Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Sigma]Nie odpala - wszystko posprawdzane co dalej?
Autor Wiadomość
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 22-09-2006, 13:27   

Co nie zmienia faktu, że w tym nowym mogą niedługo paść kondensatory, jeżeli jeszcze nie były zmieniane. Złe kondensatory były we wszystkich komputerach, prawdopodobnie do 95 roku włącznie.
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 22-09-2006, 14:01   

Tak z lekka offtopicznie dodam że nie tylko w kompach od auta tak było. Praktycznie wszystkie płyty głowne do kompów IBM Netvista gdzieś aż do czasów procka Celeron 800 włącznie mieły do bani kondensatory na płycie głównej. Po prostu z czasem puchły i komp zaczynał szaleć. A ile to *dziesiąt kompletów kumpel w nich wymienił...
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 22-09-2006, 18:48   

Firma Abit też miała ten problem.

Generalnie zastanawiam się dlaczego wszyscy z uporem maniaka kupują nowe kompy zamiast u Bartka za 100-200PLN naprawić, widać mają za dużo kasy. :mrgreen:
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
przyczlapus
[Usunięty]

Wysłany: 22-09-2006, 20:05   

wichura1, bo mój stary ECU w nieznanych okolicznościach znikł:( wię musiałem kupić 2 a kupiłem zły bo jak się okazało są 2 rodzaje do sigmy 92 rok 24zaworowej i ja akurat kupiłem ten zły poprzednio...ale teraz mam według nr więc powinien być dobry:D i czekam na misie z utęsknieniem
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24334
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 25-09-2006, 12:47   

Wichura - i Gigabyte (koszmarne).
Przyczlapus - pociągnij wątek - przecież w przyrodzie nic nie znika? Ktoś ukradł czy wyparował?
 
 
Chi-Man
[Usunięty]

Wysłany: 25-09-2006, 14:25   

OK, tak na prędce bo muszę uciekać. Gdyby uszkodzone było ECU, świecił by się CHECK. Sprawdził bym Power Transistor a w automacie również pozycjometr skrzyni biegów...

Pozdrawiam.
 
 
przyczlapus
[Usunięty]

Wysłany: 25-09-2006, 16:23   

Krzyzak, wziął i zniknął normalnie...ni widu ni słychu dym zrobiony i nic zapadł się pod ziemię

Chi-Man, a gdzie szukać owego potencjometra...pozatym jak padło ECU nie świecił się CHECK....

Dziś dotarł new ECU niestety za późno żeby go podrzucić do warsztatu ,ale jutro się okaże czy padnięte było ECU...
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 25-09-2006, 20:43   

Chi-Man napisał/a:
OK, tak na prędce bo muszę uciekać. Gdyby uszkodzone było ECU, świecił by się CHECK. Sprawdził bym Power Transistor a w automacie również pozycjometr skrzyni biegów...

Pozdrawiam.


Chi-man Kondensatory w ECU służą do stabilizowania napięć (zwłaszcza 5V zasilających procesor) Jeżeli dobrze padną, nic się nie świeci, ani nie idzie odczytać błędów. Najczęściej elektrolit z padniętych kondensatorów wypala ścieżki. :(
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
przyczlapus
[Usunięty]

Wysłany: 27-09-2006, 11:52   

:mrgreen: nowy ECU włączony sigma odpaliła od pierwszego "kopa" poprostu super!!!

Tylko co dziwne tym razem nie chodzi na tych 2 cewkach, które na złym ECU "działały" ale mam nadzieje że to już tylko jakaś duperela...
 
 
Chi-Man
[Usunięty]

Wysłany: 27-09-2006, 13:07   

No to chociaż jedna niunia, która "bezproblemowo" wróciła do życia - Cieszymy się Twoim szczęściem :)

wichura1 napisał/a:
Chi-man Kondensatory w ECU służą do stabilizowania napięć (zwłaszcza 5V zasilających procesor) Jeżeli dobrze padną, nic się nie świeci, ani nie idzie odczytać błędów. Najczęściej elektrolit z padniętych kondensatorów wypala ścieżki.


Niestety, nie da się ukryć :( Na szczęście w takiej sytuacji, gołym okiem widać że bez lutownicy się nie obejdzie. Swoją drogą z ECU w starszych modelach Mitsubishi zawsze były problemy...

Ale każdy, nawet najdoskonalszy produkt ma zawsze swoje bolączki, wystarczy popatrzeć jak często przesuwany był termin startu wahadłowca Atlantis ;)

Pozrawiam.
 
 
przyczlapus
[Usunięty]

Wysłany: 27-09-2006, 13:55   

Chi-Man napisał/a:
No to chociaż jedna niunia, która "bezproblemowo" wróciła do życia - Cieszymy się Twoim szczęściem



No jeszcze nie do końca dalej walczą z tymi 2 cewkami...ehh ale chociaż lepiej zawsze to 4 pracują a nie 2 :mrgreen:
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 27-09-2006, 15:51   

Chyba jedną cewką? Sigma V6 powinna mieć 3 podwójne cewki? W każdym razie coś mi się tak wydaje, ale mogę się mylić.
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 27-09-2006, 16:20   

wichura1 napisał/a:
ale mogę się mylić.


Nie tym razem :)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
przyczlapus
[Usunięty]

Wysłany: 27-09-2006, 17:50   

zgadza się mała pomyłka na jednej cewce nie ma iskry..

[ Dodano: 29-09-2006, 21:10 ]
ZAPALIŁA!!!!!!!!

Tylko pierwsze 25 minut chodziła jak przecinak, ale potym wspaniałym czasie się zaczęło :cry: zaczęła przerywać i szarpać i to na gazie i na benzynie, dodam że mam walniętą przepływkę ale na gazie nie było takich cyrków nigdy...aaa i ECU się nie załączało jakiś przekaźnik nie zaskakiwał w ECU nawet check się nie zapalał po włączeniu zapłonu....a mechanik mądra głowa założył jak to nazwał bajpas i działało u nich ponoć wszystko o.k u mnie po tych 25 minutkach szaleje....POMOCY

Jedyna myśl polać benzyną i podpalić :cry: :cry:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.