Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
zapytanie o możliwości silnika
Autor Wiadomość
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 15-08-2010, 16:22   

Te wskaźniki maja w miarę dobra opinie a czasem te 0.9 to nie było w piku a potem spadło ? bo jeśli tak to nic nadzwyczajnego i nie masz się czym przejmować.
_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
 
 
 
Devill 
Forumowicz


Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 306
Skąd: Z daleka
Wysłany: 15-08-2010, 16:33   

Piku tzn ?

Przejade sie jeszcze pozniej i sprawdze, w koncu przestalo padac.

Jest mozliwosc, ze poprzedni wlasciciel podniosl cisnienie bez MBC ?
 
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 15-08-2010, 16:44   

W piku to znaczy że po maks. wciśnięciu gazu ciśnienie doładowania na chwilę osiąga wyższą wartość zanim zdąży się otworzyć wastegate i ciśnienie nieco maleje, przy odetkanym wydechu czasem boost też jest nieco wyższy.
_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
 
 
 
Devill 
Forumowicz


Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 306
Skąd: Z daleka
Wysłany: 15-08-2010, 17:34   

Takie cisnienie jest po odpaleniu silnika :



Po przegazowaniu na postoju dochodzi do 0 , na trasie tak jak pisalem wczesniej do 0,9 bara :roll:

Wydech jest odetkany, tzn wywalonego mam kata.

A tutaj podlaczenie, na czerwono zaznaczony przewód do którego sie wpiąłem

 
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 15-08-2010, 17:40   

Podłączone masz dobrze a to 0.9 to na pewno w piku przy odetkanym wydechu i usuniętej zwężce to całkiem normalne, wsadź kogoś za kierownice i na 3 biegu niech zakręci go do ok 5tys i obserwuj wskaźnik pewnie 0.9 jest przez chwilkę i potem spada nieco.
_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
 
 
 
Devill 
Forumowicz


Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 306
Skąd: Z daleka
Wysłany: 15-08-2010, 18:44   

a do jakiego cisnienia mozna go podciagnac ?
 
 
 
Krystian990 
Forumowicz


Auto: 3000GT SL `96r manual
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 172
Skąd: Dłużec
Wysłany: 15-08-2010, 18:53   

Przy oryginalnej pompie paliwa i wtryskach max 0.9/1.0.
 
 
 
Devill 
Forumowicz


Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 306
Skąd: Z daleka
Wysłany: 15-08-2010, 19:00   

a po wymianie pompy i wtryskow ?

I tu pytanie jakie wtryski i pompe najlepiej kupic ?

I czy trzeba to pozniej jeszcze gdzies dodatkowo ustawiac ?
 
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 15-08-2010, 19:27   

Pompa walbro 255lph wtryski 550cc do tego potrzebujesz coś do sterowania tego wszystkiego np. greddy e-manage lub ecu master no i trzeba to wystroić, przy okazji można wywalić przepływkę i wrzucic map sensor wtedy pozbywasz się najwęższego gardła w dolocie, a ciśnienie doładowania ograniczają ci seryjne turbiny maks. 1.3-1.4 bara.
_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
 
 
 
Devill 
Forumowicz


Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 306
Skąd: Z daleka
Wysłany: 15-08-2010, 19:37   

z ciekawosci po wymianie pompy i wtryskow jaka moc mozna uzyskac ?
 
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 15-08-2010, 19:49   

na pompie 255 i wtryskach 550-650cc można wyciągnąć sporo ponad 400 koni zależy co będziesz miał oprócz tego zrobione, co do kosztów takiej modyfikacji to: wtryski ok 1200, pompa 350, greddy emanage 1500, strojenie na hamowni ok 2tys więc ok 5tyś do tego trzeba wymienić sprzegło 2-2,5tys. i dobrze jest założyć sportową chłodnicę ok 1tyś bo seryjna nie wydaje.
_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
 
 
 
Devill 
Forumowicz


Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 306
Skąd: Z daleka
Wysłany: 16-08-2010, 22:15   

testowalem dzisiaj, na 3 noga w podlodze rosnie do 0,9 a pozniej zaraz spada do 0,6 i tak sie trzyma
 
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 16-08-2010, 22:32   

Czyli tak jak pisałem 0.9 w piku potem 0.6 tak ze wszystko w normie :)
_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
 
 
 
Devill 
Forumowicz


Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 306
Skąd: Z daleka
Wysłany: 17-08-2010, 08:11   

czyli te 0,6 jest wyjsciowe ? i ustawiam na 0,95 ?
 
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 17-08-2010, 08:55   

Możesz ustawić na 1bar w piku, gdybyś chciał mieć 0.9-1bar bez piku musisz założyć EBC, zrób też test szczelności dolotu bo przy wyjętej zwężce powinno ci trzymać 0.7b
_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
Ostatnio zmieniony przez n3000 17-08-2010, 09:05, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.