Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Piszczenie i buczenie hamulców.
Autor Wiadomość
sylb 
Forumowicz


Auto: OUTLANDER 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 593
Skąd: Małopolska
Wysłany: 05-02-2010, 00:53   

No nie dziś znów zaczęły buczeć, to mnie mobilizuje by je jednak szybko wymienić.
W ofercie EBC są różne klocki zgodnie z katalogiem pasują DPx1614,
x= odpowiada za serie
Do SUV zalecane są
DP61614 to Greenstuff - 6000 Series - 4x4 te są do kupienia w Polsce.
DP71614 to Greenstuff - 7000 Series - 4x4 / SUV Supreme

Pasują też
DP41614R Yellowstuff
DP31614 Redstuff
Które wybrać, z opisu pasują mi najbardziej te ostatnie.
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-02-2010, 00:58   

sylb, a masz zamienione miejscami prowadniki zacisków hamulcowych z przodu?
_________________

 
 
sylb 
Forumowicz


Auto: OUTLANDER 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 593
Skąd: Małopolska
Wysłany: 05-02-2010, 01:17   

tomekrvf napisał/a:
sylb, a masz zamienione miejscami prowadniki zacisków hamulcowych z przodu?

No jasne, że nie.
Buczenie się najczęściej pojawią, gdy mam koła w skręcie.
 
 
AlCapone
[Usunięty]

Wysłany: 05-02-2010, 08:06   

mitsu00 napisał/a:
adrian71 napisał/a:
Kupilem te same tarcze i klocki co Mitsu00, od momentu wymiany minelo 5000 km, wymienialem przed swietami, moim zdaniem o niebo lepsze niz te orginalne, duzo lepiej hamuja! Obsluga w mks tez bardzo mila, caly zestaw wyszedl mnie ok 400zl + zalozenie w warsztacie 120zl. Polecam taka forme zmiany bo w ASO zaplacicie ok 2000zl ;)


No to GIT :D

Pozdr.


Podejrzewam że u mitsu to już mało co zostało oryginalnego....... :D

To nie prototyp.....tylko jakiś nadtotyp......... :lol:
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 05-02-2010, 08:12   

tomekrvf napisał/a:
sylb, a masz zamienione miejscami prowadniki zacisków hamulcowych z przodu?
tomekrvf, Fajnie, że podpowiadasz wszystkim tego typu rozwiązania. Ale zastanawiam się, czy nie byłoby dobrze, aby wprowadzić coś takiego do procedury serwisowej np. co 20kkm zamienić miejscami prowadniki, bo buczenie i skrzypienie samochodu jakby nie spojrzeć w miarę renomowanej marki jest cokolwiek nie przystające do jej wizerunku. Chyba, że w pogoni za wynikami sprzedaży zapomniano o jakości produktu i obsługi, ale to bardzo szybkko się zemści. WG standardów Mitsu to klient ma wiedzieć co ma być zrobione jak buczą hamulce, czy ASO?
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 05-02-2010, 10:13   

AlCapone napisał/a:
Podejrzewam że u mitsu to już mało co zostało oryginalnego.......

No teraz to już pojechałeś....... :D
sylb>>>>Z tymi prowadnikami spróbować zawsze można, nie zawsze to jednak pomaga. U mnie po kilku tysiącach km problem powrócił. Zmieniłem tarcze i klocki na zamienniki i jestem mega zadowolony :lol:

Pozdr.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-02-2010, 11:37   

rezon, przede wszystkim to nie pytałem czy sylb sam zamienił prowadniki zacisków ale czy ma to zrobione np. przez serwis. ASO powinno znać problem z buczeniem hamulców.
W samochodach produkowanych od października 2008 prowadniki zacisków sa inaczej montowane już w fabryce.
_________________

 
 
dab 
Mitsumaniak


Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 917
Skąd: Wrocław
Wysłany: 05-02-2010, 15:09   

rezon napisał/a:
tomekrvf napisał/a:
sylb, a masz zamienione miejscami prowadniki zacisków hamulcowych z przodu?
tomekrvf, Fajnie, że podpowiadasz wszystkim tego typu rozwiązania. Ale zastanawiam się, czy nie byłoby dobrze, aby wprowadzić coś takiego do procedury serwisowej np. co 20kkm zamienić miejscami prowadniki, bo buczenie i skrzypienie samochodu jakby nie spojrzeć w miarę renomowanej marki jest cokolwiek nie przystające do jej wizerunku. Chyba, że w pogoni za wynikami sprzedaży zapomniano o jakości produktu i obsługi, ale to bardzo szybkko się zemści. WG standardów Mitsu to klient ma wiedzieć co ma być zrobione jak buczą hamulce, czy ASO?


nie wiem co wy macie tam pomontowane ale mi juz stuknelo 22tys km i zadnego buczenia nie mam....
_________________
Pozdrawiam
dab
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 05-02-2010, 15:36   

może dlatego
tomekrvf napisał/a:
W samochodach produkowanych od października 2008 prowadniki zacisków sa inaczej montowane już w fabryce.
czyli jednak kaizen - powoli poprawiają.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
bonito 
Forumowicz

Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 556
Skąd: Gdynia
Wysłany: 05-02-2010, 16:34   

Jak już ktoś słusznie napisał - Outlander rok modelowy 2025 będzie już idealny... :mrgreen:
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 05-02-2010, 16:43   

bonito, Obawiam się jednak, że zmiany w jakości obsługi w niektórych ASO zajmą jednak całe pokolenia :mrgreen:
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
jaceksu25
[Usunięty]

Wysłany: 07-02-2010, 11:58   

ciekawe czy klienci też się zmienią :D :wink:
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 07-02-2010, 20:14   

jaceksu25 napisał/a:
ciekawe czy klienci też się zmienią
tak, na bardziej wymagających i oczekujących od ASO oraz ich pracowników elementarnej uczciwości, fachowości i rzetelności. A jak pokazuje lektura forum - nie tylko mojego przypadku, niektórzy mają z tym już duuuuże problemy. Przypadki z GB, kiedy to klient kładzie dealerowi kluczyki od samochodu bo stracił zaufanie do obsługujących mechaników w Polsce są w sferze marzeń. Nawet elementarnego przepraszam wielu nie wie jak używać.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
bonito 
Forumowicz

Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 556
Skąd: Gdynia
Wysłany: 08-02-2010, 08:20   

Oczywiście - wszystko zależy od nas jako klientów: zamiast narzekać na jakiegoś dealera, należy go po prostu unikać szerokim łukiem. Ja po kupnie Outka w Gdańsku w sławetnej (ze złej strony) firmie Margo i stwierdzeniu że są to zwykli partacze, jeździłem na przeglądy i naprawy 100 km do Elbląga. Kosztowało więcej, ale się opłaciło - dałem zarobić lepszej firmie, a (mam nadzieję że także dzięki mnie) firma Margo podupadła i straciła licencję na sprzedaż Mitsubishi (2 letni okres wypowiedzenia).
Tak działa niewidzialna ręka rynku...
bonito
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 08-02-2010, 09:58   

bonito napisał/a:
zamiast narzekać na jakiegoś dealera, należy go po prostu unikać szerokim łukiem
Niestety jest to możliwe dopiero post factum - też będę jeździł nawet dalej niż 100km, ale zarobić nieuczciwym już dałem. Nie tyle narzekam co przestrzegam innych - nie tylko mnie zamontowali hak, wczoraj widziałem koło Krasnika czarną nówkę MY2010 sprzedaną przez ASO Boguchwała z identycznym hakiem Thule jak mój. Ciekawe czy klientowi też wstawili super hiper ultra nowoczesną wiązkę hand made by Automarket Boguchwała czy dali już sobie spokój z oszukiwaniem.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.