Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Panowie Poważne Pytanie !!!
Autor Wiadomość
kosior1975
[Usunięty]

Wysłany: 12-02-2010, 09:38   

slawekpurc, i ma racje te pierwsze kilka modyfikacji zostalo zrobione wydech wymieniony od kolektorów wydechowych po sama końcówkę nowe wtryski zestrajane na mapie pompa Boscha do 6 bar inne świece przy tym platynowe 2 ogniskowe i fakt że przy jeździe 4-5bieg 1,200-1500 rpm są szarpnięcia autem bo nie spala wszystkiego i gdzieś go zalewa zaworów i walków nie trzeba było na razie wymieniać a wykresy na to są i dzisiaj je wieczorem wrzucę



a taki wydech zastosowałem z tym ze za łącznikiem elastycznym poszedł w w dwie rury
a co się tyczy wtrysków to zgoda 3000gt ma 390cm ale sigma ma 250cm i to jest te różnice w seryjnych mocach 3gt ma 225KM a sigma 205KM różnice są jeszcze w dolotach
A co do oleju to każdy ma swojego faworyta , ja przerobiłem oleje w wielu wersjach średnio wymieniam co 2-3 tys km był i Castrol 10w40, Mobil 5w50, Elf 5w40 Shell 10w50 a teraz mam Liquai Moly 10w60 i tak naprawdę jak dla mnie to dopiero te 2 ostatnie sa dobrymi olejami gdybym nie miał dojścia do Liquai to lał bym teraz Shella i przy nim pozostał ale ze mam dostęp do oryginału niemieckiego to jestem bardzo zadowolony
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
  Wysłany: 12-02-2010, 10:57   

kosior1975 napisał/a:
a co się tyczy wtrysków to zgoda 3000gt ma 390cm ale sigma ma 250cm i to jest te różnice w seryjnych mocach 3gt ma 225KM a sigma 205KM


W 3000gt z wolnossącym silnikiem 6g72 i mocą 225 koni seryjne wtryski mają 210ccm a w twin turbo przy mocy 320 koni są wtryski 360ccm. Pompę paliwa o jakiej wydajności zastosowałeś pod tak duże wtryski 255Lph czy większą? Nie twierdze że nie udało ci się uzyskać takiego przyrostu mocy bo silniki 6g72 mają spory niewykorzystany potencjał ale uważam że przez założenie tak dużych wtrysków i podniesienie ciśnienia do 6 bar zaburzyłeś optymalny skład mieszanki i tym samym pogorszyłeś osiągi silnika. Odnośnie oleju to do turbo 10w60 pełen syntetyk, bardzo dobry jest Millers Oil Motorsport CFS 10w60, może być też Shell ultra racing 10w60, ewentualnie Castrol TWS MotorSport 10W60.
 
 
 
kosior1975
[Usunięty]

Wysłany: 12-02-2010, 12:12   

n3000, sorki pomyliłem wartości wtrysków bez wcześniejszego sprawdzenia a pompa boscha ma 315lph a co do wtrysków wiem (a na elektronice się nie znam jestem tylko biednym mechanikiem :biggrin: ) ze został dołożony jakiś układ elek. czy coś takiego co powoduje krótszy czas otwarcia iglicy wtrysków niż normalne ECU przez co wtryski leja wysokim ciśnieniem ale w krótszym czasie fakt jest ze auto bardzo dużo pali przy pełnym bucie około 20L/100
 
 
MaslanA 
Forumowicz

Auto: 3000 GT VR4 :D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 34
Skąd: Iceland
Wysłany: 12-02-2010, 22:51   

kosior1975, myślę że przy 250 koniach przy pełnym bucie to normalne spalanie jak mam być szczery. przy pełnym bucie mój by też 20 zeżarł
_________________
"Na co koni kupa, jak kierowca dupa"
 
 
Janek__22 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Kwi 2009
Posty: 52
Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: 13-02-2010, 13:19   

20 litrów na 100 przy pełnym bucie to i tak nie jest aż tak dużo
 
 
kosior1975
[Usunięty]

Wysłany: 13-02-2010, 18:48   

Może i to nie dużo ale sigma przed modami paliła góra 15L/100 przy bardzo spokojnej jeździe na auto banie udało mi się nawet zejść do 9l/100 ale to przy prędkości 100km/h i na tempomacie nie twierdze ze mnie to zżera finansowo wcale tak nie jest i na pewno nigdy gazu nie założę do tego auta, jak to robi wielu dziwnych dla mnie ludzi, kupuje auta o pojemności 3.0 a później wsadza gaz dla mnie to idiotyzm totalny (nikogo nie chciałem urazić) skoro kogoś nie stać na utrzymanie takiego auta to niech kupi sobie polo 1,1 i jeździ tanio
Jak dla mnie to auto może nawet palić i 30l/100 uważam ze wrażenia z jazdy takim autem są bezcenne :biggrin:
Tyczy się to zarówno 3000gt jak i Sigm z tymi silnikami w manual bo praktycznie serduszka te same tylko opakowanie inne
Ostatnio zmieniony przez kosior1975 13-02-2010, 18:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
udi 
Forumowicz


Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 233
Skąd: Lututow/Luxemburg
Wysłany: 13-02-2010, 18:48   

Ja Panowie i tak twierdze ze nawet te 16 litrow w miescie to nie duzo.
Przypomnijcie sobie auto z polski ,ktore krolowalo niedawno na polskich drogach,czyli polonez.Palil okolo 10 litrow (Maluch --- 7-8 litrow) a slowo komfort nie bylo mu znane.
A tu 4 -6 litrow wiecej i zobaczcie jak sie nim jezdzi i jak sie prezentuje.Zaloze sie ze prawie kazdy chcialby sobie pojezdzic 3000gt nawet jakby palil 30.
Tak wiec 16 to nic (trasa okolo 10) w porownywaniu co daje to auto w zamian.Wkoncu to auto ma sprawiac przyjemnosc
_________________
GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 
 
kosior1975
[Usunięty]

Wysłany: 13-02-2010, 18:52   

udi, właśnie mnie wyprzedziłeś w tym co powiedziałeś i tutaj racja brachu wypijmy za to!!!!!!!!!!!!! :partyman:
 
 
udi 
Forumowicz


Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 233
Skąd: Lututow/Luxemburg
Wysłany: 13-02-2010, 19:55   

No to sie zgralismy!!! Wyprzedziles mnie chyba o jedna sekunde z tym postem.
Super ze zgadzamy sie w takiej sprawie.
Oj z pewnoscia wypijemy nie jedno piwo!!!!!!! :wav: i dajmy sie napic tez dobrego paliwka naszym bolida!!!
_________________
GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 
 
MaslanA 
Forumowicz

Auto: 3000 GT VR4 :D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 34
Skąd: Iceland
Wysłany: 13-02-2010, 20:22   

udi,kosior1975, jestem tego samego zdania co wy chłopaki :D
_________________
"Na co koni kupa, jak kierowca dupa"
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 22-02-2010, 12:59   

tak dla ciekawości co niektórych...
http://www.bobthegreat.com/pages/mycar/mods/turbo/
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
arturpaj
[Usunięty]

Wysłany: 27-02-2010, 22:20   

Janek__22 napisał/a:
20 litrów na 100 przy pełnym bucie to i tak nie jest aż tak dużo
A co powiecie na 25lit/32km, średnia V-230m/h Vmax-272km/h?
 
 
MaslanA 
Forumowicz

Auto: 3000 GT VR4 :D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 34
Skąd: Iceland
Wysłany: 01-03-2010, 19:02   

no to troszke sporo....
_________________
"Na co koni kupa, jak kierowca dupa"
 
 
lukas 
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 prowler orange
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2008
Posty: 77
Skąd: Stąd
Wysłany: 31-03-2010, 02:12   

MaslanA napisał/a:
lukas a właśnie ty masz w swoim sprzęcie seryjną skrzynie
??


Nie, mam 5 biegowa niemiecka skrzynie Getrag.
_________________
Mitsubishi 3000GT VR-4 Twin Turbo -Prowler Orange/BlackTop
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 31-03-2010, 08:18   

Niemieckie skrzynie Getrag to właśnie seryjne skrzynie w 3000gt twin turbo w modelach 91-93r była 5-cio biegowa W5MG1 a w 94-99r była 6-cio biegowa W6MG1 inne skrzynie nie były montowane.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.