2010, 15:47 ]
jestem na ukonczeniu swapa 4G63T z GSXT 6BOLT. Jestem na etapie Spawania FMIC i wydechu. Poszukuje schematu przewodow do komputera od Ecli 4G63T wersja(214KM). Silnik rok 91-92 manual. Może jest na forum taka mądra główka ktora podpowiedziała by mi które piny popodmieniac. Mam instalacje el. ORI z C58A.
Potrzebuje rownież zakupic przeplywomierz, wtryski, kolektor i moze turbo,pompe paliwa. Ale temat zamieszcze w KUPIE/SPRZEDAM
za kazda pomoc bede wdzieczny
[ Dodano: 07-08-2010, 09:41 ]
Witam ponownie. Poszukuje tym razem schematu podlaczenia przewodow w C58A w ecu. I brakuje mi doslownie kilku detali ;/ Nigdzie nie moge znalesc tego schematu, do 1,3 1,5 1,6Turbo są a do 1.8 nie moge znalesc
[ Dodano: 08-08-2010, 12:49 ]
No i swap dobiega konca. Jestem juz na ukonczeniu ale potrzebuje pomocy w sprawie podłączenie kompa pod wiązkę od 4G67. Oznaczenie kompa 4G67 to MD152983 E2T35878 natomiast kompa od Turbo chce kupic z oznaczeniem MD166260 E2T36574 fabrycznie bez epromu. Mam też przeplywomierz od turbo Tylko, ze przeplywka od 4G67 ma 6 pinów, natomiast od 4G63T 7 pinow. Cewke zostawilem od 1.8, aparat zaplonowy mam od 1.8 zalozony ale mam tez od 2.0T. Teraz chce to odpalic na serji ale na pewno bede chcial zamontować swinke. Za kazda podpowiedz bede Ci bardzo wdzieczny.
[URL = http://img710.imageshack....08d59c9d52.jpg/ ] [IMG] http://img710.imageshack....d59c9d52.th.jpg [/ IMG] [/ URL]
Wysłał z [URL = http://imageshack.us ] ImageShack.us [/ URL]
[ Dodano: 22-08-2010, 21:43 ]
Dawno nie bylo. Auto odpalone kilka godzin temu. Przed nami docieranie i jazda Ale nie obylo sie bez problemow. Potrzebuje jednego wtrysku od Turbo |
_________________ 5 biegów, 4 cylindry, 3 diamenty, 2 litry, 1 turbo, 0 szans na przegranie
 |
|
|
|
 |
|
|