zapytanie o możliwości silnika |
Autor |
Wiadomość |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 15-08-2010, 16:22
|
|
|
Te wskaźniki maja w miarę dobra opinie a czasem te 0.9 to nie było w piku a potem spadło ? bo jeśli tak to nic nadzwyczajnego i nie masz się czym przejmować. |
_________________ www.3000gt-forum.cba.pl
 |
|
|
|
 |
Devill
Forumowicz

Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009 Posty: 306 Skąd: Z daleka
|
Wysłany: 15-08-2010, 16:33
|
|
|
Piku tzn ?
Przejade sie jeszcze pozniej i sprawdze, w koncu przestalo padac.
Jest mozliwosc, ze poprzedni wlasciciel podniosl cisnienie bez MBC ? |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 15-08-2010, 16:44
|
|
|
W piku to znaczy że po maks. wciśnięciu gazu ciśnienie doładowania na chwilę osiąga wyższą wartość zanim zdąży się otworzyć wastegate i ciśnienie nieco maleje, przy odetkanym wydechu czasem boost też jest nieco wyższy. |
_________________ www.3000gt-forum.cba.pl
 |
|
|
|
 |
Devill
Forumowicz

Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009 Posty: 306 Skąd: Z daleka
|
Wysłany: 15-08-2010, 17:34
|
|
|
Takie cisnienie jest po odpaleniu silnika :
Po przegazowaniu na postoju dochodzi do 0 , na trasie tak jak pisalem wczesniej do 0,9 bara
Wydech jest odetkany, tzn wywalonego mam kata.
A tutaj podlaczenie, na czerwono zaznaczony przewód do którego sie wpiąłem
 |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 15-08-2010, 17:40
|
|
|
Podłączone masz dobrze a to 0.9 to na pewno w piku przy odetkanym wydechu i usuniętej zwężce to całkiem normalne, wsadź kogoś za kierownice i na 3 biegu niech zakręci go do ok 5tys i obserwuj wskaźnik pewnie 0.9 jest przez chwilkę i potem spada nieco. |
_________________ www.3000gt-forum.cba.pl
 |
|
|
|
 |
Devill
Forumowicz

Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009 Posty: 306 Skąd: Z daleka
|
Wysłany: 15-08-2010, 18:44
|
|
|
a do jakiego cisnienia mozna go podciagnac ? |
|
|
|
 |
Krystian990
Forumowicz

Auto: 3000GT SL `96r manual
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Cze 2009 Posty: 172 Skąd: Dłużec
|
Wysłany: 15-08-2010, 18:53
|
|
|
Przy oryginalnej pompie paliwa i wtryskach max 0.9/1.0. |
|
|
|
 |
Devill
Forumowicz

Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009 Posty: 306 Skąd: Z daleka
|
Wysłany: 15-08-2010, 19:00
|
|
|
a po wymianie pompy i wtryskow ?
I tu pytanie jakie wtryski i pompe najlepiej kupic ?
I czy trzeba to pozniej jeszcze gdzies dodatkowo ustawiac ? |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 15-08-2010, 19:27
|
|
|
Pompa walbro 255lph wtryski 550cc do tego potrzebujesz coś do sterowania tego wszystkiego np. greddy e-manage lub ecu master no i trzeba to wystroić, przy okazji można wywalić przepływkę i wrzucic map sensor wtedy pozbywasz się najwęższego gardła w dolocie, a ciśnienie doładowania ograniczają ci seryjne turbiny maks. 1.3-1.4 bara. |
_________________ www.3000gt-forum.cba.pl
 |
|
|
|
 |
Devill
Forumowicz

Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009 Posty: 306 Skąd: Z daleka
|
Wysłany: 15-08-2010, 19:37
|
|
|
z ciekawosci po wymianie pompy i wtryskow jaka moc mozna uzyskac ? |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 15-08-2010, 19:49
|
|
|
na pompie 255 i wtryskach 550-650cc można wyciągnąć sporo ponad 400 koni zależy co będziesz miał oprócz tego zrobione, co do kosztów takiej modyfikacji to: wtryski ok 1200, pompa 350, greddy emanage 1500, strojenie na hamowni ok 2tys więc ok 5tyś do tego trzeba wymienić sprzegło 2-2,5tys. i dobrze jest założyć sportową chłodnicę ok 1tyś bo seryjna nie wydaje. |
_________________ www.3000gt-forum.cba.pl
 |
|
|
|
 |
Devill
Forumowicz

Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009 Posty: 306 Skąd: Z daleka
|
Wysłany: 16-08-2010, 22:15
|
|
|
testowalem dzisiaj, na 3 noga w podlodze rosnie do 0,9 a pozniej zaraz spada do 0,6 i tak sie trzyma |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 16-08-2010, 22:32
|
|
|
Czyli tak jak pisałem 0.9 w piku potem 0.6 tak ze wszystko w normie |
_________________ www.3000gt-forum.cba.pl
 |
|
|
|
 |
Devill
Forumowicz

Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009 Posty: 306 Skąd: Z daleka
|
Wysłany: 17-08-2010, 08:11
|
|
|
czyli te 0,6 jest wyjsciowe ? i ustawiam na 0,95 ? |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 17-08-2010, 08:55
|
|
|
Możesz ustawić na 1bar w piku, gdybyś chciał mieć 0.9-1bar bez piku musisz założyć EBC, zrób też test szczelności dolotu bo przy wyjętej zwężce powinno ci trzymać 0.7b |
_________________ www.3000gt-forum.cba.pl
 |
Ostatnio zmieniony przez n3000 17-08-2010, 09:05, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
|