Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Odpalanie 4G15
Autor Wiadomość
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 11-10-2006, 21:49   

Tylko pamiętaj temperatura max 105 stopni Celsjusza, tak musi być oznaczony.
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
zbyhoo
[Usunięty]

Wysłany: 13-10-2006, 12:02   

Kabel od rozrusznika nie upalony, kondensatory w ecu nowe, wszystkie na 105 stopni lutowane wg opisu Krzyzaka i sytuacja bez zmian, nadal trykaja przekaźniki i dochodzi sycząco-buczący odgłos z okolic baku :evil: .
(A swoja drogą, jest jakiś sposób na weryfikację poprawnoci wykonania operacji zmiany kontensatorów? Prócz oczywistego wsadzenia ecu do innego autka) :?:
Ostatnio zmieniony przez zbyhoo 13-10-2006, 12:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 13-10-2006, 12:10   

zawiesily ci sie szczotki w rozruszniku a to syczenie to pompka paliwa - normalne przekazniki to automat w rozruszniku
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
zbyhoo
[Usunięty]

Wysłany: 13-10-2006, 12:19   

A jak "odwiesić" szczotki w rozruszniku?? (pamiętam, ze w kaszlaku trza było walnąć tępym narzędziem w rozrusznik i naprzód lecz do mitsu mam większy szacunek :) )
I rozumiem, że jak to szczotki to wypadałoby je wymienić...
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 13-10-2006, 12:31   

i to nie tylko szczotki trzeba zrobic przeglad calego rozrusznika, wymontuj go pierw z auta
odepnij klemy itd i najlepiej zanies do elektryka i mow ze to ze starego hiundaia ojca ze rupiec i tak dalej
zalezy od fachmana ale to dobra taktyka
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
zbyhoo
[Usunięty]

Wysłany: 13-10-2006, 13:44   

No chytry planwojmi1, ale może podłączę go jeszcze "na krótko" zanim bedę zmuszony wysłac ojca na rente, zamienić mu tico na dwudziestoletniego Hyundaia i pomnozyc rodzeństwo :D (bo rozumiem ze to ma byc taktyka "na litość" )
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 13-10-2006, 19:19   

Ja juz to przechodzilem i w warsztacie jak padnie haslo <Mitsubishi> <Lancer> to stawka skacze gwaltownie
a jeszcz 4 wd ........... no kretynizm to powrot do reala - nie litosc. staremu daj spokuj i to rodzenstwo no przesada
Jak wymontujesz to go sprawdz , szczotki mozesz sam wymienic, tulejki to problem, bendiks , automat , widelki , itd -- kupno chyba jedynie na szrocie.
Lepiej do magika on sprawdzi obciazenie pradowe na stanowisku niema nic gorszego jak niepewny rozrusznik w zimie. Jak twuj akumulator??? tez lepiej sprawdzic
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
zbyhoo
[Usunięty]

Wysłany: 14-10-2006, 13:20   

No fakt, hasło Mitsubishi Lancer robi wrażenie nawet w kręgach znajomych :) Nic to że z 91 roku i ze kosztował tyle co komplet nowych opon... :D
Bateryjka daje jeszcze radę i zime przetrzyma.
Rozwiazaniem problemu (niestety czasowym) okazało sie jednak pukniecie młotkiem w rozrusznik. Zatem ewidentnie zawiecha szczot miała tu miejsce. Wygrzebie starterek rozkręcę i zobaczymy w jakim to wszystko jest stanie, wtedy zapadnie decyzja, regenerować czy na szrot się udac :)
 
 
kostuch
[Usunięty]

Wysłany: 15-10-2006, 22:39   

A wg mnie to elektromagnes, a pozatym z doświadczenia wiem że regeneracja tego rozrusznika będzie droższa niż używany, ja swój kupiłem za 60 pln, a ty masz taki sam.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 16-10-2006, 13:49   

tu też możesz na próbę pierdyknąć w rozrusznik - jak się odezwie, to znaczy, że do regeneracji; są zakłady, które się tylko tym zajmują - kiedyś za komplet: szczotki, bendiks i tulejki z wymianą zapłaciłem 180 zł
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 16-10-2006, 19:44   

Krzyzak napisał/a:
tu też możesz na próbę pierdyknąć w rozrusznik - jak się odezwie, to znaczy, że do regeneracji;
a jak sie nie odezwie to co ???
wymontowac i do warsztatu niech ci go sprawdza, kupisz na szrocie to tez radze do warsztatu niech sprawdza, rozrusznik warto zawsze przepuscic przez warsztat . To potrafi byc najgorszy ...
Lepiej go przed zima zrobic.
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 16-10-2006, 19:47   

no bo jak się odezwie, to można podjechać tym autem do warsztatu, jak nie, to trzeba kombinować samemu - wyciągnięcie rozrusznika nie zawsze jest proste - czasem trzeba się nagimnastykować
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 16-10-2006, 19:59   

dwie srubki od silnika, jeden konektor od automatu, jedna sruba na gl. kablu pradowym/silnik zimny/ --- co do jazdy a jak sobie zgasnie po drodze, kolega mial problem z autkiem - moze tak mniej narwow .
A tak sobie wyciagnie: sprawdzi na akumulatorze, zobaczy czy niema nadmiernego luzu na bendixie, czy automacik lapie, moze rozkreci i zobaczy szczotki moze wymieni, sprawdzi luzy na tylejkach - a najlepiej jak mu to zrobia na warsztacie i cos sie nauczy, cos podejrzy.
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 16-10-2006, 23:35   

zbyhoo, miałem to samo - szczotki. Potem już na pukanie nawet nie reagował. Ja przetaczałem jeszcze komutator - trochę po d...ie dostał. Nowe szczotki kilkanaście zł.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.