Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: mkm
23-11-2009, 22:14
Pulsujacy pisk z tyłu auta
Autor Wiadomość
jaca71 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Wrz 2008
Posty: 4696
Skąd: Kraków
Wysłany: 25-09-2011, 13:04   

Orka25 napisał/a:
czy tylko ja mam jakis nienormalny egzemplarz :D

jest jeszcze opcja że masz wyżej położony próg niezadowolenia albo gorszy słuch...
_________________
1. Mitsubishi Lancer '09 (2008-...)
2. Honda Civic 5dr '98 (2010-...)
 
 
 
.swat. 
Forumowicz


Auto: Lancer X
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2011
Posty: 412
Skąd: 3City
Wysłany: 07-11-2011, 15:35   

Z tym piszczeniem na wolnej jeździe ( bez dotykania pedału hamulca) w moim zaczęło się po jakimś pół roku jeżdżenia. Objawiało się tym, że gdy ruszałem słyszałem delikatne popiskiwanie. Po kilku minutach jazdy mijało. Jednakże po paru miesiącach nawet po godzinnej jeździe gdy stałem w korkach przy wolnym ruszaniu skrzypienie było już cały czas. To samo było gdy parkowałem tyłem i skręcałem. Wówczas pisk był najbardziej denerwujący.

Niedawno byłem w serwisie na pierwszym przeglądzie po pierwszym roku. Zgłosiłem to. Zostało coś tam wyczyszczone ( układ hamulcowy) i nasmarowane ( stabilizatory). Generalnie nie wiedzieli co to mogło być ale obecnie już nic nie popiskuje.

Jak będzie dalej - zobaczymy.
 
 
Luk 
Forumowicz

Auto: Lancer Sportback 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 1733
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-11-2011, 16:09   

.swat., a nie grzała Ci się felga? Bo ja miałem zapieczone tłoczki i klocki cały czas obcierały. Niestety przejechałem tak prawdopodobnie paręset km co zaskutkowało koniecznością wymiany klocków z tyłu :( A zorientowałem się że coś nie tak, bo mi spalanie wzrosło :) No i ta gorąca felga.
 
 
Trik 
Mitsumaniak
1056/KMM


Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 3045
Skąd: Augustów
Wysłany: 07-11-2011, 17:16   

Ooo. Ja też wymieniłem zapieczene tłoczki z tyłu, tydzień temu, niestety już po gwarancji. Mam nawet przegrzaną tarczę lewą, ale jeszcze nie wymieniam. Co ciekawe mechanik z ASO powiedział że pierwszy raz coś takiego robił. Ogólnie wyglądało to tak jakby korozja która doprowadziła do zapieczenia tłoczka pochodziła od wewnątrz układu. Podejżenie padło na zawodniony płyn hamulcowy. Wszystkie uszczelniacze były całe i niemiały nawet kszty uszczerbku. Jakby coś stare części posiadam w garażu. A i jeszcze jedno, będę musiał zamówić komplet naprawczy i tłoczek od O2 do porównania, bo jak na razie to większość zamienników jest do O2 (nawet zaciski), a do Lancera brak. Koszt całkowity wymiany na obu kolach tylnych to 1116pln. :?
_________________
Suzuki Ignis 1,2 (2019)
 
 
Luk 
Forumowicz

Auto: Lancer Sportback 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 1733
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-11-2011, 18:27   

Trik napisał/a:
Koszt całkowity wymiany na obu kolach tylnych to 1116pln.

Ale to chyba w ASO i razem z częściami?
 
 
Trik 
Mitsumaniak
1056/KMM


Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 3045
Skąd: Augustów
Wysłany: 07-11-2011, 18:31   

Nie robocizna. :violent1: Tak, z częściami :mrgreen: (2 tłoczki i 2 kpl uszczelek) robocizna 200pln. I juz pisałem że w ASO. 2 lata gwarancji na części (wg pani w ASO) i będą ją trzymał za słowo :axe:
Ostatnio zmieniony przez Trik 07-11-2011, 23:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Luk 
Forumowicz

Auto: Lancer Sportback 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 1733
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-11-2011, 18:33   

Trik, to tak jak z klockami na tył: oryginał 400 zł, zamiennik w ASO 150 zł (po rabacie), w sklepie 120 zł...
 
 
Trik 
Mitsumaniak
1056/KMM


Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 3045
Skąd: Augustów
Wysłany: 07-11-2011, 18:36   

Tak tylko klocki, tarcze, filtry itp. można dostać bez problemu, a z niektórymi częściami zamiennymi jest problemik. Dlatego chcę porównać części z O2 żeby potem nie płacić jak za ..... . Dla ciekawskich zamiennik tylnego zacisku do O2 znalazłem za 480PLN w ASO do Lancera zawołali 2360PLN szt. Czujnik ciśnienia powietrza dolotowego BOSCH nie zamiennik w sklepie dostałem za 132pln w ASO ten sam BOSCH był dostępny za jedyne 1164PLN
 
 
jaceksu79 
Forumowicz


Auto: actyon sports
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 850
Skąd: Augustów
Wysłany: 07-11-2011, 20:42   

Trik napisał/a:
Co ciekawe mechanik z ASO powiedział że pierwszy raz coś takiego robił.


On może i tak :mrgreen:
 
 
Trik 
Mitsumaniak
1056/KMM


Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 3045
Skąd: Augustów
Wysłany: 07-11-2011, 23:20   

jaceksu79 napisał/a:
On może i tak
Nie czepia się. :roll: Nie wnikam ile czasu tam pracuje, ważne że robi dobrze. Odnieś się raczej do problemu. Czy możliwym jest korodowanie tłoczka w tej czeluści przy szczelności od zewnętrznej :mrgreen: .
_________________
Suzuki Ignis 1,2 (2019)
 
 
jaceksu79 
Forumowicz


Auto: actyon sports
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 850
Skąd: Augustów
Wysłany: 07-11-2011, 23:29   

Trik napisał/a:
jaceksu79 napisał/a:
On może i tak
Nie czepia się. :roll: Nie wnikam ile czasu tam pracuje, ważne że robi dobrze. Odnieś się raczej do problemu. Czy możliwym jest korodowanie tłoczka w tej czeluści przy szczelności od zewnętrznej :mrgreen: .


Jeżeli oszczędzałeś na płynie hamulcowym to tak :mrgreen:

A tak mówiąc wprost - skoro była tam korozja( i z tego co mówiłeś duża) to znaczy, że była woda. Nawet jak szczelnie wyglądało to i tak woda mogła się odstać - np. zimą

PS. Jak Tutaj
(czwarty wątek, piąte zdanie) podałem podobny przykład, to zostałem pogryziony :mrgreen:
a to jest jedno i to samo
 
 
.swat. 
Forumowicz


Auto: Lancer X
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2011
Posty: 412
Skąd: 3City
Wysłany: 09-11-2011, 16:01   

Luk napisał/a:
a nie grzała Ci się felga?
No właśnie nie, wszystko było i jest w porządku. W ASO powiedzieli mi, że wszystko rozkręcali, sprawdzili i jest OK. Jednakże jak się pochwaliłem to za swoje mam. Wczoraj niestety znowu zaczęło piszczeć. Mnie tam generalnie to nie przeszkadza, może trochę, jednakże o marce to za dobrze nie świadczy.
 
 
racer1972 
Mitsumaniak
trochę w opozycji...


Auto: Lancer 1.8 SB
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Sty 2010
Posty: 645
Skąd: Beuthen
Wysłany: 09-11-2011, 18:44   

Co do pisku to po wyczyszczeniu tylnych hamulców na razie cisza... 8)
_________________
...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.