Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Obnizony Lancer-problemy z prowadzeniem
Autor Wiadomość
Tenzo 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer 09
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2009
Posty: 61
Skąd: Kraków
Wysłany: 30-03-2010, 15:36   

MARIO 100 napisał/a:
wrocilem do orginalnych resorkow-nigdy wiecej takich kombinacji. 8)


Za łatwo się poddałeś. Po prostu trafiłeś w zły produkt, który generalnie nie działa bez wymiany amortyzatorów. H&R słynie z bardzo twardych rozwiązań. Pewnie zainwestowałeś w komplet obniżenia 40 mm na przedniej osi, co z natury z seryjnym amortyzatorem nie ma prawa dobrze działać.

Sprawdzone w praktyce, jeśli zmieniasz tylko sprężyny a nie komplet to nie zaleca się wymiany na sprężyny obniżające więcej niż 20-30 mm. Mało tego bardzo ważne jest, żeby sprężyna w takim wypadku była progresywna, bo inaczej masz problemy. I właśnie takowych stałeś się ofiarą.

Eibach podejrzewam znaczne lepiej poradziłby sobie z problem. Po pierwsze amortyzator seryjny lepiej z nim współpracuje a po drugie sprężyna jest progresywna i działa tam gdzie powinna, czyli w zakręcie a nie cały czas.

Co do sensowności obniżania samochodu to jest kwestia indywidualna, ale są samochody, w który trzeba to zrobić w mojej opinii dla pewności prowadzenia.

Lancer prowadzi się jak dla mnie bardzo dobrze i jedyny aspekt, jaki bym rozważał to tylko obniżenie 30 mm, żeby obniżyć środek ciężkości i zmniejszyć trochę prześwit w przednim kole, który jak dla mnie jest porażająco duży. Robiłem ten zabieg w kilku samochodach i w żadnym nic nie urwałem.

W Civic'u jeździłem na gwincie obniżenie 50-60 mm i też nic nie urwałem, ale fakt jest to problem na Polskich drogach i dziś pewnie nie dałbym się przekonać mimo fanu z jazdy, jaki to daje. Nie ma róży bez kolców i za świetnie prowadzenie płacisz komfortem także tym związanym z faktem, że nie wszystkie drogi są przejezdne :) .
_________________
Pozdrawiam
Jarek
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 31-03-2010, 19:15   

Nowy Lancer w porównaniu z poprzednim jest makabrycznie wysoko zawieszony. Więc można by było obniżać nawet do 5cm (ja w swoim mam prześwit 10cm według katalogu i jakoś jeżdżę).
 
 
jaca71 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Wrz 2008
Posty: 4696
Skąd: Kraków
Wysłany: 31-03-2010, 22:20   

Ja ostatnio omijałem krakowskie Korki tą DRÓŻKĄ Powiem tylko tyle 15cm wcale nie było za dużo. Drugi raz tam nie pojadę ;)
 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 01-04-2010, 11:19   

Hahahhaa... Ja poprzednim autem to też na łąkę zajechałem co prawda na trawie (wcale nei mokrej) omal co nie utknąłem a nie było jakoś pod górę ale dało radę. Zawiesić poprzednim też się mi udało ale Lancelota tam nie ciągnę nawet jak by miał większy prześwit. A jak kiedyś będę miał drugie auto to druga połówka będzie jeździć ASX-em co by mógł winkle bez kładzenia się brać a ASX-em na łąkę :finga:
 
 
gaciar 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer Sedan CY 2008 1.8 143KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2014
Posty: 13
Skąd: Łódź
Wysłany: 04-05-2015, 19:04   

krzychu napisał/a:
Nowy Lancer w porównaniu z poprzednim jest makabrycznie wysoko zawieszony. Więc można by było obniżać nawet do 5cm (ja w swoim mam prześwit 10cm według katalogu i jakoś jeżdżę).


A propos wysokości zawieszenia. Mój sedan w wersji intense jest podejrzanie nisko zawieszony. Jak mogę sprawdzić, czy poprzedni właściciel nie majstrował nic z zawieszeniem?
Chyba, że to wina zużytych już spężyn:)
Kiedyś na osiedle ktoś przyjechał praktycznie identycznym Lancerem i gołym okiem widać było różnicę.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.