Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Plusy i Minusy od uzytkownikow dla Galanta

Uwazam ze Galant to:
1. boski samochod :D
35%
 35%  [ 145 ]
2. bardzo dobry samochod
49%
 49%  [ 205 ]
3. dobry samochod
12%
 12%  [ 53 ]
4. przecietny samochod
2%
 2%  [ 10 ]
5. slaby samochod
0%
 0%  [ 1 ]
6. beznadziejny samochod ??!! ;)
0%
 0%  [ 0 ]
Głosowań: 414
Wszystkich Głosów: 414

Autor Wiadomość
cuuube
[Usunięty]

Wysłany: 16-12-2007, 09:54   

seba77 napisał/a:
A wiec same plusy.... no prawie.. a te prawie to SPALANIE !!!!! OK 15 L GAZU :/
coś masz chyba nie tak chłopie moj pali zima w granicach 13(gazu na sekwencji) w mieszanym benki do 12 a minimum co wzial benki to niecale 8

[ Dodano: 16-12-2007, 10:29 ]
Rados napisał/a:
podstawki na napoje na przód i dla pasażerów z tyłu
jesli masz na mysli te z podlokietnika to sredni dostep do nich i z przodu i z tylu... ale sa :badgrin:
 
 
transformer
[Usunięty]

Wysłany: 16-03-2008, 20:00   

E55A 1995r. silnik 4G63 +SGI LPG przebieg 200tys

PLUSY:
- zaczepisty rekinowski wygląd (szczególnie na 17" alusach)
- dyży kufer

MINUSY:
- mało miejsca w kabinie (mam 186cm i za mną nawet dzieciak nóg nie wciśnie)
- zbyt miękkie tylne zawieszenie
 
 
OLV 
Forumowicz
MitsuManiak


Auto: GALANT EA2A GLS Sth. 2004 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 117
Skąd: Gdansk
Wysłany: 19-03-2008, 19:59   

GALANT EA2A GLS 2004 rok Przebieg 79 tys.

PLUSY:
-klasyczna obsługa wyposażenia ( intuicyjna )
-cichy
-mieki w prowadzeniu
-podejżanie mało pali (7-8 litrow w miescie a to silnik 2 litry )

MINUSY:
-mało mocy
-wysoki moment obrotowy
-podsterowność przy ostrej jeździe
-ciasny ( w porównaniu z poprzednimi modelami )
-uboga stylistyka wnętrza
-niewygodne fotele przednie
 
 
Ursus 
Mitsumaniak
Zbieram na Gala

Auto: Galant `99 2.0TD skasowany:(
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 680
Skąd: Skoczów
Wysłany: 14-04-2008, 19:58   

GALANT 2.0TD GLS EA6A 99` SEDAN PRZEBIEG 220000km:
PLUSY:
- podpinam się pod wszelkie plusy dotyczące wygody i przestrzeni wnętrza i szczególnie podkreślnę fakt, że jest to pierwsze auto, z którego po przejechaniu 1200km wysiadam jakbym dopiero co do niego wsiadł:)
- podobnie z zawieszeniem, komfortowe i świetnie tłumi - zdecydowany plus
- jak na tylko 90KM poprawna dynamika, która przy gabarytach auta nawet zaskakuje
- bardzo elastyczny silnik
- silnik niezaawansowany technologicznie co jest plusem w przypadku konieczności zrobienia przy nim czegoś samemu

MINUSY:
- większe spalanie w porówaniu np do silników VW TDI o tej samej lub większej mocy
- odczuwalny spadek mocy przy włączonej klimie
- w porównaniu do innych aut tej klasy droższe, często dużo droższe części i wcale nie mniejsza ilość awarii
- cudem jest znalezienie części używanych do silnika diesla
- również serwis nie ze wszystkim sobie radzi w przypadku tego silnika
- fatalna pod względem żywotności skrzynia biegów, której remont to cenowy kosmos...
- standardowo rdzewiejący tył, świstanie przy wyższych prędkościach itp
- typowe dla tego modelu usterki głowicy
- znalezienie kogoś kto np naprawi pompę wtryskową za rozsądną cenę może graniczyć z cudem

MORAŁ: Legenda głosi, że jeżeli ten samochód jest właściwie eksploatowany, głównie silnik i nie ma nieciekawych zdarzeń w swojej historii to jeździ i jeździ... i coś w tym chyba jest. Miałem takie dwa z tym samym silnikiem, poprzedni był z rocznika 97`. To było auto na sprzedaż, w którym się zakochałem i bardzo krótko nim jeździłem. Do tej pory żałuję, że go sprzedałem. Mniej palił, był cichszy i wszystko wskazuje na to, że nic mu nie dolegało i co było nawet dziwne, ciężko było w niego wydusić jakiegokolwiek dyma... Tak się napaliłem, że stwierdziłem, iż musze takiego mieć dla siebie. Kupiłem bitego, bo blacharka dla mnie to nie problem. Auto bardzo zaniedbane, ale i cena była odpowiednia więc zaryzykowałem. Narazie ciągle zmagam się z drobiazgami a kilka cięższych napraw (głównie finansowo) jeszcze przede mną, ale auto jakby nie patrzeć ciągle jeździ. Ciągle mam nadzieję, że w końcu będę z niego w pełni zadowolony i niebawem się przekonam, czy starczy mi na to sił i pieniędzy:) Prawdopodobnie istnieje możliwość dobrze trafić i być zadowolonym, ale to musiałby być jakiś rarytasik z oryginalnym przebiegiem, najlepiej niskim a o to jak wiadomo ciężko.
Ostatnio zmieniony przez Ursus 28-06-2008, 09:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
cuuube
[Usunięty]

Wysłany: 14-04-2008, 20:30   

Ursus napisał/a:
w porównaniu do innych aut tej klasy droższe, często dużo droższe części
ale ogolnie mniej sie psuje wiec suma sumarum wyjdzie na jedno albo na korzysc mitsu :P
 
 
tommyc1 
Mitsumaniak

Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1054
Skąd: warszawski zachodni
Wysłany: 08-05-2008, 09:43   

w lipcu minie rok jak jezdze swoim galem i mimo roznych mankamentow spodobal mi sie na tyle, ze chcialbym aby moj nastepny samochod byl rowniez galantem, ale z lat 2002-2003 (aktualny jest z 1997)...

...a najlepiej zeby mitsubishi wypuscilo cos nowego w tej klasie na rynek...;)
 
 
 
Pawel Brychlec
[Usunięty]

Wysłany: 14-05-2008, 20:45   

GALANT 1998 2,0 16v na tarczach hamulcowych z 2,5 v6 i na sprzegle z 2,5 v6 USA ; PRZEBIEG 172tys km posiadam go od roku
PLUSY
- DOBRA DYNAMIKA JAZDY
- DOBRE WYPOSAZENIA W STANDARCIE
-CICHA PRACA SILNIKA
- duza przestrzen w wersji kombi po rozlozenizu siedzen
Minusy
- tylne blotniki rdzwieja
-i drogie zawieszenie przy remoncie
lecz ogolem jestem bardzo zadowolony
 
 
Dlugi
[Usunięty]

Wysłany: 27-06-2008, 22:48   

Galant 2,5 99' Auto sprowadziłem miesiąc temu. Po wcześniejszych doświadczeniach z niemieckimi markami jestem naprawdę zaskoczony na korzyść 'Miśka". Auto ma lekko "podkręcony" komputer i mimo jego gabarytów w wersji kombi nie brakuje mu niczego. Obniżone zawieszenie dodaje mu charakteru i sprawia,że przy pełnym obciąrzeniu niewiele "siada". Bez problemu można załorzyć felgi 17". Miejsca w aucie jest dość dużo,a po złorzeniu tylnych siedzeń można naprawdę przewozić spore rzeczy. Odnośnie spalania nie będę się wypowiadał,wszystko zalerzy od "stylu"jazdy. Największy mankament,mały zbiornik paliwa :wink:
 
 
Forest
[Usunięty]

Wysłany: 05-09-2008, 10:05   

1.Galant '85 Silnik 1.8 D [(nie TD) pochodzi z Colta D] Przebieg 623000Km Czas użytkowania 5Lat
2.Galant '97 Silnik 2.0 DOHC Przebieg 152000Km Czas użytkowania 10dni

1. Niestety został już sprzedany, Ale to on zadecydował o wyborze Mitsubishi na markę dożywotnią.

Plusy:
1. Bezawaryjność.
2. Komfort jazdy
3. Oświetlenie czołowe
4. Spalanie (trasa:4.3l Miasto: 7.8l)
5. Wygodne Fotele
6. Prowadzenie

Minusy:
1. Oświetlenie Tył (mało widoczne)
2. Linki do zmiany biegów (często strzelały)

2. Sprowadzony całkiem niedawno i już go kocham.

Plusy:
1. Komfort jazdy.
2. Wykonanie wnętrza.
3. Niskie spalanie.
4. Dużo miejsca z przodu jak i z tyłu.
5. Design zewnętrzny.
6. Oświetlenie dookólne

Minusy:
1. Rdzewiejące nadkola tył.
2. zegarek w kabinie który trzeba podlutowywać.
 
 
Kibloo 
mod L200
pomorski łącznik


Auto: SS MY'15 1,2 INVITE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 22 Sie 2007
Posty: 1640
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 13-01-2009, 17:56   

Rekin EA5W 2,5 V6 '98 SE (po lifcie), przebieg: 150 kkm

wymienione:
sprzęgło (komplet) 500PLN
łożysko z flanszą prawy przód 300 PLN
profilaktycznie- sworzeń górny lewy przód (50 PLN)
robocizna 100PLN

do wymiany:
- tarcze przód (biją)
- klocki przód
- tuleje gumowe w prawym bananie
(do tej pory z robocizną- 950 PLN)- szacowany koszt hebli to maks 350PLN za wszystko

plusy
- wygląd
- dynamika genialna
- spalanie na poziomie 10,5l misto 7,5l trasa (Pb95)
- trakcja genialna
- nigdy nie spotkałem samochodu, który przy tej sztywności zawiechy wybiera wszystkie nierówności
- ceny części generalnie rozsądne
- świetne hamulce
- obszerny i wygodny samochód rodzinny
- gigantyczny bagażnik
- podoba się mojej Sabo- to jest jej środek transportu

minusy:
- rdza na nadkolach
- szum powietrza przy ponad 150km/h


co do reszty pożyjemy, zobaczymy, w tej chwili po zrobieniu 4 tysięcy km stwierdzam, że nie zaminiłbym sie na żadnego europejczyka w tym wieku...

pozdro
_________________
"Dzisiaj jest owe jutro, o które martwiliśmy sie wczoraj i wszystko jest w porządku" [cytat]
Żabol pozdrawia!!!
 
 
 
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 14-01-2009, 21:06   

Galant rok 94, silnik 2,0 V6, przebieg 170000, czas uzytkowania 2lata - rozbity :(
Galant rok 93, silnik 2,5 V6, przebieg 210000, czas urzytkowania 4m-ce

PLUSY:
1. doskonałe silniki, skrzynie biegów itp.
2. komfortowe zawieszenie
3. bardzo bogate wyposażenie
4. bardzo dobre materiały wykońzceniowe
5. wygodne fotele
6. łatwość napraw - dla znawców tej marki
7. mała awaryjność
8. bardzo bezpieczne auto -już sie przekonałem o tym
9. b.ładna sylwetka

MINUSY:
1. tył jest za miękki
2. czasem potrafi skrzypieć deska tu i tam
3. drogie części pożądnych marek oraz ich trudny dostęp
4. za mało popularny - nikt z mojego otoczenia nie wiedział o jego istnieniu póki nie
kupiłem swojego Galanta
 
 
 
miziek
[Usunięty]

Wysłany: 15-01-2009, 21:22   

misiu EA2A GLS 1998 Manual
Przebieg: 267 000 km (kupiony przy 240 000 km)
W rodzinie od maja 2008

Zrobione od zakupu:
Komplet rozrzad
Oba drazki kierownicze
Lewa koncowka drazka
Dwie nowe opony
Klocki na tyl
Serwis co 5000 km

Do zrobienia:
Oba wachacze (do wymiany)
Lozyska na walku glownym w skrzyni

Plusiki:
Niezawodnosc
Komfort
...

Minusy:
W sumie to nie widze minusow ;>
No moze szum przy szybszej jezdzie
 
 
cymek 
Nowy Forumowicz
CHMURKA I DO PRZODU


Auto: GALANT COMBI 2.0 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 3
Skąd: KATY WROCLAWSKIE
Wysłany: 16-01-2009, 00:45   

malo opini na temat 2.0 td wiec doloze swoja

wszystkie plus sa super i zgadzam sie z nimi w 100 % minusy to zawieszenie tylne i nadkola cena czesci tez lekko kosi po nogach


ale czego sie nie robi dla rodziny i gratisowej jazdy na konto firmy hahahha


jestem zadowolony choc w 1 tygodniu jazdy wyleciala w kosmos uszczelka pod glowica ale takie zycie


20 000 w 7 miesiecy i nic tylko paliwo leje i klocki wymieniam co miesiac pala sie strasznie
_________________
SPIEWAM LATAM PELNY SERWIS
 
 
 
pompec 
Mitsumaniak
misiu-maniak


Auto: EA5W Avance'02 tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 698
Skąd: Warszawa [WF]
Wysłany: 22-01-2009, 22:15   

Galant EA2A, wersja: SPORT EDITION, rok 1998, silnik 4G63 (2,0), przebieg 161000, czas uzytkowania 1 rok

PLUSY:
- wygląd
- wygląd
- wygląd
- niska awaryjność
- zapewniający zadowalające osiągi silnik
- komfort podróżowania
- bogate wyposażenie
- duży bagażnik
- ładne, dobrze wykończone wnętrze
- ładna, trwała tapicerka (welur)
- dobre światła (mijania, drogowe)
- niszowy samochód
- nie jest BMW
- "chłopaki" z BMW patrzą z podziwem/zazdrością/uznaniem
- stosunek cena/jakość
- za stosunkowo niewielkie pieniądze można mieć naprawdę efektowny samochód budzący ogólne zaciekawienie przechodniów, większe niż niejedno auto za 100 tys. i więcej


MINUSY
- brak fabrycznego alarmu
- rzadko spotykane wersje z szyberdachem (mowa o sedanie, bo panorama w kombi to mistrzostwo)
- brak poziomej regulacji kolumny kierownicy (duży minus)
- przeciętnej trwałości skrzynia biegów
- rdzewiejące tylne nadkola (ja kupiłem już po naprawie nadkoli)
- mały luk ładunkowy do bagażnika
- mały prześwit między bagażnikiem a kabiną po złożeniu kanapy
- szybko wycierająca się skórzana kierownica
_________________
Najlepsze miejsce na namiot jest zawsze trochę dalej...
 
 
Lisek 
Mitsumaniak


Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 61
Skąd: Polska
Wysłany: 21-08-2009, 01:53   

EA5A, 97, 2,5 V6, 200k, 1rok

PLUSY:
-duży, wygodny, dobrze wyposażony, dobre materiały
- atrakcyjny wygląd - rzucający się w oczy
- super osiągi, ładny odgłos
- dobre rozmieszczenie przełączników itp - oprócz szyb - jakoś nie mogę się do nich przyzwyczaić
- dobra widoczność z miejsca kierowcy
- elektryka bezawaryjna
- łatwy demontaż elementów wnętrza

MINUSY:
- drogie części - czasem nawet problem dostać
- zawsze miałem europejce i były mniej awaryjne niż mitsubishi więc uważam legendę ,że japońce są najmniej awaryjne za DUŻĄ BAJKĘ !!!
- słaba skrzynia
- zdarza się korozja
- delikatne zawieszenie (oraz zbyt miękki tył)
- trudny dostęp do różnych elementów silnika - trzeba dużo rozbierać aby coś zrobić
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.