Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
płukanka silnika - czy zalecacie?
Autor Wiadomość
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 16-12-2010, 22:11   

Arturro-86 napisał/a:
na forum BMW czytałem, że ludziom od nagłego szoku termicznego (przez wlanie zimnego oleju do gorącego silnika) pękały głowice :mrgreen:


Bo BMW jest delikatne jak kacuska....

Najwyżej wlewaj pomału.
 
 
kpawel 
Mitsumaniak

Auto: Space Star / Hyundai Accent LC
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 66
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-12-2010, 21:20   

Na pewno nie zaszkodzi odczekać z 15 min przed wlaniem świeżego oleju.
 
 
Radeon 
Forumowicz
Radeon


Auto: Lancer 4g92, Galloper 2,5 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 119
Skąd: dolny śląsk
Wysłany: 21-12-2010, 18:27   

To i ja dodam 3 grosze.Plukanka fajna sprawa.Stosuje Szelowski Flush engin co 2 zmiany oleum.Polecam to.Schodzi wiecej brudu wraz z starym olejem.Lac powoli i tylko po sciance :mrgreen:
_________________
Biorę udział w akcji: "Nie piszę poprawnie, ale sam reperuję swoje auto"
 
 
firtiris 
Mitsumaniak
fotoamator :)

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2009
Posty: 249
Skąd: Jarosław
Wysłany: 20-12-2011, 16:58   

Ja właśnie przeszedłem z Valvoline 10W40 na 5W40 - czyli teoretycznie z półsyntetyku na pełny syntetyk - przebieg 182000 z czego ponad 50000 na półsyntetyku i na dodatek te 50000 na LPG :)
Zrobiłem płukankę silnika i wlałem Valvoiline 5W40 + dodatek do oleju BG MOA.
Zdziwiłem się jak bardzo silnik się wyciszył :)

Taką operacje zaproponował mi człowiek, który przeprowadza analizy chemiczne a krótko mówiąc testuje oleje :)
Ogólnie mój obecny Valvoline MAXLIFE 5W40 to też nie jest pełny syntetyk ale uparłem się przy nim zostać (kupiłem wcześniej) i doradził mi właśnie do niego BG MOA (ma zrobic z tego oleju prawie syntetyk :D - na YT jest kilka filmików jak działa itd...)
Ogólnie bałem się przy tym przebiegu przeprowadzac taki zabieg (niektórzy mówią, że wypłucze cały nagar i się "rozszczelni" (wg osoby która mi to poleciła wypłukanie nagaru powoduje prawidłową pracę silnika - w tym np odpuszczenie pierścieni itd...)
_________________
三菱 のギャラン
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.