Panowie Poważne Pytanie !!! |
Autor |
Wiadomość |
kosior1975 [Usunięty]
|
Wysłany: 12-02-2010, 09:38
|
|
|
slawekpurc, i ma racje te pierwsze kilka modyfikacji zostalo zrobione wydech wymieniony od kolektorów wydechowych po sama końcówkę nowe wtryski zestrajane na mapie pompa Boscha do 6 bar inne świece przy tym platynowe 2 ogniskowe i fakt że przy jeździe 4-5bieg 1,200-1500 rpm są szarpnięcia autem bo nie spala wszystkiego i gdzieś go zalewa zaworów i walków nie trzeba było na razie wymieniać a wykresy na to są i dzisiaj je wieczorem wrzucę
a taki wydech zastosowałem z tym ze za łącznikiem elastycznym poszedł w w dwie rury
a co się tyczy wtrysków to zgoda 3000gt ma 390cm ale sigma ma 250cm i to jest te różnice w seryjnych mocach 3gt ma 225KM a sigma 205KM różnice są jeszcze w dolotach
A co do oleju to każdy ma swojego faworyta , ja przerobiłem oleje w wielu wersjach średnio wymieniam co 2-3 tys km był i Castrol 10w40, Mobil 5w50, Elf 5w40 Shell 10w50 a teraz mam Liquai Moly 10w60 i tak naprawdę jak dla mnie to dopiero te 2 ostatnie sa dobrymi olejami gdybym nie miał dojścia do Liquai to lał bym teraz Shella i przy nim pozostał ale ze mam dostęp do oryginału niemieckiego to jestem bardzo zadowolony |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 12-02-2010, 10:57
|
|
|
kosior1975 napisał/a: | a co się tyczy wtrysków to zgoda 3000gt ma 390cm ale sigma ma 250cm i to jest te różnice w seryjnych mocach 3gt ma 225KM a sigma 205KM |
W 3000gt z wolnossącym silnikiem 6g72 i mocą 225 koni seryjne wtryski mają 210ccm a w twin turbo przy mocy 320 koni są wtryski 360ccm. Pompę paliwa o jakiej wydajności zastosowałeś pod tak duże wtryski 255Lph czy większą? Nie twierdze że nie udało ci się uzyskać takiego przyrostu mocy bo silniki 6g72 mają spory niewykorzystany potencjał ale uważam że przez założenie tak dużych wtrysków i podniesienie ciśnienia do 6 bar zaburzyłeś optymalny skład mieszanki i tym samym pogorszyłeś osiągi silnika. Odnośnie oleju to do turbo 10w60 pełen syntetyk, bardzo dobry jest Millers Oil Motorsport CFS 10w60, może być też Shell ultra racing 10w60, ewentualnie Castrol TWS MotorSport 10W60. |
|
|
|
 |
kosior1975 [Usunięty]
|
Wysłany: 12-02-2010, 12:12
|
|
|
n3000, sorki pomyliłem wartości wtrysków bez wcześniejszego sprawdzenia a pompa boscha ma 315lph a co do wtrysków wiem (a na elektronice się nie znam jestem tylko biednym mechanikiem ) ze został dołożony jakiś układ elek. czy coś takiego co powoduje krótszy czas otwarcia iglicy wtrysków niż normalne ECU przez co wtryski leja wysokim ciśnieniem ale w krótszym czasie fakt jest ze auto bardzo dużo pali przy pełnym bucie około 20L/100 |
|
|
|
 |
MaslanA
Forumowicz
Auto: 3000 GT VR4 :D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2010 Posty: 34 Skąd: Iceland
|
Wysłany: 12-02-2010, 22:51
|
|
|
kosior1975, myślę że przy 250 koniach przy pełnym bucie to normalne spalanie jak mam być szczery. przy pełnym bucie mój by też 20 zeżarł |
_________________ "Na co koni kupa, jak kierowca dupa"
 |
|
|
|
 |
Janek__22
Forumowicz
Auto: Pajero 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Kwi 2009 Posty: 52 Skąd: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 13-02-2010, 13:19
|
|
|
20 litrów na 100 przy pełnym bucie to i tak nie jest aż tak dużo |
|
|
|
 |
kosior1975 [Usunięty]
|
Wysłany: 13-02-2010, 18:48
|
|
|
Może i to nie dużo ale sigma przed modami paliła góra 15L/100 przy bardzo spokojnej jeździe na auto banie udało mi się nawet zejść do 9l/100 ale to przy prędkości 100km/h i na tempomacie nie twierdze ze mnie to zżera finansowo wcale tak nie jest i na pewno nigdy gazu nie założę do tego auta, jak to robi wielu dziwnych dla mnie ludzi, kupuje auta o pojemności 3.0 a później wsadza gaz dla mnie to idiotyzm totalny (nikogo nie chciałem urazić) skoro kogoś nie stać na utrzymanie takiego auta to niech kupi sobie polo 1,1 i jeździ tanio
Jak dla mnie to auto może nawet palić i 30l/100 uważam ze wrażenia z jazdy takim autem są bezcenne
Tyczy się to zarówno 3000gt jak i Sigm z tymi silnikami w manual bo praktycznie serduszka te same tylko opakowanie inne |
Ostatnio zmieniony przez kosior1975 13-02-2010, 18:50, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
udi
Forumowicz

Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 233 Skąd: Lututow/Luxemburg
|
Wysłany: 13-02-2010, 18:48
|
|
|
Ja Panowie i tak twierdze ze nawet te 16 litrow w miescie to nie duzo.
Przypomnijcie sobie auto z polski ,ktore krolowalo niedawno na polskich drogach,czyli polonez.Palil okolo 10 litrow (Maluch --- 7-8 litrow) a slowo komfort nie bylo mu znane.
A tu 4 -6 litrow wiecej i zobaczcie jak sie nim jezdzi i jak sie prezentuje.Zaloze sie ze prawie kazdy chcialby sobie pojezdzic 3000gt nawet jakby palil 30.
Tak wiec 16 to nic (trasa okolo 10) w porownywaniu co daje to auto w zamian.Wkoncu to auto ma sprawiac przyjemnosc |
_________________ GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 |
|
|
|
 |
kosior1975 [Usunięty]
|
Wysłany: 13-02-2010, 18:52
|
|
|
udi, właśnie mnie wyprzedziłeś w tym co powiedziałeś i tutaj racja brachu wypijmy za to!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
 |
udi
Forumowicz

Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 233 Skąd: Lututow/Luxemburg
|
Wysłany: 13-02-2010, 19:55
|
|
|
No to sie zgralismy!!! Wyprzedziles mnie chyba o jedna sekunde z tym postem.
Super ze zgadzamy sie w takiej sprawie.
Oj z pewnoscia wypijemy nie jedno piwo!!!!!!! i dajmy sie napic tez dobrego paliwka naszym bolida!!! |
_________________ GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 |
|
|
|
 |
MaslanA
Forumowicz
Auto: 3000 GT VR4 :D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2010 Posty: 34 Skąd: Iceland
|
Wysłany: 13-02-2010, 20:22
|
|
|
udi,kosior1975, jestem tego samego zdania co wy chłopaki |
_________________ "Na co koni kupa, jak kierowca dupa"
 |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
|
|
|
 |
arturpaj [Usunięty]
|
Wysłany: 27-02-2010, 22:20
|
|
|
Janek__22 napisał/a: | 20 litrów na 100 przy pełnym bucie to i tak nie jest aż tak dużo | A co powiecie na 25lit/32km, średnia V-230m/h Vmax-272km/h? |
|
|
|
 |
MaslanA
Forumowicz
Auto: 3000 GT VR4 :D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2010 Posty: 34 Skąd: Iceland
|
Wysłany: 01-03-2010, 19:02
|
|
|
no to troszke sporo.... |
_________________ "Na co koni kupa, jak kierowca dupa"
 |
|
|
|
 |
lukas
Forumowicz
Auto: 3000gt vr4 prowler orange
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2008 Posty: 77 Skąd: Stąd
|
Wysłany: 31-03-2010, 02:12
|
|
|
MaslanA napisał/a: | lukas a właśnie ty masz w swoim sprzęcie seryjną skrzynie
?? |
Nie, mam 5 biegowa niemiecka skrzynie Getrag. |
_________________ Mitsubishi 3000GT VR-4 Twin Turbo -Prowler Orange/BlackTop
 |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 31-03-2010, 08:18
|
|
|
Niemieckie skrzynie Getrag to właśnie seryjne skrzynie w 3000gt twin turbo w modelach 91-93r była 5-cio biegowa W5MG1 a w 94-99r była 6-cio biegowa W6MG1 inne skrzynie nie były montowane. |
|
|
|
 |
|