Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 20:00 |
palenie sprzegla |
Autor |
Wiadomość |
Daniel_Sz
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander I
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Sie 2009 Posty: 48 Skąd: Piła
|
Wysłany: 25-06-2011, 14:43
|
|
|
Sprzęgło wymienione - wszystko śmiga na razie jak powinno. |
|
|
|
 |
Komarecki
Forumowicz Komar
Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2011 Posty: 43 Skąd: Poznań - Strzeszyn
|
Wysłany: 25-06-2011, 21:45
|
|
|
Daniel_Sz, Daj znać gdzie zmieniałeś sprzęgło i ile Ciebie taka zabawa kosztowała ? Gdzieś słyszałem ze w modelach O I poliftowych trzeba praktycznie silnik wyciagnąć by do sprzęgła się dostać i wymiana moze kosztować nawet ponad 400 zł Czy to prawda ? |
|
|
|
 |
Daniel_Sz
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander I
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Sie 2009 Posty: 48 Skąd: Piła
|
Wysłany: 26-06-2011, 01:15
|
|
|
Ja zmieniałem w "zwykłym warsztacie". Roboty rzeczywiście było sporo i chyba z pół silnika wyciągnięte - przynajmniej tak to wyglądało, a ja się za bardzo nie znam. Koszt wymiany wyszedł równe 400 zł, więc myślę, że nie drogo, koszt sprzęgła z wysyłką to 1080 zł. W serwisie zabawa w całość (części + wymiana) około 3200 . |
|
|
|
 |
olabart
Forumowicz

Auto: OUTLANDER I+2.0T+II 2.4 CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Cze 2007 Posty: 171 Skąd: Dębica
|
Wysłany: 21-02-2013, 11:07
|
|
|
Niestety u kumpla padło sprzęgło w 2.0T. Zamówiłem AISIN za 1000zł. No i przyszło:
opakowanie AISIN
tarcza EXEDY
docisk EXEDY
łożysko AISIN
Wszystko MADE IN JAPAN.
Wymiana prawdopodobnie 400zł. Zobaczymy.
Myślę, nie ma co przepłacać za inne. Pozdr |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=WfMvBXNcMLM
 |
|
|
|
 |
desti
Forumowicz
Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Sty 2011 Posty: 327 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 21-02-2013, 19:25
|
|
|
olabart,
Mi się udało dorwać całą skrzynie z EVO8 która wytrzymuje po 400KM i 600NM sprzęgło od przebudowy miało zrobione 1200km i niemiec dostał strzała w tył autka. |
|
|
|
 |
macia
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 3163 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 21-02-2013, 22:20
|
|
|
A ta skrzynka to podejdzie p&p??? |
_________________ Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było. |
|
|
|
 |
olabart
Forumowicz

Auto: OUTLANDER I+2.0T+II 2.4 CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Cze 2007 Posty: 171 Skąd: Dębica
|
Wysłany: 26-02-2013, 08:50
|
|
|
Tak na szybko, co by komuś źle nie pomóc - odnośnie mojego poprzedniego postu. Podobno sprzęgło do niektórych wersji TURBO jest INNE. Po prostu trzeba najpierw rozebrać, żeby sprawdzić jakie podchodzi. Proszę moderatora o dodanie tego wpisu do mojego poprzedniego postu, żeby ktoś nie poprzestał lektury na nim.
A więc tak:
Z tego co się dowiedziałem to do outlandera 2.0 bez turbo podchodzi to EXEDY o którym pisałem wcześniej.
Natomiast w wersji z turbiną mogły być podobno montowane dwa rodzaje:
- tzw. pchane (i takie zamówiłem w/g wielu katalogów - cena 1000 - 1500 w zależności od sprzedawcy - średnica tarczy 23cm)
- tzw. ciągnione - i podobno takie ma być do miśka kolegi, ceny na teraz od 2000 do 3000zł - średnica tarczy 24cm)
Myślę, że najpewniej sprawdzić po numerze VIN w serwisie.
Z powodu długiego czasu oczekiwania oraz wyższej ceny sprzęgła ciągnionego zdecydowałem się wysłać sprzęgło do regeneracji. Napiszę wkrótce, co z tego wyjdzie. |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=WfMvBXNcMLM
 |
|
|
|
 |
desti
Forumowicz
Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Sty 2011 Posty: 327 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 26-02-2013, 18:20
|
|
|
macia
Ja dorwałem skrzynię z EVO8 ale standardowo było tam 265km a została przebudowana na wyczynową i z tej skrzyni pasuje całe kompletne sprzęgło to tzw jak pisze olabart ciągnione u mnie było o średnicy 242mm i o 23 kostakach tej tarczy czyli bardzo podobne do tego EXEDY standardowego. Natomiast w Evo sprzęgło ma średnice 240mm a docisk i łożysko oporowe są idealnie takie same ze skrzyni pasuje jeszcze kilka zębatek. Po założeniu od grudnia zrobiłem już ok 1000km i wszystko jest ok. Jak jest duży mróz to standardowo jak w naszych miśkach ciężko wchodzi 2-gi bieg a jak się rozgrzeje to jest wszystko ok. Jak już są temperatury w granicach 5 stopni to cała skrzynia chodzi tak przyjemnie lekko, pedał sprzęgła też wyraźnie lżej chodzi.
olabart
to sprzęgło co ma twój znajomy to trzeba ściągać z anglii bo w polsce jest niedostępne i z przesyłką kosztuje ok 2600zł mowa o całym kompletnym czas oczekiwanie ok tygodnia |
|
|
|
 |
olabart
Forumowicz

Auto: OUTLANDER I+2.0T+II 2.4 CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Cze 2007 Posty: 171 Skąd: Dębica
|
Wysłany: 01-03-2013, 18:11
|
|
|
Witam. Przybyło zregenerowane sprzęgło. Koszt o dziwo tylko 280zł. Wykonanie nie budzi moich zastrzeżeń. Kumpel odebrał Miśka i wszystko gra. Pozostała mała usterka. Cieknie simering - uszczeniacz wału napędowego od strony skrzyni (przód). Pewnie przy rozbieraniu lub składaniu się uszkodził. Ktoś może poradzi gdzie kupić? |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=WfMvBXNcMLM
 |
|
|
|
 |
Kriss777
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Paź 2013 Posty: 1 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: 11-10-2013, 17:09
|
|
|
olabart napisał/a: | Witam. Przybyło zregenerowane sprzęgło. Koszt o dziwo tylko 280zł. Wykonanie nie budzi moich zastrzeżeń. Kumpel odebrał Miśka i wszystko gra. Pozostała mała usterka. Cieknie simering - uszczeniacz wału napędowego od strony skrzyni (przód). Pewnie przy rozbieraniu lub składaniu się uszkodził. Ktoś może poradzi gdzie kupić? |
Witam,
mechanik zaproponował mi regenerację sprzęgła i stąd moje pytanie:
- jak spisuje się regenerowane sprzęgło ( ile km przejechane )
- gdzie można je zregenerować
Dziękuję |
|
|
|
 |
desti
Forumowicz
Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Sty 2011 Posty: 327 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 11-10-2013, 18:34
|
|
|
Kriss777,
Co do opłacalności to jest jakaś ale wszystko zależy czy nie masz popalonego, bo niekiedy to w rozsypce masz łożysko oporowe i docisk popalony to wtedy zostaje Tobie tylko montaż nowego kompletu.
Jest firma w Świeciu co tam jak się pytałem to sprzęgło o śr 230mm obiją nowymi okładzinami za ok 150zł
Co do przebiegów to coś na pewno ustępuje fabrycznie nowemu ale masz różnice w cenie |
|
|
|
 |
kumpo
Forumowicz
Auto: outlander 4wd 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Cze 2011 Posty: 57 Skąd: kraków
|
Wysłany: 20-10-2013, 14:02
|
|
|
ja mam regenerowane sprzęgło koszt 120zł okładziny jakies wzmocnione lucasa jeżdze i nie ma problemu wymieniłem jeszcze łożysko bo huczało docisk został stary bo był dobry |
|
|
|
 |
|